FÓRUM - Sipi új céget szeretne!
Fórum » Droszt Híradó » Sipi új céget szeretne!Súgó


192 hozzászólás 13 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] [2] [3] [4] 5 [6] [7] [8] [9] [10]  ... [13]

(Új hozzászóláshoz lépj be)

sipi válasz |       2011.06.30. 07:28:47  (132)
Bocs hogy kimaradtál.

Ez egy Segély Taxi elmélet.
Ha egy utas olyan helyről rendel autót,olyan időben amikor már a sokadik cég nem tud elmenni érte.Akkor küldi át nekünk a címet a cégek,vagy hívja ezt a számot az utas és mivel a hívásakor tájékoztatjuk hogy 800 ft lesz a kiállás nem lesz neki meglepetés. Ez független hogy milyen km díjjal megy a cég.

És nem egy Pentásnak kell alacsonyabbal mennie,hanem egy p2 megy a sajátjával magasabb kiállással. HA kicsi autó koncepció lenne egy P2 csapatnál.Hisz nincs melója még, új a csapat, ráér kibandukolni pl.12 kilométert.

Csaholó válasz |       2011.06.30. 07:26:41  (131)
Sipikém!!
1tulajt mondj aki fel figyelt az eltartható létszámra!!!!
nekik mindig a befizető létszám a lényeg!
Nézd meg Pluszt,valaha boldogan rohantak befizetni,2-300-an,most meg 543-n nyögnek,a többi
157 meg batyus nagypályás!!!!
Ennyit az eltartásról,viszont a gazdi jól él köszöni szépen!/vagy nem köszöni/

sipi válasz |       2011.06.30. 07:15:41  (130)
(45) ben leírták a tarifát.

A Pentára is van jó ár, erre mondtam ,hogy ezt nektek kell kitalálni.

Ha van akkor ezt kell reklámozni, ha nem nő a fuvarszám,le kell állni,vagy fúzionálni vkivel.
Ha benneteket eltart akkor új belépők számára vigyázni.

sipi válasz |       2011.06.30. 07:04:06  (129)
Sajnos ennyi a vagyonom,ennyit hagytatok nekem.
De ott a becsületem ,persze nem tudom meddig tartom magam, már nem sokáig.

A kocsim vagy fél évig,az egészségem öt évig.

Pedig oda teszem magam nap mint nap. 1997 tavasza óta dolgozom minden nap,csak szent este vagyok otthon.Évi öt nap szünet, mert nem indul az autó.
Na ezek után mondjátok rám ,"miért akar Sipi egy új céget?"

sipi válasz |       2011.06.30. 06:36:46  (128)
Kijelöltük az utat,érdekvédünk!

De még a tíz év,meg a suli is csak a taxisok felének fáj. A másik fele alig várja hogy kiessünk.

Ez még három év. Addig még vagy öt cég fog bejönni a piacra. Csak 1.50 et engedj ,hátha az egyik cég a tiétek lesz.

Félek azon híd végén már csak 3-4000 mai taxisnak van áthajtási engedély.

Az én ötletelésem ,első körben ötven taxisnak megélhetés. Szerintem ez nem zavar senkit ezen a piacon,akármennyi a tarifa.

Természetesen nem a 200 fölöttieknek megoldás,csak akik kipróbálták már a "filléres" utasokat.

Egyébként 240 el is működik a dolog, de ahhoz Est Taxi koncepció kell.
Legyen mondjuk Volvo kombi egyszínű.
Vagy piros Opelek kicsitől a Zafiráig.
KI kell választani az ötven kollégát,le kell cserélni az autókat és elképesztő lesz a hatás.

Mondjuk 24 órán belül három-négy tarifa, hogy adjunk-és maradjon is.

Meg vagy 100 ötletem.

sipi válasz |       2011.06.30. 06:16:04  (127)
Nincs labda, hosszú levelet írtam,és ilyenkor kijelent a hallo rendszere. Ha nem ellenőrzöm nem megy el a válaszom Neked.

Komolyan gondolom ,de nem sok követőre számítok.
A plusz 20 év végterméke,az árral csábított utast,majd taxist.Megvette az utas mert élt a lehetőséggel.Taxis lépett, mert ment az utasa után mit tehetett vitte a vére.
Aki betartotta a játékszabályokat az még itt van. Kemény vezetést kaptunk,de lehet most erre volt szükség. Aki aláírt már csalódott az előző helyén ebben hitt,oda akart csapni!
De túlfejlődött, sokan elmentek.Hiába 175 a tarifa ha megy az utca,meg ha még cseng a telefon képtelenség címet eladni,mert hiány lesz autóból. Mert a taxis szabad madár oda repül ahová akar. Így nehéz céget működtetni,még utas elvándorlás is várható. Az összetartás a bankkártya terminál miatt volt.
Szerencsére,amit későn tudtunk meg,de félcsendes címkiadás lesz mely a központ munkáját is hatékonyabbá teszi.
Ha tovább tart az utas özön újabb emelés várható ,hogy csökkenjen a szabad érzelmű taxis terhei.

Bár én azt gondoltam előbb-utóbb műholdas címkiadás lesz,de gyötrelmes lesz kivárni.

City már tervezi,talán a fő is,Rádió még esélyes,Plusban hittem. Talán ők négyen bevállalják. Megfogadtam ez elsőben benne akarok lenni. /És talán a taxisok fele bevállalná az evvel járó terhet./

De nem evvel a kocsival mert nem vesznek át.

Ekkor jött az ötlet...

szálka válasz |       2011.06.30. 03:47:32  (126)
Nem értelek. Én nem labdázok Veled.
Te itt egy új, sok tekintetben másfajta cégről álmodozol.
Ha komolyan gondolod, akkor ne fogadd már el azt, ami most is romlott.
A Plusznak nem mentség más cég aljas működése, és a Te álombéli cégednek sem lehet igazodási pont a Plusz.
Az összetartást nem lehet kierőszakolni.
Olyan céget kell létrehozni, ahol maradni akarnak az emberek, és nem maradni kényszerülnek.

nagyonkedves válasz |       2011.06.29. 22:43:35  (125)
Persze, elmélet, de minden történés elmélettel kezdődik, mert előbb ki kell gondolni.
Látod, te is mennyit elmélkedsz az eke taxisoknak és mit csinálnak a gyakorlatban?
Na jó, a Lajos legalább eljött a plüsstől! :D
Én már azon túl vagyok, hogy egy marketinges nem ért a taxizáshoz, ezt már a fejemhez vágták egyszer.
De könyörgöm, a taxis ért a marketinghez?
Ja, bocs, a taxis mindenhez ért, mindig elfelejtem! :D
A helyzet az, hogy a marketinges egy csomó mindenhez nem ért. Pl a temetkezéshez, a lufifújáshoz, a céges szoftver készítéshez, meg az öltönyvarráshoz se, de egy lelkes fiatal csapat a szemem láttára dönti a vevőket a legkülönfélébb szolgáltató vagy kereskedéssel foglalkozó cégekhez – valamit csak tudnak akkor…
Már majdnem egy éve olvasom a hallotaxit és nem ám csak a vicces-szexi részeket. Szétbeszélgettem az agyam sok cég még több sofőrjével. Természetesen utasfüllel hallgattam és utasaggyal gondolkodom, de hát épp engem akartok megfogni magatoknak! :D
Kicsit az az érzésem, mintha úgy gondolnátok, hogy van a világ, meg vagyunk mi taxisok, valami teljesen különleges banda, teljesen nem hétköznapi problémákkal. Jó, tudom, hogy nem olyan rohadt egyszerű a helyzet, mint mondjuk egy zsömlesütőé, de én továbbra is azt gondolom, hogy valamelyik bagázs azért lehetne olyan merész, hogy megpróbál egy profi marketinges csapattal dolgozni.
Nem olyanokkal, akik pl. egy kuponfüzet közepébe nem tudnak leírni 3 értelmes, helyes mondatot, miközben állítólag a legjobb fejek (és még a céget is szeretem).
Egyébként meg neked van igazad, ezzel az egésszel elkéstünk jópár évet, mert az ellen, amit ez a szintén lelkes fiatal politikus csapat művel veletek én se tudom, mit lehetne tenni.

Rita válasz |       2011.06.29. 22:05:29  (124)
Kutyával beszéltük, hogy ez akár mínuszos is lehet. A taxis fizet az utasnak, ha elviheti. Az már csak ennek a folyománya, hogy ki fizet többet az utasnak. :-)

exex válasz |       2011.06.29. 21:18:35  (123)
Ez tök 1szerű!
Bármely a mostani legalacsonybbnál alacsonyabb.
Az utas ezt szereti, a taxis meg megdumálja magát, hogy anyagi és egzisztenciális gondjai vannak, tehát ennyiért is érdemes dolgozzon, mert itt legalább van meló.
Matematikailag, a költségek jól bevált figyelmen kívül hagyásával ez a számhalmaz alulról nem korlátos, tehát elérheti a nullát is. :-)

tomajer válasz |       2011.06.29. 20:52:25  (122)
"Találj ki egy jó tarifát, ami az utasnak még jó, a taxisaidnak még jó,"

Nna...na... csak kijön egyszer.....
Ezt a varázslatos számot várom tőled!!!

sipi válasz |       2011.06.29. 20:02:18  (121)
Engem csak kutya állíthat meg,de felveszem,és elviszem !


tomajer válasz |       2011.06.29. 19:23:52  (120)
Ha hosszabbat írsz, mindig jelöld ki, és másold a szöveget mielőtt elküldöd....

sipi válasz |       2011.06.29. 18:57:25  (119)
Olyan bő választ írtam, hogy hosszú lett. Lepattant-kidobta a regemet a halló.

Elnézést hogy megzavart.

Jók a bekezdéseid,persze azért jó mert visszadobta a labdát. Olyan eszközöket is felhasznált,amilyet velünk szemben 20 évig a cégvezetőink.

1. nem új mások is így csinálták
2. üzleti húzás,a bankok is ezt csinálják,csillagoznak.
3.ez is korrekt nekem ,összetartás. Nem tudsz hosszú távra tervezni ha gondol egyet a csapat fele és lelécel

H Pali, ugyanezt kérte már tíz évvel ezelőtt Tőlünk: csak akkor hozhat meg számunkra kedvező döntéseket ha adott helyzetben nem hagyjuk el őt, kussba volt mindenki nem tudott kiállni a másikért. nem lett változtatás..

hiénakutya válasz |       2011.06.29. 15:08:42  (118)
Igen, ez az elmélet.

A gyakorlat meg a következő:
Piacot három módon lehet szerezni a taxizásban.

1. Alá kell ígérni mindenki másnak.
Remek módszer, működik, csak éppen a taxis döglik bele. Hiába szerzik meg neki a piac jelentős részét, okossága nincs belőle, mert veszteséget termel. Egy részét benyeli, másik részét kompenzálja túlszámlázással, és adócsalással. Ezért követelnek a "nagy" cégek báb-érdekvédelmi szervezetei fokozottabb ellenőrzéseket. Ezért erőltetik az autókra vonatkozó szigorúbb előírásokat is. Azt gondolják, hogyha megfingatják a taxist, az majd nem fog olcsóér' járni. Ez még akár működhet is. A kérdés csupán az, hogy a "nagyok" tarifái mennyire alkalmasak a tisztességes közteherviselésre, mennyire alkalmasak a fiatal munkaeszköz kitermelésére. Szerintem semennyire, de ez most lényegtelen.
Egy biztos, egy újabb szotyicéget nem érdemes létrehozni, mert nem tudjuk pontosan, hogy a konkurens piaci szereplők zsebében milyen anyagi tartalékok figyelnek, így nem lehet kalkulálni, hogy meddig kell benyelni a veszteséget, mikorra fog kivérezni az ellenfél. Aztán olyan is van, akiknél tudjuk, sejtjük, hogy mi lapul a zsebükben; velük meg eleve fölösleges próbálkozni. Hogy érthető legyen:
bedönthetem én például az összes főtaxist, de Nagy Eleket nem fogom tudni letérdeltetni. Bedönthetem az összes budapestest, de ettől még Dióslaki nem fog majd padlót. A kettő közül bármelyik képes arra, hogy holnap, vagy holnapután beállítson egy flottát és hónapokig, vagy évekig finanszírozza, ha veszteség keletkezik rajta.
Mi történik tehát, ha létrehozok egy újabb szotyicéget?
Harcba küldöm az arra fogékony, vagy csak kényszerpályán mozgó taxisaimat. Lehet, hogy csatát nyernek és tömegesen tesznek tönkre más taxisokat, de ebben a harcban ők maguk is le fognak gyengülni. Ekkor lép majd színre az a piaci szereplő, aki addig kivárt, nem vett részt a háborúban, ezért ereje teljes, tartalékai érintetlenek. A csapatait pedig azokból fogja majd verbuválni, akiket az én tevékenységem küldött padlóra.
És azon a napon a szotyi-módszer megbukik, ha csak nem áll mögöttem egy iszonyatosan tőkeerős háttér.
Nem tudom, hogy a Sipi mögött áll-e, de kétlem.

2. Címvásárlás. Ez is zsákutca. Egyrészt, mindig lesz valaki, aki rámígér, többet ajánl a címért, mint én. Hiába viszem az így szerzett fuvarokat relatív magas tarifával, ha egyre többet -és többet kell "visszapörgessek" belőle. Másrészt, magát az utast nem tudom megvesztegetni. A vásárolt fuvarok jelentős része cégesszámláscsekkeskártyás, tehát nyoma van, adózni kell utána. Ha a relatív magas tarifából levonjuk a cím megvásárlására fordított összeget, és le is adózunk az ilyen fuvarok után, akkor azt fogjuk észrevenni, hogy szotyizunk. Ugyanúgy részt veszünk a harcban, ugyanúgy legyengülünk benne, és ugyanúgy megvan az esélyünk, hogy előbb esünk el a csatatéren, mint az ellenfél.
Sok pénz és sok kapcsolat kell a műfaj gyakorlásához.
Nem tudom, hogy a Sipinek melyik van meg a kettőből.

3. Helyfoglalás. Pénz és/vagy kapcsolatok ehhez is kellenek. De a közeli jövőben, amikor majd Tarlós István személyesen fog dönteni arról, hogy melyik közterületi drosztot melyik cég bérelheti, akkor azt gondolom, hogy eljön a helyfoglalásos módszer vége. Mindenki, aki erre alapozta cége, vagy vállalkozása sikerét, az menni fog a levesbe. Velem együtt. Mondjuk, ha a Max egy Nyrt. lenne, olyan részvényt se vennék már...
Úgyhogy helyfoglalásra céget már fölösleges alapítani, még akkor is, ha Sipinek van pénze és vannak kapcsolatai.

Bár, ha a Sipi jobb haverja Orbánnak, mint a román, vagy együtt szokott vele focizni, akkor még bármi is lehet. :-)))

Minden más esetben megb@szhatja még a legjobb marketinget is.

[1] [2] [3] [4] 5 [6] [7] [8] [9] [10]  ... [13]

(Új hozzászóláshoz lépj be)






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft