És mi a koncepció, hogy akarja a Penta2 ezt kommunikálni az utazóközönség felé?
Mármint, hogy én, az utas, amikor beülök, akkor közli velem a sofőr, hogy plusz 800 forint lesz a kiállás, mert ez most pont egy olyan fuvar, amikor neki "alacsonyabbal kell menni"?
Meg lenne a (köz)vélemény egy ilyen kiszámíthatatlan társaságról.
Azt már nem is firtatom, hogy honnan akarnád újként a telített piacra betörve fuvarok tömkelegét elszipkázni.
"""A 99et egy multi fogja meglépni ha beengedi a kormányzat.Vagy a főváros ,1500 egyforma autóval,alkalmazottakkal.
Az én aggodalmam alapja is ez,felvenni velük a harcot idejében,megerősíteni magunkat"""
Minden hozzászólásodban érezni egy fájdalmas jajkiáltást, de úgy érzem, Nálad ez a fájdalom már elveszi a reális gondolkodás esélyét.
A 99-et csak azért lépi meg egy multi -ha meglépi- mert ti a 150-el bebizonyítottátok, hogy eladható egy taxisnak az is, ha már kellőképpen kiszolgáltatott helyzetben van.
És már ezt is alul lehetett múlni 150 forintnál alacsonyabb tarifákkal.
Ti mindannyian kínáltátok tálcán ezt a módszert.
Milyen harcot akarsz így felvenni?
Megerősíteni magunkat egyetlen módon lehet. Ha fenntartható a vállalkozásunk. Amíg nem mondják ki, hogy tilos ebben a szaros országban vállalkozni, addig életben maradni.
De, létezik bármi áron.
Minden alkalommal bebizonyítjátok, mikor vándorolgattok az éppen pörgős céghez.
Frankón kérdezem, miért nem mentek el buszsofőrnek? Qrva sok utasotok lenne, és mehetnétek egész nap, föl-le, föl-le, föl-le.
Vagy van ilyen izé, közúti árufuvarozó, vagy mi. Áruterítés, futárszolgálat, ilyesmi.
Egy falkatárs fia nyomatja; erősebb napon megy akár 800 kilométert is.
Gyerekek, nem muszáj taxikázni és hazab@szni ezt a foglalkozást!
Bár ezen már túlvagyunk.
Nem jött még le, hogy minél többet akarsz pörögni, annál szarabb tarifával kell járnod? Minél szarabb tarifával jársz, annál többet kell pörögnöd?
Ez nincs meg, Sipi?
Már azt sem tudjátok, merre vagytok arccal!
A cél a jövedelemszerzés, nem pedig a pörgés!
Én pénzt keresni megyek ki az utcára, Ti miért nem???
És ez az egyensúly-dolog...
Ezt nem is értem.
Miféle egyensúly?
Hol van itt egyensúly?
Évtizedes szakmai közhely, hogy több az eszkimó mint a fóka.
Milyen egyensúly?
Hol?
Tehát, Sipi és Kardhal megoldása a taxisok problémájára: Ígérj a piacon levő árak alá, látható nagyságrenddel, és tolj bele havi egymillió reklámpénzt.
Ez lesz vonzó a taxisnak
De urak: Ezt már feltalálták. Ehhez nem kell új céget csinálni:-(
Tehát Tomi,itt jön be a képbe,kardhal (45)öse. Ma egyensúlyt billenteni csak evvel lehet,hogy a benne levőknek jobb legyen. taxis-utas-vállalkozó-vásárló.
Ja meg a cégektől a lepattanó csúcsidőben a sávos tarifának köszönhetően.
Tőlünk ebben az évben 10-20 kollégát küldtek el,
és 80-100 ment el magától.
Egy a lényeg hogy marad az egyensúly.
Ameddig pörögni tudsz addig működik.
pl. City nél nem pörög de az is megy. Oda nem mehetek.
Az utca sem pörög, még is megy annak aki ott van. Csak ne legyenek többen az utcán.
Most sokan a Max-ba mennének mert az a pörgős.
Ez egy massza,a mi szakmánk,szépen vándorol és változik.
Elbír ez bármilyen okos koncepciót,csak ki kell találni mindig a legjobbat és az fog pörögni, vagy nyugodt egyensúlyban maradni.