[1] ... [8] [9] [10] [11] 12 [13] [14] [15] [16] [17]
(Új hozzászóláshoz lépj be)
Az a baj, hogy folyamatosan emberi hibákat, "bűnöket" soroltok fel, a droidok hibáiként.
Úgy tesztek, mintha ugyanazokat a hibákat, "bűnöket" vállalkozó taxis nem követné el.
Valamelyik másik topikban mesélték, hogy egy egyterű rádiós simán lenyúlta a kollégája elől a fuvart.
Gyaníthatóan nem droid volt.
Lopni csalni, hazudni emberi bűn, nem függ a jogállástól!
Ui: senki nem mondta, hogy a droid kevesebb munkával többet keres. Azt mondtam, hogy kb öt év alatt, 1,5-2 millával (a rom értéke) keres kevesebbet mint egy vállalkozó. (ugyanannyi munkával)
És erre mondtam, ha elosztod a hatvan hónappal, nem olyan egetrengető összeg, hogy státusz beli különbséget jelentsen.
Viszont mint mondám, ezért a pénzért nem az övé a felelősség, a gond, a rohangászás, és a kockázat.
Mondom én ezt úgy, hogy tizenévig voltam vállalkozó, több mint hét évig droid, és most újra a vállalkozók keserű kenyerét eszem.
Akár hiszitek akár nem, droidként jobban éreztem magam a bőrömben! |
|
Szia. Este jössz melózni?? |
|
Passátja, a 6x6 nak van, nem a Lettinek. Tudtommal nem újak. Vagyis nem vadonatújak.
Érdeklődni, a 6x6 topicban, "Lakat"-nál!:-) |
|
Lettinél milxen autók vannak? Mert láttam egy új passatot story matricával az oldalán.6x6 os.Én azt hittem , hogy csak picassok octaviak meg focusok vannak. Új passatra még én is ráülnék szívesen:) Persze ha nem napi 15 a leadó. |
Végigolvasva néhány oldalt azt vettem ki a szavaitokból, hogy gyakorlatilag minden jó így ahogy van, nem kell semmit sem változtatni. Végülis a csatornának árkot ásó embernek sem vizsgáznia az ásó és lapáthasználatból, majd belejön magától is és, ha többen vannak hamarabb végeznek az árokásással.
Akár kitehetnénk egy táblát is, hogy kalandra vágyók jelentkezését várjuk, felvételi követelmény nincs.
Jó terebélyes a fa amin ülünk, elférünk rajta még egy páran és fűrészelhetjük is magunk alatt gazdagon.
Nem az alkalmazottakkal van a baj, hanem azzal a rendszerrel, ahogy foglalkoztatják őket és azzal a rendszerrel amelyik segítségével szelektálás nélkül, tudáshiányosan bárki 1-2 óra alatt beülhet egy autóba és úgy csinálhat mintha taxis lenne. Ez működött régen, de ma már túlhaladtunk ezen, és addig folyamatosan a társadalom perifériájára fognak szorítani minket, amíg mi magunk nem teszünk meg ez ellen mindent. Az orvos, a tanár, a gyógyszerész, a mérnök, a műszerész, a fodrász, a TV szerelő, stb. azért állnak a rangsorban mind előttünk, mert komoly vizygákon kell átesniük, hogy akár alkalmazottként, akár vállalkozóként a szakmájukat gyakorolhassák. Na erre lenne szükségünk nekünk is, hogy ne az terjedjen el, hogy ide bárki bármikor jöhet, hanem az, hogy ide igen is komoly tudással lehet csak bekerülni. Értékének és becsületének kéne lennie ennek a szakmának is. |
Igen, egyenlőre talán szinte lehetettlen lenne a bejutás, aztán majd később esetleg lehet könnyíteni rajta. ESETLEG! Nálunk itt a "faluban" most kelt el egy gyermekorvosi prakszis potom 9 millióért. Mi ezzel a gond? Nem hiszem, hogy egy gyermekorvos többet keresne, mint egy jó taxis ha rendesen és okosan végig dolgozza a munkanapját. De, ha csak a felét keresi, akkor is még mindíg az orvosi pálya a drágább. Nincs ezzel semmi baj sem! Na, én most itt hagylak benneteket a problémákkal, elmegyek nyaralni egy hétre. Mire vissszajövök legyen megoldva minden gond, baj, és bánat az én számíze szerint! Higgyétek el, ez egy elég finom íz! Csak jól járnátok vele. Bízok bennetek, nektek ez gyerekjáték! Addig is: LEGYETEK JÓK, ÉS SZOBATISZTÁK!!! |
|
Hidd el Zoli,pontosan és jól értelmeztem a szavaidat.
Úgy látszik Te értettél félre!
Én arra akartam rávilágítani,hogy LEHETETLEN feltételekhez kötnéd a pályánkra tévedni szándékozókat.
És ez után jön az,hogy mi magunk sem felelnénk meg egy ilyen szigorú feltételnek, az utcán eltöltött 15-20-30 év után sem. |
|
Az a baj veletek, hogy nem tudtok olvasni. Én nem a bentlévőket vizsgáztattnám le, hanem a belépni szándékozókat! Aki bent van, annak szive-joga bent is maradni. És hidd el, lenne még így is jelentkező. Egyenlőre még igen csak sokan vagyunk, nem lenne baj, ha egy darabig nem lenne utánpótlás. |
|
Nem tudom, hogy milyen régen taxizol, de én még emlékszem ilyen időkre! |
|
és még egy apróság: egy vállakozás azzal kezdődik, hogy tőkét fektetek be. banktól kölcsön kérni csak várhatóan nagy profitot termelő dologra érdemes. szerintem a taxi nem annyira tartozik ezek közé. |
melyik az a költségnem, amit egy bérbeadó egy vállalkozóhoz képest meg tud spórolni?
mivel az egyéni vállalkozóra is a társas vállalkozás szabályai érvényesek, ezért egyik sem. egy dolgot tud jobban, a leadót kőkeményen leveszi és gazdálkodik vele. de egy vállalkozónak is tudnia kell forintra, hogy mennyi a "leadó". ha nem megy, és a bevételét összekeveri a jövedelmével,tényleg jobb, ha az alkalmazotti formát választja. |
Ez most ajánlat, vagy csak dicsexel? |
|
Ezekkel a cégekkel (Buda a T4 a 6X6) kötöttél szerződést, vagy egy olyan Kft-vel, amelyiknek valamelyik kocsija valamelyik céghez van bedugva? |
|
Jelenleg egy Újfajta Mondeo van 1.8 benyás.2003-as. |
|
igen, gondolom. van olyan patinás fővárosi taxiscég, amelyik csak a nevében ugyanaz, valójában már a sokadik kft.
szerinted minden esetben nullával szállt ki, egyszer sem hagyott hátra jelentős sarat? |
|
[1] ... [8] [9] [10] [11] 12 [13] [14] [15] [16] [17]
(Új hozzászóláshoz lépj be) |