[1] ... [11] [12] [13] [14] 15 [16] [17]
(Új hozzászóláshoz lépj be)
Én is megvagyok GPS nélkül,de nem ítélem el azokat,akik használják.
De 2,5 milliót SENKI sem fog áldozni azért,hogy taxis legyen.
Mondhatjuk,ez nekünk csak jó.
De a szakmánk örexik.És nem lesz aki a helyünkre lépjen.Ilyen áron,biztos nem.
És amin átsiklottál: Mi sem tudnánk levizsgázni a 23 kerületből.Bocs a királyi többesért,de ez a tapasztalatom a kollégákkal való beszélgetésekből.
És most nem (csak)a kályhásokra gondolok.
Azok,akik bejárják az egész várost nap mint nap,azok sem tudnak mindent.
Nem tehetek róla,de én pl hónapok óta nem jártam
Rákoshegyen, Nagytétény külső részén,Budajenőn és még sorlhatnám.
EGYSZERŰEN NEM visznek a környékre.
Amit tudok a környékről,azt is elfelejtem mire fél év után arra visznek.
Szóval van igazság abban amit javasolsz de SZERINTEM!átestél egy kicsit a ló másik felére.
Köztes megoldás kellene. |
|
Volt itt más is, ami működött és mégse lesz soha többé. Illúziókat kergettek, de végülis a ti dolgotok. |
|
Volt ilyen, és működött!
De a két dologból az egyik is megtenné.
Ha van tanfolyami kötelezettség, nem kell a létszámstopp! |
|
Ez a két és fél milla ijesztő összegnek tűnik.
De gondolj bele, mivel lehetne a döntéshozókat erre rábeszélni?
Elárulom.
Ha valamelyik rokonuk, vagy pártcégük, taxisképző iskolát nyithat!:-) |
|
Kedves Zoli!
Érzem én szavaidban a tenni akarást és a jóakaratot, de legyünk kissé realisták. Bocs a cinizmusért, de akkor kell majd két ajánló a cégekhez történő belépéshez tagdíjfizetőnek, ha majd a te kocsidba utasként való beüléshez. |
|
De, hidd el, én ezt teljesen komolyan gondolom! Esetleg nézz utánna, mennyibe is kerül egy-egy tanfolyam, ami után még közel sem biztos, hogy el tudsz egyáltalán helyezkedni. Ha nem tudja kifizetni, legfeljebb nem lesz taxis az illetőből! NEM FOG HIÁNYOZNI! Én pedig a mai napig is GPS-nélkül bolyongok a városban. Nem állítom, hogy néha nem jönne jól, de el vagyok nélküle. Londonban a tanfolyamon még a házszámozást is megtanulják a leendő taxisok. És ott úgy tudom, kicsit tovább tart a tanulás, viszont sokkal drágább is! |
|
Ezt Te sem gondolod komolyan!
Nem a létszám stoppot,azt én is támogatom.
De ez a vizsga ötlet 460.000-ért!?
Hisz mi magunk sem rázzuk a kisujjunkból, a 23 kerületet.
Pedig nem ma kezdtük.... |
|
"A cégekhez, pedig legalább két éves taxis gyakorlattal, és két ajánlóval lehetne próbaidőre bekerülni. Mint régen is volt!
A tanfolyamok, pedig nálam úgy néznének ki, hogy a 23 kerületet 23 hónap alatt lehetne megtanulni. Havonta egyet, havi 100000 Ft-ért. Aztán a 24. hónapban, naponta egy kerületből vizsga, napi 10000 Ft-ért.
Van már itt annyi pék, kisem látszunk a sok kifliből, NEM KELL TÖBB!"
Én így tudnám elképzelni a jövő taxispalánta indulását! |
|
Fotó válasz | 2007.06.20. 09:42:05 (6093)
Nem közkívánatra ne túlozzál csak kértünk ne itt ez a téma nem ide való.
Rakd át amiket még nem raktál át hogy legyen hozzászólás is.
Mikor lesz riport a reptéren kérdezte valaki de elsiklottál felette.
Előzmény: tomajer 2007-06-19 17:15:59 (6092)
|
|
tomajer válasz | 2007.06.19. 17:15:59 (6092)
De miért itt???
Közkívánatra csináltunk neki egy fórumot!
Előzmény: Fotó 2007-06-19 15:05:46 (6091)
|
Fotó válasz | 2007.06.19. 15:05:46 (6091)
A másik kedves hozzászólónak:
Amennyiben törik a kocsi vagy más történne,egy vállalkozó kocsijára rálehetne ülni ha engedi persze spannak.
Azért a többség ilyen esetben elmegy a Balatonra vagy a házifeladatot megírja otthon az asszonynál barátnőnél stb.
Egy vállalkozónak kellene lennie annyi tartaléknak hogy 2 hét nem okoz gondot.
Ilyen esetben sehol sem kell tagdíjjat fizetni esetleg a kocsi ketyeg ha lizinges.
Amikor kész van törée esetén akkor belehúz egy kicsit és nincsen gond.
Ha most leírnám mennyi faszságra költ a taxis lehet hogy sokan megrémülnének.
Ebben nem lenne bennt a játékgép a kártya a cseverészés egymás hülyítése taxis módra stb.
Na részemről lezártam!
Fotó válasz | 2007.06.19. 14:58:44 (6090)
Elnézést a többiektől de Tomájer szösszenetére válaszolnék:
Az, meg hogy valaki él egy lehetőséggel, (4 órás bejelentés) ami törvényesen adott neki, ne legyen már bűn!
Ez olyan: "Dögöljön meg a szomszéd tehene is" hozzáállás
Magyarra fordítva irígység! :-)
Látod te irigységnek veszed pedig nem az!
Aki taxizik ne lehessen 4 órás kocsibérlő mert feszültséget okoz a többieknél és adócsalásnak hívják!
Tudod az azért nevetséges hogy a többi vállalkozó fizeti a súlyos restanciát a bérlők meg 4 órára vannak bejelentve.
Azt pedig tényleg ne feszegessük hogy öregkorára mennyi nyugdíjjat fog kapni a 4 órás / ha tényleg be volt jelentve/ utána meg azért fog taxizni mert a nyugdíj nem lesz elég az éhenhalásához.
Mindenkinek lelke rajta kockáztat vagy nem.
Szerintem kockázat nélkül nincsen üzlet és aki nem kockáztat az ne üzleteljen.
Törvényesen lehet 4 órát dolgozni?
Megmérném az időt mert a 4 órások legalább 12-15 órát dolgoznak.
Nagyon remélem hogy ezt a joghézagot hamar betömi a kedves parlamenti okos tojásaink.
Azért az éremnek három oldala van érdemes megnézni mindegyiket mielött bármit is leírnánk.
|
Ez így tökéletes lehetne. Csak az az 1-1,5M forintos iskola...
Tomajer! Áttennéd ide is a hivatkozást?
"FODESZ - Érdekvédelem"
Kíváncsi lennék Pali véleményére is. |
|
Egy takker aki kocsit bérel.
Netán a rendszámbérlő is az? :) |
Rendben! Akkor talán definiálni kellene a "droid" szót! |
[1] ... [11] [12] [13] [14] 15 [16] [17]
(Új hozzászóláshoz lépj be) |