FÓRUM - Taxis-e a DROID, vagy egy ocsmány eltaposandó féreg?
Fórum » Droszt Híradó » Taxis-e a DROID, vagy egy ocsmány eltaposandó féreg?Súgó


250 hozzászólás 17 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] ... [12] [13] [14] [15] 16 [17]

(Új hozzászóláshoz lépj be)

Bao válasz |       2007.06.19. 03:11:01  (25)
A rendszámbérlés működik.

forest95 válasz |       2007.06.19. 02:44:31  (24)
Persz, lehet alkalmazottként is dolgozni. De az ellenőrizetlen és tudáshiányos beáramlást talán meg kéne állítani!
Aztán ez a rendszámbérlés.......
No comment!

forest95 válasz |       2007.06.19. 02:40:09  (23)
Azért egyet tisztázni kell. Nem az a droid aki önhibáján kívül ÁTMENETILEG bérautóba kényszerül. Legalábbis szerintem. Azért mert lerobban,összetörik, stb. attól ő még vállalkozó marad, fizeti a járulékokat, adókat, stb. Aztán, ha a gondok megoldódnak megint saját lábra áll.

cbtaxi válasz |       2007.06.18. 22:50:00  (22)
Szerintem senki sem vitatja, hogy a legjobb, ha saját lábon áll az ember.
De!
Vannak helyzetek viszont, amikor felbukik az ember!
És most had ne soroljak példákat!
Ilyenkor milyen jó, ha van lehetőség beülni egy "droid" autóba.
Én ezért nem értek egyet azzal, hogy csak „Lepukkant kártyabajnokok, alkoholisták, kirúgott másterületen dolgozó emberkék, fiatal munkanélküliek, pizzafutárok, nyugdíjasok, stb.” – ból lesznek a „droidok”.
Másfelől, amit Tomajer topictárs elemzett:
A szervizelés, vizsgáztatás, a bürokratikus ügyintézés labirintusaiban való, embert próbáló bolyongás.. mind mind olyan dolog,ami ismeretlen volt a régi Főtaxisoknak és Volánosoknak.
És ha valaki „droidként” megcsinálja a havi 150-170-t magának tisztán, akkor mi késztetné arra, hogy a fenti plusz terhet magára vállalja?
Hisz ha saját autóval, saját vállalkozásával tenné mindezt, akkor se lenne több, elkölthető pénze!

„Tessék mondani minden droid be van jelentve és fizetik rendesen a T B.-t utánuk?”

„Az egyéni vállalkozó pedig fizeti a járulékokat, mint a katonatiszt persze itt is vannak kivételek.”

Kedves Foto topictárs! Szerintem ez hibás megközelítése a dolognak.
A vállalkozónak, aki a kocsiját bérbe adja, ez üzlet. Befektetett és ebből szeretne megélni.
Van rá igény. Senkinek nem szorítottak fegyvert a fejéhez, hogy belekényszerítsék egy autóba. A járulékok fizetése-nem fizetése meg egy másik dolog. Nem "droid" probléma.

„Tessék vállalkozni és az taxizzon, akinek módja és lehetősége van”

Mint a 80-as években, igaz? Szó szerint ezt mondták a kerületi tanácsokban!Nincs munkád? Menj el taxizni!
Ezért lettünk a végén már majd 20 ezren!!!

És ha vkinek saját autója van, DE nem akarja vállalkozással járó gondokat a nyakába venni?
Betolom a kocsit egy bt-hez, kft-hez és kész. Se taxiengedélyem, se sárga rendszámom nincs. És akkor mi van?A szerviz a vizsga persze az én dolgom,de hát a saját autóm,persze hogy figyelek rá.
Megtehetem? Igen.

Tomajer: „Ennek a luxusnak ára van természetesen, mint mindennek a világon.”

Ez így van.Kifizetem ezt a pluszt a bt-nek, kft-nek. Saját autóm van ugyan , de nekem megéri, hogy nincs semmi dolgom havonta, negyedévente stb. az Apeh-kal, Tb-vel.
Fizetem magam után a járulékokat és kész. Más dolgom a munkán kívül nincs.

Apuka válasz |       2007.06.18. 22:31:13  (21)
Ezzel a droid kérdés szabályozással egy kicsit ovatosan kell bánni.
Mi történik velünk NAGYBECSŰ vállalkozóval ha tönkre megy a kocsink ( műszaki hiba, törés stb.)? egy-két napot még kényelmesen eltöltünk otthon a családdal de azután már rágjuk a kefét, hogy mikor lesz már kész a mi kis drágánk!
Jelenleg, ha netán két hetes kényszer pihenőre kerülne a kocsink, akkor azonnal rohannánk bérelni egyet. Ha nincs kiadó-kivehető kocsi akkor mit csinálnánk?
És ha ki veszünk egy kocsit akkor attól a pillanattól mi is droiddá lettünk!
Bár két hetet is eltölthet az ember a családjával. Aztán ha megjavították a verdát frissen, pihenten bele lehet vágni a közepébe. És akkor a legnagyobb örömünk közepette egy részeg barom leamortizálja...
- Másodszor is hajlandó vagy legalább 2 hetet otthon tölteni?
Vagy pedig...

De tessék nyugodtan tovább feszegetni ezt a kérdést!

Szerényke válasz |       2007.06.18. 21:19:23  (20)
EGY autót /Laceti /megveszel 0%al 65000 ft-ért
a többi egyébbe beleölsz max 2kilót és senki nem ugy lesz taxis hogy a kut feje után megy van ismeröse haverja aki bele viszi és segit neki
akár mennyire suta is 15 rupot meegcsinál eleinte majd minden cégnél
A kocsi részlet casco meg egyebek nem tesz ki 80 rupot havonta mig ha bérelsz az minimum 170-340 ig akor 1 hónap alatt visszajön a befektetés
És én pl mindig el akartam adni a kocsijaimat 4 évesen 260 e km el /megszervizelve volt mind szerviz minöségben 250 induloval és fizese a maradék 2-3 évben a részletete nem kelett egyiknek sem

tomajer válasz |       2007.06.18. 19:53:09  (19)
Újra csak Bbetyár örökérvényű írását tudom javasolni! :-)

forest95 válasz |       2007.06.18. 19:43:31  (18)
Ne az utca legyen az iskola, hanem egy iskolában tanulja meg a nebuló, hogy mit hogyan kell csinálni az utcán.

forest95 válasz |       2007.06.18. 19:40:02  (17)
Én elsősorban arra gondoltam, hogy egy szakmai érdekképviselet törődhetne azzal, hogy tudatlanul, szakmai ismeretek nélkül senki ne vághasson bele az ismeretlenbe. Kéne lennie valamilyen szakmai tanfolyamnak, esetleg iskolának, ahol megfelelő ismereteket lehetne szerezni, megfelelő anyagi ellenszolgáltatás felyében. Talán ennek nem 1-2 órásnak, mégcsak nem is 1-2 naposnak vagy hetesnek kéne lennie. Egy kicsit hosszabbnak egy kicsit mélyebbre hatóbbnak stb., stb. Aki komolyan gondolja az áldozna rá pénzt és időt is. Ugyanúgy mint a műkörmösök, fodrászok, manikűrösök, pedikűrösök stb., stb. Aztán eldöntheti, hogy alkalmazottként vagy vállalkozóként folytatja.

attus válasz |       2007.06.18. 17:35:26  (16)
Ebben egyetértek veled, annak idején én is így kezdtem. Valahogy nekem sem volt kedvem úgy beleölni több százezer forintot, hogy nem próbáltam ki miről van szó.
Viszont ez a rendszámozás tényleg elég necces kérdéskör, főleg azok a "vállalkozók" akik befizettetik a "bérlővel" a Tb-t, adót, Áfát és azután az egészet elfelejtik befizetni! Sajnos nem kevés ilyen van, kihasználja a másik ember balekságát vagy kiszolgáltatottságát! Mert ez 2007-ben nem nevezhető másnak! Hiszen 1 perc alatt utána nézhetne a valóságnak!

tomajer válasz |       2007.06.18. 15:42:51  (15)
A cím direkt erős:-)

Viszont, eddig itt aki újként jelemntkezett, mind azonnal vállalkozó akart lenni, és lett is.
Tehát, ez nem állítaná meg a beáramlást (aminek ellenére csökken a létszámunk) legfeljebb a normálisabbja is azonnal berendszámozná az autóját, vagy beleugana egy hitelbe, és úgy vágna neki az ismeretlennek.
Ne felejtsd el, ha droidként kóstól bele, bukás nélkül odébbálhat, ha úgy látja, mégsem ez a kánaán.
Aki előrre eladósította magát, az már nem menekül, itt fog köztünk vegetálni amíg tart az autója!

forest95 válasz |       2007.06.18. 15:28:48  (14)
Azért ez a cím így ebben a formában egy kicsit erős! Nem arról van szó, hogy ők nem emberek, nem arról van szó, hogy ocsmány eltaposandó férgek lennének. Én sem értek egyet a taxizás ezen formájával. Azért nem pl., mert nálunk van olyan ember, aki 2-3 hete taxizik mindössze és amikor megkérdeztem, hogy mennyi idő alatt vették fel, azt a választ kaptam, hogy mindenkit kb. 2 (kettő) óra alatt vesznek fel. Ha jól gondolom ennél nem sokkal hosszabb idő alatt szerezte meg a többi szükséges dokumentumot is, a feneke alatt az autó és már "taxis" is lett belőle.
Folyton a létszámgondról beszélünk. Itt azért szerintem alkotmányos keretek között is meg lehetne állítani az ilyen beáramlást. A részletekről Betyár talán többet tudna írni. Ha van kedve persze.
Aztán persze az ellenőrzési oldalról is meg lehetne fogni a dolgot, a be nem jelentett alkalmazottak és a nem fizetett járulékok alapján. Csak nekünk egy kicsit jobban akarni kéne!

tomajer válasz |       2007.06.18. 14:54:21  (13)
Tök jó!
Úgy néz ki, mintha magammal beszélgetnék:-)

tomajer válasz |       2007.06.18. 14:45:28  (12)
Én sok sok tíz húsz harmincéves rutinnal rendelkező taxist ismerek, aki droid lett, vagy maradt.
Bizony maradt. Van egy csomó, aki a Főtaxi privatizálását állami taxisként élte meg, és azóta is alkalmazottként dolgozik!

Hidd el, nem ez a választóvonal jó taxis (jó ember), és lecsúszott taxis között!!!

A vállalkozók, és magukat vállalkozónak hívők között ugyanolyan arányban vannak lecsúszott, lepusztult egzisztenciák.
Nagy részük, sajnos taxisként csúszott le!:-(

tomajer válasz |       2007.06.18. 14:41:31  (11)
tomajer válasz | 2007.06.18. 14:40:39 (6084)

Miért nem ott folytatjuk?
Előzmény: Fotó 2007-06-18 14:39:18 (6083)

előzmény betöltése...


Fotó válasz | 2007.06.18. 14:39:18 (6083)

Elmondom neked: Mert ha nem, akkor azt egy általad nagyrabecsült, különleges előjogokkal, felruházott VÁLLALKOZÓ nyúlta le tőle! :-(

Aki kiad tömegével taxiautókat az nem vállalkozó az én szememben hanem egy hullarabló aki átbassza a tönkre ment kényszerpályára került embereket.
Rakd át ezt is az új topicba mert oda én nem írok és tényleg részemről VÉGE
Előzmény: tomajer 2007-06-18 14:29:17 (6080)

előzmény betöltése...


Fotó válasz | 2007.06.18. 14:35:34 (6082)

Helyes!Már ideje volt elköltöztetni a témát!
Mi nem ezért vagyunk itt hogy vitázzunk arról hogy a droid milyen ember.
Egyébbként nem mindegyik féreg van köztük rendes ember is.Aki tönkre ment más vállalkozásban és "bár " listán is rajta van.
Nem tud részletre vásárolni szekeret pénze meg a kirakatban.
Utoljára... akkor se taxizzon ez nem arról szól hogy a tönkre vert emberek munkahelye legyen.
VÉGE!!!
Előzmény: tomajer 2007-06-18 14:29:17 (6080)

előzmény betöltése...


[1] ... [12] [13] [14] [15] 16 [17]

(Új hozzászóláshoz lépj be)






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft