Fórum » Hírek fórumai » Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport | Súgó |
[1] [2] [3] [4] [5] 6 [7] [8] [9] [10] [11] ... [713]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása
Akkor valami csak nem stimmel, ugye? |
|
Az meg sem fordul senki fejében, hogy egyfajta tiltakozásképp le kéne szarni a repteret, nem kéne megalázó módon felrohangálni táblázgatni, esőben, hóban, mínuszokban? Hogy fulladjon bele a saját mocskába a főtaxi meg a ba zrt meg a főváros? Hátha? Mondjuk lehet, hogy hülyeség, de eljátszott már valaki a gondolattal, mi lenne?
Más.
Igaz a híresztelés, hogy főtaxi helyett elit taxi fogja a repteret kiszolgálni? Max 10 éves kocsikkal?
Nagyon más.
Igaz a híresztelés, miszerint jövőre, ha elfogadják, akkor mindenki ( nem csak taxis, civil is ), aki 5 évnél régebben vizsgázott KRESZ-ből, annak irány a tanfolyam+vizsga? |
Most akkor leírom egyszerűen:
Kétszer egymás után behajtottam, majd kihajtottam. Közben megálltam 3-3 percre! Ez volt 12.40- kor.
Ugyan ez 17.00- kor.
Majd 19.30- kor felmentem, beszállt az utas, és kihajtottam.
Most akkor a Komáromi autentikusan hazudik? ( bár nem meglepő)
A kollégámat ma 3 perc után nem engedték ki, 2000 ft. - ot kellett fizetnie 3 perc után.
Azt mondták neki a reptéren az irodán,hogy még nincs benne a rendszerben.!!!!!!!
Az más dolog,hogy miért fizette be!
Így van Marci? |
|
Ha nincs taxiállomás használati engedélyed, rád nem vonatkozik ez a szabály.
Hogy pontosan mi vonatkozik, bevallom, nem tudom. |
|
Én, mint vidéki személygépkocsis személyszállító, akinek sárga rendszám van a minibuszán, és az országos engedélyemet az NKH-tól kaptam, és semmi közöm nincs jogilag a BKK-hoz, na velem akkor mi is van?! Esetleg fel tudnál homályosítani ez ügyben? Előre is köszönöm! |
|
Szóval akkor tisztázzuk.
Minden érvényes taxiállomás használati engedéllyel rendelkező taxis regisztrált taxis.
Félóránként egyszer lehet ingyen behajtani, és 10 percen belül ki kell jönni. Tehát a korlátlan szám, amiről az újság írt, maximum 48.
Ez a legfrissebb, 8,45-ös info, a legautentikusabb helyről, Komáromi Endrétől.
|
|
Tegnap háromszor mentem a reptérre. Az első utasnál mentem 2 kört, a másodiknál szintén 2, a harmadikat tábláztam, majd felme tem érte. Azaz összesen 5X hajtottam át. Bár sárga az autóm,de nincs minősítve!( pénteken megyek :-( )
?????????????????????? |
|
Szó szerint ezt mondták a telefonba a BKK-nál: Csak a minősített taxik vannak regisztrálva. Pár nem minősített kollégát ért is ma meglepetés. A 10 perc pedig igaziból szigorú 5! Ha ezalatt nem húzod le a kártyát, írod meg a számlát, stb.-stb., fizetsz kétezer forintot. Ha gyorsan mész egy kört, akkor csak ötszázat. Ez a minősítettekre is vonatkozik! |
|
Lehet hogy megint meg kellene csinálni egy kis felvonulást?
Pár száz autóval?
Van ennyi vér a pucánkban? |
Gábor! Ha 5 percen belül nem talál meg az utas a rendelt taxi táblánál, akkor ezek szerint nem mehetek egy kört díjfizetés nélkül, hogy elhozzak a reptérről egy olyan utast aki a telefonon rendelt taxit?
Már értem mi ebben a történelmi megállapodás.K.E. megveregeti V.D. vállát, és azt mondja: "Dávidkám, ezt is megoldottuk".A háttérben Moreno mosolyog és azt gondolja: "Ezek a f...k megint megkajolták a javaslatunkat. Fizetni fognak mindenért!" |
|
Nem csak a minősített, tehát sárga taxikra vonatkozik a dolog. Azokra vonatkozik, akiknek van érvényes taxiállomás használati engedélye. Félóránként egyszer lehet fölmenni ingyen, és 10 percig lehet fönnmaradni ingyen.
Ez az utolsó információ. |
|
" Ennek megfelelően 2013. december 10-től a Budapest Airport biztosítani fogja, hogy kizárólag a BKK-nál regisztrált, jogszerűen üzemelő budapesti taxik élvezhetik a 2. Terminál közúti előterén érvényes díjmentes türelmi időszakot korlátlan számban."
Az Én értelmezésem szerint akinek Budapestre érvényes droszt használati engedélye van, az regisztrálva van a BKK-nál. És nem csak a minősített taxik. |
|
A lényeget még mindig nem kérdeztétek meg. Az engedéllyel rendelkező taxik miért nem állhatnak a reptéri drosztra, hiszen mindenki egyforma. Vagy az utasok a BA utasai? Tényleg és a nagybuszokkal mi van? Ők nem érdekesek? A be és ki utaztató irodákról már ne is beszéljünk. Tényleg a BA mi alapján dönti el, hogy ki fuvarozhat a reptérről. Kérdés még lenne sok, de minek. |
[1] [2] [3] [4] [5] 6 [7] [8] [9] [10] [11] ... [713]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása |