Fórum » Hírek fórumai » Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport | Súgó |
[1] 2 [3] [4] [5] [6] [7] ... [713]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása
Az MSZP fővárosi frakcióvezetője szánalmas magyarázkodásnak nevezte Vitézy Dávidnak a KDB döntése elleni tiltakozását.
Az Index hírportál pénteken írt arról, hogy a KDB - a Skoda kérésére indított vizsgálatában - megsemmisítette a budapesti trolibusztender eredményét, mert a kiírásban nem szerepelt dízelüzemű segédmeghajtás, csak az akkumulátoros, ami szerinte versenykorlátozó tényező.
|
"fideszes dilettantizmus" most 3,4 milliárd forinttól és 24 új trolibusztól fosztotta meg a fővárosiakat, miután a Közbeszerzési Döntőbizottság szabálytalanság miatt megsemmisítette a BKK trolibusztenderét.
A politikus úgy fogalmazott, "Budapest már-már rutinszerűen bukja el uniós támogatások milliárdjait a városvezetés és a BKK vezetésének teljes alkalmatlansága miatt". |
Az MSZP szerint tarthatatlanná vált a Budapesti Közlekedési Központ vezérigazgatójának pozíciója, ezért ismételten felszólították Tarlós István főpolgármestert, hogy azonnali hatállyal menessze Vitézy Dávidot és - ha csak az önkormányzati választásokig hátralévő néhány hónapra is - találjon alkalmas szakembert a BKK élére.
Kis köcsög már elég bajt csinált, már 4 éve ki kellett volna rúgni a faszba!
Taxisok itták meg a levét többek között, meg Budapest lakossága! |
Lehet hogy én is hallottam a szóban forgó társaságnál ilyet?
Lehet hogy a taxista beperelte a szövetkezetet és meg is nyerte a pert?
Lehet hogy jó üvöltést kívánok neked is?! |
|
Nem drága a reptéri taxi
Bár tavaly szeptembertől jelentősen nőtt a fuvardíj azoknak, akik taxival utaznak a budapesti Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérről a belvárosba, ez még mindig nem nevezhető magasnak nemzetközi összehasonlításban.
A CheapFlights nevű repülőjegy-foglaló oldal most közzétett felméréséből kiderül, hogy a 27 vizsgált főváros közül a berlini Tegel repülőtérről a legdrágább bejutni a belvárosba: egy kilométer 3,5 dollárba kerül (794 forint). A legolcsóbb egy kilométerre vetítve Buenos Aires, ott ez a tarifa mindössze 30 cent (68 forint).
Abszolút értékben a legtöbbet, 214,53 dollárt (48 610 forint) Tokióban kell leperkálni egy reptéri fuvarért, ebben azonban a magas tarifa mellett a nagy, 76,3 kilométeres távolság is szerepet játszik, amelyet 70 perc alatt tesz meg a taxi. A másik véglet Új-Delhi, ahol a 14,3 kilométeres távra mindössze 8,67 dollárt (1960 forint) kell fizetni, ezt a távot egyébként 24 perc alatt teszi meg az autó.
Az összeállítás erőssége, hogy a számbeli információk mellett szöveges tippeket is ad az egyes városokhoz (például Londonban 10-15 százalékkal többet kell fizetni, ha kártyával teszi ezt az ember, vagy a mexikói Cancúnban érdemes előre megegyezni az árban). Hátránya ugyanakkor, hogy viszonylag kevés várost von be a vizsgálatba (Európában például mindössze hetet, ráadásul Moszkva kivételével egy kelet-európai fővárost sem).
Az eltérő módszertan miatt nehéz pontos becslést adni arra, hogy a budapesti reptéri taxik drágák-e, vagy sem. Egy tavaly áprilisi felmérés alapján olcsónak számított a magyar főváros, szeptemberben azonban új taxirendelet lépett hatályba, amely megtiltotta a fix díjas fuvarokat, így jelentősen drágult az ilyen transzfer. A Budapest Airport honlapján lévő információ és saját számításaink szerint is egy átlagos belvárosi fuvar nagyjából 6500 forintból hozható ki (ez a távolság mellett függ a közlekedési viszonyoktól és a várakozási időtől is). Ha ezt elosztjuk 20 kilométerrel, az 325 forintot ad ki, ami 1,4-1,5 dollárnak felel meg. Ez nyugat-európai összehasonlításban olcsónak számít, de drágább, mint Moszkvában.
A képet tovább árnyalja, hogy a tiltás ellenére továbbra is léteznek más formában, de fix díjjal működő társaságok, amelyekkel olcsóbban lehet megoldani a reptéri fuvart. Ezeket azonban többnyire nem a reptérre érkező külföldi utasok veszik igénybe. |
Lehet, hogy sokkal jobb, ahol egy tulajdonos van, én nincs kiabálás, mert saját magával nem kiabál?
Lehet, hogy sokkal jobb, ha ez az egy tulajdonos megmondja a tutit, és megint nincs kiabálás, mert kuss van és ha nem tetszik, el lehet menni?
|
|
Lehet hogy, ahol 400--500 állítólagos tulajdonos van, annak a lónak nagyon szaros a háta?
Lehet hogy egy közgyűlés kész élmény a sok forintvadász üvöltése miatt?
Lehet hogy sokra értékelik magukat azt a pocsolyát sem érik fel? |
|
Akinek nem teszik vagy kár érte esetleg a rendőrök zaklatták mert azt is megteszik akkor tessenek feljelentést tenni. Ne csak a szájakat tépni hanem cselekedni is tessék!
A fogyasztás védelemnél Teve utca és Versenyhivatal stb lehet. A Citysek meg tényleg gyökerek azt hiszik ők szarták a spanyol viaszkot! Én azt hallottam hogy a piacot lehetőleg minél nagyobb százalékban megakarják szerezni bármi áron........remélem belebuknak!
|
|
Parkolási anomáliákra céloztam ami undorító. Állítólag a városi szabadparkolót taxidroszttá akarják kijelölni. Akkor meg ugye jön az, hová álljon a vidéki taxista....bazd meg ez már tényleg nevetséges ami ebben az országban zajlik! Azt is hallottam hogy a City taxisok jelentgetik fel a helyükre beálló másmilyen taxisokat és ezért is van sok közterületes rendőrséggel karöltve megjelenés és igazoltatások. Az már régebben volt, hogy a bugris Citys szólt a taxis hölgynek ne álljon oda mert az ő helyük és ezért fizetnek.
Abba kéne hagyni a visszapörgetésekkel való cím szerzési kisérletekkel!
Lásd a Samsung esetét, ahol is 3 éves szerződésre 1 mill. zsebbe volt az igéret. Csak hát nem mindenki korrupt!Fejezzük be villámgyorsan, mert nagyon nagy bajok lesznek! A többi címet most nem írom le de vannak és a gyomrom felfordul az ilyentől! Konkrét esetet is tudok ahol próbálkoznak, de előre szólok drága mulatság lesz..............
|
|
http://magyarinfo.blog.hu/2014/02/16/340_forintos_euroval_huzzak_le_a_turistakat_a_liszt_ferenc_repuloteren
Jó lenne ha már valaki meg is írná a Liszt Ferenc repülőtéri anomáliákat is amilyen az egész világon nincsen! A feljelentásek remélem nem lesznek papírkosárba dobálva! |
|
E tekintetben meggyőztél. Csak mindig bízok.
Ellenőrizni akkor sem jönnek, pedig a BKK-BA megállapodásban szerepel.
Piti "banda". |
|
Azt kéne végre megérteni, hogy a főtaxinak segítenek a hiénák. Molinókat lehet kifeszíteni a gonosz taxicowboyról, Fizetett riportot lehet készíteni a szomorú kölyökkutya szemű diáklányról, akit a hiéna 30000Ft-ért vitt be a városba. Újsághíreket lehet késztetni a lelőtt, leszúrt, lefújt, megharapott, stb szerencsétlen külföldiről. Fizetett bértollnokkal nemzetközi szinten lehet nyomni a neten. És persze az örök igazsággal, hogy csak a szerződött partner a jó taxis. A főtaxinak a többi becsületes taxis az ellensége, mert ugyanannyiért kulturáltabb színvonalon tudnának szolgáltatni, ha a tesco parkolónál közelebb jutnának az utashoz.Más A BKK miért kínlódna jogilag is kétséges próbautazással, amikor sokkal egyszerűbb titeket büntetni a bankmatrica, téligumi,világitó szabadjelzővel várakozás, stb. A jutalékukat ügyiratonként kapják. |
A BKK a vele szerződésben állót ellenőrzi, ellenőrizheti, főkeg ha fekmegy a főváros hivatalos taxiállomására.
Nem akartam részletezni:
1. Ha harmadszor sincs akkor tudható fuvarszerzés céljából szteppel fent, ahol engedély nélküli kereskedelmi, vagy marketing tev.-t nem folytathat. Drót az airportnak, stb.
2. Mint tudjuk a 80%-ának nincsenek rendben a zsugái.
|
|
"BKK ellenőriz a pufferben egyszer-kétszer-háromszor, a taxis nincs sehol, autója lezárva, konklúzió?"
A BKK-nak semmi ellenőrzési joga nincsen a puffer parkolóban, egyik ok hogy nem taxiállomás, a másik ok hogy nem Budapest közigazgatási határán belül helyezkedik el. |
|
Szerintem ott lapul a zsebükben pár darab kölcsönadási szerződés. |
|
[1] 2 [3] [4] [5] [6] [7] ... [713]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása |