Fórum » Hírek fórumai » Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport | Súgó |
[1] ... [3] [4] [5] [6] 7 [8] [9] [10] [11] [12] ... [713]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása
Csak a minősített taxiknak van ingyen! Értsd: Akinek még nem járt le a vizsgája, cumi. |
|
A történelmi szerződés ellenére néhány céges taxit megszoptattak ma és nem engedték ki őket ingyé'.
Erről ennyit.
Ezt a korrupt csőcseléket megint meg tudták venni, és történelmi tettnek tálalják. |
Te kérdezted.
Azt akarod tudni, hogy kiéről? A "forrásoldalt" tudjuk. A "felhasználóiról" fogalmam sincs. |
|
Igen, ez volt a magyarázat. Nem is ezt nem értem. Az egész dolog logikájával van bajom.
Ha közforgalom elől nem elzárt magánterület, akkor milyen alapon tilt meg bármit is? Főképpen akkor, amikor nyomós közérdek támasztja alá a behajtási igényeket. Budapest kapuja, utasérdek, meg a többi lózung.
A Sziget példa azért nem igazán jó, mert azt a területet - ha jól emlékszem pont ott mondta a Komáromi - bérli a Sziget Kft, vagy mi. Tehát a tulajdonosnak részesedése, de legalább valami haszna van a dologból. Itt meg semmi. Hacsak a telepítésre kerülő bankautomatákat nem tekintjük annak. Lényegében gombokért adták oda a taxiállomás kezelői jogot a BA-nak, sz meg majd továbbadja bárkinek. Azt sem tudom, hogy ezt a közforgalom számára megnyitott státuszt ki, és miért határozza meg? (Nem vagyok biztos abban, hogy a BA saját magától megszüntetheti ezt az állapotot.) De ennek is biztos megvan a maga oka. Jegyzőkönyvön kívül majd elmondom.
Szóval az egész dolog büdös. Még akkor is, ha a megállapodás szerinti körülmények kedvezőbbek, mint az előzőek. |
|
A pénzről?
|
|
Nagyjából annyi volt a magyarázat, hogy a BA Zrt megkapta a kezelői jogokat, ami ebben az esetben jóformán azonos azzal, mintha tulajdonos lenne.
El nem adhatja a repteret, de azt csinál ott, amit akar.
Elvileg kitehetnék a "magánút" táblákat, ezzel megteremtve azt a státuszt, hogy mindenkitől pénzt kérhessenek a behajtásért.
Jelenleg viszont a közforgalom számára megnyitott útszakasz, így viszont -szerintem- a sorompó használata válik nehezen érthetővé...magyarázhatóvá.
Emlékezz vissza, amikor megkérdeztük, hogy a privilegizált BA Zrt, és a Főtaxi milyen megfontolásból tekinti tulajdonának a reptérre repülővel érkezőket, a Sziget fesztivál példáját hozták fel válaszként, ahol a City bentről...mindenki más kintről szolgáltat.
"Szerencse", hogy a taxipiacon mindig lehet a másikra mutogatni. Sőt, egyenesen létszükséglet.
|
|
Az egész dolog a pénzről szó. Nem is kevésről. Valamilyen logika szerint megtehetik. El is mondták egyszer, de, hogy őszinte legyek, nem igazán értettem a dolgot, mint ahogy még mindig nem értem. Elméleteket nem akarok gyártani.
A feltételek, az előzőhöz képest, valamivel kedvezőbbek lettek. Ennyi bírt kijönni ebből a történetből. |
|
" A központ vállalta, hogy
legalább hetente háromszor ellenőrzi a
taxisokat."
Hi-Hi-Hi,Ha-Ha-Ha
(Hogy lehet a röhögőgörcsöt írásban visszaadni? Ha tudja valaki, ne tartsa magában.) |
Az már majdnem olyan mint a díjmentes türelmi zóna nem? :) |
|
Ki akar "díjmentes türelmi időszakot"?
Már ez is milyen idétlen megnevezés.
Én csak az utasomat akarom eljuttatni a reptérre, vagy a reptérről, úgy, hogy a bejáratnál tudjam kirakni, vagy felvenni.
Nagyon kulturált lesz, amikor a taxis gyűjtőben fogom várni, vagy ott fogom kirakni, mert nincs sok kedvem mindig 2000 Ft-ot fizetni.
|
Ez inkább azt jelenti, hogy a BKK-nál regisztrált kollégák hajthatnak be akárhányszor úgy, 5 vagy 10 percig ingyé. Mindenki más naponta kétszer teheti ezt meg. |
Attus, én már hányok ezektől!
Ugyanúgy hányok, mint ahogy hánytam azoktól.
24 órán belül beletolják a képembe az alábbi híreket:
1. 5 kilónál több vágott dohány birtoklása bűncselekmény lesz;
2. 11 kaszinó nyílhat az országban, természetesen nyerőgépekkel (Trafik 2.);
3. Történelmi megállapodás a reptéren.
Eszem-faszom megáll.
Bocsánat, főszerkesztő úr, befejeztem!
Hányok mindenhol
hatvanöt |
|
Örülök, hogy ennyi idő után is egyre jár az agyunk! :) |
|
Nyilván meg tesz az ember mindent a megoldásért -ha kell tárgyal egyedileg a reptérrel-, mert nem ezért fektetett a vállalkozásába nem kevés időt, energiát, és pénzt. Ettől még továbbra sem értem mi az összefüggés a taxiállomás és a behajtás között?
|
|
[1] ... [3] [4] [5] [6] 7 [8] [9] [10] [11] [12] ... [713]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása |