Nem akarok okoskodni, de leg először azt kellene tisztázni, hogy a Főtaxi és egyéb más taxi között, mia a különbség. A reptér mi alapján rendelkezik az utasok elszállításának szolgáltatatójáról? Az utas a reptér utasa vagy csak egy utas? A reptér milyen hatóság és mi alapon engedi pl.:a minibuszt a vámterületen jegyet és szolgáltatást árulni. Egyéb szolgáltatokat miért akar megkülönböztetni mikor az utasoktól semmilyen felhatalmazást nem kapott. Az indulási szintet miért zárta le (nincs rá használatba vételi engedélye a hatóságoktól). Tényleg ha a magánutat sorompóval lezárják akkor az nem közút vagy magánút közforgalom számára megnyitva. Tehát akkor lehet, hogy a reptér nem közforgalmú repülőtér, hanem csak egy magán repülőtér. Ha közforgalmú, akkor mi alapján szed pénzt csak bizonyos taxisoktól, hiszen Budapesten egységes taxi szolgáltatás lesz, és az önkormányzat adja ki az engedélyt. Tényleg az Fővárosi önkormányzat miért mondott le a repülőtéri drosztról mikor nagy jó pénzt tudna csinálni belőle. A turista buszok után miért akar a reptér minden egyes „turista kiszállítása után pénzt szedni” hiszen az utasok egy utazási irodát bíztak meg a szolgáltatás végre hajtásával. Most is van bérlet csak fiókból árulják. Van aki nem kap van akinek megéri mert olyan árat szabnak és van akinek meg olyat,hogy eszébe ne jusson bérletet venni. Ja és ha ez nyilvános parkoló akkor miért nem nyilvános és mindenkire nézve (Főtaxi, BKV, Minibusz) egyenlő. Vagy ha színházba megyek, akkor nekem 200 van, aki nem állhat meg és van, aki olyan áron állhat meg, hogy ne érje meg neki kifizetnie? Tényleg a reptér mi alapján hiénázik? |