FÓRUM - CSENDES CÍMKIADÁS 2013!
Fórum » Droszt Híradó » CSENDES CÍMKIADÁS 2013!Súgó


1762 hozzászólás 118 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] ... [107] [108] [109] [110] 111 [112] [113] [114] [115] [116]  ... [118]

(Új hozzászóláshoz lépj be)

Apuka válasz |       2013.10.01. 15:56:42  (112)
Szerintem elérkeztünk arra a szintre amit privátban kellene folytatni..

nazoli válasz |       2013.10.01. 15:50:16  (111)
Ne terelj.

Mennyivel lett kevesebb a kilométered? Mennyivel lett jobb a gurulód? Mennyivel lett több a bevételed? Mennyivel lett kevesebb a ledolgozott óráid száma? Mennyivel nőtt a kihasználtságod? Mennyivel nőtt az egy órára eső bevételed? Mennyivel lett kevesebb a költséged?

És szigorúan csak százalékos arányban. Azzal nem tud mit kezdeni a NAV.

Kéretik nem belekontárkodni. A választ a Marcitól várom.

Apuka válasz |       2013.10.01. 15:41:54  (110)
hogy ez NEM PROGRAMFÜGGŐ! Kevés a megrendelő, és/vagy sok a taxi! A Microsoft legjobb programozója sem tudna olyan programot írni, ami ilyen fuvararánynál jól működne! Színtiszta lutrira vagy kényszerítve!!!

Kevés megrendelő- sok taxis..

Ezen valóban nem tud segíteni semmilyen program, de ezen nem tud segíteni az urh-s rendszer sem.
Az urh itt csak azokon "segít" akit egyéb módon előnyhöz tudtak jutni a többiekkel szemben, hiszen amennyivel te többet tudsz felvenni ebből a mennyiségből, azt egy másik elől fogod elvinni.
Ez azt jelenti hogy amennyi nálad pluszként jelentkezik, az valakinél mínuszként jelenik majd meg.

inzert válasz |       2013.10.01. 15:26:38  (109)
Gyuri.
jól tudom, hogy nállatok még nem müködik a csendes?
Tudom a választ.
Ha urh-n megy a forgalmazás, akkor elég a cím a taxisoknak?
Tudom a választ.
Mindenesetre csodálatra méltó a jóstehetséged.

inzert válasz |       2013.10.01. 15:21:50  (108)
Pontosan azok amitöl jobban keres egy taxis.
Ok. Ez így tudom, hogy nem kielégítö.
De nem fogom ide kitenni az adatokat, mert ki tudja ki olvassa.
Személyesen ha találkozunk valahol, valamikor akkor majd megmutatom.

baupexim1 válasz |       2013.10.01. 15:07:51  (107)
vagy elküldenek 15 km-re levő címre

6x6 163 válasz |       2013.10.01. 14:54:06  (106)
Te, Tóni! Esküdj meg, hogy nem azért csinálod, mert unatkozol (csak pimaszkodás)! Évek óta olvasom a különböző hsz.-kat, és egy kezemen meg tudom számolni, hány olyan taxis van, akinek a mondanivalójának van veleje. Megsúgom, Te vagy az egyik! És ennél a kurva csendesnél nem tudod, vagy nem akarod érteni (vagy érted, és szándékosan szopatsz :-)), hogy ez NEM PROGRAMFÜGGŐ! Kevés a megrendelő, és/vagy sok a taxi! A Microsoft legjobb programozója sem tudna olyan programot írni, ami ilyen fuvararánynál jól működne! Színtiszta lutrira vagy kényszerítve!!!

Csak egy példa: jönnek itt a gazdaságos taxizással!
Hogy lehet gazdaságos taxizásról beszélni, mikor kizárnak a menet közbeni fuvar-felvételből?

nazoli válasz |       2013.10.01. 13:51:27  (105)
Pontosabban ha lehetne. Milyen adataid javultak, és mennyivel?

Bao válasz |       2013.10.01. 12:26:47  (104)
Mást se csináltok, tábla hívő!
:)

szálka válasz |       2013.10.01. 12:19:38  (103)
Bao-Bao!

Ezt hívják úgy, hogy szövegkörnyezetéből kiragadott mondat, és annak önös érdekből való felhasználása.
Inkább dőlj hátra! :-)

Bao válasz |       2013.10.01. 12:15:00  (102)
"Volt, aki azt is megjegyezte, hogy esetenként olyan címet is bevállal a tabletről, amire egyébként nem nyomott volna, és láss csodát nem bánta meg a döntését. "

Ez mekkora!
:)))
Tehát szálka bebizonyította, hogy király a tablet!
:D

szálka válasz |       2013.10.01. 12:09:46  (101)
Csak egy kis pimaszkodás volt a részemről, :-), de azért lássuk be, a ti hangotoknak több esélye van behallatszani a megfelelő helyre, mint a miénknek. Bármilyen témakörben.

(Én nem akarok tanácsot adni a Málnának, övé a fizetés, övé a felelősség. Megítélésem szerint a véleményemet eddig se vette zokon. És ez sem volt több annál. Mondhatnánk, amíg 6x6-os vagyok, hazabeszéltem.)

Az érvelésed annyiban sántít, hogy a Max régebb óta használ egy "valamilyen" rendszert, és ha látták, hogy használhatatlan, akkor miért nem írattak hozzá használhatóbb programot? Miért egy csöppnyi telefonkijelző a megjelenítés eszköze, amelyen képtelenség minden szükséges információt feltüntetni?
Véleményem szerint azért, mert arra bőven elég volt az is, amire a cég saját érdekében használni akarta. Jelesül látni, hogy hol, mikor van szabad autó, és azokat gyorsban "elzavarni" az egyébként nem túl kívánatos megrendelésekre.
Mondhatják, hogy fos az egész...csak nem hiteles...

Budapest taxi: én több emberrel is beszéltem
(a Marcival történetesen nem), akik elégedetten nyilatkoztak. Nincsenek elájulva, ezt nem állítom, de egyre használhatóbbnak ítélik, és igazságosabbnak.
Volt, aki azt is megjegyezte, hogy esetenként olyan címet is bevállal a tabletről, amire egyébként nem nyomott volna, és láss csodát nem bánta meg a döntését. Van ennek egy ilyen olvasata is.

De, egyébként az még magyarázatra szorulna, csak mindenki átsiklik felette: ha egy fuvarszervezőnél nem változik a megrendelések száma, viszont egyesek nyafognak, hogy kevesebbet csipegetnek fel a morzsákból a GPS rendszer miatt, akkor hol csapódik le az általuk fel nem vett címek mennyisége? Mert valakik elviszik, tehát lennie kell egy elégedett csoportnak is..
Ha, kevesebb a megrendelések száma, tehát mindenkinek kevesebb jut, akkor arról miért a címkiadó rendszer tehet?
Valakinek eszébe jutott már, hogy kérdőre vonja a fuvarszervezőjét?

Innentől fogva bármennyire is közhelyszerűnek tartod, de azt állítom, azoknak fáj ez az egész,-tisztelet a kivételnek- akik a szakmai pallérozottságukon túl hajlandóak voltak olyan eszközökhöz is nyúlni, melyekhez mások nem szívesen.
Így kovácsolva előnyt maguknak másokkal szemben. A napi gyakorlatot tapasztalva, és rádióforgalmazást hallgatva nem érzem ennek cáfolatát.




6x6 163 válasz |       2013.10.01. 10:13:23  (100)
Elviccelődhetnél, csak nem lenne értelme! (hacsak nem akarnád a letisztázott játékszabályokat felrúgni:-))
A Ricsi, meg az én "funkcióink" ebben a témakörben nem számítanak. Ami számít, hogy hónapok óta teszteli a Max Taxi, és a vélemények NEM oszlanak meg róla: rossz! Ugyanez a vélemény a Budapest Taxinál (kivéve a Marcit)! És hidd el, Tóni, reprezentatív a "felmérés", hisz a pertársaság kapcsán 100-110 Budapest Taxissal, és 30-40 Maxossal beszéltem. A többivel nagyjából egyetértek (bár egy megjegyzés: a Málnáék nem duzzasztják a létszámot, hanem lecserélik a nem idevalókat; ennek lett áldozata pl. a Mikulás)!

Ami a lehurrogást illeti: nem tudtam elfogadni egy ellenvéleményt sem (de ettől még nem hurrogtam le senkit), ugyanis megmosolyogtató az az érv a sárgítás mellett (és ez volt az egyetlen), hogy "nekem tetszik ez a szín"!

Ellene viszont...

Kekec válasz |       2013.10.01. 07:30:55  (99)
Én nem azt írtam,hogy örülök a csendes cím kiadásnak.
Hanem azt,hogy biztos bérautón ülsz azért nem érdekel a sárgítás.
Ne csak beszélj róla szervezd meg a pertársaságot beszállok oda is.
Attól még mert az egyik kezdeményezés mellett kiállok nem azt jelenti,hogy a másikat nem támogatom.

szálka válasz |       2013.10.01. 03:44:35  (98)
Akkor a játékszabályok tisztázva... :-)

Megnéztem. Elviccelődhetnék azon, ahogyan a 6x6 "kisetikása" számára a Maxtaxi főetikásának, vagy főideológusának véleménye a hívószó címarányos létszám tekintetében, de nem akarok.
Azzal együtt, hogy nektek még mindig több befolyásotok lehet egy-egy cégtulajdonosi döntésre, mint nekünk, egyszerű földi halandóknak.
A taxis legfeljebb a lábával szavazhat azzal, ha odébb áll.
Itt megjegyzem -de ez csak a magánvéleményem- Málnáék nagy hibát követnek el, ha mérlegelés, és józan belátás nélkül felduzzasztják a létszámot. Előbb vagy utóbb a túlzott bővülés miatt megindul az elszivárgás is.
Jól látható, hogy mindenki, akinek van egy kis gógyija az igyekszik előre menekülni. Először azok fognak elmenni, akik stabilabb anyagi háttérrel rendelkeznek ahhoz, hogy lépni tudjanak, megfelelő színvonalú az autójuk hozzá, és ne szégyelljük kimondani, mentálisan is alkalmasak rá.
Ezzel óhatatlanul űrt hagynak maguk után, miközben a döntésük pozitívuma az új cégnél jelentkezik.
Egy olyan időszakban, amikor a szolgáltatás színvonala, a presztízs döntő lehet az életben maradáshoz.

De, térjünk vissza! A címarányos létszám
-szerintem- valahol fából vaskarika.
Egy ingadozó kereslet jellemezte szolgáltatási ágazatban mi a viszonyítási szám? Ha, a csúcsrendelésekhez igazítjuk a létszámot, akkor sűrűn jelentkezik piaci túlkínálat. Ha, a mérsékelt időszakhoz, akkor hiátus alakulhat ki.
Ez viszont a szolgáltatás minőségének romlásához vezet.
Egy cég versenyképességét nem csak a piaci igényekhez mérik, hanem a konkurens cég szolgáltatási színvonalához is.
Következésképpen, ha mindezeknek meg akarsz felelni, akkor vagy a taxisok leterheltségét kell növelni, vagy a munkát kell hatékonyabbá szervezni.
Erre kell a legigazságosabb megoldást megtalálni.

És, hogy a hurrogásra is válaszoljak: mostanában volt szerencsém eleget hallgatni, ahogy ellentmondást nem tűrő módon fejtetted ki az álláspontod pl. a fólia ürügyén. Egy mondat nem sok, de még annyit sem fogadtál el "más" véleményként. Hallgatni szórakoztató volt. Ha vitára kényszerülök, biztos nyűgösebb lettem volna, de inkább csak a cirkusz lélektana érdekelt.

[1] ... [107] [108] [109] [110] 111 [112] [113] [114] [115] [116]  ... [118]

(Új hozzászóláshoz lépj be)






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft