[1] ... [106] [107] [108] [109] 110 [111] [112] [113] [114] [115] ... [118]
(Új hozzászóláshoz lépj be)
Akkor, ha már igazságosság, osszuk el a terheket is arányosan!
Meg a javakat is!
Követeljük a TSZ rendszerének az újraélesztését!
A taxis is igényelhesse vissza, amit mindenki más!
Rákosi elvtársat főpolgármesternek!
Mi az, hogy a gyakornok nem végezhet egyes műtéteket? Mitől kereshet egy prof többet?
Egy igazgatónak miért magasabb a fizetése, mint egy segédmunkásnak?
De persze, a mi szakmánkban legyen egyenlőség, mert milyen dolog már, hogy elrohadt mágnestalppal, 3 helyen megtört zsinórral, nem kontabilis antennával, helyismeret nélkül hátrányt szenvedjen bárki is?
Szegény más városban lakó kazánkovács jön, és élből a hátrány éri?
Milyen világ már ez?
Na ne b@sszátok meg, hogy ezt komolyan gondoljátok, és nem látjátok ennek a veszélyét.
Uraim, most nem nyírni visznek bennünket, hanem már levágni, szép kényelmesen...
|
|
BIGLIKE!!!!!!!
Most jön az majd, hogy biztos ízfokozót raktál a kenyeredbe!!!!!!!!
Nem értik, majd együtt tönkremegyünk! |
|
Ahol megégsz, úgy gazdaságosan.
|
|
Azt kifelejtetted, hogy azoknak is "fáj", akik energiát fordítottak arra, hogy a helyismeretet elsajátítsák. Hiszen miközben valakinek nagypályázásnak tűnhet 1-1 cím felvétele, addig a rutinnal rendelkező simán vette az akadályt.
Pont annak a rendszernek adtok teret, ami miatt majd simán nélkülözhetővé váltok, sőt a nyakaskodásotok miatt, nem kívánatos személynek.
Viszont én azt mondom még mindig, hogy ennek a rendszernek a használata menet közben 10x veszélyesebb, mint a telefonálás. |
|
Nem érted.
A TE szemszögedből nem jó. NEKED nem jó.
A kevésbé agilis, vagy kényelmesebben dolgozó, nem agysebészi jövedelmet összeharácsolni akaró, nem mindenkin átgázoló másik oldal szerint pedig jó. (És mielőtt megsértődsz, csak felsoroltam néhány taxis tulajdonságot, nem rád értem, nem ismerlek. Ha nem inged, ne vedd fel, tudod...)
Tehát, nem vagyunk egyformák. Nekem nincs ellenemre, ha igazságosabban szeletelik a tortát, bár megvagyok nélküle is.
De bízzunk benne, hogy az ügyvéd elég meggyőző lesz, és az egész rendeletet felfüggesztik. |
|
Marci!
Nem jól tudod! A rendszer MŰKÖDIK!
Ha URH-n megy a forgalmazás, akkor sem elég a cím, de nem (csak) a szerencsén múlik, hogy mennyit keresel!
Nincs jóstehetségem! De ahhoz, hogy úgy gondoljam, ez nem lesz jó, nem kell jósnak lenni!
Mindössze reálisan kell nézni a dolgot!
Te, Marci!
Ha Te -mondjuk-pék lennél, és sütsz valamilyen kenyeret. Olyat, amit az iskolában tanultál, aztán ahogy egyre többet sütsz, egyre jobb lesz! Megvan a vásárlói köröd, tódulnak hozzád az emberek!
Aztán egy nap, a Fővárosi Pékmesteri Hivatalban kitalálják, hogy minden, amit tanultál, az nem számít, a vevőknek a lakhely szerinti pékségben kell vásárolniuk... akkor is, ha az szar,
Nem elküldenéd a Főpékmestert, meg a kis pincsijét a búsba?
Pedig vevőd maradt! Csak éppen elvesztetted azokat, akiket a tudásoddal csábítottál oda! |
|
ISTENEM A POFÁTLANSÁGNAK TÉNYLEG NINCS HATÁRA !!! |
|
Zsolti-Zsolti! Ezen valóban nem tud segíteni semmilyen program, azonban tud segíteni az URH! Ugyanis a tudásom (meg a Gábor, meg a Tóni, meg még nagyon sokak tudása) birtokában tudok annyi darab, és olyan MINŐSÉGŰ fuvart felvenni, ahogy én akarom.
Most meg várjuk majd a sült galambot... |
|
Nem, barátom, én semmi ilyet nem mondtam! Én mindössze annyit próbálok mondani, hogy kiiktatják a 10-20-30 év alatt összerakott tudásunkat, és rád eröltetnek egy rendszert, ami KIZÁRÓLAG a vak szerencsét erösíti/gyengíti! |
|
Kevés a megrendelő, és/vagy sok a taxi!
Ezzel azt mondod, hogy jelenleg az urh-s rendszerben a jobb, a technikailag felkészültebb és bevállalósabb taxis viszi el a címek zömét, ezért jobban keresnek, mint akik nem tartoznak az iménti körbe. Na, hát ők nagyivben tojnak rá, hogy te a csendes miatt rosszul érzed magad. És ők is vannak annyian, mint ti. Ezért a te szemszögedből jön a 7 év szűkösség, az övékéből most jön a kánaán és az igazság. Na, akkor kinek van igaza?
De kár aggódni, jövőre jön az online méter, az áfa visszalök mindenkit a szotyi árba, csak magasabb költségekkel. Muszály lenne eredményt elérni ebben a témában. |
|
Mondok én neked társadalompolitikai célt:
bárkiből lehessen taxis, amíg nem talál normális munkát magának.
Itten van, ide üjjé bele ebbe, az ott amikor csippanik, akkor nyomjad, hogy elfogad, oszt eriggyé, amerre mutassa neked!
Estére hozzá tízezeret, a többi a tiedé, köcsög!
Ne okoskoggyá, mer látom, hogy merre csalingázol!
Jó kis cucc ez, hálistennek ingyé is volt, kifizettettem magamnak az Inzerttel, meg a többi birkával.
Na, halaggyá!
huszonegy |
|
Nem kell ezt privátban folytatni. A százalékokkal nem tudnak mit kezdeni.
De ne félj, még azt sem fogja tudni megmondani. A közös ismerősünktől (H.F.) is hajmeresztő válaszokat kaptam. Fogalma sincs semmiről. Ahhoz, hogy össze tudja hasonlítani, tudnia kellene minimum a saját előzményeit. |
|
De nem értem, miért fostok a NAV-tól.
Csak nem adót csaltok?
Mi a f@szom, nem fér bele a tisztességes közteherviselés a 280-ba?
:-D
negyvennégy |
Az a baj ezzel az egésszel, hogy a rendeletalkotó nem tud felhozni egyetlen társadalompolitikai célt sem, ami a rendeletnek ezt a pontját indokolná. Ha megnézzük a rendelet indoklását, magának a rendeletnek a célját talán megindokolta, de a rendelet egyes pontjait sehol sem. Amiket tett, azok csak hivatkozások.
Egyébként ez a rendelet egészén meg is látszik.
Visszatérve erre a pontra. Szerintem érzi a Főváros is ezt a dolgot, azért nem tette kötelező elemmé ezt a címkiadást. (Egyébként a világon nagyon sok helyen alkalmazzák, de sehol sem kötelező rendeletileg. Igaz, hogy ott más a taxizás tulajdonosi szerkezete.) Bármennyire is ezzel érvelnek sokan, ez nem kötelező. Ezt kell tudnia a "diszpécseralkalmazásnak" (elég hülye megfogalmazás), aztán annyi. Minden fuvarközvetítőre rá van bízva, hogy alkalmazza-e, vagy sem. Ezt azért jó lenne, ha mindenki tisztán látná.
Majd folytatom (ha egyáltalán érdekel valakit a fejtegetésem), csak most mennem kell. |
|
[1] ... [106] [107] [108] [109] 110 [111] [112] [113] [114] [115] ... [118]
(Új hozzászóláshoz lépj be) |