FÓRUM - Szeptember de vajon tudunk végre élni a kapott idővel?
Fórum » Droszt Híradó » Szeptember de vajon tudunk végre élni a kapott idővel?Súgó


237 hozzászólás 16 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] [2] [3] [4] [5] 6 [7] [8] [9] [10] [11]  ... [16]

(Új hozzászóláshoz lépj be)

tomajer válasz |       2012.06.30. 23:42:48  (162)
184.- a legkisebb használatban lévő tarifa....

tudomis válasz |       2012.06.30. 22:47:03  (161)
A főcímre válaszolva: NEM!

mano10 válasz |       2012.06.30. 22:07:15  (160)
Nézegesd a műszerfalat: kiemelt céges
szerződéses
ákábé


tomajer válasz |       2012.06.30. 22:01:15  (159)
Kéretik a 6x6-ot is bevenni a sorba:-)

mano10 válasz |       2012.06.30. 21:59:49  (158)
Ezredszer kérdezem: Ha a pesti taxisok 70%-a (kivéve City, Fö, MB, Mezítláb Band) 200 alatti tarifával dolgozik, és havonta sok tízezer forinttal támogatja a meglévő rendszert, amivel tovább ássa önmaga sírját, milyen jogon veri el a port és követel bármit is egy párszáz fős, ingyen dolgozó vezetőkkel, lelkes amatőrökkel felálló szakszervezettől???

tomajer válasz |       2012.06.30. 21:50:13  (157)
" (146) hiénakutya (2012.06.29. 19:22:43)

A realitásokról te feledkezel meg, nem én.
Te kettőnegyvenezel, miközben ennek a tarifának csupán az inflációs elmaradása 70%-os.
Ez a realitás.
"

Erre válaszoltam az előzőben...


1-es.

Sok mindenben igazad van de.....

Ha a nagymamámnak kereke lett volna, akár ő lehetett volna a villamos.....

Hittek, abban. hogy a tárgyalásos módszer célravezető lehet. Ne felejtsük el, hat hét éve nem ült le taxissal a hatalom semmiről egyeztetni. Felcsillan a remény, egy reális megoldásra.

Bedarálták őket. Ez tény. Most próbálnak felállni a földről... de te nem hagyod!!!

Én még mindig hiszek benne, hogy megvalósítható valami olyasmi amit számonkérsz rajtuk.
De nem így.

2.

Itt már megint belekeversz engem a történetbe.... pedig nem vagyok, nem voltam a TGFSZ.-nek semmiféle funkcija...
Ugyanúgy kívülről segítem őket ahogy te is tetted.... csak veled ellentétben, én nem szúrtam hátba őket amikor hibáztak....

A kettes többi alpontjára megadtam a választ. Reménykedtek, reménykedtünk az egységes álláspont erejében.
Falnak vezették őket... tény:-(
De én is azt mondtam akkor, hogy meg kell próbálni. Tévedtünk.


"Ehhez képest ti nyíltan droidoztok (minimum kétezer embert löktök el magatoktól),"

Nem tudom hol hallottad a TGFSZ. vezetőit droidozni, de engem biztos nem hallhattál.

Többször voltam már droid taxispályafutásom alatt... és nincs kizárva, hogy leszek is még.


"te magad olyan írást teszel közzé, amelyben taxisokat kommandósokkal vitetnél el (újabb 1000 ember veszteség)."

Én magam azt az írást hat éve írtam.
Most nem olvastam el, nem is nagyon emlékszem mi van benne. De szoktam vállalni az írásaimat.

Viszont, a kommandós rész, a szakmában megbúvó bűnözőkre vonatkozik. Ők meg remélhetőleg nem ezren, legfeljebb 20-50 -es nagyságrendben vannak köztünk. És tetszik nem tetszik, meg kéne tőlük szabadulni... és ma se látok rá más módszert.

Hirtelen ennyi jutott eszembe.
Persze lehetne még szinte mondatonként tendenciózus ellenségeskedést (ennek a céljait szolgáló ferdítést csúsztatást, kicsit erősebb fogalmazást) kimutatni az írásodból, ami csak árt... most amikor tényleg egységre és erőre lenne szükségünk, de nem szeretnék rá több időt szánni.

Nagyfiú vagy, tudod mit miért csinálsz. Csak így nem egy csónakban evezünk....

Én még mindig csak a megvalósítható elvárások mellé tudok odaállni.
Álmokat kergetni, és azt felmutatni a nagyközönségnek felelőtlen délibábkergetés.

Ezt meghagyom a TIM-nek. Te most körülbelül velük vagy egy szinten.

tomajer válasz |       2012.06.30. 21:23:35  (156)
Imádom a harsogókat!!!
De uraim:

A választható opciók között nem volt 400.-os tarifa!!!

De háromszázas se.... meg kettőhatvanas se.
Max a 240.-ben gondolkoznak... köszönhetően a pluszos, és hasonszőrű kollégáinknak!

tomajer válasz |       2012.06.30. 21:20:30  (155)
Újra sokadszor megkérdezném. mennyivel lesz jobb, ha nem hatósági árként lesz bevezetve. vagyis marad a maximált tarifa... de természetesen elveszik az éjszakait, mert abban látják a csalás lehetőségét....

Nna sz'al vezesd már le nekem, mivel lesz jobb, mondjuk a 700.- -1 km / 240.- / 60.- as tarifa???

Mert ez az alternatíva.

202 válasz |       2012.06.30. 20:01:46  (154)
Kedves Kollégák !

Kezdjetek el osztani és szorozni!

Ha a jelenleg használt tarifákkal nem tudtok
profitot termelni, akkor gáz van ! Már pedig nem tudtok. Ezért kell emelni ! Na de !

Amit az érdekvédők szorgalmaznak az egy faszság ! Le kell térdelni ha a 240 et mint hatósági tarifa bevezetésre kerül!
Kutya már tett rá célzást, hogy ez lófasz, de vagy ostobák vagytok vagy azt hiszitek, hogy minden megy tovább és az emelt tarifa kompenzálja a meg növekedett költségeket. Tényleg ostobaság ebben hinni? Rossz hírem van ! A kettőszáznegyven foritból 51 ft Áfát fogtok fizetni és marad a mai km díj ami talán nettónak nevezhető, de minden meg fog változni! A mai érvényes nettó minimál bérből( 71.000.- ) kell majd élnünk ! Ha van saját hiteled pl. gki hitel azt is ebből kell fizetni. A maradékból hogy jössz ki ?

Menjetek tarifát állítani ( 240/336) különben végetek , végünk van!
Köszönöm a pluszhoz rohant embereknek, remélem nem tudnak 2013 tól taxit vezetni!

Az adó bevallásnál figyelmesen olvassák el
azt a részt , ami a büntetőjogra hívja föl a figyelmet!

Vállalkozók kitartás! Már a feketén szerzett bevételt is a tankba kell locsolniuk. Pos terminálon nem jön fekete lové !


hiénakutya válasz |       2012.06.30. 17:59:37  (153)
Köszönöm szépen, olvastam!

Ugyanakkor két dolgot fűznék hozzá:

1. Rendőrben akkor bízunk, ha már szürke-, és csakis szürke színű ló legel a sírján;

2. Komáromi úgy állít valótlanságot, hogy közben nem feltétlenül hazudik.

Az a kijelentése, mely szerint "a taxis társadalom által támogatott érdekképviseleti szervek folyamatosan megfogalmazott követeléseinek tesz eleget a főváros, amikor minőségi feltételekhez köti a taxi gépkocsi üzemben tarthatóságát", könnyen cáfolható, csak ezt senki, ismétlem SENKI nem tette meg.

Inkább alkudoztak.

A hivatkozott érdekképviseleti szervek a következők:
BKIK, FUVOSZ, KKVSZ, MKFE, MKIK, NiT, OTSZ, TFTSZ.

Hogy ezeknek a szervezeteknek mekkora a támogatottsága a taxis társadalomban, nos ezt Komáromi nem köteles tudni, és lehet, hogy nem is tudja.
Az nem az Ő felelőssége, hogy senki sem akadt, aki felvilágosította volna.

Erről a linkről pedig letölthető az a dokumentum, amely alátámasztja a nyuggar rendőr állításait - sajnos.
"Javaslat a személytaxis és személygépkocsis személyszállítás átfogó szabályozására" - ezt kell megnyitni a csatolt állományok közül.

A Komáromi által említett 2020-as dátumot ebben az összefüggésben most hirtelen nem találom, és úgy emlékszem, hogy az eredeti dátum 2015. lett volna.
Az viszont megint csak tény, hogy az OTSZ-TGFSZ páros most nyártól kérte a fix tarifát és 2013. januárjától a többi faszságot úgy, hogy a rendszerben bent lévő autókat még 2013. decemberéig lehessen vizsgáztatni.
Magyarán sürgették a dolgot; ebben megint a frankót mondja a rendőr.

mano10 válasz |       2012.06.30. 12:34:42  (152)
Ha már megtaláltattam: szerintem az agyadban erőteljesen negatív, irreverzibilis -jelentsen ez a szó bármit is- folyamatok játszódnak le...

A Paja bá majd máshogy monggya meg a frankót.
Nekednek.

higgadt válasz |       2012.06.30. 10:34:26  (151)
Te elhiszed amit a K.E. leír?

Nem téged akarlak támadni,de javaslom, hogy kérdezz meg egy olyat aki ott volt a tárgyaláson!
Én olyanokat hallottam, hogy Tarlós úr pont - ezt a levelet aláíró - K.E.-nek adta ki utasításba, hogy 2011. december közepétől, illetve március 15-től kezdjen meg egy szakmai egyeztetést az érdekképviseletekkel. Az én infóim szerint a március 15-i határidős utasítás éppen február 23-n hangzott el.
E mellett érdemes elolvasni az ugyanebben a cikkben hivatkozott ártörvényt.

http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99000087.TV

Ami a lényeg:
"A hatósági ár az irányadó akkor is, ha a felek a jogszabály megsértésével más árban állapodtak meg."

A 16 §-ban 4 féle szankciót említenek a hatósági ár alkalmazás feltételeinek megsértőivel szemben.
Szerintem bármelyikünk tudja értelmezni.

Ehhez képest K.E. nyilatkozata megítélésem szerint ellentétes a törvényben foglaltak értelmezésével.

Kellemes böngészést!
Üdv

mezitlábas1 válasz |       2012.06.30. 02:16:21  (150)
Olvasd el a Taxisok Világa júmiusi szám 10. oldal Dr Komáromi válaszát K. Lajos levelére!!!
Ime két idézet:
"A BKK a változásokat időben ütemezve,2020-ig elhúzva szerette volna bevezetni. A taxis érdekképviseleti szervek 2012. február 23.-án azzal fordultak Budapest főpolgármesteréhez,hogy a
szabályozási elemeket elfogadják,kérik a fix tarifa bevezetését és hogy egységesen a főváros hozza előre 2013 január 1-ével."



"A taxis társadalom által támogatott érdekképviseleti szervek folyamatosan megfogalmazott követeléseinek tesz eleget a főváros, amikor minőségi feltételekhez köti a taxi gépkocsi üzemben tarthatóságát."


Még egy két érdekesség van a levélben!


AKI TUDJA OLVASSA EL!!

tomajer válasz |       2012.06.29. 19:51:46  (149)
Ok. Türelem....:-)


hiénakutya válasz |       2012.06.29. 19:44:23  (148)
Szerintem a minősítgetést -legyen szó a szövegről, vagy a személyemről - meghagyhatod a manonak.
Elég, ha cáfolsz.
Kivárom.
Türelmes vagyok, Pali bácsira is várok egy ideje.

[1] [2] [3] [4] [5] 6 [7] [8] [9] [10] [11]  ... [16]

(Új hozzászóláshoz lépj be)






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft