FÓRUM - Szeptember de vajon tudunk végre élni a kapott idővel?
Fórum » Droszt Híradó » Szeptember de vajon tudunk végre élni a kapott idővel?Súgó


237 hozzászólás 16 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] ... [7] [8] [9] [10] 11 [12] [13] [14] [15] [16]

(Új hozzászóláshoz lépj be)

csogu válasz |       2012.06.22. 15:24:02  (87)
Kérdésre, kérdés a válasz?

nemertem válasz |       2012.06.22. 15:21:10  (86)
mellénk állsz ha eljon az ido?

exex válasz |       2012.06.22. 15:09:18  (85)
Azért ennyire nem tartom esélytelennek a dolgot, de tény, hogy a múltbéli "próbálkozások" legalább részben téged igazolnak. :-(
A Bakuczéknál: őt nem ismertem, de a közvetlen környezetében levő nevek megóvtak attól, hogy egy fillérrel is segítsem karrier-építését.
Metál egy valóságos onemanshow, aki mindenki által ismerten csak egy dolog miatt létezhet és az nem a tagsága.
A tgfsz egy cserkészcsapat lendülete és felkészültsége egy ekkora feladatra. Amúgy nevetni fogsz, de közülük még tudtam volna talán "vezér"-t választani. Viszont ott is a 2. lépcsőből több embert inkább hátraküldenék a 3.-ba és a helyükre mást tennék.
Némi kombinációval még "közös célt" is lehetne találni, ha nem is 100%-ban, de 60-70-ben.

Ahogy mondod, sírni vagy hülyének lenni a legkönnyebb, ...rövid távon.

Mostanában többen ajánlják a struccolást is. "nem számolok utána mert az jönne ki, hogy nem éri meg".

csogu válasz |       2012.06.22. 14:34:20  (84)
1. karizmatikus vezető

Nincs jelenleg ilyen a taxis szakmában. Nincs egy olyan kiemelkedő személyiség sem, aki a műveltségével, a kommunikációs készségével, célorientáltságával, ISMERTSÉGÉVEL, ezreket tudna maga mögött tudni, vagy maga mögé sorakoztatni. Illetve nincs ilyen taxis...cégvezetőt hamarabb találnál, akinek több esélye lenne erre...

2, közvetlen segítők

Nekik kellene azoknak lenni, ami maga a vezető is, csak nem rendelkeznek a president egyik pozitív tulajdonságával. Az eddigi próbálkozások alkalmával, ezeknek az embereknek nem egy háttérirányító szerep jutott, hanem úgy kezelték őket, mint egy lelkes csapat, akiket lehet csicskáztatni. Persze hogy ez nem tetszett nekik, azt jött a szervezeten belüli konfliktus, ami végül is mindent elmosott.

3, aktivisták

A legveszélyesebb fajta:-) Minél lelkesebb, annál alkalmatlanabb a feladatra. Pontosan azért, mert nincs mögötte tudás. Ők valóban eszközök, annyit is konyítanak hozzá. 10 aktivista 20 féle véleményt továbbít a külvilág felé, és a vezető meg nem győz csodálkozni, hogy mi a fene is történik körülötte:-))

4, Kondicionálás, beszervezés

Valóban semmi újat sem akarnak a taxisok, sem megismerni, sem alkalmazni...nem akarnak semmit sem, csak dolgozni...pénzt keresni és haragudni a világra, amiért ez jutott nekik.

Megfigyeltem...jön a kolléga...ezerrel nekem esik és mondja-mondja a magáét...de nem vár választ...ki akarta magát panaszkodni...ilyenkor nem is kell válaszolni, csak megértően bólogatni, illetve mereven figyelni a mondandójára és akkor máris többet adtál neki, mint bárki más, akivel eddig leállt beszélgetni...mert azok csak a szavába vágtak, meg vitába szálltak vele...Te meg olyan szépen meghallgattad:-))


És még nem beszéltünk a "közös cél" meghatározásáról.

Ilyen meg nem létezik, hogy közös cél:-)))
A mi közegünkben még ez a fogalom is képtelenség:-)

csogu válasz |       2012.06.22. 14:18:35  (83)
Kényszer, meg letiltás...meg mi a fene még...
Miért tiltanánk le?:-))

Oké, leírtad, amit leírtál.

Jó, és most jön a kérdés...figyelj:

Miként szeretnéd ezt megvalósítani?... mert senki nem teszi ezt meg helyetted!!!




exex válasz |       2012.06.22. 14:12:15  (82)
Ismerve a társadalom és azon belül a taxisok hozzáállását a dolgokhoz, aki érdekvédő szeretne lenni, el kéne gondolkodjon néhány alapvető dolgon:
Az emberek nem fognak nagy számban maguktól mögé állni és a legelső kétséges alkalommal, a követői fogják legjobban elitélni, mint a tgfsz-nél is történt.
Csak ennek tudatában és a rendelkezésre álló történelmi tapasztalatokat felhasználva érdemes bármibe belekezdeni.
Először a csapat:
1. karizmatikus vezető. Egy olyan ember, aki képes nagy nyilvánosság előtt is beszélni, tisztelik a kollegák és hiteles képviselőként léphet fel.
2. közvetlen segítők. Pár ember akik tapasztalataikkal, tudásukkal és itélőképességükkel képesek iránymutatást adni a "vezérnek" és szükség esetén "vissza tudják hozni a földre".
3. aktivisták. Egy nagyobb csoport akik folyamatosan gondoskodnak az információ áramlásról a vezetőség és az utca embere közt. Hozzájuk tartozik az új tagok beszervezése és a régiek "kondicionálása". A két irányú kommunikációval hozzájárulnak a létszám növeléséhez és a vezetőség folyamatosan "képben tartásához".

Kondicionálás, beszervezés: Meglepődnétek az átlag emberben mennyire alacsony az igény egy új megismerésére, pláne kipróbálására. Az egyik legegyszerűbb és leghatásosabb fogás, ha az ember a "terméket" a célszemély képébe tolja a szó szoros érdekében, ráadásul sűrűn. :-) Tehát az az elvárás, hogy itt a forumon, vagy egy házikészítésű weblapon bárki leír valami okosságot és az eljut mindenkihez, sajnos túlzó. És akkor még nem korrigáltunk azzal, hogy sokan csak sokadjára fogják fel. Nyomulni kell!
Egy vezérnek csak kiegészítő feladat, hogy legyőzze az ellenséget. A fő meló a "népét vezetni". Csak erre senki nem gondol.
Háát a nép nem jön magától, mert hülye hozzá, de ahhoz, hogy megvezessék, túl okos.
És még nem beszéltünk a "közös cél" meghatározásáról.

csogu válasz |       2012.06.22. 14:10:56  (81)
Igen, helyes a dörgés...egy kis kiegészítéssel...

Az elmúlt tíz évben, hány többre hivatott, jobb sorsot érdemlő, lelkes garnitúrát láttunk már itt elvérezni, fásulttá, taxisgyűlölővé válni magunkkal együtt???


Szóval, lehetséges, hogy én valami spirituális fejlődésen mentem keresztül, de megtanultam magam okolni a hibáimért, és a sorsom alakulásáért:-))



csogu válasz |       2012.06.22. 14:02:16  (80)
Azért eltelt közte némi idő...és a kontroll időről-időre nem árt, mert hátha változott azóta valami...:-))

csogu válasz |       2012.06.22. 14:01:01  (79)
...mert mintha Te nem, mi?:-))

nemertem válasz |       2012.06.22. 13:54:30  (78)
Jólvan, legeny akkor aminek lennie kell. En nem hiszem, hogy ez így rendben van de te kenyszeritesz ra akkor ideirom te meg letiltasz.

1.az osszes urh csatorna behegesztese
2.kizarolag utcarol dolgozunk (figyelj tomajer ezt csak a te kedvedért) 240/336-al mert most is barmelyik percben megtehetjuk!!!jogunkban áll.
3.ha valamelyik taxis megérzi azt, hogy teljesen tisztán enyivel is tud dolgozni soha tobbé nem kapcsolja be a szotyitarifát ÉS ITT MOST TAXISRÓL BESZÉLEK!!!CSAK TAXISRÓL BAZDMEG ÉRTED!!!ARRÓL A 3-400-RÓL AMIBŐL MAJD LESZ 3000.
4.rendszámos lista minden drosztra a droidokról, és aki ebben a nagyon "szép és becsületes" formában lop meg minket azt a drosztra kinevezett ellenőr taxi elzavarja a g....be
5.csoug te nem oktatsz több munkanélkülit taxigépjárművezetésre a bűnszövetkezeted számára
6.zsolt nem dolgozik tovább droidautón mert ez mégiscsak szarul néz ki akárhogy is vesszük


És itt eljutottunk odáig, hogy az a maréknyi ember aki eddig sakkban tartott minket a megosztottságunk miatt, könyörögni fog, hogy tegyük már fel azt a matricát mert kellene neki a reklámpénz, ahogy az egyik azt itt le is irta.Szivesen elmondom részletesen tomajer mert ennél sokkal tovább van még.

A szakmánk becsületét nekünk kell megvédeni senki másnak:
-érdekvédő ne legyen droid
-csogu nem csinál "taxist" a munkanélküli borsodiakból a munkaügyiben a kisasztalt is visszaadja
-egy rosszarcúnál tíz girhes erősebb alapon visszavesszük a drosztjainkat
-cégvezető,etikás,időmérő, ellenőr nem szivesen látott személy a köreinkben
-van taxis és van utas a tobbire nincs szükség
-van 240/336 és pont
folytassam?

Bbetyár válasz |       2012.06.22. 13:50:34  (77)
Hát még a szénégetőé! 21200km

tomajer válasz |       2012.06.22. 13:35:39  (76)
Kemény a bányászok élete:-)

Bbetyár válasz |       2012.06.22. 13:28:53  (75)
Hazaértem. (47. napra)

nagyonkedves válasz |       2012.06.22. 11:10:13  (74)
Még a végén tényleg eljuttok az érvényesítésig! :D

tomajer válasz |       2012.06.22. 11:06:22  (73)
Felriadtál?:-)))

[1] ... [7] [8] [9] [10] 11 [12] [13] [14] [15] [16]

(Új hozzászóláshoz lépj be)






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft