FÓRUM - Szeptember de vajon tudunk végre élni a kapott idővel?
Fórum » Droszt Híradó » Szeptember de vajon tudunk végre élni a kapott idővel?Súgó


237 hozzászólás 16 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] ... [3] [4] [5] [6] 7 [8] [9] [10] [11] [12]  ... [16]

(Új hozzászóláshoz lépj be)

tomajer válasz |       2012.06.29. 19:30:54  (147)
Én itt vagyok, nem mentem sehova.

Az írás, annyi féligazságot és csúsztatást tartalmaz, hogy erre innen a kocsiból nincs energiám reagálni.
Lassan olyan néptribunná válsz /jelentsen a szó bármit is:-)))/ akinek elég, ha hangzatos jelszavakat egymás mögé helyez, és nem fontos, hogy azoknak köze legyen a valósághoz:-(

hiénakutya válasz |       2012.06.29. 19:22:43  (146)
A realitásokról te feledkezel meg, nem én.
Te kettőnegyvenezel, miközben ennek a tarifának csupán az inflációs elmaradása 70%-os.
Ez a realitás.

Nade térjünk vissza az eredeti csapásirányhoz!

1. Azt nem tudjuk, hogy hogyan alakultak volna a dolgok, ha a TGFSZ 3-4000 tagot képes toborozni. Lehet, hogy másként, lehet, hogy nem. Minden ilyen spekuláció csupán feltételezés.

Azt tudjuk, hogy a taxisok túlnyomó többségét nem sikerült megszólítaniuk.

Ahelyett, hogy megkeresték volna ennek az okát, elvtelen alkukat kötöttek, amivel viszont elvágták a további bővülés lehetőségét.

Ha lett volna értelme egy újabb érdekképviseletnek, akkor az az lett volna, hogy a tárgyalások alatt legyen valaki, aki ténylegesen a taxis oldalt képviseli.

Mert korábban ilyen nem volt.

Olyan volt csupán, aki a nevünkben, ránk hivatkozva keverte a szart, ami aztán a mi nyakunkba ömlött és mi fulladtunk bele.

Ebből a taxis már nem kér.
Ezt már nem eszi.

Mielőtt bármihez is csatlakozna, látnia kell, hogy a történet valóban róla szól.
Most ugyanazt látja, amit az összes többi szervezetnél: ezek nem őt képviselik.

2. Az az alkudozás, aminek ti részeseinek hiszitek magatokat, nem létezik, vagy nem úgy létezik, ahogy azt ti elképzelitek.
Megint csak nézzük a tényeket, időrendben!

2.1. A problémáinkat a fuvarszervezők generálták.

2.2. Ugyanezek a fuvarszervezők és az általuk működtetett/pénzelt szervezetek, a szakma nevében benyújtottak egy csomagot, hogy szerintük hogyan kellene rendezni a helyzetet.

2.3. Az illetékesek szóról-szóra, pontról-pontra belefogalmaztak minden "szakmai" javaslatot a tervezetükbe.

2.4. A TGFSZ először tiltakozik, majd együttműködési megállapodást köt egy olyan szervezettel, amely dokumentálhatóan részt vett mindannak a kidolgozásában, ami ellen a TGFSZ tiltakozik.

2.5. Ezt követően a TGFSZ sürgeti a szigorítások bevezetését, mindezt egy olyan tarifa egységesítéséért, amely az új elvárások nélkül sem tesz lehetővé gazdaságos tevékenységet, azokkal pedig kifejezetten a gyors csődhöz vezet.

Ti azt gondoljátok, hogy engedtek a döntéshozóknak a fix tarifáért cserébe.
Csakhogy ilyen alkuhelyzet nincs, mert a szigorítások 90%-át nem a döntéshozók szopták ki az apjuk faszából.

Ezzel szemben a szigorítások 90%-át a problémáink okozói szülték, azok, akikkel most már egy követ fújtok.

Lényegében tehát saját magatokkal alkudoztok, ami viszont nonszensz - jelentsen ez a szó bármit is.

Éppen ezért, egy érdekvédelem elsődleges feladata az lett volna, hogy saját, markáns, mindenki másétól jól megkülönböztethető vonalat képviseljen, jelezve ezzel is az elhatárolódást a többiektől.
A döntéshozók előtt világossá kellett volna tenni, hogy kik ülnek a tárgyalóasztalnál és azok milyen érdekeket képviselnek, a szakmára hivatkozva.
Nyíltan szembe kellett volna fordulni mindenkivel, aki a legcsekélyebb mértékben is az ellenérdekelt oldalhoz tartozik, vagy annak irányítása alatt áll.

És akkor menet közben erre lehettett volna tagságot toborozni.

Ehhez képest ti nyíltan droidoztok (minimum kétezer embert löktök el magatoktól), és te magad olyan írást teszel közzé, amelyben taxisokat kommandósokkal vitetnél el (újabb 1000 ember veszteség).
A taxist mutatod föl a taxisnak ellenségképként azok helyett, akik a tényleges haszonélvezői a mostani és a majdani rendszernek.

A megosztást tettétek a politikátok egyik sarkallatos pontjává, miközben egységet kellett volna teremtenetek.

Egység hiányában viszont még akkor sem lennétek alkupozícióban, ha lenne egyáltalán alkuhelyzet.

3. Lehet, hogy számotokra az a fontos, hogy részesei legyetek a szakma kivégzésének, én ezzel szemben azt gondolom, hogy a részvételnek akkor van értelme, ha alakíthatjátok a dolgokat.
Minden más esetben csak statiszta vagy, biodíszlet, azzal a különbséggel, hogy a statiszta, meg a díszlet nem szokta elvinni a balhét, ha szar a produkció.

Itt viszont a balhét ti fogjátok elvinni.

Azért szólok, hogy ne legyen ebből meglepetés.
A döntéshozók rátok (is) fognak mutogatni, hivatkozni - teljes joggal.

Az a hiszti, amit itt mi néhányan rendezünk, az lófasz ahhoz képest, amivel majd az utcán fogtok találkozni.

De legalább a részese voltál/leszel.

Ez a Tomajer, HOL VAN, hova lett???
Mutatom:


"Programunk a következő:

1. TARIFA
- A TAXIS számára gazdaságos, egységes tarifarendszer! (1 nappali, 1 éjszakai)
- A transzferáras fuvarozás azonnali megszüntetése.
- A kiállási díj azonnali visszaállítása.
- Az elvtelen zsebünkre történő árkedvezmények azonnali megszüntetése.
- A jól bevált utcai taxizás visszaállítása, melynek jó kiegészítője a rádión való cím felvétel, de nem az egyetlen lehetséges módja.
- Az UTASAINK bizalmának visszanyerése. Egyszerű, átlátható, kalkulálható, egységes tarifával.

2. FUVARSZERVEZÉS

- Teljesítményarányos fuvarszervezési díj a társaságoknál dolgozó kollégák számára vagy a jelenlegi fuvarszervezési díjak min. 2 éves befagyasztása.
- ÍRÁSBELI alvállalkozói szerződések megkötése a fuvarszervező irodákkal.
- Külön írásbeli szerződés a tulajdonunkat képző taxi reklámfelületének értékesítéséről
- A kötelező reklámviselés megszüntetése.
- Letiltások, és szabadság idejére a fuvarszervezési díj időarányos részének visszatérítése, mivel a fuvarszervező kizár a szolgáltatásból, így díj sem jár!

3. ETIKAI KÉRDÉSEK

- Egységes etikai szabályozást, összhangban a hatályos törvényekkel és jogszabályokkal (pl. nyugta helye az utasnál van, nem nálunk bemutatatásra)
valamint a Taxisok Etikai Kódexével. Fuvarszervező irodai szabály nem kényszeríthet minket jogsértésre. Például: nyugta visszatartása, transzfer árak alkalmazása, kötelező kiscsomagszállítás, kézbesítés.
- Fuvarszervező irodai szabály nem kényszeríthet minket jogsértésre.
- Tárgyalóasztalhoz ültetni az Etikai Bizottságok vezetőit, rábírni őket a fenti hibák kijavítására.

4. LÉTSZÁM

- A szakmánkba való beáramlás lassítása, mérséklése, az ÚJONNAN érkezők szakmai képzésének szigorítása. Felügyelet kiharcolása a taxigépkocsivezető vizsgáztatás felett, senki ne lehessen 2 hét alatt taxis.
- ÚJ taxigépkocsi vezetőnek való jelentkezés személyi feltételének jelentős szigorítása. (az előző két bekezdés a jelen pillanatban érvényes igazolvánnyal rendelkezőket semmiben nem érinti)"



Én visszavárlak, Tamás.



Csumi válasz |       2012.06.29. 17:52:43  (145)
Így kell ezt Elvtársak!
Egymásra mutogatni! Egymást csesztetni...... ennek örül csak igazán a a röhögő 3. 4. 5. stb....

A tomajer nem egy szent. Nem is zseni. Nem is találta meg a bölcsek kövét. Csak egy taxis, mint talán vagyunk még egy páran.. DE!!! Ki próbált itt annyit tenni, segíteni, mint Ő? (Tisztelet a kivételnek) Lehet Őt szapulni! Persze! Csak előbb tükörbe kéne nézni!

tomajer válasz |       2012.06.27. 20:48:20  (144)
Nem kapok így is eleget?:-)

tomajer válasz |       2012.06.27. 20:38:43  (143)
Én kérdeztem előbb:-)

Tudod, hogy mindenben igazad van... csak abban nem, hogy elfelejtkezel (vagy elhanyagolható apróságnak tekinted) a realitásokról:-(

Minden másképp alakul, ha három négyezer tagot tud a TGFSZ. toborozni. Más a leányzó fekvése úgymond.
Tehát meg kellett próbálni.
Így viszont, csak részesei vagyunk az alkudozásnak, nem alakítói:-(
... de legalább részesei vagyunk!

mano10 válasz |       2012.06.27. 17:02:14  (142)
Nem akarsz esetleg a Szakszervezet reklámarca is lenni egyben?

inzert válasz |       2012.06.27. 13:37:41  (141)
Én Neked köszönöm, hogy ülhettem melleted a gyülésen :)

hiénakutya válasz |       2012.06.27. 12:30:28  (140)
Ühüm.

Akkor föltennék egy nem túl bonyolult kérdést.

Tudjuk azt, hogy a MKIK, a TFTSZ, a FODESZ, a FUVOSZ, valamint az OTSZ mellett mi szükség volt még egy gittegyletre, legyen az a Taxisok Egyesülete, vagy a Csipkejózsika-álmából fölébresztett TGFSZ?




mercedes válasz |       2012.06.27. 10:54:53  (139)
Az eredménytől függetlenül:sikerült vagy nem.
Én köszönöm Neked, hogy segítettél bármiben is.
Van mit javítani de ha nem lettél volna közöttük közöttünk biztos rosszabul alakul minden. Megnyugtató volt, hogy hozzáértő ember is van itt.

KÖSZÖNÖM.

málna válasz |       2012.06.26. 21:35:13  (138)
Nem fogja...

tomajer válasz |       2012.06.26. 21:34:07  (137)
Én?

Összekeversz valakivel. Azon kevesek közé tartozom komám, akinek nem kell.

Én az elmúlt tíz évben megtettem a magamét. Most pl. rajtad a sor. És én leszek olyan rendes hogy segítek. (ahogy segítettem a TGFSZ.-nek is. (Mert nem vagyok semmiféle funkcionáriusa) Csak lássak valami kézzelfoghatót, a nagy dumán kívül!!!

nemertem válasz |       2012.06.26. 21:17:56  (136)
magyarazkodj csak.

tomajer válasz |       2012.06.26. 20:22:14  (135)
Most már lassan te is lesüllyedsz arra a szintre, hogy csak kérdezni tudok.

Ugyan mit kellett volna tenni?

Keménykedni? Asztalt csapkodni? (a végén megtettem)

Mert végeredményben ugyanide jutottunk volna akkor is, ....ez igaz. De akkor remény se lett volna valami normálisnak tűnő eredményre.

To'od: találják már ki mit akarnak, mert ahányan vannak annyifélét..... és ebben még igaza is van vazze!!! :-(

hiénakutya válasz |       2012.06.26. 20:15:04  (134)
Ja, ez így működik;
ha nagy tagságom van, következetes vagyok, ha kicsi, akkor meg lefekszek a Metálnak.

Tamás, ne haragudj, te magadtól vagy ilyen hülye?

mano10 válasz |       2012.06.26. 20:07:29  (133)
De jó, hogy eszedbe jutott!

Eddig még senkinek...ez a Lómayer is néz most egy nagyot!

[1] ... [3] [4] [5] [6] 7 [8] [9] [10] [11] [12]  ... [16]

(Új hozzászóláshoz lépj be)






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft