De ami biztos:
10 éves korhatár az egész országban.
A taxiengedély öt évre szól.
Öt évente megújuló tanfolyami és vizsgakötelezettség.
És ami a még ennél is nagyobb baj.
Ebben kéne szabályozni a nem taxi rendszerű személyfuvarozásokat ...pl. fehérrendszámosok, pizzafutárok, sofőrszolgálat, Meseautó, tuk-tuk, kisvonat, ilyen olyan transzferbuszok. stb.stb. Szóval egy személyszállító rendeletben meghatározni, hogy kinek mihez van joga és mi a kötelessége. Hogy ne legyen az ami most. Mármint hogy egy szektort szétszabályoznak, de tök fölöslegesen, mert a bevállalósabbja egyszerűen kibújik a szabályozás alól, és szívatja a többit más néven.
Nna sz'al per pill. mert hirtelen sürgős lett, és nem akarnak vele tökölni, ezt a kérdéskört egyszerűen kihagyták belőle. Márpedig, ha most nem tetetjük bele, akkor pár évtizedre megint itt maradunk szétszívatva, agyonszabályozva, a körülöttünk szinte teljesen szabályozatlanul működő "versenytársak" prédájának.
Kb olyan a rendelet, mint fővárosi lett volna fix tarifa nélkül. Csak a sz@r van benne! :-(
Kvázi ezt bátran szétlőhetjük (megint) mert semmi nincs benne ami nekünk lenne fontos igazán. |