FÓRUM - VIDÉKI KOLLÉGÁK FIGYELEM!!! Átalakítják a TAXI fuvarozói jogszabályokat. ( MEGSZIVATNAK ) ORSZÁGOS TAXIRENDELET!
Fórum » Droszt Híradó » VIDÉKI KOLLÉGÁK FIGYELEM!!! Átalakítják a TAXI fuvarozói jogszabályokat. ( MEGSZIVATNAK ) ORSZÁGOS TAXIRENDELET!Súgó


8941 hozzászólás 597 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] [2] 3 [4] [5] [6] [7] [8]  ... [597]

(Új hozzászóláshoz lépj be)

hánymacska? válasz |       2014.02.27. 09:44:34  (8911)
Szerintem Fraciaországban van ilyen mivel ők találták ki.

ovecboy válasz |       2014.02.27. 08:49:54  (8910)
Na hali mindenki.
Tudomis 8901-re:
Jobbkéz szabály körforgóban? tehát benne vagyok és a körforgalomba behajtónak adok elsőbbséget... kirívó eset, de ha jól tudom, akkor jobboldali közlekedésű országok közül ez Olaszország lesz.
A baloldalt közlekedőknél (pl Anglia) egyértelmű, ha be akarok hajtani a körforgóba, akkor a bent lévő nekem a jobb kezem felöl jön, tehát ilyen helyeken is kvázi "jobbkéz szabály" van a körforgalomban.
egyéb estete (legalábbis itthon) nem tudok, ha te tudsz ne tartsd magadban, kíváncsi vagyok.

SZEBB napokat!

Scatty 14/2

no name válasz |       2014.02.26. 22:25:50  (8909)
Lehet hogy jobban járnánk velük!?

Apuka válasz |       2014.02.26. 20:52:46  (8908)
a hivatásosokra.. ez csak részben igaz.
hiénakutyának van igaza!
az unio a taxi kivételével a teljes közlekedési ágazatot egységesen szabályozza.
a taxi esetében még csak irányelvet sem ir elö.
a szabályozást meghagyta a tagállamoknak.


hiénakutya válasz |       2014.02.26. 19:50:18  (8907)
A vér kötelez.
:-)

hetvenöt

indi50 válasz |       2014.02.26. 19:44:52  (8906)
Ostbanhof?:-)

hiénakutya válasz |       2014.02.26. 19:37:52  (8905)
Rá fogok kérdezni, hogy az unokatestvérem, aki vagy tán 30 éve taxizik Németországban, hányszor volt továbbképzésen.

ötvenkilenc

alelölülő válasz |       2014.02.26. 19:36:22  (8904)
Csak tudnám, miért példálózól ajroppával ebben a fosadék balkáni putriországban.

tomajer válasz |       2014.02.26. 19:24:33  (8903)
A hivatásos gépkocsivezetőkre van.

De abban annyi áll, hogy továbbképzésen kell részt venni. A képzés tematikája és vizsgakötelezettség nincs előírva. Az már az itteni oktatási lobbi (Peredi) "sikere"...

hiénakutya válasz |       2014.02.26. 19:14:02  (8902)
A taxisokra nincs egységes európai szabályozás.

ötvenöt

tudomis(kibic) válasz |       2014.02.26. 19:10:41  (8901)
Az Eu-ban minden foglalkozását tekintve gépkocsivezetőnek (jogosítványbirtokosnak)kötelező négy évenként a továbbképzés.
Részemről még 3*8 óra van hátra,darabja 200€.
Március 8.-án megyek a harmadikra... :)
(Na jó,a cégem fizeti. :) )

Hogy miért kell ez?
Oké! Indoklom.
Elképzelhető szerinted,hogy körforgalomban a jobb kézszabály legyen érvényben?
Pedig van ilyen,és ezt egy ilyen továbbképzésen tudtam meg.

A megfej(t)éssel ráérsz! (Ha már tudod,akkor ki vele!)

Az EU ban személyszállító engedélyed van. Ha buszodon negyvenen ülnek,akkor nagyobb,a felelősséged,ha valaki meghal a Te hibádból,mintha taxidban hunyna el egyetlen ember ugyanúgy a Te hibádból!?
Nem,és igen.
De emberéletet,és megroggyant lelkiismeretet nem lehet pótolni.

Kell a továbbképzés.
Inkább arra mennék rá -komolyabban- ,hogy ki zsebébe kerül a lé,és mit ad érte?!








MCCCXCII válasz |       2014.02.26. 17:47:54  (8900)
Most nem kekeckedni akarok, de én emlékszem arra az időre, amikor fél évente kötelező KRESZ vizsga volt.
Az egyik egy házi vizsga, a másik pedig hatósági.
Az értékelésben semmi különbség nem volt, csak a „díjazásban”.
Az elsőnél csak levettek a kocsiról garázsszolgálatra egy kis időre, ha nem sikerült. A másiknál pedig a jogsidat is elvették egy kis időre, amíg nem tettél érvényes hatósági vizsgát.
Abban igazad van, hogy egy „úrvezető” egyszer szerez egy jogsit, azután később már az is elég, ha az orvosnál ki tudja nyújtani a nyelvét, és nyugodtan vezethet tovább.
:))

strikt1 válasz |       2014.02.26. 12:55:39  (8899)
használj valami szócsövet, mert nem nagyon hallanak.

ovecboy válasz |       2014.02.26. 12:18:13  (8898)
Szeretnék még a 8891-es hozzászólásomhoz írni egy keveset. Vajon a hétköznapi (inkább "hétvégi") sofőrnek miért nem kellene rendszeresen vizsgázni? Minket kell szivatni, akik havi szinten több ezer km-en át koptatjuk a flasztert. A DECEMBERI VÁRATLAN (??!!??) hóesésben meg a "hétvégi sofőrök" sorra csúsznak az árokba. Még annak sem kell újra vizsgázni, és nem is ellenőrzi senki, hogy esetleg 10 éve megszerezte a jogsit, de azóta nem is vezetett. Tudott venni egy autót, és 0 km-es seggel, 10 év felejtés és gyakorlatlanság után uccu ki a forgalomba.
De minket lehet szivatni, mert a megélhetésünk a tét. Vagy lenyeljük, vagy dögöljünk éhen. Ez nem szabályzott rendszer, mert az vigyelembe venné a visszacsatolást, visszajelzést. Ezt vezérelt rendszernek hívják. Ahol az "agy" kiadja az utasítást, és jónapot.
Na, de örüljünk, hogy ma is felkelt a nap, és még lézengenek utasjelöltek az utcán!

Bao válasz |       2014.02.26. 10:29:58  (8897)
Az "elsőkör" már fenn van.
:)

[1] [2] 3 [4] [5] [6] [7] [8]  ... [597]

(Új hozzászóláshoz lépj be)






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft