Fórum » Droszt Híradó » VIDÉKI KOLLÉGÁK FIGYELEM!!! Átalakítják a TAXI fuvarozói jogszabályokat. ( MEGSZIVATNAK ) ORSZÁGOS TAXIRENDELET! | Súgó |
[1] [2] 3 [4] [5] [6] [7] [8] ... [597]
(Új hozzászóláshoz lépj be)
Szerintem Fraciaországban van ilyen mivel ők találták ki. |
|
Na hali mindenki.
Tudomis 8901-re:
Jobbkéz szabály körforgóban? tehát benne vagyok és a körforgalomba behajtónak adok elsőbbséget... kirívó eset, de ha jól tudom, akkor jobboldali közlekedésű országok közül ez Olaszország lesz.
A baloldalt közlekedőknél (pl Anglia) egyértelmű, ha be akarok hajtani a körforgóba, akkor a bent lévő nekem a jobb kezem felöl jön, tehát ilyen helyeken is kvázi "jobbkéz szabály" van a körforgalomban.
egyéb estete (legalábbis itthon) nem tudok, ha te tudsz ne tartsd magadban, kíváncsi vagyok.
SZEBB napokat!
Scatty 14/2 |
|
Lehet hogy jobban járnánk velük!? |
|
a hivatásosokra.. ez csak részben igaz.
hiénakutyának van igaza!
az unio a taxi kivételével a teljes közlekedési ágazatot egységesen szabályozza.
a taxi esetében még csak irányelvet sem ir elö.
a szabályozást meghagyta a tagállamoknak.
|
|
A vér kötelez.
:-)
hetvenöt |
|
Rá fogok kérdezni, hogy az unokatestvérem, aki vagy tán 30 éve taxizik Németországban, hányszor volt továbbképzésen.
ötvenkilenc |
|
Csak tudnám, miért példálózól ajroppával ebben a fosadék balkáni putriországban. |
|
A hivatásos gépkocsivezetőkre van.
De abban annyi áll, hogy továbbképzésen kell részt venni. A képzés tematikája és vizsgakötelezettség nincs előírva. Az már az itteni oktatási lobbi (Peredi) "sikere"... |
|
A taxisokra nincs egységes európai szabályozás.
ötvenöt |
|
Az Eu-ban minden foglalkozását tekintve gépkocsivezetőnek (jogosítványbirtokosnak)kötelező négy évenként a továbbképzés.
Részemről még 3*8 óra van hátra,darabja 200€.
Március 8.-án megyek a harmadikra... :)
(Na jó,a cégem fizeti. :) )
Hogy miért kell ez?
Oké! Indoklom.
Elképzelhető szerinted,hogy körforgalomban a jobb kézszabály legyen érvényben?
Pedig van ilyen,és ezt egy ilyen továbbképzésen tudtam meg.
A megfej(t)éssel ráérsz! (Ha már tudod,akkor ki vele!)
Az EU ban személyszállító engedélyed van. Ha buszodon negyvenen ülnek,akkor nagyobb,a felelősséged,ha valaki meghal a Te hibádból,mintha taxidban hunyna el egyetlen ember ugyanúgy a Te hibádból!?
Nem,és igen.
De emberéletet,és megroggyant lelkiismeretet nem lehet pótolni.
Kell a továbbképzés.
Inkább arra mennék rá -komolyabban- ,hogy ki zsebébe kerül a lé,és mit ad érte?!
|
|
Most nem kekeckedni akarok, de én emlékszem arra az időre, amikor fél évente kötelező KRESZ vizsga volt.
Az egyik egy házi vizsga, a másik pedig hatósági.
Az értékelésben semmi különbség nem volt, csak a „díjazásban”.
Az elsőnél csak levettek a kocsiról garázsszolgálatra egy kis időre, ha nem sikerült. A másiknál pedig a jogsidat is elvették egy kis időre, amíg nem tettél érvényes hatósági vizsgát.
Abban igazad van, hogy egy „úrvezető” egyszer szerez egy jogsit, azután később már az is elég, ha az orvosnál ki tudja nyújtani a nyelvét, és nyugodtan vezethet tovább.
:)) |
|
használj valami szócsövet, mert nem nagyon hallanak. |
|
Szeretnék még a 8891-es hozzászólásomhoz írni egy keveset. Vajon a hétköznapi (inkább "hétvégi") sofőrnek miért nem kellene rendszeresen vizsgázni? Minket kell szivatni, akik havi szinten több ezer km-en át koptatjuk a flasztert. A DECEMBERI VÁRATLAN (??!!??) hóesésben meg a "hétvégi sofőrök" sorra csúsznak az árokba. Még annak sem kell újra vizsgázni, és nem is ellenőrzi senki, hogy esetleg 10 éve megszerezte a jogsit, de azóta nem is vezetett. Tudott venni egy autót, és 0 km-es seggel, 10 év felejtés és gyakorlatlanság után uccu ki a forgalomba.
De minket lehet szivatni, mert a megélhetésünk a tét. Vagy lenyeljük, vagy dögöljünk éhen. Ez nem szabályzott rendszer, mert az vigyelembe venné a visszacsatolást, visszajelzést. Ezt vezérelt rendszernek hívják. Ahol az "agy" kiadja az utasítást, és jónapot.
Na, de örüljünk, hogy ma is felkelt a nap, és még lézengenek utasjelöltek az utcán! |
Az "elsőkör" már fenn van.
:) |
|
[1] [2] 3 [4] [5] [6] [7] [8] ... [597]
(Új hozzászóláshoz lépj be) |