Kedves "kiskirály"!
Köszönöm a türelmedet, íme a válaszom:
Konkrét kérdésedre konkrét válasz.
A Várkert kaszinó fuvarjait 2000-ig a City Taxi teljesítette, ekkor a Casinó vezetősége - forgalmának növelése érdekében - úgy határozott, hogy a hozzá látogató és tőle távozó vendégek taxi fuvarját kifizetik. Azért, hogy ez a költség nagyjából tervezhető legyen pályázatot írt ki egy körzet alapú teljesítési rendszerben. A City Taxi (amelynek akkoriban én voltam az elnöke, úgy döntött nem indul ilyen feltételekkel a pályázaton. Kaptam is hideget-meleget a kollegáktól, miután az akkori nyertes Budataxi megkezdte a szolgáltatást, és bár nyomott áron, de pörögtek a taxik.
Mikor, évek múlva a Budához kerültem megpróbáltuk emelni az akkor még
változatlan(!) transzfer árakat, mert a kollegák nem szívesen vitték ezeket a fuvarokat. Csak a legalacsonyabbat sikerült megváltoztatni, azt is úgy, hogy a 200.-Ft emelésből 100-at a Buda Kft. fizetett!
Majd megjelent a MidiCar Taxi a piacon és első lépéseinek egyike volt, hogy kedvezőbb(!) ajánlattal elvitte a Várkert Casinó fuvarjait. Egy évig ők dolgoztak onnan. A kollegák egy része a Budánál folyamatosan morgolódott, mert a rendelések hiányoztak az éjszakában.
Egy év után visszatért a megrendelő, némileg emelt körzet árakkal.
Mi a megoldás a problémádra?
A transzfer árak ismertek, a rendelést a diszpécser – amennyiben tudja, hogy az utas a Casinóba megy – így adja ki. Eldöntheti mindenki, akár a repteres fuvaroknál kel-e vagy sem. Amennyiben nem ismerjük az úticélt, hát igen, akkor nincs jó megoldás.
|