[1] ... [7] [8] [9] [10] 11 [12] [13] [14] [15] [16] ... [27]
(Új hozzászóláshoz lépj be)
Dizi őőőő Dézé.
Ezek szerint a Buda KFT alkalmaz boxolokat verő embereket vagy csak egy szerüen rendöröket alkalmaz?
„Én úgy látom, hogy a taxitársasághoz csatlakozás bizonyos fokig kényelmes dolog, mert megvéd az egyszemélyes utcai harcoktól a fuvarért”
Ez meg teljesen abszurd remélem ezt te sem gondoltad komolyan:
„A Budánál a szerződésben vállaljuk a folyamatos URH és telefon szolgáltatást. Amennyiben ezt nem tartjuk be a kollegáknak jogában áll a szerződés azonnali felmondása.”
|
Hihi...diktafonitiszben szenved.... |
|
Kedves Zoli!
Kavarognak fejemben a gondolatok.
Amit írtál, azon el kell, hogy gondolkodjak, egy piszkozat erejéig.
Nem tagadom, megittam 2 ü sőrt, és most nem úgy hangzana a válaszom, ahogy kéne.
Nehéz napom volt, most lassan lefekszem, amikor felkelek tiszta fejjel újra elolvaslak, és majd akkor válaszolok. |
|
Kedves Dézé.
Jó akkor konkrétabban teszem fel a kérdést.
A Hunor szállóból Várkert kaszinóba vittem az utast. Óra indul 5-ös tarifával.Megérkezünk az óra
mutat 2720 ft-ot. Bemegyek és kiállitanak 2100-ról csekket.És még csak forgalom sem volt, lehetett folyamatosan haladni. Nem lehetne ezen a transzfer áron modósitani? Mert ez még az 5-ös tarifánál is kedvezötlenebb. Most már azt hiszem igy érthető a kérdésem. Mert ebben az esetben úgy érzem mi vagyunk megröviditve 600 ft-val.
Előre is köszönöm a válaszod. |
|
Én sem ígértem komolyan:-) |
|
Ezt Tőled senki nem veszi komolyan, sajnálom! |
|
Kösz Csogu!
Azonban ezek a topic-ok nem a jó szóra vannak hangolva (lásd ezzel kapcsolatos későbbi bejegyzés) ezért óvatosan bánj vele mert könnyen hiteltelenné válhatsz egyesek szemében! |
|
Csak azt ígértem, hogy nem szólok bele!:-) |
|
Kedves "kiskirály"!
Erre a kérdésedre, ebben a formában nem tudok válaszolni. Ennél sokkal részletesebben kellene ismernem az esetet, már amennyiben ez konkrét eset és nem csupán egy elvi kérdés.
Mit szeretnék tudni a válaszhoz?
Milyen fuvar volt, utazás, vagy ügyintézés?
Mekkora összeg volt a fuvardíj?
A fuvar végén fizettek, vagy árajánlat alapján az elején?
Az órában lévő összegre kértél 600.-Ft-al többet, vagy az utas által megszokott összegnél volt több ennyivel az órában?
Ha ez utóbbi, milyen forgalmi viszonyok között teljesítetted a fuvart?
Elsőre csak ennyi a bennem felmerülő kérdés amelyek ismerete nélkül nem tudok korrekt választ adni. |
|
Kedves "Guriga"!
Érdeklődve olvastam írásodnak a kezdő taxisok védelméről szóló részét. Annál is inkább, mert itt sokan úgy gondolják (bizonyos szempontból magam is közéjük tartozom) hogy kicsit sok a taxis a pályán.
Ezek a szigorú pénzügyi feltételek talán egy aprócska szűrőként is szolgálhatnak. Nme gondolod?
A néma címkiadó rendszer egyébként tényleg támogatható ötlet szerintem is, csak egyenlőre kevesen támogatják. |
|
Kedves "coffos"!
Igen tiszteletre méltó, hogy Te úgy dolgozol ahogyan leírtad, "pénzügyi garanciát" vállalsz az utasaid felé. Sajnos azonban nem ez az általános és ezt tapasztalatból mondom.
Más.
A Budánál a szerződésben vállaljuk a folyamatos URH és telefon szolgáltatást. Amennyiben ezt nem tartjuk be a kollegáknak jogában áll a szerződés azonnali felmondása. Azt, nálatok a szerződés (ha van) erről hogyan rendelkezik azt én nem tudhatom. |
|
Kedves "Kovács Zoltán"
Válaszod korrek, köszönöm, remélem mások is megértették.
A beszélgetésre bármikor, bárkivel nyitott vagyok, igaz kávét még életemben nem ittam.
Viszont engem Tomajer sem zavarna, feltéve ha kikapcsolja a zsebében a magnót, aminek a simogatása már kezd betegessé válni nála. |
|
Kedves "nemkar"!
Nekem űgy tűnik, hogy Te "nem akarod" megérteni, hogy mivel jár egy fuvarszervező irodával szerződésben állni! Amit egyébként szabadon választhat az egyéni vállalkozó. Tudom, most azt mondod nem választhat, mert csak ott van fuvar, amit lenyúltak a "telefonszám tulajdonosok"! Csakhogy ez nem igaz! Több tucat olyan taxist ismerek, aki nem tartozik társasághoz, nem is drosztfoglaló hiéna, mégis jól megél a taxizásból, mert tud szolgáltatni és ettől saját megrendelő köre van. Én úgy látom, hogy a taxitársasághoz csatlakozás bizonyos fokig kényelmes dolog, mert megvéd az egyszemélyes utcai harcoktól a fuvarért, leveszi a válladról a fuvarszervezés gondját és valamennyire kiszámíthatóvá teszi a vállalkozásodat. Igen cserébe áldozatokat is kell hozni! Ezek közé tartozik a tagdíj, a szabályok betartása és megsértésük esetén a szankciők elviselése.Tehát a Te egyéni vállalkozóságod ott kezdődik, döntsd el megéri-e neked taxitársaságnál dolgozni.
És a szabdságodnak még akkor sincs vége ha úgy döntöttél, igen. Senki nem kötelez téged napi tól-ig munkaidőre, heti 5-6 munkanapra, körzetre, ahol dolgozhatsz, stb. Ezeket is mind Te döntöd el!
Más!
Naponta legalább 10 kollegával beszélek különböző okokból, tagdíjkor ennek a többszörösével, még soha nem untam meg, még nem akadt olyan akinek a lehetőségeim keretein belül ne próbáltam volna segíteni. Itt jegyzem meg, hogy a szerződések sem egyformák, igaz nem is 850 félék.
Más.
Szerződés bontások. Az csak az érem egyik oldala, hogy ha valakivel szerződést bontunk molyen helyzetbe kerül. Fontos szempont, de csupán egy ember szemszögéből. A döntéskor azonban azt is vizsgálni kell, hoy az általa elkövetett hiba milyen mértékben veszélyeztette a többi 400-800 kollega munkáját. Leegyszerűsítve, ha valakinek a hibája miatt elmegy egy nagy megrendelő azt valamennyi kollega megérzi a pénztárcáján.
hidd el minden szerződés bontás előtt komoly vizsgálat zajlik és igyekszünk felelősségteljes döntést hozni. Egyébként nálunk a kollegáknak van fellebbezési lehetősége is a döntések ellen.
Azt pedig ne várd tőlem hogy HP teteiért én vállaljak felelősséget, vagy véleményezzem azokat. |
|
Csumi csumidázlak.
Én cinukusan írtam, hogy mi az a 10%-ék de úgy látom ez nem jött át.
A 39%-ban benne van a áfa az járulékok a könyvelő az átutalások díja és még havi fix összeg az esetleges kiadásokra (számla tömb stb).Ami marad abból még lejön a bennya az autó fent tartás.
Na így már jó?
|
|
[1] ... [7] [8] [9] [10] 11 [12] [13] [14] [15] [16] ... [27]
(Új hozzászóláshoz lépj be) |