FÓRUM - Ilyenek vagyunk!?
Fórum » Droszt Híradó » Ilyenek vagyunk!?Súgó


401 hozzászólás 27 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] ... [4] [5] [6] [7] 8 [9] [10] [11] [12] [13]  ... [27]

(Új hozzászóláshoz lépj be)

tomajer válasz |       2007.01.31. 11:24:28  (296)
Húúú!
Percalapúra:-)

Hogy vonalban tartanák mindet, amíg megkérdezik, mennyi idő is az autó!?! :-)))

Én ezügyben inkább a kiállási díjat, támogatnám!
A plusz szolgáltatás díja inkább a mi zsebünkben csörögjon, ne a cégekében!
Valahogy nem hiszem, hogy ebből mi akár csak egy fillért is látnánk!:-(

malom válasz |       2007.01.31. 11:19:46  (295)
Percalapúra gondolsz, vagy egyszeri díjazásra? Mert sok az értetlen telefonos és jogos lenne a panasz, szándékosan értetlenkedik, ezzel növelve a cég bevételét.

csogu válasz |       2007.01.31. 11:13:17  (294)
Sajnos egyet kell értenem, bármily fájdalmas is ez nekem:-)

De mikor unjuk már meg azt, hogy a legjobb ötletek is azonnal elbuknak a cégek egymással való versengései miatt? Jó, unni már unjuk, de tenni...

Ezért nem bánnám, ha a TFTSZ egyeduralkodóvá válna a piacon. Nem lenne lehetősége senkinek sem megszegni az egységes lépéseket és ezzel minket (taxisokat) lehetetlen helyzetbe hozni. Ez a megosztottság a legnagyobb gond ebben a szakmában!!!

tomajer válasz |       2007.01.31. 11:08:53  (293)
Ne harapd le a fejem!:-)
Mondom, az ötlet szuper!
De a megvalósíthatóságát, kb a nulla körülire teszem:-(

csogu válasz |       2007.01.31. 11:05:56  (292)
Mint ahogy a bankkártyás fizetés esetén sem a vásárlóval fizettetik meg a tranzakció költségét!

Miről beszélsz?...és mi van ha a világon (hogy te milyen információkkal rendelkezel:-D) sehol sem működik? Itt Magyarországon meg sok dolog működik, ami a világon sehol máshol sem? Még a harmadik világban sincs olyan, hogy az érdekvédő cégvezető...akkor meg miről beszélünk?:-))

csogu válasz |       2007.01.31. 11:03:41  (291)
Ebben az egész TFTSZ-ben egy lényeges pont van számunkra. Legalábbis ennyit találtam eddig. Mennyire fognak tudni együttműködni, mint konkurens cégek? Mennyire fogják tudni a piacot kézben tartani, milyen befolyással lehetnek a kis cégek felé, hiszen ez nekünk (taxisok) még jó is lehet. Viszont ha ez megint csak a mi kihasználhatóságunkra született, akkor ismét csak egy problémával több, amivel számolnunk kell.

tomajer válasz |       2007.01.31. 11:03:32  (290)
Le is írtad a buktatóját!
Nekem is a zöld szám jutott először eszembe!:-(

Pedig mit zokognak a telefonszámla mértéke miatt!

Ez az ötlet kreatív, és nagyon jó példája lenne annak, hogy nem mindig mindent velünk fizettetnek meg.
De valljuk be, (információim szerint)a világon sehol nem működik!

Mint ahogy a bankkártyás fizetés esetén sem a vásárlóval fizettetik meg a tranzakció költségét!

Kovács Zoltán válasz |       2007.01.31. 11:00:10  (289)
Az én múltamban bárki nyugodtan vájkálhat, én erről itt már mindent leírtam régebben! De, aki benne akar vájkálni, és némelyik cégtulajdonos tud is, az azért számoljon azzal, hogy én is tudok az Övékéban kapirgálni! A most létrejövő szervezetük pont az ilyen kilógásokat hivatott megszüntetni. Vagy nem? Már régen nem az a gond, hogy a taxis hogy viselkedik, túlszámláz-e, milyen az autója? Sokkal nagyobb gond van a cégvezetők egymáshoz fűződő viszonyával!

csogu válasz |       2007.01.31. 10:49:46  (288)
Na itt állj meg!!!

Érdekes dolog ez, amit mondasz, mert a napokban mi is ezen agyaltunk az egyik kollégával. Azt firtattuk, hogy minden más területen a fogyasztókra terhelik rá a vállalkozással járó emelkedéseket.

Lényegében a tagdíj egy kényes része a szakmánknak, és amit te itt most leírtál, egy megoldás lehet. Nem tudom, hogy ez az emeltdíjas telefon mennyit hozna a cégeknek és mennyit a telefonközpontnak, de nem kellene ezt egyből temetni. A buktatót a dologban ismét a megosztottságban látom, ha ezen túl tudnánk egyszer lépni, és nem az lenne, hogy 2-3 cég bevezeti, míg a másik nagy matricákkal hirdeti azt, hogy ők továbbra is zöldszámon ingyenesen hívhatók, akkor egy nagyon jó ötletnek tartom! Igen Zoli, ilyen ötletek kellenek, és nem a múltban vájkálni, meg egymás zsebében, mert csak is az egymáshoz közelítő tervekkel érdemes foglalkozni!

Kovács Zoltán válasz |       2007.01.31. 10:37:00  (287)
Na jó! Igazad van. Ezzen vitatkoztunk tegnap este a Gyurkával elég hosszan. Én szerintem is előre mutató javaslatok kellenek. Egyet elmondtam neki is meg, nemrégen a Palinak is. Még egyik sem hallott ilyet! Megpróbálom közkincsé tenni:
A megrendelő amikor felhív egy fuvarszervező céget, igénybe vesz egy szolgáltatást. Azért mert az úgy olcsóbb, kényelmesebb, biztonságosabb. A taxis még nem is került képbe. Ezért a szolgáltatásért Ő egy árva fillért sem fizet. Csak a taxis! Pedig Ő vett igénybe egy szolgáltatást, Őneki jár előnyökkel! A fuvarszervező cégek nem karitatív tevékenységet folytattnak, hogy ingyenes legyen a munkájuk! Feltalálták már az emeltdíjas telefonszámokat. Ha csak 100 forintjuk maradna meg telefonálásonként / ekkor nagyjából 140ft-nak kéne lennie a hívás díjának./ akkor 100.000 beérkező hívásnál az már TÍZ MILLÓ FT. Ez 400 embernek a havi tagdíját 25.000ft-al csökkentené. Én valami ilyenekre tudok gondolni. Biztosan nincs igazam, azt ,ár megszoktam!

csogu válasz |       2007.01.31. 10:25:34  (286)
A jelenlegi taxistársadalom a legalapvetőbb összefogásra is képtelen.

csogu válasz |       2007.01.31. 10:24:50  (285)
Figyelj Zoli.

Egy ilyen beszélgetésre nem úgy kellene menni, hogy na majd én most megmondom a frankót. Azt annyiszor megmondtad már, annyiszor kifakadtál, hogy az már nem újdonság és elérni ezzel semmit sem lehet. Szerintem a gondokkal, a problémákkal nagyjából mindenki tisztában van. Amiről beszélni kellene, az a megoldás. Azzal is tisztában kell lenni, hogy mindenki a saját vállalkozását védi, ezért olyan ötletek, elképzelések eleve kudarcra vannak ítélve, amik ebbe nem férnek bele. Vagyis csak értelmetlen feszültségkeltés. Gondolok itt a címarányos tagdíjra, az azonnali óraindításra, a cégek önálló tarifa emelésére stb… stb…

A rövidtávú rendezés nem működik, hiszen a problémák sem most keletkeztek, és nem is egy-egy dologról van szó.

Itt csak egy hosszú távú rendezési tervről lehet szó, ami a két vállalkozást egymáshoz közelíti, tiszteletben tartva mind a két fél érdekeit.

Ehhez türelemre, megértésre van szükség. De mindig ennek a mondatnak kell a szemetek előtt lebegnie, mind a két oldalnak.

Kovács Zoltán válasz |       2007.01.31. 10:17:35  (284)
A válasz tömör, lesz és rövid: NEM!!!

ata8 válasz |       2007.01.31. 10:10:00  (283)
Arra lennék kiváncsi,hogy a saját érdekeinkért egyszer,LEGALÁBB EGYSZER képesek lennénk-e összefogni? Pl.mindenki egy napra ütemezné a heti szabadnapját? Mit gondoltok?

Kovács Zoltán válasz |       2007.01.31. 10:05:33  (282)
Most már nyugodt vagyok. Bebújok széles válai mőgé, és még a szél sem érhet!

[1] ... [4] [5] [6] [7] 8 [9] [10] [11] [12] [13]  ... [27]

(Új hozzászóláshoz lépj be)






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft