1 [2] [3] [4] [5] [6] [7]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása
Nem tűnt fel!
Sőt láttam fehér rendszámos armadát az astorián is.
Egyébként főnökként mit gondolsz, vagy olyan pozicióban, hogy meghozd, mi a helyes megállás az úgynevezett helyeitek közelében?
Például az egész nagymező a tiétek???
stb... |
|
Vajon a nyuggert és a rendelet alkotóit miért érdekli annyira, hogy a megrendelő minél hamarabb kapjon kocsit?
A reptéren is 2006 óta ezzel a dumával növelték mindig a létszámot, hogy nem lehet lefogyás.
Miért?
Ny. EU-ban várhat 20 perceket aki taxizni akar, nálunk rögtön kell? Miért? |
Én csak megjegyezném, hogy utána a másik cégtől is elpártol a jelzett ok miatt és szép lassan a kör bezárul és megtanulja, hogy ha taxit hívott, akkor menni kell. |
|
Háámég te is itt beszélhecc szabadon:-) |
|
Még szerencse, hogy tomajer hithű liberális, így beéri a tökéletes Orwelli kontrollal (terrorral).
Mi lenne ha a kommunista énje dominálna benne?
Lehet kiirtatná a tab ellenzőit.
:) |
|
Ki kéne találni egy úgynevezett tab szabadság ellenőrző munkakört a bkk-nál, mondjuk 50% éves emelés fedezné.
|
|
Ne!!!!
Nem milyen régen kapott fuvart, hanem Ki mikor tette legrégebben szabad állásba a tabot. Hiszen kaphat címet URH-n, lehet beülöse, órák óta lehet a állandójával, stb ilyenkor szünet, pihen, cége válogatja. Az etikásnak, időmérőnek az utcán és a diszpinek bent látnia, szankcionálnia kell ha nem így tesz.
|
|
...már régóta SZÁLKA VAGY A SZEMEMBEN:-) Ketyegő?
Már láttam ilyet, két szín utasútvonal, szabadon megtett útvonal, még a km/h adatot is tudta adott kijelölt szakaszra.
Ledöbbentem, aztán megijedtem. |
|
Hááát ugye a téma az időfaktor és nem más:-)
Arról volt itten nagyban szó, hogy taxis szakmai szempontok alapján jó lenne figyelembe venni az időt mint tényezőt a távolság mellett... helyett.
Már csak azt kéne eldöntenünk, minek az idejét vegye figyelembe a rendszer.
Jelzem remélhetőleg, ha sikerül a BKK-nál erre vonatkozóan valamilyen használható szabályértelmezést kapni, akkor nem fog akarni a BKK ebbe beleszólni, tehát ez kvázi cégszintű feladat. Minden cégnek van lehetősége (vagyis jó lenne ha lenne) olyan rendszert kialakítani ami szerinte célravezető, és a rendszer is stabilan és lehetőleg visszaélésmentesen tudja kezelni.
Tehát az ezirányú ötletelés... ötletelés.
A cél: Használható rendszer kialakítása. |
|
Vagy hogy kinek mekkora hitele van, vagy hány gyereke van, vagy mekkora a f...a:-)) |
|
Hááát van benne valami...
Velem lehet beszélni:-)
Habár szerintem minden cégnél büntetendő kihágás, fuvarban szabaddá tenni magad.
De tudok ennél még egyszerűbb ötlettel is előállni... csak elgondolkozás szintjén.....
Mi van, ha a rendszer azt figyeli ki milyen régen kapott fuvart. Tudom, megint az jár jól, aki hosszúba nyúlt bele.. de az már így is úgy is jól járt... és bármelyikünkkel megeshet.
Ennek még egy olyan szexepilje is lenne, hogy kezdéskor kis előnnyel indulsz a pályán (ami szintén mindenkinek adott) hangulatjavító intézkedésként:-) |
|
Éppen nem ez lett volna az iromány lényege, mer persze hogy lát, ha ráér, ha akar, ha tudja ismeri a trükkösöket, de többségében címbeolvasók.
Jó hogy Veled beszélek hiszen Te is ezf a vonalat képviseled. Címkörüli virtuális droszt, erre hegyeztem ki, a Tomajer felé a mondanivalómat.
Ha már ezt kell használnunk akkor legyen használható, taxisbarátabb. Tökéletes sosem lesz és attól nem fogom megszeretni sem. |
|
Tulajdonképpen ez maga a geokódolás, illetve amit leírtál, az annak a fordítottja.
Egy valós címhez rendel földrajzi koordinátákat. Vagy a te esetedben a műholdas mérés alapján megállapította a helyzetedet, és ahhoz keresett egy legközelebbi valós címet.
A többi már a térképszoftveren múlik.
De, ha a hozzárendelt programot úgy írják meg -a visszaélések elkerülése érdekében- hogy pontosan rögzíthető legyen az utassal megtett útvonal, és a szabadon megtett...akkor az olyan világot sejtet, ami után Orwell megnyalná a tíz ujját, ha élne.
|
|
1 [2] [3] [4] [5] [6] [7]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása |