FÓRUM - Az aktuális helyzetről úgy általában
Fórum » Hírek fórumai » Az aktuális helyzetről úgy általábanSúgó


99 hozzászólás 7 lapon hozzászólások sorrendje:

[2] [3] [4] [5] [6] [7]

(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása

csogu válasz |       2014.02.03. 10:09:22  (99)
Nem.

Bao válasz |       2014.02.03. 07:30:00  (98)
Nem tűnt fel!
Sőt láttam fehér rendszámos armadát az astorián is.
Egyébként főnökként mit gondolsz, vagy olyan pozicióban, hogy meghozd, mi a helyes megállás az úgynevezett helyeitek közelében?
Például az egész nagymező a tiétek???
stb...

csogu válasz |       2014.02.03. 06:58:09  (97)
Ez is aktuális helyzet...

Sajnos azt kell mondanom, hogy még ez is sok...

donkihóte válasz |       2014.01.30. 06:17:35  (96)
Vajon a nyuggert és a rendelet alkotóit miért érdekli annyira, hogy a megrendelő minél hamarabb kapjon kocsit?
A reptéren is 2006 óta ezzel a dumával növelték mindig a létszámot, hogy nem lehet lefogyás.
Miért?
Ny. EU-ban várhat 20 perceket aki taxizni akar, nálunk rögtön kell? Miért?

indi50 válasz |       2014.01.30. 00:35:40  (95)
Én csak megjegyezném, hogy utána a másik cégtől is elpártol a jelzett ok miatt és szép lassan a kör bezárul és megtanulja, hogy ha taxit hívott, akkor menni kell.

tomajer válasz |       2014.01.29. 21:51:25  (94)
Háámég te is itt beszélhecc szabadon:-)

Bao válasz |       2014.01.29. 21:47:40  (93)
Még szerencse, hogy tomajer hithű liberális, így beéri a tökéletes Orwelli kontrollal (terrorral).
Mi lenne ha a kommunista énje dominálna benne?
Lehet kiirtatná a tab ellenzőit.
:)

Bao válasz |       2014.01.29. 21:29:10  (92)
Ki kéne találni egy úgynevezett tab szabadság ellenőrző munkakört a bkk-nál, mondjuk 50% éves emelés fedezné.


telepes válasz |       2014.01.29. 21:00:58  (91)
Ne!!!!
Nem milyen régen kapott fuvart, hanem Ki mikor tette legrégebben szabad állásba a tabot. Hiszen kaphat címet URH-n, lehet beülöse, órák óta lehet a állandójával, stb ilyenkor szünet, pihen, cége válogatja. Az etikásnak, időmérőnek az utcán és a diszpinek bent látnia, szankcionálnia kell ha nem így tesz.

telepes válasz |       2014.01.29. 20:37:39  (90)
...már régóta SZÁLKA VAGY A SZEMEMBEN:-) Ketyegő?
Már láttam ilyet, két szín utasútvonal, szabadon megtett útvonal, még a km/h adatot is tudta adott kijelölt szakaszra.
Ledöbbentem, aztán megijedtem.

tomajer válasz |       2014.01.29. 18:47:59  (89)
Hááát ugye a téma az időfaktor és nem más:-)

Arról volt itten nagyban szó, hogy taxis szakmai szempontok alapján jó lenne figyelembe venni az időt mint tényezőt a távolság mellett... helyett.

Már csak azt kéne eldöntenünk, minek az idejét vegye figyelembe a rendszer.

Jelzem remélhetőleg, ha sikerül a BKK-nál erre vonatkozóan valamilyen használható szabályértelmezést kapni, akkor nem fog akarni a BKK ebbe beleszólni, tehát ez kvázi cégszintű feladat. Minden cégnek van lehetősége (vagyis jó lenne ha lenne) olyan rendszert kialakítani ami szerinte célravezető, és a rendszer is stabilan és lehetőleg visszaélésmentesen tudja kezelni.

Tehát az ezirányú ötletelés... ötletelés.

A cél: Használható rendszer kialakítása.

csogu válasz |       2014.01.29. 18:25:01  (88)
Vagy hogy kinek mekkora hitele van, vagy hány gyereke van, vagy mekkora a f...a:-))

tomajer válasz |       2014.01.29. 18:19:27  (87)
Hááát van benne valami...
Velem lehet beszélni:-)

Habár szerintem minden cégnél büntetendő kihágás, fuvarban szabaddá tenni magad.

De tudok ennél még egyszerűbb ötlettel is előállni... csak elgondolkozás szintjén.....


Mi van, ha a rendszer azt figyeli ki milyen régen kapott fuvart. Tudom, megint az jár jól, aki hosszúba nyúlt bele.. de az már így is úgy is jól járt... és bármelyikünkkel megeshet.

Ennek még egy olyan szexepilje is lenne, hogy kezdéskor kis előnnyel indulsz a pályán (ami szintén mindenkinek adott) hangulatjavító intézkedésként:-)

telepes válasz |       2014.01.29. 15:58:28  (86)
Éppen nem ez lett volna az iromány lényege, mer persze hogy lát, ha ráér, ha akar, ha tudja ismeri a trükkösöket, de többségében címbeolvasók.
Jó hogy Veled beszélek hiszen Te is ezf a vonalat képviseled. Címkörüli virtuális droszt, erre hegyeztem ki, a Tomajer felé a mondanivalómat.
Ha már ezt kell használnunk akkor legyen használható, taxisbarátabb. Tökéletes sosem lesz és attól nem fogom megszeretni sem.

szálka válasz |       2014.01.29. 14:46:21  (85)
Tulajdonképpen ez maga a geokódolás, illetve amit leírtál, az annak a fordítottja.
Egy valós címhez rendel földrajzi koordinátákat. Vagy a te esetedben a műholdas mérés alapján megállapította a helyzetedet, és ahhoz keresett egy legközelebbi valós címet.
A többi már a térképszoftveren múlik.
De, ha a hozzárendelt programot úgy írják meg -a visszaélések elkerülése érdekében- hogy pontosan rögzíthető legyen az utassal megtett útvonal, és a szabadon megtett...akkor az olyan világot sejtet, ami után Orwell megnyalná a tíz ujját, ha élne.

[2] [3] [4] [5] [6] [7]

(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft