[1] 2 [3] [4] [5] [6] [7]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása
Tulajdonképpen ez maga a geokódolás, illetve amit leírtál, az annak a fordítottja.
Egy valós címhez rendel földrajzi koordinátákat. Vagy a te esetedben a műholdas mérés alapján megállapította a helyzetedet, és ahhoz keresett egy legközelebbi valós címet.
A többi már a térképszoftveren múlik.
De, ha a hozzárendelt programot úgy írják meg -a visszaélések elkerülése érdekében- hogy pontosan rögzíthető legyen az utassal megtett útvonal, és a szabadon megtett...akkor az olyan világot sejtet, ami után Orwell megnyalná a tíz ujját, ha élne.
|
|
Én voltam fót tulsó végén fuvarban. Oda vitt a kedves utas.
Akárhogy nagyítgattam a térképet sehogy sem akart alám utat rajzolni.
Na mondom teszt.
Kérdeztem a diszpécsertöl, hogy na vajon most szegény én hol járok.
Pontosan utca házszámra megmondta.
Tehát a lényeg csak annyi lenne, hogy ha én alattam nem rajzol térképet a készülék az nem jelenti azt, hogy ök ott bent nem tudják, hogy merre járkálok.
99,99%-ban nekik valószinüen nagyobb térkép van a gépen mint nekünk itt kint a kcsiban.
Tehát ne gondoljuk, hogy nem lát az m0-on. |
|
Még egy gondolat a történetemhez.
Akár címközeli-, akár körzetesről beszélünk, ezek ugye virtuális drosztok.
Amióta a taxi a taxi, és vannak taxiállomások mindig a sor elsőhöz ült be az utas (hacsak nincs különleges kívánsága). Az átkosban sem az vette fel a droszt csörgő telefonját aki uccsóra érkezett oda.
Namost a TAB a drosztelefon! :-) |
"Ne menj át abba a táborba, akik nem tudják az olvasottakat értelmezni"
mintha a Nazoli topiktársat olvasnám :)) |
|
Főnök ezt olvasd el, de előre szólok nem lesz rövid:-)
Történetünk főszereplői: Gyula, Ottó és a Tóth Ottó, nameg Jóskapista.
Gyula, Ottó, Tóth Ottó a dörzsöltebb fajtából, akik az urh-n is megcsinálták a pénzüket,"jó kezük volt, bevállalósak, időben odaértek, stb".
Jóskapista a kiskályhás, drosztos, tömegtaxista, aki nem érti a csendes rendszert, "csak ugatja a Tabot"
Gyula Tabon kap egy XV. Ker-i címet repcsis végzéssel a O-áson keresztül. Zsíros kanyar.
Ottó tétényben lakik, kap Tabon egy rózsakert utcát, a vége méta u a buszgarázs. Zsíros kanyar.
Tóth Ottó a Budapest szállótól URH-n felvesz egy hidegkutat, mert nincs kinn senki a periférián. Szerződött partner, a gilicére megy csekkel, de manapság már kit érdekel. Zsíros kanyar.
Jóskapista megveszi a napi három újságját lőrincen és kiáll a gilicére, a szerződött partner közelébe, innen zsíros kanyarok szoktak lenni.
Gyula címen van foglaltra teszi magát palotán, a diszpécser leellenörzi, tudja, látja végét, rendesen kezeli a Tabot a Gyula.
Gyula fel a O-ásra, végignyomja a tabot, már szabad és elégedetten utazik, jó ez a legtovább szabadon rendszer. Nincs szem előtt a O-ás kiesik a térkép látható tartományából.
Ottó indul, a camponánál már szabad, szegény milyen rövid kanyarja van, konstatálják bent. Ottó elégedett, milyen jó legrégebben szabad rendszer.
Tóth Ottónak nincs más dolga mint szünet jelről szabad állásba tennie magát az ideg-elménél hisz eddig jöttek. URh-s cím volt a csendes nem regisztrálja foglaltként. Milyen jó ez a legrégebben szabad rendszer.
Jóskapista olvas a gilicén, kb. 38 perce, lassan kirajzanak a csekkesek a cégtől. Körülötte egy kocsit jelez a program.
Gyula elköszön az utasától, elmegy a gilice felé hátha... 41 perce szabad és hoppá a Tab megszólal. Biztos én voltam a legrégebbi.
Jóskapista felnéz valaki érkezett biztos régebben várt nálam, nyugtázza.
Ottó végez a métán már 47 perce szabad, elnézek a gilice felé, gondolja, és hoppá megszólal a Tab.
Jóskapista felnéz valaki érkezett, biztos régebben várt nálam, nyugtázza. Mostmár ideges, kiszáll, viszi a Tabot, iszik egy kávét, azt nem látja hogy Tóth Ottó megérkezik a céghez, azt meg főleg nem érzékeli hogy megszólal Tóth Ottó Tabija, hiszen dugó volt és már 55 perce szabad.
Gyula, Ottó, Tóth Ottó elégedett megint megcsinálják a pénzüket.
Jóskapista pedig....
KI VOLT EFFEKTÍVE A LEGRÉGEBBEN SZABAD????:-)
És jóskapista még le sem szakadt a rendszerről, mi van ha még ez is bejön, szerintem felkötné magát.
egyetértek a címközeli virtuális droszttal, de a kialakított körön belül a legrégebben szabad állásban várakozó taxi kapja.
Bocs ha hosszab lére engedtem, ötleteket sem akartam adni, de ezek most is létező trükkök, kontroll, szankció nélkül.
|
|
Ne aggódj!
Erre is tudom a megfelelö választ.
Viszont ahhoz tudnunk kell mi volt elöbb a tyúk vagy a tojás.
Mert ameddíg ezt nem tisztázzuk addig mindíg lesz a másik oldalnak egy frappáns kifogása a fejlödéssel kapcsolatban.
Amúgy ma nagyon friss vagy :-)
A fizetésnapot nem érzem és nem is érdekel. |
|
Száz szónak is egy a vége: ebben a városban nincs szükség 3000-nél több taxira.
(Egyébként az egymilliós autótöbblet több mint egyharmada jut Budapestre és Pest megyére, miközben nem csak budapestiek és Pest megyeiek utaztak korábban taxival. Én magam is megtapasztaltam, hogy míg korábban rengeteg vendégmunkást vittünk vidékre, mostanra már teljesen bevett szokás lett, hogy a kedves rokon/barát/szomszéd nem csak az asszonyt ápolja a férj távolléte alatt, de föl is jön az emberért ótókocsival Pöstre. Még mindig jobb, mint ha váratlanul toppanna be.)
:-)
huszonöt |
|
...na és azok sem azért léptek le, mert ilyen jó még sosem volt nekik:-)
Szóval lassan eljutunk oda, ahogy tomajer is megjósolta, hogy megéljük még azt, hogy Baonak van igaza:-) |
|
Szóval a megoldás elméletileg létezik, de a megvalósításának az esélye nulla. Ilyen értelemben igenis azt mondom, hogy nincs gyakorlati megoldás. |
|
És 300 ezerrel kevesebb ember él a városban, mint '90-ben...
harmincnégy |
|
Ebben sincs változás, ahogy abban sem, hogy mekkora a központ felelőssége...de abban sincs változás, amit anno Te is írtál, hogy ha az egyik cég egyedül meglépné, akkor a másik 3 cég másnap hangosan hirdetné, hogy náluk ilyen nincs...és így ismét ott tartunk, hogy összefogás kellene, és ilyenkor legyintünk mind a ketten, hogy akkor megette a fene az egészet.
Mi akkor a véleményemben, vagy akár a Tiédben a változás? Semmi.
A megoldás ugyanaz, erre az esély ugyanaz. |
|
Országosan, és nem csak Budapesten... |
|
Dehogy. Nem akarom én összerugni a port senkivel:-)
A kollégának teljesen igaza van.
Neked nincs igazad, hogy azt hangsúlyozod hogy nincs megoldás. A megoldás létezik, te is tudod.. tudtad, mert leírtad pár éve. Most is ugyanaz.
Kikényszeríteni a cégekből. És erre ma egyértelműen leírt rendelet van.
Csak ezt akartam kiemelni.
A cégvezetők kezében a megoldás. |
|
Csak halkan jegyzem meg, hogy arról is illik hallgatni, hogy egymillióval több autó futkorászik jelenleg az utakon, mint 1990-ben...
huszonnégy |
|
Kivéve mikor álmomban is begörcsöl a kezem a gomb felett!!! |
|
[1] 2 [3] [4] [5] [6] [7]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása |