FÓRUM - Az aktuális helyzetről úgy általában
Fórum » Hírek fórumai » Az aktuális helyzetről úgy általábanSúgó


99 hozzászólás 7 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] [2] [3] [4] [5] 6 [7]

(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása

tomajer válasz |       2014.01.28. 11:02:16  (24)
Ráadásul állítom, hogy könnyebb leprogramozni is. Nem kell kvázi elölről kezdenie a fejlesztést annak aki eddig szabálykövetően azt csinálta amit a rendelet előír.

Sokkal kevesebb a hibalehetőség, és sokkal egyértelműbb. Nem kell körzeteket rajzolni, megtanulni, figyelni, melyikben mennyien vannak, és káromkodni, ha átküld a másik végébe, a nappali dugóban.
Mert ezt az éjszakások egyszerűen nem is értik. Van olyan cím, ami mondjuk három km-re van tőlem, de egyszerűen lehetetlen abban az időszakban reális időn belül megközelíteni.... aztán ha elmúlt a csúcs, akkor három perc.

inzert válasz |       2014.01.28. 10:57:24  (23)
Amúgy szerintem kiszámíthatóság csak azok részére lehet akik tudják, hogy mikor, hol lessz rendelés.

inzert válasz |       2014.01.28. 10:54:36  (22)
Az idáig felszínre kerülö ötletek illetve már megvalósult rendszerek közül találom ezt üdvözítönek. Ezt fontosnak tartom kihagsúlyozni.

A city rendszere azért sántít nekem mert az csak az álló taxiknak kedvez. Leszámítva azokat a körzeteket ahol ritkábban várhatóak rendelések ezért ott nagyobb a körzet. Mert az sem az álló sem a mozgó taxiknak nem jó.
A nagy körzettel az a bajom, hogy simán át küld rajta figyelmen kívül hagyva minden körülményt hiszen én vagyok a körzet elsö.
A mozgó taxinál pedig folyamatosan jelentkezik az a tény, hogy a folyamatos körzetváltásoknál mindíg utolsó lessz a taxi.
Ha lehetne a citynél rögzíteni a poziciót akkor az javítana nekik valamit mert ugye ha sikerül körzet határra állni (emke droszt ezért hagyták el) akkor akár 5-10 méteres nem valós elmozgás folyamatos körzetváltást eredményez a gép számára.
Ez ugye azt okozza, hogy hol itt hol ott utolsó a körzetben. :-(

Az viszont dicséretes a citynél, hogy a vidéket is a gépre bízzák.
Mondjuk nem tudom, hogy az körzetes vagy sem.

Viszont ha nem megrajzolt körzet van, hanem a cím mindig a központ ami körül 360° ban csinál egy körbenézést akkor ezek a problemák nem tudnak jelentkezni.
Talán még a komáromi elve is teljesülhet, hogy tényleg a legközelebbi taxi menjen.
Nyilván kell mellé nézni azt is, hogy ki mióta van szabadon mert az is fontos de csak bizonys távolságon belül számít.


nazoli válasz |       2014.01.28. 10:25:08  (21)
Ezen nem csodálkozom.

nazoli válasz |       2014.01.28. 10:23:53  (20)
Érdekes, hogy a sógoroknál jól működik vagy 30 éve. Meg a többi helyen is.

Ha nem a megrajzolt körzetekbe sorrend szerint osztod ki a fuvarokat, kiszámíthatatlan marad a munkavégzés. A lényeg az, hogy a körzeteket kell jól kialakítani. Ez a szakma. Ezt nem akarja fölvállalni senki sem. Kivéve a City. És nem a dzsípieszre bízni a bejelentkezést.

Megmagyaráznád, hogy miért tartod az általad említett módszert egyedül üdvözítőnek?

inzert válasz |       2014.01.28. 10:04:06  (19)
Én azért írtam mert idáig csak töle hallottam.
Persze ez csak azért lehet mert én elég keveset beszélek erröl és azt is csak itt a hallón.
Ugye azt meg tudjuk, hogy a hallot menyien olvassák. :-)

hiénakutya válasz |       2014.01.28. 08:50:30  (18)
Nem ez inkább valami nagyobb cég lesz, ahol korábban sok volt a reptér, most meg nincsen.

hatvanhárom

tomajer válasz |       2014.01.28. 08:42:54  (17)
Abban mi lenne a meglepő?:-)

tomajer válasz |       2014.01.28. 08:41:57  (16)
Igen.

inzert válasz |       2014.01.28. 08:35:53  (15)
Tippelek.
eredetirádiotaxi1986horvàthpál.

:-)

inzert válasz |       2014.01.28. 08:33:31  (14)
Ha körzeteket csinálnak aminek a határait a térképen megrajzolt bármilyen alakzatú vonalak határolnak, akkor az soha nem lessz jó.
A jó csak az a fajta körzetesítés tudna lenni, ha az aktuális cím lenne mindíg az origo, (középpont) és ahhoz nézne 360° os körben tetszöleges távolságu 'körzetet'.
Ez esetben lehetne a szempontok között, hogy ki mióta van szabad állásban illetve hány méter távolságra van a címtöl.
Talán egy ilyen rendszer lehet az amelyik meg tudna felelni a rendeletben szabott feltételeknek illetve a taxisok nagytöbbségének is.

Kivéve a bao. :-)

csogu válasz |       2014.01.28. 07:00:56  (13)
Jaaaa és egyre hangosabban szidják a fixet!...olyanok, és olyan cégnél lévők, ami engem is meglepett (?).

csogu válasz |       2014.01.28. 07:00:01  (12)
Jelenség:

- Egyre többen merik felvállalni, hogy nekik jobban tetszik a csendes, mint a félcsendes...legalábbis velem megosztják ezt az utcán...igaz, úgy mondva, mintha valami titkot bíznának rám.

tomajer válasz |       2014.01.28. 06:30:12  (11)



Rocktaxi válasz |       2014.01.28. 00:35:13  (10)
Egy másodpercig ne legyen kétséged afelől, hogy a többlet költséget veled fizettetnék meg emelt tagdíj formájában.


Szeretnéd?

[1] [2] [3] [4] [5] 6 [7]

(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft