[1] [2] 3 [4] [5] [6] [7]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása
Megyek Én is, mert valahogy mostanában jobb aludni, mint ébren lenni:-)) |
|
Na joccakát! Este majd elolvasom mire jutottatok! |
Ha ez igaz lenne, akkor a Penta még most is szárnyalna...de sajnos az élet nem ezt igazolta. |
|
Azaz akkor jó, ha kevesen vagyunk és 10-15 percet autókázik a taxis az utasért...értem.
Ez mekkora baromság :DDDDDD |
|
Te Tomi, úgy ébredtél, hogy ma szeretnéd valaki olyannal is összerúgni a port, aki nem könnyű falat? Szerintem ne tedd.
Mondd, miért nincs igaza a kollégának abban, amit leírt?
Nem a csendest támadta, szóval nem kell belém rúgni azért, amiért tetszett a beírása...nem is a félcsendest támadta...
Egészen más oldalról közelítette meg a problémát...
Az utas érdeket kérdőjelezte meg, azt az érdeket, hogy 2 perccel kiálljon (ingyen) a taxi.
Ez egy teljesen más probléma, de sokan szeretnek az utasérdekre hivatkozni, miközben mi tudjuk, hogy mennyit kell ilyenkor várni...ezzel jössz azzal, hogy másként éneklek, mint anno. Pont azzal igazolom, hogy a véleményem változatlan, hogy egyetértek a kollégával és nehezményezem, hogy ez így van...és lehet így, mert semmi következménye sincs annak, ha az utas ilyenkor beint és rendel másik autót...AKÁR UGYANATTÓL A CÉGTŐL...AMI A BAJ, HOGY KAP IS!!!
Most mondd, mi furcsa ebben az én "számból"?
Ne menj át abba a táborba, akik nem tudják az olvasottakat értelmezni, mert a csendes és a fix elveszítésének félelmétől már rémeket is képesek látni. Franc se piszkálta ezeket a megváltókat, csak egy TELJESEN más problémára világított rá a kolléga, ami nekem tetszett...ennyi. |
|
Ha kevesebben lennénk kisebb lenne az esély, hogy egypercnyire van autó a címtől. Kvázi minden kiérkezési idő (az átlag) közelítene az utasokba belenevelt tíz perchez.
Mert belenevelve lett. A központok húsz éve azt mondják: Köszönöm, tíz percen belül érkezik az autó.
Ami nyelvtanilag helyes...de ??? |
|
Pedig erre a megoldás a cégek kezében van.
Csak megtanultad a lecke egymásramutogatós részét:-)
Azért nem hozunk le vagy hét éve cikket a cégvezetőurakkal, mert az ötödik után megtanultuk a leckét: Ő szívesen megoldaná, de a többi rohadék miatt sajnos nem lehet.
Ez még mindig pont ugyanígy hangzik... csak a te szádból bosszantó:-) |
|
Azért el lehetne itt érni valamit ha kicsit összekapnánk magunkat mert az egyértelműen látszik, hogy tudjuk mi az amin változtatni kellene hogy legalább megközelítőleg úgy dolgozhassunk ahogy 20-25 évvel ezelőtt!
Álom, álom... |
Aha, értem! Ha kevesebben lennénk akkor csak 2 kört kellene mennem?!? |
|
Nem, a probléma gyökere nem a létszámba keresendő, hanem abban, hogy 1990-től szép lassan agyonvágták azt a réteget, ami anno taxizott.
Simán megélne, és jól élne meg 7 ezer taxis, ha az 1990-es állapotok lennének.
Akkor munka után elmentek az emberek vacsorázni, moziba...nem sorolom tovább...a lényeg, hogy éltek társasági életet, és nem otthon itták meg az olcsó sört.
Mi még emlékszünk arra, hogy milyen pörgős volt egy-egy kedd, vagy szerda, ha az fizetésnapra esett.
Most megérzed ha fizetésnap van?
Szóval a gyökerek sokkal mélyebben vannak, csak erről nem illik beszélni, mert szólás kussolás van... |
|
Most is ezt vallom, ne essél tévedésbe, csak azóta nem "jólképzett" lettem, hanem megtanultam, hogy egy fecske nem csinál nyarat.
Ezért is nem én írtam ezt a körözgetéses dolgot, mert tudtam, hogy úgysem értenék meg sokan...most is csak reagáltam egy TAXIS beírására, mert tetszett, ennyi. |
|
De attól tényleg jobb a gurulóm ha mindezt úgy csinálm, hogy a széchényi rakpart sarkáról veszem fel kettö percel és még a púdert kapott idömérö is ott liheg a seggemben.
Vegyétek már észre nem a címkiadás mikéntjében rejtözik a problema hanem a LÉTSZÁMban.
Sajnos nagyon nagy a frissen nyírt birkagyapjú iránt a kereslet.
|
|
Ugye mennyit számít ha Valaki hosszú évek kemény munkájával "felelős beosztást" ér el!!! |
|
[1] [2] 3 [4] [5] [6] [7]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása |