[1] [2] [3] [4] 5 [6] [7]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása
Ne haragudj, de ez a beírás szintén a teljes hozzá nem értésről tanúskodik.
Áruld már el légy szíves, hogy mi a kreativitás abban, hogy bárhol leheveredsz
a városban és várod a csodát. Várod, hogy hátha Te vagy a legközelebb egy lehetséges
majdani megrendelőhöz és nem a másik tizenöt, aki körülötted szintén a csodát várja.
Aztán jön egy cím és egy arra járó átutazó éppen közelebb van hozzá és elhappolja.
Te pedig bosszúsan legyintesz, hogy szerencsés, és várod tovább a csodát. Esetleg órákig.
Tudod a kreativitás régen a tudásunkból állt össze. Ismertük a várost. Tudtuk, hogy melyik része
él. Tudtuk, hogy hová helyezkedjünk. Tudtuk, hogy melyik Diszpécserre hogyan kell nyomni. Karban
tartottuk a rádiónkat, az antennát, az antennakábelt, az aksisarut stb. És a tudásunk elég volt ahhoz, hogy tiszta eszközökkel tudtunk dolgozni! ( nem voltunk batyusok csak mert a Tomajert levertük)
A mostani világban max. abban lehetsz kreativ, hogy megállj abban a körzetben amelyik talán a legjobban mozog és elfogyj igazságos sorrendben, ahogy a birkákat nyírják. Ez a jövő és nem az a
hamis illúzió, amit a Komáromi haverod kerget miszerint a gurulód jobb lesz, az utas pedig a legközelebbi autót kapja. És ez a rendszer lehet, hogy egyszerű mint a faék, de legalább igazságos!
|
|
Tükör van otthon?
Fogd és vidd be a következő etikai teadélutánra.
Öleld át a gazdádat, és együtt bámuljatok bele.
Rögvest megláthatod a tükörben azokat, akik felelősek a felduzzasztott létszámért, és az ebből szükségszerűen adódó 2 perces címre szaladgálásért.
Birkát is találhatsz, ha körülnézel. Egyre többet.
A főnököd éppen a ti asszisztálásotok mellett gyűjti maga köré őket.
Édesek, aranyosak, pihe-puha szőrikével. Ti teszitek taxissá őket, csak még egyelőre nem találják a Lánchidat, meg a reptér indulási szintjét.
Legalább kussolnál. |
|
Ne haragudj, de ez a beírás teljes hozzánemértésről tanúskodik. Pedig a 22-es és a 29-es hozzászólásban leírták a lényeget. A Marci leírta a Budapest taxi rendszerét, nincs mit hozzátenni. Nem veszi el a taxistól a kreativitást, az utasszerzés lehetőségét (vadászatot), mert nincs a taxis körzetekbe szorítva. Ha jön cím, a köré tervezi az autókat. A másik rendszer egyszerű mint egy faék. Ha a Surda szavaival írnám le a dolgot, fogja a juhokat és betereli a karámba, szépen sorba. Ehhez elég egy komondor, bocsánat kommodor 64 számítógép. Amikor jön a cím kinyílik a karámajtó és a birka bégetve elindul a kék vonalon. Nem kell hozzá semmi csak türelem. Ha a birka mégis elunja magát és kitör a karámból csöbörből vödörbe kerül mert a másikban is a sor végére teszik. Ennek ellenére én a komáromi helyett nem szabályoznám, hogy milyen rendszer legyen, majd az élet eldönti, végül is a csendes címkiadás valahogy megvalósul. Én már mindenesetre nem szeretnék 2 perces címekre szaladgálni. |
|
Lassan írom, és még egyszer leírom, hogy te is megércsed. Tökmindegy, hogy a körzetében áll, vagy mozog. Kapíse? A körzetén belül. Nem tudom, miért kell beleokoskodnod, és ugyanazt leírnod amit én, csak úgy, hogy közben ellentmondj annak, amit én állítok. Holott te is ugyanazt állítod. Hát ez a művészet. No meg ottan van a pozíció rögzítésére utaló dolog is.
Aztán meg a körzeten belül okos, vagy legokosabb módon tényleg aztat nézi, hogy ki van ottan a legrégebben szabadon.
„Azért lenne okosabb, ha azt nézné ki van legrégebben szabadon. Pont.
...körzet elfelejtve.... vagy ez már túl igazságos?” Megpróbálom értelmezni. Nincs körzet. Az kapja a címet, aki a legrégebben van szabadon. Ha te vagy a legrégebben szabadon, te kapod a következő címet. Természetesen tekintet nélkül arra, hogy milyen messze vagy tőle. Mert ugye körzet elfelejtve.
Segítségül hívjam Kolev Zolit? Csendes címkiadás, 1582 értelemszerűen. |
|
És miért ne stimmelnének az adatok? |
|
3300 taxi van, ha jól tudom ? Picit nagyobb vásárlóerő, fele annyi taxi, miért nem működne jól ??? ;-) |
|
...majd revidiálják a nézetüket amikor a nav-hoz be kell fáradni és ott tudni fogják hány darab cime volt és mennyi utaskilométere !
A kérdés csak az lesz, hogy miért nem stimmelnek az adatok !!!
|
|
A City rendszere az álló taxinak kedvez. Mert ahányszor átlépsz egy körzethatárt utolsó leszel abban a körzetben.
Persze a körzeten belül autókázhatsz, csak ki ne csússz véletlenül egy fél utcasaroknyit....
Azért lenne okosabb, ha azt nézné ki van legrégebben szabadon. Pont.
...körzet elfelejtve.... vagy ez már túl igazságos? |
|
A City rendszere nem az álló taxinak kedvez. Tökmindegy, hogy áll, vagy mozog a taxi a körzetében. A pozíció rögzítése tényleg fontos lenne. És mehet bárhová a körzetén belül. Ami nagyon fontos, hogy a körzetek jól, kihangsúlyozom, JÓL legyenek "megrajzolva". Ez utóbbi lehet, hogy hónapokba telik.
Ha a cím köré rajzol körzetet a gép, akkor is kiszámíthatatlan, hektikus a munkavégzés. Az pedig lélekölő.
Ha a legközelebbi elv működik, akkor nem értem, miért kellene mellé nézni azt is, hogy ki, mióta tartózkodik bárhol is. Csak egy legközelebbi taxi van.
Akkor már inkább a taxi köré rajzoljon körzetet.
Az lenne a legjobb, ha a Komárominak semmiféle elve nem érvényesülne. |
|
A kiszámíthatóság egy szint fölött alapvető igénye az embernek. |
|
Nagyon Okos Uraim!
Mindössze arra az egyszerű tényre szeretném fölhívni a szíves figyelmüket, hogy a rendelet értelmezése a BKK és a Főváros által teljesen egységes, ezért ne próbálkozzanak itten szabálykövetésről beszélni a saját szakállukra, mert még megüthetik a bokájukat. Erre három bizonyíték. De biztos fog még színesedni a (s)paletta.
Dr. Komáromi Endre értelmezésében, 2013. július 17. nekem írt ímélben. „A program azért szólítja meg a legközelebbit, hogy ne szálljon el a gurulója.” Ezt arra a kérdésemre válaszolta, mely úgy szólt, hogy miért a legközelebbinek kell kapnia a címet a rendelet szerint. (Arra a kérdésre már nem válaszolt, hogy a rendelet mely szövegéből következik, hogy a legközelebbinek kell kapnia. Megjegyzem hogy erre a kérdésre idáig senki sem válaszolt az illetékesek közül. Mint ahogy arra sem, hogy miért nem szabad körzetesíteni.)
Dr. György István értelmezésében, 2013. december 16. nekem írt ímélben. „ A fuvarszervező programja a rendelkezésre álló szabad taxik közül a legjobb pozícióban lévőnek kell, hogy felajánlja a rendelési címet.” No nesze semmi, fogd meg jól. De azért ez is egy értelmezés. Mindenesetre szakszerűbb, rendeletszerűbb, mint a Dr. Komáromié.
Várkonyi Ágnes BKK levelezési szakterületi vezető. „Világító szabadjelzővel utasra várva csak a taxiállomáson lehet várakozni, a cím közelében várakozó taxis az informatikai rendszer alapján nem lehet szabad taxi, ezért ő nem kaphatja meg a címet.” 2014. január 13.Kollégánknak írt ímélben, amelyet a kolléga rendelkezésünkre bocsátott. A hölgy egyébként ezt az álláspontját ismételten kifejtette egy másik mélben, arra a kérdésre válaszolva, hogy jól értettük-e az előző válaszát. 1487, csendes címkiadás topik.
Talán egyelőre ennyit a szabálykövetésről. |
Konkrétan tudom, hogy az alle drosztról kiküldte a city a taxist a vegyész utcába :-(
Az nem 3 km.
Délutáni csúcsban. |
|
[1] [2] [3] [4] 5 [6] [7]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása |