FÓRUM - A taxizás, aránytalanul költséges vállalkozás!
Fórum » Hírek fórumai » A taxizás, aránytalanul költséges vállalkozás!Súgó


165 hozzászólás 11 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] [2] 3 [4] [5] [6] [7] [8]  ... [11]

(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása

Taxi9 válasz |       2011.02.08. 22:27:31  (135)
Nem akarok közellenség lenni , ezért csak azt írom, hogy ott, ahol a taxis önszántából szegődik el és épít fel egy kártyavárat tudván , hogy ez ráomlik és agyonnyomja......

Én ott boncolgatnám, hogy hova vezet az alacsony tarifa . Vajon kijön e nullára vele ?

A nulla bizonyítéka a Nullás papír ! Á ezt inkább.........

mezitlábas1 válasz |       2011.02.08. 22:05:31  (134)
Szia Taxi9
Sokunknak kéne írni a Főv. Önk.-nak a tarifaemelési vagy Max tarifa eltőrlési kérelmet.
Tudatosítani kéne bennük,hogy ez a 11 éve maximált tarifa tarthatattlan.
A cégek tarifái nem irányadóak,mert az egy diktátum,amit a cégvezetők a taxisok jelenlegi piaci helyzete miatt maximálisan kihasználnak!

tomajer válasz |       2011.02.07. 14:01:46  (133)

Csumi válasz |       2011.02.05. 18:52:54  (132)
Remélem nem mocskolják be a Gábriel Taxi nevet!
A Gábriel sosem volt "szotyi"! De ne is legyen!
A név szerintem nincs levédve, akkor lett, mikor Állami biztosítóval szerződött a csapat. ( "Még szerencse, hogy van Gábriel" Emlékszel?) Mikor megszűnt a szerződés, "Yellow Pages" lett a Gábriel Taxiból. Ha most valami szutyok, bocsánat szotyi lesz itt Gábriel Taxi néven, eret vágok magamon..... Nekem ez a név, a "hős kort" jelentette, és jelenti ma is. Ha ezt is beszennyezik,.............

Taxi9 válasz |       2011.02.05. 15:30:01  (131)
Láttam én is. Ez az újabb szotyi?

A név szerintem még védett !


Mit támadtak engem 2007 májusában a bruttó 240 es km díjért. / persze csak a taxisok egy része /
Azóta sem lettünk többen.

Kedvem lenne, azokat ma megkérdezni, hol és mennyiét nyomják !

Ahogyan Te is írtad : van aki csinálja, van aki csinálná ,de nem meri és van aki szurkol , de nem érzi, hogy mit kellene tennie.

Némelyik taxis, mind egyforma !


Taxi9 válasz |       2011.02.05. 15:16:54  (130)
Szia mezitlábas,
Mit javasolnál nekem ?

Jelzem, hogy 2 tarifám van: a 240 és a 336 os.

Ezen kívűl mit tehetek még ?


tomajer válasz |       2011.02.05. 09:45:33  (129)
No comment...


tomajer válasz |       2011.02.05. 00:39:23  (128)
Észrevettük.

És?

mezitlábas1 válasz |       2011.02.04. 19:03:31  (127)
Nem EGYMÁSSAL ÉS EGYMÁS ZSEBÉVEL KÉNE FOGLALKOZNUNK.
AZ OTSZ-nek,ha igazi érdekképviselet MINDENÜTT EZT KÉNE HARSOGNIA,HOGY A MAI ÁRAK MELLETT EZ A TARIFA TARTHATATTLAN.
A 150Ft/km DIKTÁTUM meg FELHÁBORÍTO!!!!
Ha IGAZI ÉRDEKKÉPVISELET LENNE ÜGYVÉDEKKEL régen perelné a Főv. Önkormányzatot és egyes cégvezetőket.
VEGYÜK MÁR ÉSZRE-a gépkoci ár, a benzin amegélhetés ára NYUGATI ÁR. Az áram agázdíj drágabb mint Nyugaton!
Csak a TAXI ÁR KELETI SZINVONALÚ!

mezitlábas1 válasz |       2011.02.04. 18:46:08  (126)
Igen "A taxizás aránytalanul költséges vállalkozás" főleg,ha nem követeljük ki a tarifák rendszeres karbantartását vagy a maximált ár eltörlését!
Kiszámoltam,ha 2000-től minden évben csak az inflációval emelhettük volna viteldíjat most
a NAPPALI 436Ft/km
ÉJSZAKAI 610Ft/km lenne aTARIFA!!!!
Soknak tünik?!
A BKV jegyár 2000-ben 95-Ft volt. 2011-ben 320-Ft.
320/95=3,3
240X3.3=792Ft/km Nappali
1108Ft/km Éjszakai
lenne a viteldíj a BKV jegyár emelkedéséhez viszonyítva.
Hozzáteszem,hogy a 2000-res maximált tarifa 25500Ft minimálbérre 0-Ft nyereségre lett kiszámolva.

sipi válasz |       2011.02.04. 16:33:42  (125)
A jogalkotók a mai napig várják tőlünk azt a számot amit mi megfelelőnek tartanánk. Nem vagyunk képesek együttesen meghatározni. Vkinek meg van az alkotmánybírósági záradék,hogy nem beszélek félre?
A cégvezetők akik megtehetnék nem érdekeltek benne,nekik addig jó míg gyors belépő van a távozó helyett.
Én még a cégek tagi létszámát is számadatokhoz rendelném.
Sőt az új cég megalapítását is.
Az üzemanyag áfájának visszatérítésére is megvan a terv. Ha mi is hozzuk a mutatókat. Vki ezt is bemásolná? Köszönjük.

sipi válasz |       2011.02.04. 16:19:27  (124)
Én is a személyre kiadott engedély mellett vagyok,hogy közülünk kerüljenek ki a jövő taxisai.
Bárkivel történhet bármi. Összetörik az autója-totálkár casco nem fizet annyit hogy indulhass egy hasonló kaliberűvel,egy családi tragédia sok pénzt vihet el, egy válás nem különben,egy természeti katasztrófa vörös lé,fekete iszap sár,lösz omlás,belvíz,árvíz.Ja ha az ötödiken laksz egy kis földrengés vagy bármi más.
Eltűnik a tartalékod, nem fizettél be vmit,elvitték az autódat,elvesztetted a házadat,lakásodat, de ott van az engedélyed amivel újra kezdheted mert csak akkor maradhatsz ember ha lesz munkád ha lesz fizetésed! Ezt a jogot ne engedjük ki a kezünkből!
De el kellene venni mindazoktól akik a munkához való jogunkat veszélyeztetik,vagy bármiben gátolják!!!

gabika08 válasz |       2011.02.03. 13:39:55  (123)
Nekem már megmondta.Az eü.járulék 600 forinttal emelkedik.A nyugdadíj alap 1500 ft.-al.

alelölülő válasz |       2011.02.03. 13:17:51  (122)
Végzettség??
Diploma is kell majd a taxizáshoz?

(Jah, van olyan ismerősöm, aki diplomával 100 bruttót keres.)

zodiákus válasz |       2011.02.03. 10:28:39  (121)
valakinek a könyvelője kiszámolta már,hogy átalány adózó taxisnak mennyivel emelkedik meg a havi járuléka?pusztán csak azért (a tesóm mondta) ,mert rátok nem a mindenkori minimálbér után fogják számolni,hanem a végzettséghez kötik a foglalkozást!
szóval?meddig vagytok hajlandóak szopatni magatokat a 370-es benzinnel megspékelve?
?

[1] [2] 3 [4] [5] [6] [7] [8]  ... [11]

(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft