FÓRUM - Miért nincs nekünk egy komoly szakszervezetünk???
Fórum » Droszt Híradó » Miért nincs nekünk egy komoly szakszervezetünk???Súgó


1433 hozzászólás 96 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] [2] [3] [4] 5 [6] [7] [8] [9] [10]  ... [96]

(Új hozzászóláshoz lépj be)

Sas882 válasz |       2009.07.25. 10:06:47  (1373)
dömping árat használó társaságok a túlélésre játszanak, a piac olyan szereplői, akik bukásra vannak ítélve, ki előbb, ki utóbb.

taxidriver01 válasz |       2009.07.24. 23:51:02  (1372)
Zoli, hogy mondhatsz ilyet?
ÖNSZÁNTÁBÓL alkalmaz a taxis dömpingárat?
Szerintem törvénytelen eszközökkel RÁKÉNYSZERÍTI a szolgáltatója a FUVARSZERVEZŐ KFT. Ráadásul még beleszólása sincsen a csóró taxisnak az árképzésbe. Viszont ki sem tud lépni ebből az ördögi körből, mert annyi zséje sem maradt már, hogy társaságot váltson.
Csendes elfekvőként várja a teljes pusztulást.
A magasabb tarifával járó csapatoknál „védővámként” óriási belépési díj, plusz botrányosan durva taxis pénzletét - kaució van, tehát eleve meggátolják, hogy valamelyik elszegényedett régi tag visszatérhessen hozzájuk.

Abban, hogy idáig fajult a helyzet – a taxist kiszoríthatták a fuvarszervező társaságok az árképzésből – nagy szerepük van az érdekképviseleteknek, akik mindig csak az állam ellen próbáltak hadakozni (bizonygatva rátermettségüket), de ott is megalkudtak, kipukkantak végül.
A fuvarszerző irodák jórészt lekenték az érdekvédőket, vagy épp maguk voltak a képviselőink, kamarai funkcionáriusaink, tehát ők írták maguknak a szabályokat. Így kerülhetett a magyar taxis ilyen kiszolgáltatott helyzetbe, ami velük együtt végül is a szolgáltatók dominószerű bedőléséhez fog vezetni – most már – rövidtávon.



Bank ár válasz |       2009.07.24. 21:28:11  (1371)
Hát izééééééé... !

Amíg a M Zoli halálra keresi magát a CITY-nél mit vársz.
Én csak akkor fogok hinni neki, hogy komolyan gondolja a küzdelmet, ha mondjuk valamelyik sehonnai Rádiónál lesz és onnét hinti az igét. Vagy a 2000000-nál domborít.

nazoli válasz |       2009.07.24. 13:02:31  (1370)
Kösz Tmi, ezt már olvstam. Ezért vagyok - nem is kicsit -szkeptikus.

Nem is szkeptikus, hanem rohadtul nem hiszek nekik.

Söt, megint valami nagy átverésre gyanakszom.

Bocs.

tomajer válasz |       2009.07.24. 10:16:42  (1369)
"Remélem, ők szóba állnak velünk!

Szólj, ha sikerült! :-(

nazoli válasz |       2009.07.24. 05:01:38  (1368)
Esélytelen ez a dömpingár!

Nincs igazából meghatározva a fogalom,

Nem a telefonszám tulajdonos alkalmazza, hanem a taxis, ráadásul önszántából. Röhejes, de oda mennek tömegesen dolgozni, ahol alacsonyabb az ár!

Ahány taxis, annyi önköltségi ár, amelyből kiindulva lehetne számszerűsíteni a dömpingárat. Itt is a legnagyobb szélsőségekkel lehet találkozni.

Van még egy sereg olyan dolog ami nem szól a dömpingárra hivatkozás mellet.

Félreértés ne essék: én is ugyanennek a következményeit szívom, csak szeretnék mindenkit megkímélni attól, hogy rózsaszín álmokat kergessen. Én teljesen máshol látom a megoldást.

Amire viszont kíváncsi lennék. Itt van ez a szervezet, az OTSZ.

A szórólapjukon csak azt olvasom, hogy mik a problémáink, meg hogy legyünk jó hangosak, de, hogy a gyakorlatban hogyan és milyen érvrendszerrel akar küzdeni a megoldásért, arról semmit sem tudok. Így aztán azt sem tudom eldönteni, hogy támogassam-e. Nem vagyok ellene, csak nem tudom megfogni. Jó lenne, ha valaki az elnökségből, vagy a vezetőik közül megnyilatkozna.

Nem úgy, mint a cégvezetők.

Remélem, ők szóba állnak velünk!

hallo válasz |       2009.07.23. 20:09:52  (1367)
A lényeg nem az aláírásban van, hanem abban, hogy minden taxis, aki érzi a vesztét, ír egy nyilatkozatot, miszerint nem hajlandó x forint alatt, és transzferáron fuvarozni! Mert ez a családját, kocsiját, lakását, stb, veszélyezteti...Mindenki maga, és akkor nem kell menni sehova, csak összegyűjteni, és egyben a tulajoknak átadni. Hozzáteszem, ehhez még vezetői szintű támogatást is kaphatnánk, hiszen azoknak a cégeknek, melyek nem hajlandóak csökkenteni, ugyanolyan érdeke, hogy véget érjen ez az ámokfutás!Illetve néhány ezer nyilatkozattal plusz egy jól megfogalmazott peticióval, már akár a hatóságok felé is meg lehet moccanni! Ez jó lehet mindenkinek, tehát lehet támogatottsága, kivéve persze azt az egy két céget, aki nyomott áron fuvaroz...

nazoli válasz |       2009.07.23. 16:58:47  (1366)
Szerkesztésileg nem a legjobb, de talán el lehet igazodni rajta. Ha nem, csinálok másikat.

nazoli válasz |       2009.07.23. 16:56:39  (1365)
Csak segítségképpen, hogy hogyan lehet kiszámolni a valamit.

Egy fuvarra eső összes km.

Átlagos fuvardíj / ( Átlagos fuvardíj / Utas km. * Kihasználtsági % ) = Egy fuvarra eső összes km.

Egy összes km.-re jutó fuvardíj.

( Átlagos fuvardíj / Utas km. ) * Kihasználtsági % = Egy összes km.-re jutó fuvardíj
Fuvardíj számítása.

( Utas km. * Kilométerdíj ) '+ ( Vár. idő * Várakozási díj ) '+ Alapdíj = Fuvardíj A kihasználtsági% az teljesen egyéni, mindenkinek tudnia kell a magáét. Egyébként egy tizedes szám 1 alatt. Pl 0.7%


attus válasz |       2009.07.23. 16:20:59  (1364)
A GvH-nál a dömping ár miatt érdemes kopogtatni, szerintem!

A tecsót is büntették meg már hasonló miatt!
Csak be kell bizonyítani, hogy ez az ár a költségek alatt van, és már talán el is kezdik a vizsgálódást!
Ráadásul ehhez elég egy ember is , nem kellenek aláírások.
Ha jól tudom már készült is egy pár ilyen beadvány?!

peti493 válasz |       2009.07.23. 11:10:19  (1363)
Igen mondjuk a GVH, de sztem az alkotmánybíróságot is be lehetne vonni. Amugy utánajárok, amint időm engedi. Biztos van megoldás.

monachus válasz |       2009.07.23. 09:45:37  (1362)
Peti! Folytatnám az előző hozzászólást.
Próbáltál már aláírást gyűjteni? Közös cégünknél 50-nél többet nem fogsz összeszedni, a bp-i taxisok között meg 3-400-nál. Erre fogadni vagyok hajlndó. Konkrét példa: a mi közös cégünknél egy számomra szimpatikus régi kollega próbált aláírást gyűjteni, minket érintő, teljesen vállalható és cégfezetőknek is elfogadható kérdésekben. Az első 20 aláíró közt voltam, névvel, kóddal. Azt mondta 3-400 alatt nem akar megállni. Néhány hónap múlva rákérdeztem. 40-ig jutott...
Világosan kell látni: a fuvarszervező irodák szolgáltatást (taxit taxisofőrrel) közvetítenek a kedves utasnak. Ők mondják meg milyen áron: a taxisnak is, meg az utasnak is. Ha valmelyik félnek nem felel meg, akkor nem működik együtt velük. A cég akármilyen tarifát mond, rohansz és belerakod az órába, mert dolgozni akarsz és csak a cégen keresztül tudsz. A CITY-t kivéve minden cég Kft. vagy ZRT., ott a cégvezetés dönt, nem az alvállakozók. Bármennyire is fáj, ezek tények.
A félreértések elkerülése végett: én sem örülök, hogy így van. De a világ nemolyan egyszerű, hogy rohansz aláírást gyűjtesz, és egy jóságos - meg nem nevezett hatóság - segít és utána minden napfényes lesz.
Ha már árkartell: a beszedett tagdíjak közel egyezőségét kellene vizsgáltatni a GVH-val, például.

monachus válasz |       2009.07.23. 09:26:39  (1361)
Peti493!
Azért szerintem nem ilyen egyszerű, bárnagyon jól hangzana!
1. Honnan veszed, hogy ha egyéni vállalkozók csinálnak árkartellt, akkor nem az? Honnan? Minden állami szerv működését jogszabályok szabályozzák, Te így ismered ezeket a jogsz-at? Melleseleg valószínűleg azért nem, mert egy ev. nem meghatározó súlyú piaci szereplő.
2. "egyéni vállakozók kérik" - Kitől? Peti kitől? Az Országos Árhivatal a rendszerváltás környékén megszűnt. A GVH-tól? Az csak ellenőriz és szankcionál, nem árat állapít meg. Kitől akarsz ármegállapítást kérni? Peti, jelenleg a taxi szabadáras, melyet a területi önkormányzat a saját területén maximált áras kategóriába sorolhat. Ennyi.
3. Milyen hatóság foglakozzon az aláírásainkkal? Nevezd meg! Akárhány aláírást gyűjtesz, a GVH nem fog foglalkozni vele, mert nem hazásköre. Esetleg a területi önkormányzat közgyűlése, már ha egyáltalán napiredre veszi.

iceman válasz |       2009.07.23. 08:35:04  (1360)
Írjuk az ívet, és döntsük a tőkét hűvös halomba! :))
Megmondta már JA. is:
- Ejh, döntsd a tőkét, ne siránkozz,
ne szisszenj minden kis szilánkhoz!
Ha odasujtsz körül a sorshoz,
az úri pusztaság rikoltoz -
a széles fejsze mosolyog.


baupexim1 válasz |       2009.07.22. 11:13:46  (1359)
Peti...egy tuti aláírásod van már:)))

[1] [2] [3] [4] 5 [6] [7] [8] [9] [10]  ... [96]

(Új hozzászóláshoz lépj be)






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft