Fórum » Droszt Híradó » Fix Tarifa kikényszerítése Abban a pillanatban a Fuvarszervezők valodi fuvarszervezők lennének!!! | Súgó |
[1] ... [6] [7] [8] [9] 10 [11] [12] [13] [14]
(Új hozzászóláshoz lépj be)
Metál elvtárs. ki voltál te az átkosba netalán rendőr!! Edy önéletrajzot megérdemelnénk. |
És ugyan, mire is adnánk neki megbízást? |
|
Szia, Szálka!
Elfogadom a kritikádat, bár megérteni kevésbé tudom!
Amiről tudtam, lehetett, beszámoltunk hírlevélben.
Van ami nem lett elküldve, de lehet azért, mert nem tudunk fájlt küldeni. azt azért ne várd tőlem hogy hosszú oldalakat gépeljek tele.
Sajnálom, hogy nem vagy nálunk (a taxicégre gondolok) mert akkor rendszeresen hallanád a tájékoztatót az urh-n.
Mint írod, nem vagy elégedett.
Elhiszem!
Én sem lennék a te helyedben.
NA persze.. hipp-hopp berobban a köztudatba egy újabb mittom én milyen és kicsodákból álló gittegylet akik mindenféléket igérgetnek a taxisnak aztán 2, bocs már 3 hónap elteltével még mindig nem tudták felforgatni a világot!
Igazat adok neked!
Az ilyeneknek minek is bizalmat szavazni!
"Mi van akkor, ha valaki nem tudatlan, nem lusta (tudom taxisról nehéz elképzelni), hanem egyszerűen csak kivár?"
ezért tartunk csak itt!
Üdv
Farkas Zsolt
|
|
..Tudod mit nem értek? Miért a politikusokkal kell tárgyalni? Miért nem ülnek le a fuvarszervező társaságokkal tárgyalni. Mert hogy nekünk ők okozzák a legnagyobb gondot..
..A tégéefesznek két dologgal kellene foglalkoznia :
-tarifa
-tagdíj..
üdv, sóher!
Ahhoz hogy bármelyik fuvarszervező társasággal tudjon tárgyalni a TGFSZ ahhoz tagság kell.
nem 1.000, nem 2.000 hanem a piacon lévő taxisoknak legalább a fele. No, mivel ennyi tagunk nincs, ezért .. válaszolva egyúttal a kérdésed második felére, a tarifával (is)foglalkozunk.
..akkor a tégéefesz küzdjön meg velük....
Ennyire bele lendültél, hogy javaslat helyett már nem csak számon kérsz, hanem utasítasz is.
Ugye nem okoz gondot neked, hogy a tagsági kártyád számát valamint a telefon számod utolsó 3 számjegyét megírd itt?
Amennyiben stimmelnek az adatok, személyesen hívlak fel és felelek minden kérdésedre!
Üdv
|
|
"(29) sóher (2011.08.03. 18:08:15)
Gondolom Te is egy vagy a pár tégéefeszes közül akik a sok sok (????) tárgyalással kivívták a 30 ezres droszt díjat . Hát gratulálok.
Ennyit ne tárgyaljanak , mert még gatya sem marad rajtunk annyira eredményesek , fél év alatt a nagy nulla a mérlegük. "
Szia, sóher!
Ez itt a probléma!
Úgy írsz valamiről konkrétan, hogy a közelében sem jársz az igazságnak mi több, a fáradtságot sem veszed arra, hogy az általam feltöltött anyagokat elolvasd, értelmezd. Ez azonban a kisebbik baj! A nagyobbik az, hogy ide tudsz kritikát fogalmazni, de ezt nem teszed meg levélben nekem. A tagságid ( ha valóban tag vagy) nem arról szól, hogy befizeted a tagdíjat, hanem arról, hogy (akár) beszámolót kérsz tőlünk arról, hol tartunk, mit csinálunk. HA erre sem veszed a fáradtságot akkor mit akarsz rajtunk számot kérni?
Tegyük fel, nem szeretsz levelet írni. Rendben. Akkor csengess meg telefonon.
Tegyük fel, nincs elég pénzed a telefonra. Rendben.
Minden szerdán lehetőséged lenne 12-15 óra valamint 20-22 óra között találkozni velünk.
Hírlevélben mindenkit értesítettünk erről. Te is meg kaptad?
Ott meg tudom mutatni azokat a tervezeteket (ameddig nem végleges nem hozom nyilvánosságra sem itt, sem máshol)amik megmutatják miről is cseverészünk és kávézunk odabent.
"Tegyétek közzé , mindenki számára elérhetővé a tárgyalásokat , azok eredményeit"
tárgyalások vannak.
eredmények meg majd lesznek. valamilyenek.
nem tudjuk mikor, de van egy dátum:
2012.01.01
Közzé pedig nem fogom tenni. A tagjaink megkapják.
aki nem tag...
nos, nekik venni kell a fáradtságot és érdeklődést mutatva el kell fáradni a lakókocsi parkolóba.
Tisztelettel:
Farkas Zsolt |
|
Amennyiben kicsikocsiban megbíztok, akkor az ügyvédi háttér megvan. Csak egy megbízás kellene amit elfogadunk. És elindítjuk a védelmünket. Csak mi, mi ne akarjunk széthúzni és akarjuk együtt, a mi érdekünket. Fogjunk össze. Csak egy egy akarat érvényesüljön a mienk. Egy tarifa, egy címkiadó központ. Várom véleményeteket. |
Valóban frissítésre szorul - gondolom azért, mert ez egy élő felszólalás kivonata, nem pedig egy megfogalmazott, megszerkesztett petícióé vagy kiáltványé. Tudod, mint egy gitárszóló-improvizáció: megvan a váz, a főmotívum, de nincs leírva hangról hangra. Emiatt van benne némi fogalmazási hiba, de amúgy a program jó. Sokkal jobbat nemigen lehetne alkotni szerintem. Ha például nem tetszik a droszt-darabszámhoz kötött drosztengedélyszám, akkor mihez kössük? Budapest lakosságához? Milyen alapon? Ezt már egyszer elutasították. Azért szerencsére még a legtöbb autón egy kisvállalkozó ül, saját felelősséggel, saját vállalkozással, saját családdal. Aztán persze lehet, hogy az ötleted valakinek megtetszik, és valóra váltja a Te 13500 fős falanszteredet, és dolgozhatunk havi fix 80.000-ért. Ha letelik a 8 óra, felszállhatunk a buszra hazamenni, mert a spannak is vigyáznia kell a gurulóra, nehogy lerontsa a prémiumszorzót:) |
|
Ez volna az?
Igen, ez frissítésre szorul.
Szedjem szét darabokra?
Megkíméllek benneteket.
Csak egy példa...
"A konkrét tervezetünk szerint a 1:3 arányt javaslunk a férőhely-engedély arányra. Így a kiadható engedélyek száma a mostani droszt-férőhelyek alapján a kb. 4500-ban határozható meg."
Ez nagyon jó.
1. A drosztot a taxi-gépkocsi használja.
2. A droszthasználati megállapodást a taxi-gépkocsit üzemeltető vállalkozóval/vállalkozással kötik.
Folyományok:
1.1. A drosztengedélyt a taxi-gépkopcsira adják. Ha azt valamiért vissza akarják vonni, akkor az autót tudják a drosztról kitiltani, nem pedig azt a személyt, aki esetleg vétett a szabályok ellen.
1.2. A kiadott drosztengedélyek száma a taxi-gépkocsik számának szabályozására alkalmas. Egy autón elvileg akár hárman is dolgozhatnak, de ebben az esetben kapásból bedől a hármas szorzó, melynek ugye az a lényege, hogy egy taxista áll a droszton, egy fuvart teljesít, egy meg otthon döglik. Elvileg mind a 4500 autó folyamatosan kint tud lenni az utcán, mert akár 13500 sofőr is dolgozhat, nyolcórás váltásokban.
Ennek így semmi értelme.
Ráadásul
2.1. A drosztengedély birtokosát hozod helyzetbe, aki viszont nem feltétlenül egyezik azzal a személlyel, aki a kormányt tekergeti. Övé lesz az engedély, Ő diktál.
2.2. Ha nem egyezik a drosztengedélyes és a gépkocsivezető személye, és szankcionálni kell, akkor a drosztengedélyest nem lehet büntetni, hiszen nem Ő vétett a szabályok elen, a gépkocsivezetőt meg azért nem lehet, mert nincs mit megvonni tőle.
Folytassam?
Ugyanilyen szar a többi is, már bocsánat...
Évtizedes szakmai közhelygyűjtemény.
Pont ilyeneket tud M.Z. is, és hozzá pont ugyanúgy akarok belépni, mint hozzátok. |
|
Úgy gondolom, nem jelent problémát. Alkossunk. Bár hozzátenném, a szakszervezetnek van programja és azt ismertette is április 5.-én. A mai napig el lehet olvasni a honlapunkon.
Tisztában vagyok (már) azzal, hogy sajnos nem lehet tökéletest alkotni..de meg lehet próbálni. A huszonegyedik századnak megfelelően kihasználtunk minden adott forrást azért, hogy megszólítsuk a leendő tagjainkat és lehetőséget biztosítottunk az érveléshez és a kérdések megválaszolásához. Egy még kimaradt, az a szórólap..Szerintem hamarosan az is készen lesz. Szóval, ha úgy gondolod, hogy nincs programunk, vagy amink van,az frissítésre szorul, akkor csináljuk meg. Nyitott vagyok mindenre..Ki fogja megírni? |
|
Szia!
Ugye nem arra célzol , hogy a politikusokkal , Fővárossal könnyebb leülni tárgyalni , mint a fuvarszervezőkkel? Ezt nem hiszem el.
Egyébként az a baj , hogy egyáltalán nem kommunikáltok a taxisokkal. Az elején tetszett , hogy ha akartam ha nem hallottam a tégéefeszről. Mostanra eltűnt a képből és szerintem a fuvarszervezők is úgy vannak vele ,hogy
"ok kicsit megijesztettek mindet , de ennyi volt , nem több.."
és tudod az a helyzet , hogy lehet , hogy igazuk van. Azért írtam azt , hogy nem a politikusokkal kellene foglalkozni első körben hanem a fuvarszervezőkkel. Volna rá megoldás , hogy szorongassuk őket és nem feltétlenül kell minden szerződéses feltételt betartani csak nem szabad túlzásba vinni. Finoman , de oda lehetne b@szni nekik , hogy vegyék észre mit művelnek itt több ezer emberrel. |
|
És aki segítene...annak néhány perce marad arra, amire néhány nap kellett volna... |
|
Hiába ugatok, az a baj.
Én azt értem, hogy nehogy már egy keletis hiéna fújja a Passzát szelet itten, de legalább el kellene olvasni mások hozzászólásait.
Nem fognak belépni.
Ha ötszázszor írjátok le, hogy mások vagytok, akkor sem fognak belépni.
Ha ötezerszer hivatkoztok az alapszabályra, akkor sem fognak belépni.
Leírom újra.
A taxis nem bízik senkiben és semmiben, amint azt a szót olvassa, hogy "érdekvédelem". Fázik ettől a szótól, elfogja az émelygés, fájni kezd a feje, kinyílik a bicska a zsebében.
Köszöni szépen, nem kéri.
Nem fog belépni.
Egyetlen lehetséges megoldás van arra, hogy a jelenleginél nagyobb támogatottságot szerezzetek.
Programot kell alkotni.
Meg kell tölteni a mindenki által hangoztatott szakmai közhelyeket konkrét tartalommal.
Ha ez jól sikerül, ha ez úgy sikerül, hogy a többség a felszínen maradásának kulcsát látja benne, akkor azt esetleg támogatni fogják.
Három dolgot kell(ene) tenni, záros határidőn belül:
1. Programot kellene alkotni;
2. Az elkészült programot minden lehetséges módon nyilvánossá kellene tenni, lehetőséget biztosítva ezzel arra, hogy a taxis megismerje és esetleg vitatkozni tudjon a benne foglaltakkal;
3. Deklarálni kellene, hogy a Szakszervezet csak- és kizárólag ezt a programot képviseli, csak a programban foglaltakat hajlandó jóváhagyni és semmi mást.
És akkor esetleg belépnek, nem miattatok, nem azért mert mások vagytok, nem azért, mert hú de fasza alapszabály van, hanem azért, mert esetleg azonosulni tudnak azzal, amit képviseltek.
Most viszont fingjuk sincs arról, hogy mit csináltok a heti rendszerességű tárgyalásokon.
A többség azt sem tudja, hogy hetente van tárgyalás.
A többség semmiről sem tud.
A többség meg sem tud benneteket különböztetni a többi betűkupactól, de ezt is elugattam kb. kettő hónappal ezelőtt. Ez a nulladik pont, amit meg kellett volna csinálni. OTSZ, TFTSZ, TGFSZ, FUVOSZ, MACITOSZ, MATESZOPSZ, TELEBASZ (copyright B.Betyár)...
Kik ezek, mik ezek?
Azt se tudják, ki- kivel van.
Belefásultak, beleuntak, beletörődtek.
"Úgyis az történik, amit odafönt akarnak."
Nem fognak támogatni senkit csak azért, hogy egy újabb statiszta-szervezetet küldjenek a tárgyalóasztalhoz.
A Mármegint valószinűleg nem egy keletis hiéna.
Legalább tőle el kellene fogadni nagyjából ugyanezt.
|
1- nem eszem a humorod.
2- ne játszd az értetlent, és ne próbád vakvágányra vinni az írásomat.
Nem vagy ennyire ostoba, de ha engem próbálsz hülyére venni annak keserű pirula lesz számodra a következménye. |
|
"miért nem éreznek késztetést a csatlakozásra"
-Én csak erre próbáltam reagálni.
|
|
Tagtoborzást kell foganasítani tervekkel. havi 500 Ft Továbbá támogató tagokat havi 200Ft.-ért ki mit szeretne támogatni, vgy tag lenni... |
[1] ... [6] [7] [8] [9] 10 [11] [12] [13] [14]
(Új hozzászóláshoz lépj be) |