FÓRUM - Discont Taxi
Fórum » Droszt Híradó » Discont TaxiSúgó


180 hozzászólás 12 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] ... [4] [5] [6] [7] 8 [9] [10] [11] [12]

(Új hozzászóláshoz lépj be)

attus válasz |       2010.01.26. 19:46:45  (75)
Teljesen igazad van Lajos, csak te is tudod miért csinálták így?!

Megijedtek az erős pénzügyi háttérrel, és merőben új koncepcióval érkező konkurenciától!!!

Bántelki Lajos válasz |       2010.01.26. 19:38:26  (74)
Ja! Tudom, persze. Lapát! De ne is haragudj!

Ha állsz az utcán 1 droszton és odamegy hozzád valaki és utazni akarna, de alkudozik, a T5 ös tarifával lenne 3500 Ft, de csak 2700 Ft van nála, akkor nem viheted el!?

Ez abszurd! Az a cégvezető aki ezt megtiltja, az olyan is! Sem az autó, sem a vállalkozás, sem az ember nem az övé ( k ) és még nem is alkalmazottjuk! Erről kár is beszélni! Akivel ezt meg lehet csinálni, lehet korlátozni a munkában, hát az meg is érdemli!

Köszönöm!

smokie09 válasz |       2010.01.26. 19:23:38  (73)
Nem erre akartam kilyukadni.
Hívd fel tomajert, és kérdezd meg, hogy mi történt azokkal a taxisokkal akik a saját cégük mellett akarták azt is csinálni. Hacsak nem tudod...

Bántelki Lajos válasz |       2010.01.26. 19:20:57  (72)
És? Mi van vele? Már eleve rossz volt az alapkoncepció!

Olyan ember vegye fel a telefont, aki még írni sem ( nagyon ) tud? Hát még beszélni!

smokie09 válasz |       2010.01.26. 19:19:04  (71)
Mobiltaxi...

Bántelki Lajos válasz |       2010.01.26. 19:18:23  (70)
Szia!

Nem... Mire gondolsz? Vagy csak nem emlékszem rá. Nem tudom. Komolyan!

taxameter válasz |       2010.01.26. 19:12:29  (69)
sziasztok

visszatérve kicsit...az új cég a plus szerintem nagyon becseszett. Amíg csak a mobil volt, meg a travel ilyen fapad, olcsó addig még csak-csak, de még egy ilyen cég nem hiányzott. A VIP-et viszik 140-ért, amiből nagyon sok van hétköznap. Valahogy sikerült nekik rengeteg céges fuvart szerezni...mondjuk ennyiért valahogy nem is csodálom. Konkrétan azt tudom, hogy a cím feladások néha 20-25 perccel mennek napközben a hétvégéről nem is beszélve. És még így is kellenek az utasoknak... ez itt a baj.

attus válasz |       2010.01.26. 19:11:10  (68)
Nézd nem a "törzsgárda" tagság miatt, hanem mert
én még egyenlőre meg csinálom(ha nehezen is!) a "drága" tarifás cégnél a pénzemet, ha már nem így lesz elmegyek valahová dolgozni, vagy lépek innen...(Mo.-ról)!

De ezt még abbahagyni sem olyan könnyű!:-(

smokie09 válasz |       2010.01.26. 19:10:45  (67)
Lajos!

Emlékszel-é, hogy pár évvel ezelött volt már egy ilyesféle kezdeményezés?

smokie09 válasz |       2010.01.26. 19:09:25  (66)
Hát ezért nem jutott nekem egy sem..:)


Kis idő elteltével, hogy megszépülnek a dolgok!


Bao válasz |       2010.01.26. 19:07:35  (65)
Én csak egy egyszerű taxis vagyok, ezektől a dolgoktól tartok.

Van pár mobilos haver, igazság szerint a hétköznapokat már ők is nyűgösnek tartják.
De amúgy elvannak.

Bántelki Lajos válasz |       2010.01.26. 19:06:19  (64)
Persze. Nem is vártam mást, az itt folyamatosan szereplő " törszgárdától"

Nem Ti hivogattok, hanem azok, akik csendben szemlélődnek. Szerintem.

Bántelki Lajos válasz |       2010.01.26. 19:04:46  (63)
Szerinted, a mobilosok megélnek? Némelyik, aki napi 15, 18 órát dolgozik. Talán.

Van itt nálunk 3 olyan ember, akik ott dolgoztak. Valamiért eljöttek. Nem azért, mert olyan jó volt, hidd el!

130 Ft -al mit fogynak csinálni? Nem hiszem, hogy ezt meglépi a Józsi! Á, dehogy -:)

attus válasz |       2010.01.26. 19:02:25  (62)
Én kihagyom az összes lehetőséget, hogy olcsóbban dolgozhassak a mostaninál, de sok sikert nektek!

Bántelki Lajos válasz |       2010.01.26. 19:02:08  (61)
Sziasztok!

Az elmúl 2 napban komoly telefon forgalmat bonyolítottunk le, leginkább a taxis kollégák érdeklődése/i/ miatt.
Sajnos, nem mindig voltam elérhető, ( én is dolgozom és utassal… ) ezért leírok néhány, szerintem egyértelmű dolgot.

Annál is inkább, mert itt elég sok találgatás volt az elmúlt hetekben, ezért öntsünk tiszta vizet a pohárba.

Tagdíj…:

Nincs, nem is lesz, reklám hozzájárulási díj van ( lesz ) a bevétel mindössze 6 % -a. Február, Március hónapokban 0 FT!
Én szorgalmazom, hogy 999 Ft –ig 0 Ft legyen a későbbiekben.
A díjat előre kell fizetni ( amennyit Te gondolsz ) és addig kapod a címeket, míg az 0 Ft –ra nem fut!.

Nincs kaució, nincs belépési díj, nincs urh, nincs 2, 3, 5 perces címre érkezési idő.

Tarifa…..

A legkényesebb kérdés, tudom. Mielőtt leharapnátok a fejem, nem én találtam ki! De szívesen azonosulnék vele és teszem is, mert jó ötletnek tartom!!
Persze, a mértékkel, az összegekkel már nem annyira vagyok békülékeny, de ( ha nagyon nem lesz jó ) alakítsunk rajta! Áll a zászló !

Mondhattunk volna mi is, 150, 160 Ft –os tarifát!
De, ilyen már van! Ha az a cél, hogy csináljunk valami mást, újat, akkor ez a ( transzfer ) a megoldás!
Átlátható, bizalomkeltő és utas ” csináló „. Itt most nem feltétlen arra gondolok, hogy már cégektől átjön!

Miért……

Itt és más fórumokon sokan megfogalmaztátok, fogalmaztuk, hogy milyen társaság lenne a jó:

Cím alapján fizetni, a meglévő címmennyiséghez igazodva bővíteni a létszámot, olyan kollégák ne nyerhessenek felvételt akiket más társaságtól kirúgtak, mindenben mi döntsünk, stb. Én azért még hozzátenném a nyelvtudást!

Tessék, itt van! Lehet élni a lehetőséggel!

Hiú ábránd abban reménykedni, hogy minimum tarifa, létszámcsökkentés, stb lesz.
Nem lesz. És utas sem lesz több. Sajnos!

Viszont, mi vagyunk, az adósságaink vannak, a családunknak enni kell adni, a rezsit ki kell fizetni, az autót meg kell javítani, stb.

Nem mondom, hogy a 700 FT / kerület a megoldás!
Tudom, hogy drága az üzemanyag! Tudom, hogy a kenyér sem olcsóbb! Úgy, mint nektek, természetesen, nekem sem! Alakítsuk hát ki, mi ezt a dolgot! Ha nem leszünk többen, mint 2 - 300 fő, akkor annyian!
A rendszer áll!

A rendszerünk……

Olyan számítógép programmal rendelkezünk, melyre a világ bármely pontján ( max 70 állomással > telefonkezelői programmal ) fel lehet csatlakozni.
A program, a kollégák bejelentkezései ( időpont ) és a bevitt tulajdonságai ( kombi, légkondi, stb ) alapján szűri, adja ki a rendeléseket.
1 rendelést feldolgozni, kiadni, cca 15 mp! Szerintem, 1 hagyományos cégnél a visszaigazolás több időt vesz igénybe.

Bejelentkezési alapon dolgozunk. Van 16 droszt. Minden drosztnak külön mobil száma van. Kolléga megérkezésekor felhívja a számot, az bontja a vonalat és bejelentkezteti a taxist. A bejelentkezésről sms –t küld a pozícióval ( 1, 2, 3 . a droszton ).

Címkiadás…..

Az adatok felvételekor megadhatod, hogy 700 FT –nál 2 km, 1400 Ft –nál 5 km, 2700 Ft –nál 8 km –t vagy hajlandó a címre menni üresen.
Rendszerünk, ebben az esetben a következő ( kritériumoknak megfelelő )taxist választja.

A címeket sms –ben továbbítjuk. A taxistól visszaigazolásra nincs szükség, mert rendszerünk kijelzi ( pirossal ) ha nem kaptad meg a címet. Viszont, ha átment ( zölddel ) jelzi azt.

A címre érkezést szintén telefonhívással jelezzük. Rendszerünk veszi, hogy címen vagy és sms –ben értesíti az utast, hogy a taxi megérkezett és fáradjon le.

Tagság kérdése…..

Nem zárkózunk el attól, hogy a jelenlegi cégednél ( is ) dolgozz! Mi nem kisajátítani, hanem segíteni szeretnénk.

Ha esetleg van kérdésetek, tegyétek fel! Ja! Tudom, hogy mi az első! Mi van, ha nem lesz elég ember?
Egyszerű a válasz. De ezt, Ti is tudjátok!

Köszönöm a figyelmet!

[1] ... [4] [5] [6] [7] 8 [9] [10] [11] [12]

(Új hozzászóláshoz lépj be)






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft