[1] ... [6] [7] [8] [9] 10 [11] [12]
(Új hozzászóláshoz lépj be)
a t4-nél a havi átlagom 350-450 között volt. Cimfelvételben. |
Attila! Szerinted, azon utasok akik most 150, 164, 184 Ft / km -ért utaznak, elbírják viselni, hogy cca 10, 20 % -al nőjön a tarifa?
Ha igen, vagy csak 1 bizonyos % -a, akkor a taxisok létszáma is csökkenni fog legalább ennyivel?
Az lesz a vége, hogy még több taxis lesz, még kevesebb utasra.
Köszönöm! |
|
átlagos havi kiadásom 68ezer törlesztö. 64 ezer tagdij, Gázolaj. Szerviz. 20 ezer rendszám 5 ezer áfa. S anyámnak mindennap adtam haza 3000ft-ot. Hétvégén 2x5 ezret. |
|
S aki ismer az tudja h ebbe nincs vetités. Ez a valós. De én mindent ütöttem. Nem hibába rohangáltak folyamatosan az idömérök utánam. |
|
3.6km x 225ft= 810 ft. Plsuz várakozási dij plsuz kiállási dij. Alsó hangon is 1200ft. Sok pici 200 sokra megy. |
|
Oké.
Nézzük akkor.. ebbe semmi kamu nincs. Csogu tudja bizonyitani. Ezért kelett rendszámost váltanom.
Az én munka tempommal és a napi 10-12 órámmal a Főtaxinál a legerösebb hónapom 957 ezer ft. Bruttó. Mindezt már saját autóval.
Droidként 8 hónapban átlagban a költségek eléggé egyszerüen kiszámithatók.
heti42 a kocsi, 65 ezer a tagdij, 40 ezer a járulék, 10ezer Áfa. Az 1 hónapra 42x4+65+40+10=283 ezer fix kiadás.+ benzin napi 5 ezer hétvégén péntek szombat 10 ezer. Durván 160 ezer benzinre egy hónapban.443 ezer/hó kiadás. A havi 50-100 ezerem droidként mindig megvolt.
Saját autóval a T4-nél Hétvégén 40 körül volt. Hétköznap 10-15 között.
Átlagban bruttoban 500-700 között voltam. De napi 14-16 órás munkával szabad nap nélkül. Ebböl nettoba nem sok maradt. Sok km sok szerviz.
|
|
Na!
Az általad említett 2 cím: 3, 6 km.
Mondjak még valamit? |
|
Tulajdonképpen meg is válaszoltad, nem lehet magasabb az ár, amíg van olcsóbb is.
A megoldást taxis egyéni vállalkozóként a minimum ár bevezetésében látom.
Vagy legalábbis az egy jó kezdet lehetne.
|
|
Na, jó! Akkor, legyünk 1 kicsik nyíltak!
Te taxiztál. 1 hónapban mennyi címet vettél fel és mennyit kerestél ezzel bruttó.
Nem túrkálni akarok, csak viszonyítani.
Köszönöm! |
|
"És az olyan rossz? VI > VII kerbe? 1000 Ft?"
Hát 6-ker nagymezöböl a 7 ker Dózsa györgy 4-be mész akkor hát hogy is mondjam...
300ft kiállási dij plusz kmrel mintha egy picit több jönne ki. Fölleg ha nappalrül beszélünk.
|
|
Attila!
Mi lenne a jó? A Rádió 2777 Fixen?
Hova kellene felvinni? Szerinted?
Nem tehetjük fel 3000 Ft ra, mert rögtön van olcsóbb. Ráadásul az összes autón kint van az ár.
Köszönöm! |
|
Bendzsii! Én nem vágyom a 100 % -ra. Nem vágyom semmire. Már most megmondom, hogy mi lesz, ha ez elbukik!
Veszünk még 30,40 db autót és dolgoznak azok.
És, pont ezért! A Te és az én, érdekünk egyáltalán nem különbözik. Vannak autóid és nekem is. Te kiadtad bérbe napi 5, 6 Ft ért, én meg alakalmazottakat foglalkoztatok rajtuk. Ennyi.
Az utunk más, de az érdekünk 1!
Köszönöm! |
|
Szia! Nem sok emberrel tartom a kapcsolatot 20 évre visszamenőleg, érdekelne, hogy ki is vagy!
Teljesen igazat adok neked abban, amit leírtál!
És hogy a kérdésedre válaszoljak - ki fogja ezt igénybe venni -
Gondolom, az utasra értetted, mindazok, akik szeretnék előre tudni a fuvardíj összegét, akiknek számít a pénz, akiknek fontos a kiszámíthatóság, stb!
Elárulok valamit!
Naponta, legalább 6 - 8 kanyar dobok 700 FT ért. Szinte mindenki odaadja az 1000 Ft -ot. Jó, van aki csak 800 at, de 10 ből 7,8 1000 Ft ot ad.
Pontosan ezért dobtuk fel a 700 Ft -ot, mert bíztunk abban, hogy odaadja azt a pici jattocskát -:)
Köszönöm! |
|
Szia, Bendzsii!
Legalább, Te értsd meg! Most nem a tarifa az első! Persze, fontos, stb! Azt mi is kialakíthatjuk!
De összefogást csak úgy fogsz itt elérni, ha van miért harcolnod! Itt 1 cég! Legyél benne tulaj és legyen benne m indenki tulaj! Nincs gond!
És miután van összefogás, vannak ötletek, beszéljük meg, hogy mi lenne a legjobb!
Kíváncsi leszek, lennék, hányan mondanátok, hogy legyen a tarifa 190 Ft / Km úgy, hogy van veszíteni valótok!
Köszönöm! |
|
Üdv Lajos!
Átböngésztem az árakat.
A távolabbi fuvarokat érzem csöppet olcsónak.
A belsőbb részeken lévők tudnak egész jók lenni. |
|
[1] ... [6] [7] [8] [9] 10 [11] [12]
(Új hozzászóláshoz lépj be) |