FÓRUM - Discont Taxi
Fórum » Droszt Híradó » Discont TaxiSúgó


180 hozzászólás 12 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] ... [3] [4] [5] [6] 7 [8] [9] [10] [11] [12]

(Új hozzászóláshoz lépj be)

alelölülő válasz |       2010.01.27. 14:01:07  (90)
Rossz kérdés.
Nem minek, hanem miért.
A válasz pedig "pénzért".
Ami rendben is van.
Akinek nem tetszik, foglalja le a banner helyét.

tzs válasz |       2010.01.27. 13:47:28  (89)
Tomajer!
Felháborodásodnak adsz hangot az olcsó tarifák miatt! Akkor ezt a izét, micsodát... / nem akarom megbántani a tulajt.. /MINEK REKLÁMOZOD????

Bántelki Lajos válasz |       2010.01.27. 11:49:22  (88)
Sziasztok!

Az elmúl 2 napban komoly telefon forgalmat bonyolítottunk le, leginkább a taxis kollégák érdeklődése/i/ miatt.
Sajnos, nem mindig voltam elérhető, ( én is dolgozom és utassal… ) ezért leírok néhány, szerintem egyértelmű dolgot.

Annál is inkább, mert itt elég sok találgatás volt az elmúlt hetekben, ezért öntsünk tiszta vizet a pohárba.

Tagdíj…:

Nincs, nem is lesz, reklám hozzájárulási díj van ( lesz ) a bevétel mindössze 6 % -a. Február, Március hónapokban 0 FT!
Én szorgalmazom, hogy 999 Ft –ig 0 Ft legyen a későbbiekben.
A díjat előre kell fizetni ( amennyit Te gondolsz ) és addig kapod a címeket, míg az 0 Ft –ra nem fut!.

Nincs kaució, nincs belépési díj, nincs urh, nincs 2, 3, 5 perces címre érkezési idő.

Tarifa…..

A legkényesebb kérdés, tudom. Mielőtt leharapnátok a fejem, nem én találtam ki! De szívesen azonosulnék vele és teszem is, mert jó ötletnek tartom!!
Persze, a mértékkel, az összegekkel már nem annyira vagyok békülékeny, de ( ha nagyon nem lesz jó ) alakítsunk rajta! Áll a zászló !

Mondhattunk volna mi is, 150, 160 Ft –os tarifát!
De, ilyen már van! Ha az a cél, hogy csináljunk valami mást, újat, akkor ez a ( transzfer ) a megoldás!
Átlátható, bizalomkeltő és utas ” csináló „. Itt most nem feltétlen arra gondolok, hogy már cégektől átjön!

Miért……

Itt és más fórumokon sokan megfogalmaztátok, fogalmaztuk, hogy milyen társaság lenne a jó:

Cím alapján fizetni, a meglévő címmennyiséghez igazodva bővíteni a létszámot, olyan kollégák ne nyerhessenek felvételt akiket más társaságtól kirúgtak, mindenben mi döntsünk, stb. Én azért még hozzátenném a nyelvtudást!

Tessék, itt van! Lehet élni a lehetőséggel!

Hiú ábránd abban reménykedni, hogy minimum tarifa, létszámcsökkentés, stb lesz.
Nem lesz. És utas sem lesz több. Sajnos!

Viszont, mi vagyunk, az adósságaink vannak, a családunknak enni kell adni, a rezsit ki kell fizetni, az autót meg kell javítani, stb.

Nem mondom, hogy a 700 FT / kerület a megoldás!
Tudom, hogy drága az üzemanyag! Tudom, hogy a kenyér sem olcsóbb! Úgy, mint nektek, természetesen, nekem sem! Alakítsuk hát ki, mi ezt a dolgot! Ha nem leszünk többen, mint 2 - 300 fő, akkor annyian!
A rendszer áll!

A rendszerünk……

Olyan számítógép programmal rendelkezünk, melyre a világ bármely pontján ( max 70 állomással > telefonkezelői programmal ) fel lehet csatlakozni.
A program, a kollégák bejelentkezései ( időpont ) és a bevitt tulajdonságai ( kombi, légkondi, stb ) alapján szűri, adja ki a rendeléseket.
1 rendelést feldolgozni, kiadni, cca 15 mp! Szerintem, 1 hagyományos cégnél a visszaigazolás több időt vesz igénybe.

Bejelentkezési alapon dolgozunk. Van 16 droszt. Minden drosztnak külön mobil száma van. Kolléga megérkezésekor felhívja a számot, az bontja a vonalat és bejelentkezteti a taxist. A bejelentkezésről sms –t küld a pozícióval ( 1, 2, 3 . a droszton ).

Címkiadás…..

Az adatok felvételekor megadhatod, hogy 700 FT –nál 2 km, 1400 Ft –nál 5 km, 2700 Ft –nál 8 km –t vagy hajlandó a címre menni üresen.
Rendszerünk, ebben az esetben a következő ( kritériumoknak megfelelő )taxist választja.

A címeket sms –ben továbbítjuk. A taxistól visszaigazolásra nincs szükség, mert rendszerünk kijelzi ( pirossal ) ha nem kaptad meg a címet. Viszont, ha átment ( zölddel ) jelzi azt.

A címre érkezést szintén telefonhívással jelezzük. Rendszerünk veszi, hogy címen vagy és sms –ben értesíti az utast, hogy a taxi megérkezett és fáradjon le.

Tagság kérdése…..

Nem zárkózunk el attól, hogy a jelenlegi cégednél ( is ) dolgozz! Mi nem kisajátítani, hanem segíteni szeretnénk.

Ha esetleg van kérdésetek, tegyétek fel! Ja! Tudom, hogy mi az első! Mi van, ha nem lesz elég ember?
Egyszerű a válasz. De ezt, Ti is tudjátok!

Köszönöm a figyelmet!

Dodi válasz |       2010.01.27. 07:01:51  (87)
Fizetett érte,megteheti.

inzert válasz |       2010.01.27. 06:48:02  (86)
Miért itt reklámozod magad?

bendzsoo válasz |       2010.01.26. 22:32:31  (85)
Szia Lajos:Azoknak az embereknek akik a napi megélhetésért küzdenek szerinted mi a fontos.A Taxisok 80%-a Dorid vagy bérli a rendszámot.Ezeket az embereket szerinted mi érdekli ha nem a bevétel?Neked is igazad van csak olcsó tarifával tudsz talpon maradni.Ebben szerintem nincs kivetni valója senkinek.Itt a mai világban az emberek 95%-a csak magával törődik meg kel becsülni azokat akik próbálkoznak,hogy jobb legyen.

málna válasz |       2010.01.26. 21:08:08  (84)
Én inkább most nevetnék ezen,ha nem haragszol..
:)

mew válasz |       2010.01.26. 21:04:06  (83)
- Meglepte Önt a jelölés? Mi volt az első gondolata ezzel kapcsolatban?

- Igen, meglepett, nem számítottam ilyen kezdeményezésre.

- Ön szerint, milyen főnöknek látják Önt kollegái, mit gondol, miért jelölték Önt erre a versenyre?

- Nagyon remélem, hogy szigorú és igazságos főnöknek látnak, olyannak, akivel bármikor megoszthatják gondolataikat, aki soha nem zárkózik el az új ötletektől, véleményektől, sőt azokat igényli is. Fontos számomra, hogy az embereim pozitívan viszonyuljanak hozzám. Egy nagy cégről beszélünk, ennek ellenére mégis egy nagy családról beszélhetünk. Szinte mindenkivel van rendszeres kapcsolatom, beszélgetek velük, odafigyelek arra, amit mondanak. Feltételezem, hogy ennek a személyes kapcsolatnak köszönhető, hogy kollégáim jelöltek.

- Hogyan próbál a beosztottak "kedvében járni"?

- Nagyon fontos számomra, hogy a kollégáim elégedettek legyenek a munkájukkal, a munkahelyükkel. Nagy hangsúlyt fektetek az infrastruktúra és a munkakörnyezet kialakítására. A kollégáim a legmagasabb színvonalú technikai megoldásokkal dolgozhatnak, ami feltétlenül szükséges a jó közérzet kialakításához. A kellemes környezet, jó hangulat, ideális munkahelyi légkör hatékonyabb munkát eredményez, ez pedig mindannyiunk közös érdeke.

Cégünk fejlődése folyamatos. Vallom: „Egynek minden nehéz; soknak semmi sem lehetetlen!” (Gróf Széchenyi István)

Köszönöm!

mew válasz |       2010.01.26. 20:35:35  (82)
Megbecsülés szolgálati autó helyett

Egy közelmúltban nyilvánosságra hozott német felmérés tanúsága szerint a cégek közel sincsenek felkészülve a már most is érzékelhető, tehetségekért folytatott harcra. Láthatóan úgy tekintenek a tehetségekre, mint olcsó erőforrásra. Pedig a munkavállalók üzenete egyértelmű: "addig állok csak a rendelkezésedre, amíg nagyobb megbecsülést tapasztalok és az igényeimre odafigyelsz".



A legértékesebb az idő - rugalmas munkaidő, több szabadidő

És ezek azok az igények, amelyeket a munkáltatók rosszul azonosítanak. A felmérés szerint ugyanis a szolgálati autó, az ételjegy, a kényelmes munkahelyi környezet mellékes dolgok a munkavállalók számára, sokkal fontosabbnak tartják, hogy a vállalat lehetőséget adjon arra, hogy a munkát a magánélettel össze tudják hangolni. Bármilyen furcsának tűnik, de a "puha" ösztönzők sokkal vonzóbbá tesznek egy munkahelyet, mint az anyagi eszközök. Erre azonban nem figyelnek oda a munkáltatók, hiszen meg vannak győződve arról, hogy a csinos fizetés, a mutatós szolgálati kocsi illetve a kiegészítő juttatások miatt a pályázók özönleni fognak hozzájuk.

A felmérés szerint ugyanakkor a dolgozók ennél többre értékelik a rugalmas munkaidőt, a szakmai fejlődési lehetőséget, valamint azt, hogy több szabadidejük legyen, amit a családjukkal, hobbijukkal tölthetnek.

Erre a legideálisabb a Discount taxi.

Bántelki Lajos válasz |       2010.01.26. 20:28:19  (81)
Sziasztok!

Az elmúl 2 napban komoly telefon forgalmat bonyolítottunk le, leginkább a taxis kollégák érdeklődése/i/ miatt.
Sajnos, nem mindig voltam elérhető, ( én is dolgozom és utassal… ) ezért leírok néhány, szerintem egyértelmű dolgot.

Annál is inkább, mert itt elég sok találgatás volt az elmúlt hetekben, ezért öntsünk tiszta vizet a pohárba.

Tagdíj…:

Nincs, nem is lesz, reklám hozzájárulási díj van ( lesz ) a bevétel mindössze 6 % -a. Február, Március hónapokban 0 FT!
Én szorgalmazom, hogy 999 Ft –ig 0 Ft legyen a későbbiekben.
A díjat előre kell fizetni ( amennyit Te gondolsz ) és addig kapod a címeket, míg az 0 Ft –ra nem fut!.

Nincs kaució, nincs belépési díj, nincs urh, nincs 2, 3, 5 perces címre érkezési idő.

Tarifa…..

A legkényesebb kérdés, tudom. Mielőtt leharapnátok a fejem, nem én találtam ki! De szívesen azonosulnék vele és teszem is, mert jó ötletnek tartom!!
Persze, a mértékkel, az összegekkel már nem annyira vagyok békülékeny, de ( ha nagyon nem lesz jó ) alakítsunk rajta! Áll a zászló !

Mondhattunk volna mi is, 150, 160 Ft –os tarifát!
De, ilyen már van! Ha az a cél, hogy csináljunk valami mást, újat, akkor ez a ( transzfer ) a megoldás!
Átlátható, bizalomkeltő és utas ” csináló „. Itt most nem feltétlen arra gondolok, hogy már cégektől átjön!

Miért……

Itt és más fórumokon sokan megfogalmaztátok, fogalmaztuk, hogy milyen társaság lenne a jó:

Cím alapján fizetni, a meglévő címmennyiséghez igazodva bővíteni a létszámot, olyan kollégák ne nyerhessenek felvételt akiket más társaságtól kirúgtak, mindenben mi döntsünk, stb. Én azért még hozzátenném a nyelvtudást!

Tessék, itt van! Lehet élni a lehetőséggel!

Hiú ábránd abban reménykedni, hogy minimum tarifa, létszámcsökkentés, stb lesz.
Nem lesz. És utas sem lesz több. Sajnos!

Viszont, mi vagyunk, az adósságaink vannak, a családunknak enni kell adni, a rezsit ki kell fizetni, az autót meg kell javítani, stb.

Nem mondom, hogy a 700 FT / kerület a megoldás!
Tudom, hogy drága az üzemanyag! Tudom, hogy a kenyér sem olcsóbb! Úgy, mint nektek, természetesen, nekem sem! Alakítsuk hát ki, mi ezt a dolgot! Ha nem leszünk többen, mint 2 - 300 fő, akkor annyian!
A rendszer áll!

A rendszerünk……

Olyan számítógép programmal rendelkezünk, melyre a világ bármely pontján ( max 70 állomással > telefonkezelői programmal ) fel lehet csatlakozni.
A program, a kollégák bejelentkezései ( időpont ) és a bevitt tulajdonságai ( kombi, légkondi, stb ) alapján szűri, adja ki a rendeléseket.
1 rendelést feldolgozni, kiadni, cca 15 mp! Szerintem, 1 hagyományos cégnél a visszaigazolás több időt vesz igénybe.

Bejelentkezési alapon dolgozunk. Van 16 droszt. Minden drosztnak külön mobil száma van. Kolléga megérkezésekor felhívja a számot, az bontja a vonalat és bejelentkezteti a taxist. A bejelentkezésről sms –t küld a pozícióval ( 1, 2, 3 . a droszton ).

Címkiadás…..

Az adatok felvételekor megadhatod, hogy 700 FT –nál 2 km, 1400 Ft –nál 5 km, 2700 Ft –nál 8 km –t vagy hajlandó a címre menni üresen.
Rendszerünk, ebben az esetben a következő ( kritériumoknak megfelelő )taxist választja.

A címeket sms –ben továbbítjuk. A taxistól visszaigazolásra nincs szükség, mert rendszerünk kijelzi ( pirossal ) ha nem kaptad meg a címet. Viszont, ha átment ( zölddel ) jelzi azt.

A címre érkezést szintén telefonhívással jelezzük. Rendszerünk veszi, hogy címen vagy és sms –ben értesíti az utast, hogy a taxi megérkezett és fáradjon le.

Tagság kérdése…..

Nem zárkózunk el attól, hogy a jelenlegi cégednél ( is ) dolgozz! Mi nem kisajátítani, hanem segíteni szeretnénk.

Ha esetleg van kérdésetek, tegyétek fel! Ja! Tudom, hogy mi az első! Mi van, ha nem lesz elég ember?
Egyszerű a válasz. De ezt, Ti is tudjátok!

Köszönöm a figyelmet!

mew válasz |       2010.01.26. 20:21:59  (80)
OK, köszönöm. Nos akkor kedves jelentkezők!
Jelentkezzetek, mert a diszkont taxi most indul és lehet jelentkezni.

Bántelki Lajos válasz |       2010.01.26. 20:17:44  (79)
Különben, megkaphatod ezt az állást, de pént nem kapsz! Csináld szorgalomból! -:)

Bántelki Lajos válasz |       2010.01.26. 20:16:42  (78)
Te, mevi!

Megkaptam az üzidet a napokban, de soha nem vagy gépnél!!!!

mew válasz |       2010.01.26. 20:08:07  (77)
Szuasztok!

Nagyon örülök a Diszkont taxinak, ezért nem akarom lelőni a poént, de úgy hallottam, hogy én leszek a Marketing Igazgatója a D Taxinak. lajos! Igaz, hogy reám gondoltál?

Köszönöm, hogy rám gondoltál!

Bántelki Lajos válasz |       2010.01.26. 19:54:19  (76)
Persze. Így van! Ezzel nem tudsz, tudunk mit tenni! Ezért visszük egyenlőre mi a fuvarokat. Ha jön, jönnek emberek, majd viszik ők, akár ingyééé, ha nem , akkor veszünk autókat és kiadjuk őket napi 5 ft ért. Ennyi!

Csak akkor majd ne az legyen, hogy én vagyok a köcs@g!

Viszont! Az is előfordulhat, hogy úgy veszünk fel taxisokat ( autóval ), hogy megállapodunk velük.
Munkaóra, km, fizetés.

Mondjuk, napi 12 óra munka, 20 Ft fizetés, napi 250 km.

Na, majd meglátjuk!

[1] ... [3] [4] [5] [6] 7 [8] [9] [10] [11] [12]

(Új hozzászóláshoz lépj be)






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft