|
|
FÓRUM - A létszámról
|
1 [2] [3] [4] [5]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása
Kicsit én is nosztalgiáztam és újraolvastam ezt a majd nyolcéves cikket.
Háát ma már van nekünk BKK-nk. Efelé kell terelgetni őket.
A taxis legyen az érték, ne a pénz!!!
Látjuk a tévutat... "közvetett létszámszabályozás" az elképzelés, ahogy ezt évekig ugattuk hangosan nem vált be. Ma már a BKK vezetői is látják, hogy egyetlen darabbal nem lesz kevesebb taxi... és azt is láthatják, hogy van aki tegyen a BKK ízlésének megfelelő autót a lerongyolódott taxis alá....:-(
/... vagy a friss munkanélküli segge alá...:-(/
|
" Tehát, akkor maradjunk annál a verziónál,ahol
az állam is és a taxis is jól jár ! "
Van ilyen ?
De van ám !
Egy éven belűl rendezhető a helyzet !
Gondolom már ma is a 24. órában vagyunk.
2006 óta esetleg újabb ötlet a részetekről ?
A hamvába hullottakat ne itt ! / please / |
|
Én szeretem a krumplilevest! |
|
Amikor apró kis szösszenet "tanulmányomban" ezt le mertem írni, majdnem meg lettem kövezve. Pedig a veszély valós. Olcsó munkaerő van bőven, és egyre több lesz. Ész ide nem kell, helyettesíti a GPS. Pénz pedig amit be kell fektettni, halomban hever a bankoknál. |
|
Csumi drága komám, mi nem effelé haladunk???
Szerinted hány egyéni vállalkozó van ma köztünk, aki tényleg a saját vállalkozását viszi?
Egyre több a droid, egyre erősebbek, egyre nagyobbak a droidtartó cégek.
És akkor ne beszéljünk a rendszámbérlésról, ami hivatalosan szintén ugyanennek látszik, hisz azokat az autókat is ők üzemeltetik papíron.
Tehát pont erről beszéltem, hogy egyszercsak gondol egy nagyot valaki, akinek van x mennyiségú fölösleges befektetni való pénze, és alkot egy új taxitársaságot. Alkalmazotti alapon természetesen, a már most is létező olcsó munkaerőre alapozva.
Ezt védené ki, egy komolyabb szakmai követelmény, egy legalább egy éves, legalább egymillióba kerülő iskolával, mert nem lehetne egy hónap alatt ezer droidot beönteni a szakmába.
Bárki, bármi nagyot találna ki, kénytelen lenne velünk számolni, nem tudna belőle bennünket kihagyni, mert helyettesíthetetlenek lennénk.
De most, én /szerénységem ugye határtalan:-)))/ egy milliárd szabad tőkevel olyan taxitársaságot alkotnék, hogy a többiek három hónap múlva elkezdhetnék lehúzni a rolót.
Egy év múlva a kezemben lenne az egész piac, s én diktálnám a feltételeket.
Ugye ebbe azért érdemes lenne némi pénzt beleölni.
Addig létezünk, amíg ez senkinek nem jut az eszébe, vagy kevés pénzzel, kevés szaktudással vág bele.
|
|
Hogy, hogyan van, azt nem tudom. De, ott a sofőrök túlnyomó többsége a világ bármely pontján, bármelyik időpillanatban 1 fok eltéréssel megmondja Neked pontosan, merre is van kelet. |
|
Hogy van ez?
A x. taxis újságnak a számában az volt,hogy bécsben minimum egy saját garázs is kell,hogy valaki taxis lehessen!
:)
??? |
|
Na de ne felejtsük el ,hogy miért!
Azért, mert ott nem úgy működik egy vállalkozás, hogy 1 vállalkozás 1 autó, hanem 1 vállalkozónak van x mennyiségű autója, amire minél olcsóbb munkaerőt ültet. FIZETÉSÉRT!!! |
|
Bécsben, szinte mást sem látsz, csak nem fehér alapszínű taxistát. A sógorok pedig nincsenek is messze! |
|
Apró kis részletkérdések:-)
Öt év mulva visszatérünk a témára jó?
Tíz év múlva, meg nem tudom lesz e még magyar nyelvű változata a hallotaxinak:-(
Ne legyen igazam. |
|
Ugye azt tudod hogy nem a tanfolyam miatt lettünk ennyivel kevesebben.
Amig tized annyi befektetéssel százszor annyi profitot termelnek addig biztos lehetsz benne hogy nem foglalkoznak ezzel a sportággal.Arról nem beszélve hogy sokkal könnyebben utólérhetőek lennének itt.A helyi mikrokultúrából is kicsit kilógnak,és az autóvezetés sem a fő erősségük.:D |
|
Az a tanfolyam pont szart nem ért. (én olyasmira gondolok, ami a cikkben van leírva)
De húszezerről, hatezren lettünk tőle.
A sárga veszedelmet meg te gondold át, a nyugati világ taxistársadalmát megnézve.
Nem olyan lehetetlen az.
Nálunk, nem török, nem arab, hanem vietnámi, és kínai kolónia él egyre nagyobb számban.
Ma még viccnek tűnik az ÓCÓTAXI, de hidd el, ha elkezd megvalósulni, már késő lesz.
Nem én fogok a legjobban zokogni, legfeljebb megtanulunk kínaiul:-) |
|
Re:rádiótaxis topik 12706
Szerinted attól a baromi hasznos tanfolyamtól mennyivel lettünk kevesebben?Mennyivel taxizunk gazdaságosabban?
Komolyan gondolod hogy ez ebben az országban bármennyire is neheziti a szakmába kerülést?
Ennél azért sokkal komolyabb embernek néztelek:-)
Azt a sárga veszedelmet is gondold át szerintem még egyszer. |
Neked van engedélyed ? Igen akkor téged ez nem érint. Egyébként azon filozófálunk,hogy egy ujjonan kezdő taxisnak legyen sok akadálya.
Akár anyagi vonzatban akár szakmailag ! |
|
1 [2] [3] [4] [5]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása |
|
|
|
|
|