|
|
FÓRUM - A létszámról
|
[1] [2] [3] 4 [5]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása
Gondolom TE a követelményeidet tudod teljesiteni....
Minden engedélyhez legyen követelmény: 15 év balesetmentes közlekedés,"no ignis,no c3" no mercedes 3évnél idösebb, napi 10 óránál-heti 5 napnál ne lehessen többet dolgozni. |
|
Az a baj, hogy itt gyorsak a többi horgászok:-)))
Rájöttem, nagyon elkényelmesedtem az elmúlt években, újra fel kell pörögni...no de ezzel a testel...:-)) Maximum a délutáni szunyóka versenybe nevezhetnék be némi eséllyel:-) |
|
Látom kipihented magad ! Én meg megyek pecázni !
Valmi jó pacekot be kéne csörlöznöm :-))))))) |
|
Sőt ki is írhassuk magunkra három nyelven miközben rángattyuk az utast hogy: Add máá ide a lóvét, kisköcsög, mit érdekel emgem, hogy idefelé negyedennyiért hoztak! Nálam ennyi, oszt kész!!! |
|
De az sem baj, ha intelligens fiatalok jönnek a pályára. A lényeg az, hogy mi maradhassunk, bár ez nem kérdéses, mert mi elmondhatyuk magunkról, hogy inteligensek vagyunk:-)))))))))))) |
|
Sajnos:-(
Ezt a folyamatot lehetne megfordítani talán azzal, ha csak jól képzett inteligens fiatalok kerülhetnének a pályára. |
|
Vagy társadalmilag olyan negatív a megítélése, hogy normális ember nem megy arra a pályára. Erre haladunk mi is... |
|
Tehát akkor maradjunk annál a verziónál, ahol az állam is jól jár, és a taxis is. Ha lehetne, én a tőkést kihagynám a körből:)
Lehet, hogy egy rohadt kommunista köcsög vagyok, de én azt szeretném, hogy a pesti taxizás maradjon a taxisok kezeben!
Neked nem gyanús, hogy New Yorkban szinte csak bevándorlók taxiznak?
Szerintem egyértelműen azt jelzi, hogy az ott elérhető átlagjövedelemhez képest kevés marad a driver zsebében, tehát a helyieknek nem vonzó foglalkozás. Valahogy nem tartom követendő példának!!! |
|
2 millió lakosu fővárosra a reális taxi mennyiség 3000 db. Tehát legyen kevesebb engedély. Te is jobban keresnél, azaz nem visz ellenkező írányba . Egyébként ez meddő vita,hisz
az államnak az a jó minél több vállalkozói engedély van kiadva , ezáltal több a járulékos bevét , droszt hasz. díj, évenkénti müszaki vizsga stb.
Lehet hasonlítani New York hoz is ahol 10.millió
lakosra jut 7000 taxi. És a bevándorló is jól
keres meg a tőkés is. Csak ott a szakszervezet védi a melójukat !Bár az ott egy bonyolult mechanizmus , de az évek alatt jól kiforrta magát. Pl: El akarsz menni szinházba .30 dollár a jegy , de a szinház parkolója is 30 dollár. Így taxival mész és taxival jösz haza, s az aperitív is bele fér !
|
|
Ne Londonhoz hasonlítsunk, ahol évszázados presztizse van a szakmának.
(mellékesen ott is azért, mert a taxis követelményeit emelték az egekbe, és nem a taxiét)
Amiről te beszélsz, hogy a taxiengedélyek számát szabályozni, az pont ellenkezo irányba visz!
A világ nagy részén pont ennek köszönhetően, a taxisok kilencven százaléka bevándorló, a taxiengedélyek, meg néhány tőkés kezében konentrálódnak.
Ha azt akarjuk, hogy tíz év mulva is mi taxizzunk ebben a városban, akkor magunkat kell értékessé, nehezen pótolhatóvá tenni.
Tehát a taxissá válást kell megnehezíteni, sok tanuláshoz, és sok pénzhez kötni. (mint az angolok)
Mert különben droidot csinálni nagyon könnyű, az eladó engedelyek árat, magyar vállalkozó számára megvehetetlen magasságokba tornászni szintén.
Végeredmény? Lásdd fentebb! |
|
Azt írtam új engedély kiadásánál !
A taxis akkor fog érni valamit,ha meghatározzák
a kiadható engedélyek össz számát egy adott településre ! Pl Budapest max 4000. Finis
Persze legyen követelmény :helyismeret,nyelvtudás,autó kategoria"no ignis no c3" stb
Angliában akik a fekete taxira akarnak ülni,azok kb 2 évig bicigliznek a városban,hogy az összes utcát megtanulják. A világon ott a legszigorúbb a taxis vizsga ! Vendémunkások mindenhol vannak ! Ha normális és tud is akkor miért ne dolgozhatna itt nálunk.De neki több esze van és választ ennél sokkal jobb és gazdaságilag fejlettebb országot. |
|
Te elolvastad a cikket?
Szerintem ott a Bbetyár elég jól levezette, hogy ez amit itt te javasolsz miért zsákutca!
Tőke van a világon elég! Ezzel a módszerrel csak azt éred el, hogy jön egy jópénzü tőkés, akinek nem sürgős a megtérülés, vesz egy tonna taxiengedélyt, és szépen módszeresen kicsinálja a maradék vállalkozót is!!!
Ha ez a cél, akkor minden rendben, de ha azt szeretnénk, hogy a TAXIS érjen valamit, ne legyen helyettesíthető román vendégmunkással, akkor a szakmai követelményeket kell feljebb tolni, és drágábbá tenni! |
|
A TAXI ENGEDÉY ÁRÁT KELL MEGEMELNI !
kb: 1 guriga .
Minden új vállalkozáshoz több százezer,millió kell !
Befektetés nélkül nincs üzlet !
Legyen drága a taxi licence.
Legyen még drágább autót bérelni, ezáltal
hátha csökken a létszám . |
Ez semmire nem megoldás.
Lehet kiegyezni az apehhal, lehet céget alapítani ami nullás, nincs sara. Lehet rendszámot bérelni. Soroljam?
20 minden ismerettség nélküli világtalannal lenne kevesebb. |
|
Nekem sokkal egyszerübb javaslatom van. Mégpedig aki nem fizet járulékot,stb az következő év januártól nem taxis és igy nem kell 2év és kb marad 3000 fizetö akik most is becsűlettel csinálják de,a cégeket nem érdekli mert nekik a duplája kell a bevételböl.És ha ezen az uton indulunk el rend is lenne,és nem dolgoznánk ÁR alatt.KÖSZ a figyelmet. |
[1] [2] [3] 4 [5]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása |
|
|
|
|
|