|
|
FÓRUM - A létszámról
|
[1] 2 [3] [4] [5]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása
Ember! Le a kalappal előtted ! Te aztán tudhatsz taxizni! Nekem még nem sikerült 25 munkanappal számolva 16666,6-Ft-ot csinálni MINDEN NAP!!! Ugyanis így jön ki 6 hónap alatt a 2.5 millió! ..ja és bruttó! nem tankoltál, nem ettél stb...aztán meg ugyan miért jössz Te Hollandiával? Hol vagyunk mi Hollandiától? Bármilyen szinten is....ennyi erővel példálózhatnánk az USAval is. Mindenesetre irigyellek, hogy neked 1 gurigát nem nehéz összeszedned. Az átlag taxisnak bizony marhára az! egyébbként minélmagasabb összegekről beszélgetünk mint "taxi licensz" annál valószínűbb, hogy egyre kevesebb kézben lesz az az az x mennyiségű engedély, annál biztosabb, hogy rabszolga leszel..gondold végig mégegyszer. köszi. hali. |
|
Ez is igaz !
Befektetés nélkül nincs üzlet!! |
|
Hollandiában 10.000euro egy taxi licensz azaz 2.500.000ft ami nálunk kb átlag 6havi bevétel mielőtt valaki belekőt bevétel nem kereset.Tehát aki dolgozni akar rakjon össze ennyit és uzsgyi 1gurigát nemnehéz összeszedni de 2.5mft-on már sokan elgondolkoznának,hogy akarnak-é taxizni vagy semm. |
Kedves BB ! Az egy gurtni lehet hogy nekem is
sok, de csak adnál kölcsön,"picike felárért":-))))))) |
|
...én meg csak azt remélem, hogy ezt a topicot "illetékes elvtárs" nem olvassa....még a végén ötleteket kap....mennyit akartok még fizetni a semmiért? hány korlátot akartok még magatoknak, (és nekem) a meglévő 100 000 mellé? mert azért azt ne gondoljátok, hogy ez ránk nem lesz érvényes csak a most kezdőkre! Már most is a szabályok szabályának a kiegészítő szabályát tanulgatjuk, cégenként mást, és mást... |
Én csak azt vezettem le csendesen, hogy ha mindannyian emberi időt dolgoznánk, akkor pontosan ugyanennyit keresnénk.
És abban igaza van mlábasnak, hogy nem normális 14-16 órákat dolgozni egy olyan szakmában, ahol emberek élete van a kezedben!
ui: semmilyen szakmában nem normális ennyit dolgozni. |
|
Szerintem az mindenkinek érdeke, hogy akkor dolgozzon amikor szeretne, hagyja a családja, fizetnie kell, felébredt, nincs más intéznivalója stb... szerintem... |
|
erről beszélek Zacc, mindenki tud kasztokat felállítani, ami neki kedvez.
Én a taxiengedély forintositására a példaként elhangzott 1 gurigára azt mondom, azért pont egy, mert Péntek topictársnak annyi van, ő bele fér az egy gurigás kasztba.
miért nem 10? vagy 100? ja, mert azt nem éri fel!! értem
Változatlanul kijelentem egyetlen megoldás van, ha magas szinvonalú szakmai képzés miatt, taxisofőrből van hiány. egyetlen mődja, hogy a szakma becsületét visszaszerezzük.
nincs más út. Legyen 50,000 engedély budapesten, és mellé 2,800 taxisofőr. Aki szolgáltat és keres. |
|
Remek! Amennyiben nem szokom le a bagóról, akkor dolgozhatok 2!!! napot! Mit nekem tüdőrák, akkor is SZÍVOK. :DDD |
|
én szombaton lennék szabadnapos!!!! |
|
Említettem asszem, hogy nem mindig egyeztetető össze az egyéni érdek, a szakma érdekével.:-))) |
|
Hétfőn: Dolgozhatnak a dohányosok, mert nekik ugye magasabbak a költségeik.
Kedden: a 2000 köbcenti feletti benzines taxival rendelkezők
Szerdán: A negyvenévnél idősebb sofőrök
Csütörtökön: Csak akinek limuzinja van
Pénteken: A mercedesek melózhatnak
Szombaton: Csak a pesti lakosok
Vasárnap a Budai lakos taxisok, és a droidok, mert hétfőn leadó van.
:))))))))))))))) |
Megfejellek, mint vakond az ásót! :D
Velem akkor mi lesz? 3-4 nap kihagyás után vihetek 10 fuvart? Hm, havi 150-200 fuvar, szorozva 1000-el, vagy legyen 2000 Ft? Kösz Tomajer, költözünk hozzád. Eltartasz, ez nem kérdés, ugyi? ;) Ha már bekorlátoznád az időmet, akkor ez a legkevesebb... :P |
|
Viszont.
Számoljunk egy kicsit.
Ha van a városban napi 50 000 db fuvarigény, és van rá 5 000 taxi, akkor úgy is 10 db fuvar jut egyre, ha mindannyian 24 órát dolgoznak, és úgy is, ha csak nyolcat.
Ki járna jól vele, ha valamilyen (ön)korlátozással elérnénk, hogy ugyanennyit keressünk kevesebb munkaidő ráfordítással? |
|
[1] 2 [3] [4] [5]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása |
|
|
|
|
|