FÓRUM - A létszámról
Fórum » Hírek fórumai » A létszámrólSúgó


68 hozzászólás 5 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] [2] 3 [4] [5]

(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása

Zaccmester válasz |       2006.02.28. 21:19:38  (38)
Ez az! Megbukott a tahógráf, mehet a kukába! Végleg! :D

Zaccmester válasz |       2006.02.28. 21:18:37  (37)
Azt hiszem értelek. Viszont ebben az esetben a munkaidő jelzőt erősnek érzem. A munkaidő alkalmazottaknak való (bár manapság már azoknak sem annyira). A taxis manapság vállalkozó, tehát saját magának a munkaadója. Amikor én dolgozni küldöm magam, akkor mindig dolgozom! ;) Sokaknak kell a váltójához igazodni, az is egy történet, abban az esetben megvalósul a munkaidő elmélet. Viszont a vállakozó modell akkor megy az utcára, ha úgy érzi lesz fuvar, ihlete van, vagy kikészítette a család... Vagy torlódnak a csekkjei. :( Én pedig ezek mellett még akkor is, amikor ráérek. :) Lesz olyan, amikor 3-4 nap nem megyek ki (taxizni), aztán pedig olyan is, amikor én is belecsúszok a 14-15-be. Amennyiben összevonható lesz an-blokk a munka és pihenőidő egy egész hónapra, akkor már én sem tiltakoznék. ;) Csupán a sebességet ne regisztrálja, plííííz!!!

tomajer válasz |       2006.02.28. 21:16:54  (36)
A félreértések elkerülése végett, én nem támogatom a tahográfot, csak csendesen hümmögtem rá, hogy hosszú távon nem ússzuk meg.
Viszont, ha itt sokat taglaljuk a témát, akkor van esélyünk, hogy ezt az időt lecsökkentsük!

És akkor megnyugtatásul: A taxi addig taxi, amíg szabadjelző van rajta. Mondjuk talán még összeköthetik a szerkezetet a taxiórával. De ha szabadjelző nélkül kikapcsolt taxiórával autózol, akkor magánautónak számítasz, és annyit mész "haza" amennyit csak akarsz.

mlábas válasz |       2006.02.28. 20:56:33  (35)
Nem, aki 14-15 órát kint van, nincs váltótársa.
Nem a droszton ül, vagy megy vagy figyeli a rádiót.

Zaccmester válasz |       2006.02.28. 20:41:27  (34)
A váltótársra gondoltál?

mlábas válasz |       2006.02.28. 20:39:29  (33)
A többség átdolgozik a másik munkaidejébe.

Zaccmester válasz |       2006.02.28. 20:20:43  (32)
Komolyan most is gondolhatod, legfeljebb nem lesz annyi lóvé. ;)

Zaccmester válasz |       2006.02.28. 20:19:36  (31)
Megszakítani lehet, DE! Most nem lököm pontosan a közúti fuvarozok problémáit, de ott valami olyan van, hogy x óra vezetés után, x óra KÖTELEZŐ pihi! Emberünk zötyög az úton, oszt ha idő van, akkor parkol ahol puffan. Te ezt hogyan csinálod meg? Elvisz az utas röcsögére, akkor vele alszol, vagy Te nem mész haza, hanem alszol a TIR-be? Erre pedig ha rámásznak a rend derék őrei, akkor többet fizetünk a "már haza tartok pihenni, biztos úr!" szöveg kíséretében bírságot, mint amekkora összeg sosem lesz a becsületes taxisnál. Várom a meggyőző érveket! ;)

mlábas válasz |       2006.02.28. 19:58:42  (30)
Pedig a munkaidöt komolyan gondoltam.

tomajer válasz |       2006.02.28. 19:55:58  (29)
Ebben neked igazságod van. De!
A politikus urak, szeretik az ilyen szigorításokat, mert népszerűek.
És hát azért elég nyomós érvek szólnak mellette:-(
Tehát hosszú távon nem árt, ha szotatjuk magunkat a gondolathoz.

ui: megszakítani pl. biztos lehet majd, tehát a rogalmas munkaidőt ez nem befolyásolja.

Zaccmester válasz |       2006.02.28. 19:41:46  (28)
Vitatkoznék! Ismerek olyat, akinek 16 perc is életveszélyes! :( Viszont abban az esetben vége lenne a dalnak: nincs kötetlen munkaidő (pihi betartása, alhatsz fuvar után az árokparton!), nincs ám sietünk de veszettül, mert még az önkéntes rendőr is a sebességgörbét kukkolná, folytassam? Tehát ezt kihagynám...

tomajer válasz |       2006.02.28. 19:09:14  (27)
Pedig az a jövő :-(
Tíz év mulva meg lesz, az tuti!
Nem lehet tizenhat órákat autóban lakni.
ÉLETVESZÉLYES !

Fox válasz |       2006.02.28. 19:07:29  (26)
Erre most inkabb nemis reagalok, levegoznom kell egy kicsit...

tomajer válasz |       2006.02.28. 19:06:00  (25)
Ezen az alapon, kopaszodó negyvenes ifju titanok lennenek a kezdők :-)


Zaccmester válasz |       2006.02.28. 19:03:16  (24)
Na még ez hiányozna, a tachográf... :(((

[1] [2] 3 [4] [5]

(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft