|
|
FÓRUM - A létszámról
|
[1] [2] 3 [4] [5]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása
Ez az! Megbukott a tahógráf, mehet a kukába! Végleg! :D |
|
Azt hiszem értelek. Viszont ebben az esetben a munkaidő jelzőt erősnek érzem. A munkaidő alkalmazottaknak való (bár manapság már azoknak sem annyira). A taxis manapság vállalkozó, tehát saját magának a munkaadója. Amikor én dolgozni küldöm magam, akkor mindig dolgozom! ;) Sokaknak kell a váltójához igazodni, az is egy történet, abban az esetben megvalósul a munkaidő elmélet. Viszont a vállakozó modell akkor megy az utcára, ha úgy érzi lesz fuvar, ihlete van, vagy kikészítette a család... Vagy torlódnak a csekkjei. :( Én pedig ezek mellett még akkor is, amikor ráérek. :) Lesz olyan, amikor 3-4 nap nem megyek ki (taxizni), aztán pedig olyan is, amikor én is belecsúszok a 14-15-be. Amennyiben összevonható lesz an-blokk a munka és pihenőidő egy egész hónapra, akkor már én sem tiltakoznék. ;) Csupán a sebességet ne regisztrálja, plííííz!!! |
|
A félreértések elkerülése végett, én nem támogatom a tahográfot, csak csendesen hümmögtem rá, hogy hosszú távon nem ússzuk meg.
Viszont, ha itt sokat taglaljuk a témát, akkor van esélyünk, hogy ezt az időt lecsökkentsük!
És akkor megnyugtatásul: A taxi addig taxi, amíg szabadjelző van rajta. Mondjuk talán még összeköthetik a szerkezetet a taxiórával. De ha szabadjelző nélkül kikapcsolt taxiórával autózol, akkor magánautónak számítasz, és annyit mész "haza" amennyit csak akarsz. |
|
Nem, aki 14-15 órát kint van, nincs váltótársa.
Nem a droszton ül, vagy megy vagy figyeli a rádiót. |
|
A többség átdolgozik a másik munkaidejébe. |
|
Komolyan most is gondolhatod, legfeljebb nem lesz annyi lóvé. ;) |
|
Megszakítani lehet, DE! Most nem lököm pontosan a közúti fuvarozok problémáit, de ott valami olyan van, hogy x óra vezetés után, x óra KÖTELEZŐ pihi! Emberünk zötyög az úton, oszt ha idő van, akkor parkol ahol puffan. Te ezt hogyan csinálod meg? Elvisz az utas röcsögére, akkor vele alszol, vagy Te nem mész haza, hanem alszol a TIR-be? Erre pedig ha rámásznak a rend derék őrei, akkor többet fizetünk a "már haza tartok pihenni, biztos úr!" szöveg kíséretében bírságot, mint amekkora összeg sosem lesz a becsületes taxisnál. Várom a meggyőző érveket! ;) |
|
Pedig a munkaidöt komolyan gondoltam. |
Ebben neked igazságod van. De!
A politikus urak, szeretik az ilyen szigorításokat, mert népszerűek.
És hát azért elég nyomós érvek szólnak mellette:-(
Tehát hosszú távon nem árt, ha szotatjuk magunkat a gondolathoz.
ui: megszakítani pl. biztos lehet majd, tehát a rogalmas munkaidőt ez nem befolyásolja. |
|
Vitatkoznék! Ismerek olyat, akinek 16 perc is életveszélyes! :( Viszont abban az esetben vége lenne a dalnak: nincs kötetlen munkaidő (pihi betartása, alhatsz fuvar után az árokparton!), nincs ám sietünk de veszettül, mert még az önkéntes rendőr is a sebességgörbét kukkolná, folytassam? Tehát ezt kihagynám... |
|
Pedig az a jövő :-(
Tíz év mulva meg lesz, az tuti!
Nem lehet tizenhat órákat autóban lakni.
ÉLETVESZÉLYES ! |
|
Erre most inkabb nemis reagalok, levegoznom kell egy kicsit... |
|
Ezen az alapon, kopaszodó negyvenes ifju titanok lennenek a kezdők :-)
|
|
Na még ez hiányozna, a tachográf... :((( |
|
[1] [2] 3 [4] [5]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása |
|
|
|
|
|