FÓRUM - Eddig tudtam kussolni
Fórum » Hírek fórumai » Eddig tudtam kussolniSúgó


182 hozzászólás 13 lapon hozzászólások sorrendje:

[2] [3] [4] [5] [6]  ... [13]

(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása

69 válasz |       2013.07.28. 09:26:17  (182)
És még egy rövid, ami meg is jelent az írott sajtóban!
"Végül, de nem utolsósorban: a tulajdonos
úr a tájékoztatón elmondta, hogy meghatározó, piacvezető céget kíván a 6x6 Taxiból csinálni. Ellentétben az utcán megjelent pletykákkal, ezt racionális gazdálkodással és biztonságos háttérrel kívánja elérni. Vagyis lesz
miből fejleszteni, új címkiadó rendszert bevezetni, aminek költségeit nem kívánjuk taxisainkra terhelni. Ezt a cégtulajdonos fizeti, saját büdzséből. Továbbá, nem tervezzük a tagdíjak emelését sem. A címeinkkel viszont
szeretnénk saját taxisainkat kiszolgálni, így
tehát várunk 40-50 olyan taxist, aki megfelel
követelményeinknek."

kicsikocsi válasz |       2013.07.27. 18:23:03  (181)
Amennyiben a fix tarifa életbe lép nincs társaság csak címkiadó ami címenként meghatározó
ár Kb maximum 100 Ft. ami a SMS magába foglalja amit a telefonszámlába és a címkiadófele el lehet számolni. Több lehúzás nem lehet, mert akkor a csalás és a vesztegetés megvalósul. Nincs ingyen kiállás, mert az versenyegyenlőséget sért..,. Meg a NAV-ot is.
Vagy ha tüntetünk jön a feketeleves az online taximéter( Taxióra).

kicsikocsi válasz |       2013.07.27. 18:15:55  (180)

69 válasz |       2013.07.18. 06:49:07  (179)

Azért én megpróbálok normálisan szólni hozzád,ha már neked nem megy!
De ez korábban is így volt,ha valami TGFSZ kritika jött, akkor azt elég nehezen viseltétek. Legtöbbször a válasz az volt,hogy " ide lehet ülni és csinálni"

Vagy ahogyan a topic indítója szebben leírta "TGFSZ, hagyjuk már… érzékenylelkületű, sértődékeny, az árral sodródó emberektől nem várhatsz mentőövet. Erre elég hamar rájött a T. tagság. Mióta Málna kiszállt, nincs ott egy tökös ember sem, főleg, aki a SZAKMA érdekeit előbbre tudná vinni. Ott vannak, elférnek, azt annyi."

De én úgy gondolom,hogy amikor én beléptem,és befizettem( gondolom nem sokan voltunk,akik egyben az egész évet, és nem az UNIX kedvezmény miatt!)az akkori vezetőséggel és terveivel,programjával egyetértettem. Azt tudjuk,hogy azóta sokat változott!
A legutolsó dolog ami betette,hogy amikor a léparton volt egy 6X6-os összeröffenés a szerződés ellen,akkor a TGFSZ kijelentette,hogy nem áll mellé,nem ő szervez semmit,csak..... De ezt már kitárgyaltuk,hagyjuk.

Az,hogy én eljöttem a 6x6-tól,pont ezek a plusz költségek voltak,amit már nem akartam fizetni.
Igen,és az sem tetszett,hogy + rendezvényekért,+ fizetni kellett a tagdíjon felül!
Igen,az sem tetszett,hogy 3%-ot kell fizetni a bankkártyás fizetés után,holott mindenhol 2%!
És az sem, hogy (mert az én voltam! ) felbújtóként a reptéri sorban vissza adadttam a többiekkel is az Aeroplex-es( D porta- Belváros 2700 ft. )fuvart,vállalva a szankciókat, majd egy etikás rágurult,és elvitte!
Az,hogy a telefon,amiért 4000 ft-ot kell fizetni 24 hónapon keresztül,és az nálam ~90.000 ft, az én számolási hibám!!!
De itt nem a pontos számok voltak igazán fontosak,hanem amit előtte mondtak! De ezek itt már leíródtak jó párszor. És ezek nem köpködések,hanem tények!
Én jól éreztem magam ott, de ezek miatt váltottam! Ha minőségi cserét nem is csináltam,de legalább nem rosszabbra!

Váltottam a "drága kártyalehúzóra", ami 30.000 forintomba került,kocsitöltővel,programmal együtt! Ha ez drágának számít,akkor az!!!
Az,hogy nem hivatalos levélben a véleményedet/vagy a véleményeteket/ kérték, ez valahogy nem összeegyeztethető nekem azzal,hogy te-ti a taxisokat,vagy legalább is a tagságot képviselitek!
Valószínű ezt értetted félre,ahogy leírtam.
Azt viszont fenntartom,hogy megalkuvó lett a TGFSZ ! Amikor mondtuk,hogy menjünk,és tegyünk valamit,mert nagy baj lesz,csak jött,hogy " várjunk még,nehogy elvegyék a 280-at is! "
Egy kicsit drága lett ez a 280!!!
Inkább nem is folytatom!
Nem gondolom,hogy nagy hibát vétettem volna el, sőt, ha belegondolok, most járok a helyes úton, de ez titok! De ez már a jövő......

pupák válasz |       2013.07.16. 09:07:05  (178)
Ez már nekem is eszembe jutott, de vajon lesznek legalább annyian, akik pozitívan kerülnek ki ebből a történetből, mint ahányan inkább buknak a dolgon?

tanárúr válasz |       2013.07.16. 03:21:50  (177)
Van egy nagyon rossz előérzetem: Nemzeti Fuvarközvetítő Hivatal. Sőt lehet, hogy egy-egyetlen Nemzeti Személyfuvarozó Vállalat van előkészülőben. Cél egy biztos szavazótábor megteremtése, mert akik, megkapják, kiérdemlik, a taxiengedélyt azok mind pozitív szavazok lesznek, (lásd a trafik mutyit)

csogu válasz |       2013.07.15. 12:16:38  (176)
:-))

Ezért is írtam, hogy a 2 év, az egy túlzott optimista hozzáállás:-)

csogu válasz |       2013.07.15. 12:14:54  (175)
Na, ezek azok a pontok, amik a taxisok igen nagy %-át nagyon hidegen hagyja.

Ez egy rossz kampánybeszéd.

Ami a taxist érdekli a következő:

- Dolgozhat-e? Nincs-e tiltva, illetve nem hoznak-e valami olyan rendeletet, ami ebben meggátolhatja?
- Reggelre (estére) haza tudja-e vinni a pénzt, amire szüksége van.

...és itt a mondat vége. Pont.

Minden mást benyel, elfogad, túlél.

Amit Te említesz, az egy olyan "szél", amit nem lehet sikeresen meglovagolni, mert nem vihar, csak szellő.

Én úgy gondolom, a fentiek megvalósításához elengedhetetlen a tagság.

Tagsághoz meg elengedhetetlen a tagság felé történő kommunikáció. Ami legyen lényegre törő, értelmezhető és a hangnem, a stílus, alázatos, ami nem egyenlő a megalázkodással, viszont lehessen érezni mögötte az erőt, a szakmai hozzáértést.

Ennyi, ahogy Majka mondja.

Apuka válasz |       2013.07.14. 17:30:46  (174)
Lajos!

Az első demonstráció után ahol 6.000 taxis megy az utcára, ahol ez idő alatt sem urh-s sem beülős fuvar nincs teljesítve, hidd el, meg lett volna a fogadókészség!
elég lett volna egyetlen óra az 56-osok terén

Apuka válasz |       2013.07.14. 17:26:20  (173)
Szia Lajos!

Mindazon túl amit Gábor leírt, egységesen, együtt lehetett volna fellépni a fuvarközvetítők ellen, pl
-rákényszerítve őket a maximum ár alkalmazására,
- a transzferek eltörlésére,
- a fuvarszervező-taxisvállalkozó közötti egyenrangú szerződés megkötésére,
- a tagdíjak mértékének normalizálására,
- a kaució eltörlésére,
- taxis-cég közötti egyenlőséget biztosító etikai szabályzat megalkotására.

Hosszan lehetne még sorolni azokat a problémákat amiket "házon belül" lehetett és kellett volna megoldani!

Én úgy gondolom, a fentiek megvalósításához elengedhetetlen a tagság.
Mindazonáltal, ha ez kevés, még mindig ott a tagok által befizetett havi 500, ami azért már elég szép összeg, hogy abból megfizethessük a jogi oldalt is!

De szerintem ezzel te is tisztában vagy.

Rocktaxi válasz |       2013.07.14. 16:54:27  (172)
Szia Gábor! :-)

Nem gondolom, hogy bármit is elértetek volna. Ehhez a másik részről fogadókészség kellene. Ez nem volt meg és nincs is meg.

Ami nem a Ti hibátok.

nazoli válasz |       2013.07.14. 16:05:44  (171)
Megmondom neked, Lajos.

Nem a befizetett 500 Ft-ok miatt, hanem a 6000 taxis támogatása miatt. Mert akkor lehet, sőt, biztos, hogy nem is mertek volna ilyen válaszokat adni.

És mi is keményebben tudtunk volna tárgyalni.

Csak ezért.

Rocktaxi válasz |       2013.07.14. 15:30:59  (170)
Engedj meg egy kérdést! :-)

Ha a 6000 taxista befizeti a havi 500 Ft-ot, akkor mitől lett volna eredményesebb az érdekérvényesítés egy olyan közegben, ahol az "így jártál" és "ki a faszt érdekel" a válasz a kérdésekre?

tom485 válasz |       2013.07.14. 13:59:55  (169)
Ebből Ti már 1 1/2 éven túl vagytok. :)

Apuka válasz |       2013.07.14. 13:37:04  (168)
örülök a minduntalan vissza-vissza tgfsz fóbiádnak.

Még jobban örülnék, ha visszaolvasnál pár oldalt, ahol leírtuk, egyedül a tgfsz tiltakozott a gps-es rendszer ellen.
De ugyanígy elutasítottuk a kártyalehúzó kötelezővé tételét is.
meg még sok egyéb más dolgot is.


de azért szapuljatok csak minket!

Ahogy látom, most kezd visszaköszönni az a közöny ami jellemezte, és mind a mai napig jellemzi ezt a társadalmat.
Lehet nem volt elég tüzes a kommunikációnk, de ezt ugattuk folyamatosan és megszakítás nélkül 2 éven át, hogy bajok vannak, össze kell fogni nagy gáz lesz!

ki az 500ft-ot sajnálta, ki önjelölt érdekvédőnek titulált minket ( persze leváltani nem jött el, de legalább jól megmondta), ki abban bízott, "úgy sem merik bevezetni"!

Most, hogy gáz van, mindenki másra mutogat, de főleg a TGFSZ-re.
Ideje lenne már elővenni azt a rohadt tükröt és belenézve megkérdezni, megtettem-e mindent a magam részéről, hogy ez ne így legyen?

Hajlandó vagyok-e most megtenni amit lehet, vagy hagyom, hogy a rendszer felzabáljon és és egy akarat nélküli bábot csináljon belőlem!

Képesek vagyunk-e megmutatni, minket nem lehet kicsinálni, mert ahhoz nekünk is lesz néhány szavunk!



[2] [3] [4] [5] [6]  ... [13]

(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft