FÓRUM - Eddig tudtam kussolni
Fórum » Hírek fórumai » Eddig tudtam kussolniSúgó


182 hozzászólás 13 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] 2 [3] [4] [5] [6] [7]  ... [13]

(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása

baupexim1 válasz |       2013.07.14. 13:34:36  (167)
egyébként a 6x6-nál az elején még 4000/hó volt a telefon plusz a net díja.

inzert válasz |       2013.07.14. 13:26:58  (166)
A tgfsz az nem a szakmai oldal volt.
A szakmai oldalt a "taxicég" vezetök képviselték.

szálka válasz |       2013.07.14. 13:26:43  (165)
Na, akkor itt most elég volt!

Jól figyeljél gyökér!
A tegnapi aljas, velejéig rosszindulatú -egyébként nekem írt- hozzászólásodat lenyeltem, de most betelt a pohár.

Igen baszdmeg, mutyizunk-mutyizok a háttérben, és a júdáspénzből fogok menni nyaralni.
Remélem vágod?

De, szerencsére itt vagy te, a szakma ikonja...a megtestesült tisztesség!
Most hosszan írhatnék jellemrajzot egy olyan emberről, aki egyszerre próbálja a 60.000-es telefonról elhitetni az olvasókkal, hogy 90.000 forint, csak hogy , mint volt 6x6-os hátrafelé köpködhessen, de eközben nem zavarja RT5-nél a méregdrága kártyalehúzó, és a pénzért megvásárolandó reklámmatrica...

Viszont, tegnap megtettem, hogy őszintén válaszoltam egy feltett kérdésedre, amit egyébként praktikusabb lett volna figyelmen kívül hagyni, és ezek után nem elég, hogy tegnap visszaéltél a korrektségemmel, sértő célozgatásokat tettél, de még most rá is teszel egy lapáttal.

A többiek megköszönhetik neked, hogy tőlem itt a büdös életben ehhez hasonló témában választ nem kap senki.

És, ha odafigyeltél volna a Csoguval folytatott csörtémre...érthetően leírtam, hogy gyűlölöm, ha valaki aljas, jellemtelen módon megpróbál hülyére venni.

Nagyon nagy hibát vétettél.



69 válasz |       2013.07.14. 12:49:23  (164)
"A szakmai oldal mondta, hogy erre van szükség a rend elérése érdekében!"
Lehet,hogy ezt is a TGFSZ javasolta??? Vagy erről is megkérdezték őket nem hivatalos levélben?

inzert válasz |       2013.07.14. 12:23:53  (163)
Igen.
Csak az a nagyon nagy külömbség (többek közt), hogy ott saját jól felfogott közös érdekük miatt önként próbálják használni.
De itt európa közepén ez kötelezö!
Itt nincs opció összeomlásra.
A szakmai oldal mondta, hogy erre van szükség a rend elérése érdekében!
Márpedig a rend a lelke mindennek :-)

nazoli válasz |       2013.07.14. 12:05:56  (162)
Bécsben is összeomlik, és URH-n forgalmaznak tovább.

Az összeomlást ne úgy értsd, hogy kikapcsol, nem működik, hanem a már egyszerűen nem talál szabad kocsit, és nem tudja értelmezni a helyzetet.


baupexim1 válasz |       2013.07.14. 11:39:47  (161)
Gabi, szia

sőt, akikkel éjjel beszéltem, mondták is, hogy hétfőn be kell vinni 27500.- első részletet és még kell egy kicsi a tervhez...
a válaszom nem ismertetem itt, mert a törpe cenzor szívrohamot kap, amit nem vennék a szívemre:)))

inzert válasz |       2013.07.14. 10:57:18  (160)
Figyelj kedves inzert!
Ne szarakodj mert megütöd a bokád!
Természetesen ha a címkiadó rendszer összedöl akkor összedöl.
Te ne akard a taxist a Fuvarszervezöhöz hasonlítani!
Csak nem képzeled, hogy azt a rengeteg pénzt, idöt, fátadtságot csak úgy kidobják az ablakon.
Igen.
Ha nekik úgy tetszik akkor urh-n fognak forgalmazni.
Ha nemtetszik akkor álj ki a drsztra mezitáb és boldogulj!
Láthatod, még a hiénakutya is megmondta, fuvarszervezö nélkül nincs boldgulás!!

:-)

inzert válasz |       2013.07.14. 10:48:56  (159)
Ha nekem összeomlik a kocsim lekopik a sárga szine, leáll a klímája akkor én is taxizhatok tovább?



költöi.
Tudom a választ. Nem.
Ha neki összeomlik forgalmazhat tovább??

inzert válasz |       2013.07.14. 10:44:42  (158)
Benne van a pakliban, hogy neked van igazad.

:-)

hiénakutya válasz |       2013.07.14. 10:40:17  (157)
Ezeket a dolgokat elég régóta szajkózom és most már különösebb teendő nincs.
Futkoshattok három-négy kört is, a kávé lefőtt, tehát a végét nem kell kivárni.
A taxizásnak, mint életformának itt van a vége.

hatvanegy

nazoli válasz |       2013.07.14. 10:29:36  (156)
Hm... Van abban valami, amit mondasz.

Most menjünk ki, és a szövőgépekhez hasonlóan verjük szét a GPS-t?

Várjuk ki a - hát nem mondom, hogy a végét - de még egy kicsit.

Még futunk egy-két kört.


nazoli válasz |       2013.07.14. 10:23:25  (155)
Várgyá Roland!

A T4-nél már olvasták az általánost, hogy jövő héttől 40.000 befizet, oktatás, augusztus közepitől tesztelés, oszt az szeptember 1-jétől élesben.

nazoli válasz |       2013.07.14. 10:20:29  (154)
Megmondom, mit csinál. Összeomlik, és URH-n adják ki a címeket. Ezt nem én találtam ki. Ahol ez működik, mindenhol így van.

Tudod mit? Bárcsak ez lenne a legnagyobb problémánk. Mindig ömlés, aztán összeomlik a GPS.

hiénakutya válasz |       2013.07.14. 10:18:15  (153)
Jaj, Istenem!
A Lajtától nyugatra mindenhol drágább a rendelt taxi, minek következtében a piac feletti ellenőrzés nincs a fuvarszervezők kezében. A személyi feltételek is jellemzően szigorúbbak, tehát ott egy befektető nem tud tücsköt-bogarat ráengedni a piacra, és hiába támogatja meg technikával, ha a fuvarok többsége nem a technikán keresztül realizálódik.
Most bemutatom számodra a budapesti helyzetet, mert szemmel láthatóan nem ismered.
Budapesten a jelenlegi szabályozás szerint két éves jogosítvány, PÁV 2 (8.310 Ft), valamint egy egyhetes, 3, azaz három foglalkozásból álló (!) szaktanfolyam, a végén vizsgával (41.200 Ft) szükséges ahhoz, hogy valakiből taxi-gépkocsivezető lehessen.
Kell egy autó (minden bokorban kap), egy igazolvány (2500 Ft) és uzsgyi!
Már csak utas kell.
Hol van az utasok 90 %-a?
A fuvarszervezőknél.
Csakhogy a taxisok 90%-a is ott van, és a többségük megeszi reggelire a kezdő kollégát. Mire a kezdő felfogja, hogy a cím, ami elhangzott a rádión, százhúsz méterre van tőle, addigra már ki is adták, és a rutinos, aki fölvette, már oda is ért.
Hiába van nekem rengeteg pénzem, kiadó autóm, piacom, az embereim nem fogják tudni hozni a tervet, mert nem fognak tudni dolgozni a sok rutinos retektől.
Ez hosszú távon bosszantó lehet.
Segíthet a probléma orvoslásán a dropsztrendszer kialakítása, de a szutyok taxisoknak semmi se jó, ezért zúgolódnak miatta, nem állnak be, hisztiznek, ha elküldik őket valahova a halál faszára, és ugyanúgy fönn kell tartani hozzá a központot, diszpécserestül, ami tetemes költségvonzattal jár. A saját embereim előnyben részesítése is nehezebb, mert a többi előbb-utóbb levágja, hogy bizonyos fuvarok nem jönnek ki a csövön.
Nem az igazi.
Szerencsére itt van nekünk a modern technika! Ez megfosztja a rutinból fakadó előnytől a régieket, így a kezdők is labdába tudnak rúgni. Teljesen átláthatatlanná teszi a fuvarok ki- és elosztását. A diszpécserek fele fölöslegessé válik, egy nagyobb cégnél ez havi szinten milliós megtakarítást eredményezhet. A rendszer alkalmas az alkalmazottak nyomon követésére, ezáltal ellenőrzésére, de a beruházást most még a meglévő állománnyal lehet kifizettetni.
A kis cégeknek aránytalanul nagy megterhelést jelenthet a rövid határidővel előírt beruházás (megspékelve a kötelező vagyoni letéttel); elképzelhető, hogy a konkurencia egy részétől is meg lehet szabadulni; a hozzájuk eddig befizető taxisok kénytelenek lesznek a talpon maradó cégeknek fizetni, így azok sokkal kevésbé lesznek kénytelenek a taxis kedvében járni, mint valaha.
Jól látható, hogy a piac sajátosságai miatt az, ami a Lajtától nyugatra a taxisok kényelmesebb, hatékonyabb munkavégzését szolgálja, nálunk teljesen más hatás elérése érdekében, valamilyen nyomás hatására került a rendeletbe - persze, hogy túlterjeszkedés. Ennek haszonélvezői ti a büdös életben nem lesztek, mert a fogyasztói szokások egyik napról a másikra nem fognak megváltozni, és mivel a rendelt taxi továbbra sem lesz drágább az utcainál, a fuvarok döntő többsége továbbra is a fuvarszervezők kezén fog keresztül menni. A céges autó és a mezítlábas kocsi közti látványos megjelenésbeli különbség megszűnik, ez bizonytalanságot fog szülni az utasban, ami miatt nem nőni fog az utcai fuvarok aránya, hanem sokkal inkább csökkenni.
A költségeitek miatt egységnyi idő alatt magas pénzforgalmat kell majd produkálnotok, ez pedig, az elérhető tarifa mértéke miatt, csak fuvarszervezőn keresztül lesz lehetséges.
A vége inkább már Inzertnek szól.

Ez itt Magyarország.
A Lajtától keletre.

tizenkilenc

[1] 2 [3] [4] [5] [6] [7]  ... [13]

(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft