[1] 2 [3] [4] [5] [6] [7] ... [13]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása
egyébként a 6x6-nál az elején még 4000/hó volt a telefon plusz a net díja. |
|
A tgfsz az nem a szakmai oldal volt.
A szakmai oldalt a "taxicég" vezetök képviselték. |
|
Na, akkor itt most elég volt!
Jól figyeljél gyökér!
A tegnapi aljas, velejéig rosszindulatú -egyébként nekem írt- hozzászólásodat lenyeltem, de most betelt a pohár.
Igen baszdmeg, mutyizunk-mutyizok a háttérben, és a júdáspénzből fogok menni nyaralni.
Remélem vágod?
De, szerencsére itt vagy te, a szakma ikonja...a megtestesült tisztesség!
Most hosszan írhatnék jellemrajzot egy olyan emberről, aki egyszerre próbálja a 60.000-es telefonról elhitetni az olvasókkal, hogy 90.000 forint, csak hogy , mint volt 6x6-os hátrafelé köpködhessen, de eközben nem zavarja RT5-nél a méregdrága kártyalehúzó, és a pénzért megvásárolandó reklámmatrica...
Viszont, tegnap megtettem, hogy őszintén válaszoltam egy feltett kérdésedre, amit egyébként praktikusabb lett volna figyelmen kívül hagyni, és ezek után nem elég, hogy tegnap visszaéltél a korrektségemmel, sértő célozgatásokat tettél, de még most rá is teszel egy lapáttal.
A többiek megköszönhetik neked, hogy tőlem itt a büdös életben ehhez hasonló témában választ nem kap senki.
És, ha odafigyeltél volna a Csoguval folytatott csörtémre...érthetően leírtam, hogy gyűlölöm, ha valaki aljas, jellemtelen módon megpróbál hülyére venni.
Nagyon nagy hibát vétettél.
|
|
"A szakmai oldal mondta, hogy erre van szükség a rend elérése érdekében!"
Lehet,hogy ezt is a TGFSZ javasolta??? Vagy erről is megkérdezték őket nem hivatalos levélben? |
|
Igen.
Csak az a nagyon nagy külömbség (többek közt), hogy ott saját jól felfogott közös érdekük miatt önként próbálják használni.
De itt európa közepén ez kötelezö!
Itt nincs opció összeomlásra.
A szakmai oldal mondta, hogy erre van szükség a rend elérése érdekében!
Márpedig a rend a lelke mindennek :-) |
|
Bécsben is összeomlik, és URH-n forgalmaznak tovább.
Az összeomlást ne úgy értsd, hogy kikapcsol, nem működik, hanem a már egyszerűen nem talál szabad kocsit, és nem tudja értelmezni a helyzetet.
|
|
Gabi, szia
sőt, akikkel éjjel beszéltem, mondták is, hogy hétfőn be kell vinni 27500.- első részletet és még kell egy kicsi a tervhez...
a válaszom nem ismertetem itt, mert a törpe cenzor szívrohamot kap, amit nem vennék a szívemre:)))
|
|
Figyelj kedves inzert!
Ne szarakodj mert megütöd a bokád!
Természetesen ha a címkiadó rendszer összedöl akkor összedöl.
Te ne akard a taxist a Fuvarszervezöhöz hasonlítani!
Csak nem képzeled, hogy azt a rengeteg pénzt, idöt, fátadtságot csak úgy kidobják az ablakon.
Igen.
Ha nekik úgy tetszik akkor urh-n fognak forgalmazni.
Ha nemtetszik akkor álj ki a drsztra mezitáb és boldogulj!
Láthatod, még a hiénakutya is megmondta, fuvarszervezö nélkül nincs boldgulás!!
:-) |
|
Ha nekem összeomlik a kocsim lekopik a sárga szine, leáll a klímája akkor én is taxizhatok tovább?
költöi.
Tudom a választ. Nem.
Ha neki összeomlik forgalmazhat tovább?? |
|
Benne van a pakliban, hogy neked van igazad.
:-) |
|
Ezeket a dolgokat elég régóta szajkózom és most már különösebb teendő nincs.
Futkoshattok három-négy kört is, a kávé lefőtt, tehát a végét nem kell kivárni.
A taxizásnak, mint életformának itt van a vége.
hatvanegy |
|
Hm... Van abban valami, amit mondasz.
Most menjünk ki, és a szövőgépekhez hasonlóan verjük szét a GPS-t?
Várjuk ki a - hát nem mondom, hogy a végét - de még egy kicsit.
Még futunk egy-két kört.
|
|
Várgyá Roland!
A T4-nél már olvasták az általánost, hogy jövő héttől 40.000 befizet, oktatás, augusztus közepitől tesztelés, oszt az szeptember 1-jétől élesben. |
|
Megmondom, mit csinál. Összeomlik, és URH-n adják ki a címeket. Ezt nem én találtam ki. Ahol ez működik, mindenhol így van.
Tudod mit? Bárcsak ez lenne a legnagyobb problémánk. Mindig ömlés, aztán összeomlik a GPS. |
|
Jaj, Istenem!
A Lajtától nyugatra mindenhol drágább a rendelt taxi, minek következtében a piac feletti ellenőrzés nincs a fuvarszervezők kezében. A személyi feltételek is jellemzően szigorúbbak, tehát ott egy befektető nem tud tücsköt-bogarat ráengedni a piacra, és hiába támogatja meg technikával, ha a fuvarok többsége nem a technikán keresztül realizálódik.
Most bemutatom számodra a budapesti helyzetet, mert szemmel láthatóan nem ismered.
Budapesten a jelenlegi szabályozás szerint két éves jogosítvány, PÁV 2 (8.310 Ft), valamint egy egyhetes, 3, azaz három foglalkozásból álló (!) szaktanfolyam, a végén vizsgával (41.200 Ft) szükséges ahhoz, hogy valakiből taxi-gépkocsivezető lehessen.
Kell egy autó (minden bokorban kap), egy igazolvány (2500 Ft) és uzsgyi!
Már csak utas kell.
Hol van az utasok 90 %-a?
A fuvarszervezőknél.
Csakhogy a taxisok 90%-a is ott van, és a többségük megeszi reggelire a kezdő kollégát. Mire a kezdő felfogja, hogy a cím, ami elhangzott a rádión, százhúsz méterre van tőle, addigra már ki is adták, és a rutinos, aki fölvette, már oda is ért.
Hiába van nekem rengeteg pénzem, kiadó autóm, piacom, az embereim nem fogják tudni hozni a tervet, mert nem fognak tudni dolgozni a sok rutinos retektől.
Ez hosszú távon bosszantó lehet.
Segíthet a probléma orvoslásán a dropsztrendszer kialakítása, de a szutyok taxisoknak semmi se jó, ezért zúgolódnak miatta, nem állnak be, hisztiznek, ha elküldik őket valahova a halál faszára, és ugyanúgy fönn kell tartani hozzá a központot, diszpécserestül, ami tetemes költségvonzattal jár. A saját embereim előnyben részesítése is nehezebb, mert a többi előbb-utóbb levágja, hogy bizonyos fuvarok nem jönnek ki a csövön.
Nem az igazi.
Szerencsére itt van nekünk a modern technika! Ez megfosztja a rutinból fakadó előnytől a régieket, így a kezdők is labdába tudnak rúgni. Teljesen átláthatatlanná teszi a fuvarok ki- és elosztását. A diszpécserek fele fölöslegessé válik, egy nagyobb cégnél ez havi szinten milliós megtakarítást eredményezhet. A rendszer alkalmas az alkalmazottak nyomon követésére, ezáltal ellenőrzésére, de a beruházást most még a meglévő állománnyal lehet kifizettetni.
A kis cégeknek aránytalanul nagy megterhelést jelenthet a rövid határidővel előírt beruházás (megspékelve a kötelező vagyoni letéttel); elképzelhető, hogy a konkurencia egy részétől is meg lehet szabadulni; a hozzájuk eddig befizető taxisok kénytelenek lesznek a talpon maradó cégeknek fizetni, így azok sokkal kevésbé lesznek kénytelenek a taxis kedvében járni, mint valaha.
Jól látható, hogy a piac sajátosságai miatt az, ami a Lajtától nyugatra a taxisok kényelmesebb, hatékonyabb munkavégzését szolgálja, nálunk teljesen más hatás elérése érdekében, valamilyen nyomás hatására került a rendeletbe - persze, hogy túlterjeszkedés. Ennek haszonélvezői ti a büdös életben nem lesztek, mert a fogyasztói szokások egyik napról a másikra nem fognak megváltozni, és mivel a rendelt taxi továbbra sem lesz drágább az utcainál, a fuvarok döntő többsége továbbra is a fuvarszervezők kezén fog keresztül menni. A céges autó és a mezítlábas kocsi közti látványos megjelenésbeli különbség megszűnik, ez bizonytalanságot fog szülni az utasban, ami miatt nem nőni fog az utcai fuvarok aránya, hanem sokkal inkább csökkenni.
A költségeitek miatt egységnyi idő alatt magas pénzforgalmat kell majd produkálnotok, ez pedig, az elérhető tarifa mértéke miatt, csak fuvarszervezőn keresztül lesz lehetséges.
A vége inkább már Inzertnek szól.
Ez itt Magyarország.
A Lajtától keletre.
tizenkilenc
|
|
[1] 2 [3] [4] [5] [6] [7] ... [13]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása |