FÓRUM - Eddig tudtam kussolni
Fórum » Hírek fórumai » Eddig tudtam kussolniSúgó


182 hozzászólás 13 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] [2] [3] [4] [5] 6 [7] [8] [9] [10] [11]  ... [13]

(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása

szálka válasz |       2013.07.13. 16:46:35  (107)
A kidolgozatlansága miatt változás várható a rendelet vonatkozó részében. (ez is oka lehet a levélnek)

szálka válasz |       2013.07.13. 16:43:49  (106)
Az viszont egy programmal biztos megoldható, hogy a napszakokhoz igazodva legyen egy optimalizált taxiszám a kiemelt körzetekhez. Aztán ha az a szám drasztikusan csökken, vagy oktalanul megnő, akkor jelezzen a készülék.

inzert válasz |       2013.07.13. 16:43:22  (105)
Én nem szeretnék menetközben drosztokra bejelentkezgetni.
Több okból sem.

csogu válasz |       2013.07.13. 16:43:12  (104)
Az URH-ra szükség van, hiszen vegyük csak a reklamát alapul.

De pl. mivel az utasok jelentős része rendelkezik már okos telefonnal, de legalábbis mobillal, a rendszer ki is értesítené egy sms formájában, ha a rendelt taxi mondjuk 1km-es körzetébe érkezik, így a címen történő várakozás (remélhetőleg) jelentősen csökkenthető lenne.

inzert válasz |       2013.07.13. 16:38:32  (103)
Ha figyelembe vesszük a rendelkezésben leírtakat miszerint 20 méteres pontossággal 5 másodpercenkénti frissítéssel kell komminikálni a készüléknek akkor nem droszt kell hanem jó erös hardver eszköz.
Azt, hogy mikor ki kapja a címet, azt nem nagyon kell tárgyalgatni mert azt elég egyértelmüen szabályozza a rendelet.

szálka válasz |       2013.07.13. 16:37:44  (102)
A -nevezzük így- korszerűsített címkiadó rendszer használatából még nem következik, hogy ne lenne URH az autóban. Következésképp a kommunikáció megoldott. Feltéve, ha a kollégák kellőképpen kollegálisak.
Ha meg egy megfelelő kijelzőn láthatnánk is egymást, vagy bejelölve egy körzetet tudhatnánk, hogy ott mennyien tartózkodnak, akkor tervezhető lenne a mozgás.

csogu válasz |       2013.07.13. 16:14:59  (101)
Anno a Mini indulásakor ez volt az alapötlet.

Valaki írta itt, hogy eddig ha nem is volt fuvarod, hallottad, hogy mi zajlik körülötted és tudtál helyezkedni. Emlékszem még alelölülő kollégára, amikor kezdte a taxizást, hogy arra figyeltem fel nála, hogy amikor valahol beindult a munka, mondjuk valaki jelezte, hogy itt és itt utasok vannak, akkor nem telt el 10 perc és megjelent.

Mobilizálhatóságunkat megőrizve, a munka felé történő orientálásunkat nem szeretnénk elveszíteni és pont az a félő, hogy ez fog elveszni.

Ahogy alelölülő is írta, ez a rendszer lehetne hasznunkra, sőt, nagyon is helyén való lenne a rentábilisabb munkavégzés felé irányuló elmozdulás, kihasználva a kor technikai lehetőségeit.

Jelezhetné például a taxisok felé, hogy az adott kerületbe, de nevezhetjük körzetnek is, várható-e előrendelés 1 órán belül, mert akkor nem biztos, hogy Gazdagrétről begurulnék, vagy Rákosligetről.

Gondolom veletek is előfordult már nem 1x, hogy begurultatok, majd a hátatok mögé dobta a címet.

Valóban nem lenne rossz, ha az URH-n történő címkiadást felváltaná valami korszerűbb megoldás, de ezt is csak úgy tudom elképzelni, hogy hagynak elég időt a tesztüzemmódra, hogy a kezdetleges hibákat ki lehessen küszöbölni.

A cégek közötti kommunikáció szerencsére most olyan irányba mozdult el, ami ezt elősegítheti, hiszen a most piacon maradó cégek hosszú időre a főváros meghatározó cégei maradhatnak, így érdemes hosszútávra befektetni.

szálka válasz |       2013.07.13. 16:10:36  (100)
Maradjunk annyiban, hogy jogalkotói oldalról, és -nem hivatalos- levél formájában.

Kekec válasz |       2013.07.13. 15:57:59  (99)
Ez nagyjából igy működik Bécsben,ahogy itt leírtad.
Nem te tervezted a rendszert?
:)

69 válasz |       2013.07.13. 15:54:47  (98)
Azt elárulod,hogy ki kérte a véleményeteket? Hivatalos formában vagy csak szóban?

szálka válasz |       2013.07.13. 15:26:02  (97)
Basszus! :-) Pedig nem is beszéltünk össze.

szálka válasz |       2013.07.13. 15:24:23  (96)
Jó ezt olvasni, mert megerősít bennünket abban, hogy nem címkiadó taxiállomásokban, hanem körzetekben kéne gondolkodni.

Egyébként...hogy ne legyen senkiben hiányérzet az információáramlás miatt...még nincs egy napos az a levél, amiben a véleményünket kérték ebben a témában.
Segítsetek használható ötletekkel!

nazoli válasz |       2013.07.13. 15:08:55  (95)
Nagyon közel állunk egymáshoz ebben a dologban. Mondhatnám megegyezünk.

Uraim!

Ilyesmiket szeretnék tartalmában, és színvonalában is.

Brian May válasz |       2013.07.13. 15:03:39  (94)
100% IG EGYETÉRTEK VELED! !!!!!!!

alelölülő válasz |       2013.07.13. 14:25:22  (93)
Egy-két észrevétel a gps-alapú címkiadáshoz:
Ha rajtam múlna, akkor virtuális taxiállomásokat hoznék létre, amelyekről meghatározott
körzetekbe történne a címkiadás.
A fuvarral végző taxistól megkérdezné a rendszer, hogy melyik környékbeki drosztra akar bejelentkezni.
Ekkor kiírná neki a környékbeli drosztokat és a pillanatnyi helyzetet, bejelentkezett kocsik számát.
Ez főleg a belső kerületekben lenne így, mivel itt a jelentkező fuvar 2-3 km-es körzetében
akár 20-30 szabad taxi is lehet, ezek között a régebben várakozót illetné a fuvar.
Gazdaságossághoz az lenne a legfontosabb, hogy a külterületekre irányuló fuvar esetén ne kelljen
visszakullogni a városba. De ez illúzió, lehet, hogy éjjel 3-4 kocsit kivisznek mondjuk Rákosborzasztóra,
és jó esetben talán egyet, ha visszahoznak.
De egy ilyen Rákoskeresztúron, Nagytétényben, Árpádföldön, Máriaremetén, Soroksáron, stb. jelentkező fuvarnál nem csak azt kell
figyelni a rendszernek, hogy van-e éppen akkor ott kocsi, hanem azt is, hogy tart-e oda utassal valaki.
Ne forduljon elő az, hogy rágurul valaki 10 km-t azért, hogy 3 utcával odébb menjen valaki, a végzős kocsi meg beballag 10 km-t,
mert fuvar legközelebb órák múlva várható. Aztán a pársarkos fuvar teljesítése után mehet vissza 10 km-t az is, aki kigurult.
Külterületen végző taxist tájékoztathatná a rendszer, hogy a korábbi rendelések alapján mire számíthat.
Van-e várakozó kocsi ott, várható-e, hogy 1 órán belül rendelés érkezik.
Javaslatot tehetne, hogy pl. Keresztúrról Zugló, vagy Kőbánya felé érdemes elindulni.

Még annyit: ilyen párbajozós fuvarszerzési módszer szerintem a világon sehol se működik már
legalább közepesen fejlett országban.

Nem utolsósorban: ez a rendszer tett minket kollégákból ellenfelekké, akikkel harcolni kell.

[1] [2] [3] [4] [5] 6 [7] [8] [9] [10] [11]  ... [13]

(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft