FÓRUM - TaxiQuick! Az új reménység!
Fórum » Droszt Híradó » TaxiQuick! Az új reménység!Súgó


208 hozzászólás 14 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] [2] [3] [4] 5 [6] [7] [8] [9] [10]  ... [14]

(Új hozzászóláshoz lépj be)

osztap válasz |       2014.05.17. 07:44:27  (148)
Nálam óránként 1MB. Nem tudni mennyi cím lehet. A kiadott címeket nem látod. Még 1-2db-nál többre nem lehet számítani naponta.

dr.Kotász válasz |       2014.05.16. 18:25:29  (147)
Valaki megírná a frankó adatforgalmát/ óra?
Esetleg még azt,hogy mennyi re
ndelés van átlagosan 10 óra alatt?Mennyi az esêlyem,hogy búcsut mondhatok a fuvarkufáromnak?
Kiváncsian várom a frankó adatokat.
.

taxiquick válasz |       2014.05.16. 06:26:17  (146)
Szervusz! Ez a "mocorog" kifejezés tetszik ;) Valóban hűen adja vissza azt, amire tényleg szükség lenne: egy egyszerű, de egyértelmű visszajelzést arra, hogy "benne vagy a rendszerben". Akkor is, ha esetleg már 15 perce egyetlen címet sem dobott Rád. Ez teljesen jogos. Még várjuk a hozzászólásokat, ötleteket ehhez a témához, de ez a mocorgás része lesz a következő verziónak.
Köszönöm a javaslatot, üdvözlettel:
TaxiQuick

taxiquick válasz |       2014.05.16. 06:19:36  (145)
Szervusztok! Mindkét alábbi hozzászólásotokat megvizsgáljuk a fejlesztőkkel, fontos témákat érintenek. A hangjelzés természetesen benne van a programban, a telefon alapértelmezett üzenet jelzését használja a TaxiQuick. Nem tudom, mi lehet az oka annak, hogy az adott rendelésnél Neked nem jött hang.
A háttérben futás szintén kritikus. Egyébként eredetileg abban bíztunk, hogy az alkalmazás többnyire a fronton fut, persze rá kellett jönnünk, hogy azért nem ennyire egyszerű az élet...
Jelentkezem mindkét témában, üdvözlettel:
TaxiQuick

Rtaxi378 válasz |       2014.05.16. 02:35:01  (144)
Amikor háttérből előhívom, gyakran ugrik fel az a bizonyos ablak: sajnos a TaxiQuick alkalmazás leállt. Erre kéne valami visszajelzés (hibaüzenet). Legjobb ha nem is áll le.

Rtaxi378 válasz |       2014.05.16. 02:28:55  (143)
Ezek szerint automatikusan frissül, mert ma este már nem csinálta. Viszont matattam a kesztyűtartóban, mikor egy pillanatra láttam a zöld csíkot, de hangot nem hallottam. Pedig alapban fent van a hangerő, mert más alkalmazás is fut rajta

taxiquick válasz |       2014.05.15. 22:21:29  (142)
Szervusz! Tegnap éjjel óta letölthető az új TaxiQuick Taxis verzió, ebben már orvosoltuk az Általad jelzett problémát. Köszönöm, hogy felhívtad erre a figyelmet!
Üdvözlettel: TaxiQuick

tudomis(kibic) válasz |       2014.05.15. 18:11:53  (141)
Itt van a Kutya elásva...
Ne is lehessen módosítani,mert megesznek a taxisok! Gondolom online tudjátok egyeztetni az adatokat a kamarával...

Amúgy sok sikert! A németországi -hasonló- szoftver miatt komoly bevétele lesz az itteni adóhivatalnak. Itt ugyanis bárkivel(!) elvitetheti magát az utas! :(

SOK SIKERT!
Gondolom percenként recseg, hogy "Jó pénzért segítek,és az lesz a tuti!", de ne dőljetek be!

Azon is érdemes elgondolkodni,hogy minden taxis sárgít,autóra ruház be milliókat,tagdíjat fizet,és a többi. Eközben nyekereg az adatforgalom miatt. Aber, bitte schön!

Tudod akik örömmel,és gazdaságosan használják a progit, azok nem írnak itt semmit. Nehogy mások "rákapjanak"... :(

Hogy világos legyek,ez a taxisok világa! Sajnos.

Már két éve nem taxizom, a szakmáim gyakorlom külföldön. Véleményem nem oszt,nem szoroz.




666666 válasz |       2014.05.14. 17:33:21  (140)
Ez taxisok fóruma,tehát soha nem lesz tökéletes.
Igénylik a fuvarkufárok álltal megállapított irreális tagdíjat,mert csak akkor gömbölyű a világ.

mercedes válasz |       2014.05.14. 09:54:09  (139)
Mondjuk lássam, hogy mocorog a program. Nincs lefagyva él. Hogy ne legyen nagy adatforgalom a GPS koordinátáimat irja ki. Akkor legalább látom, hogy él a rendszer.
Esetleg motivációs céllal, hogy ilyen és ilyen címet kiadtatok ekkor és ekkor valakinek. Lássuk a mocorgást.

taxiquick válasz |       2014.05.14. 06:25:02  (138)
Szervusztok! Eddig mindig csak követtem az eseményeket, azaz igyekeztem a felmerülő kérdésekre értelmes és általában (eddig egyetlen kivétellel) helytálló válaszokat adni. De most hadd használjam ki a fórum adta lehetőséget és én is kérdezzek v.mit Tőletek. A taxis oldali alkalmazás funkcionalitása szempontjából kicsit két tűz között érezzük magunkat. Kezdetben volt egy összetettebb, több funkcióval rendelkező taxis alkalmazás. Akkor két irányból is érkezett nyomás felénk: legyen a taxis oldal minél egyszerűbb: vezetés közben, "terepen" nem lehet nagyon kacifántos képernyőket kezelni. Legyenek nagy és színes nyomógombok, minimális funkció. Egyikőtök nagyon frappánsan azt mondta, hogy a kőbaltát szükséges megvalósítani. A másik szűk keresztmetszet az adatforgalom, jeleztétek, hogy ezen a téren sem lenne szabad nagyon elszállnunk, ez is egyszerűbb alkalmazás irányába mutat. Ugyanakkor jönnek a másik taxis oldalról is jogosnak tűnő vélemények, amelyek szerint a taxis oldali alkalmazás "egy nagy fekete képernyő, nulla kiegészítő információval".
Mit tud jelenleg a szoftver:
- rendelés kijelzése: elfogadás,elutasítás,
- elfogadott rendelés esetén: teljesítés, lemondás,
- látjátok az aktuális egyenlegeteket és az átlagos értékeléseteket,
- a segédmenüben lehetséges reg.adatokat módosítani, jelszót váltani.
Szóval arra lennénk kíváncsiak, hogy Ti milyen funkciót éreznétek szükségesnek még taxis oldalon?
Köszönettel: TaxiQuick

taxiquick válasz |       2014.05.14. 05:53:23  (137)
Szervusz! Ez nekem új információ, ilyen jellegű problémával még nem találkoztam. A pontos okát magam sem értem. Ugyan nem én programozom a taxis oldali alkalmazásokat, de azt tudom, hogy semmilyen esemény nem fut le a szoftverben a forgatás során. Ezt a mai napon azonnal megvizsgáljuk, jelentkezem az eredménnyel, megoldással.
Üdvözlettel: TaxiQuick

taxiquick válasz |       2014.05.14. 05:48:54  (136)
Szervusz! Valóban, az engedélyszámot tervezetten nem lehetséges módosítani, ez az egyedi azonosító a regisztrált taxisok esetében. A leggyorsabb megoldás az, ha betelefonálsz az ügyfélszolgálatunkra (+36 1 280-0179) és kéred az engedélyszámod módosítását vagy küldesz erről egy mailt az info@taxiquick.hu címre.

m4tthew válasz |       2014.05.14. 02:36:41  (135)
Én is csak támogatni tudom, hogy iOS-re is elérhető legyen az alkalmazás, mert egyrészt szerintem jóval többen használjuk mint gondolják, másrészt sokkal stabilabb és megbízhatóbb rendszer mint az android...
Ami pedig a legújabb verziót illeti, hiába teszem szabadra, amint háttérbe kerül, foglalttá válik, így viszont nem igazán lehet vele fuvart felvenni.. :)

Rtaxi378 válasz |       2014.05.14. 01:35:51  (134)
Újra kellet telepítenem, és ahogy forgatom a telefonomat, úgy vált át foglaltból szabadra és vissza. Ez kellemetlen mert a tartóban vízszintes, a szivarzsebben meg függőleges helyzetben van.

[1] [2] [3] [4] 5 [6] [7] [8] [9] [10]  ... [14]

(Új hozzászóláshoz lépj be)






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft