FÓRUM - TaxiQuick! Az új reménység!
Fórum » Droszt Híradó » TaxiQuick! Az új reménység!Súgó


208 hozzászólás 14 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] ... [6] [7] [8] [9] 10 [11] [12] [13] [14]

(Új hozzászóláshoz lépj be)

iron válasz |       2014.04.30. 13:17:28  (73)
Aki fuvart szervez, díjat kér.
Jelen pillanatban, ezek sokkal kedvezőbb feltételek, mint a meglévőek.

Vagy. Ha lenne egy olyan fuvarszervező cég vagy taxisok tömörülése :) (droidmentes), amit mi csinálunk (non profit), annak nem lenne működési költsége?
Hát dehogynem...

cooltour válasz |       2014.04.30. 11:52:40  (72)
Szerintem mindenképpen előrelépés az eddigi helyzethez képest. Igénybe veszel egy szolgáltatást, amiért annyit fizetsz, amennyi címet kapsz. Mindezt úgy, hogy nem támasztanak különböző követelményeket.
Ha nem vagy elégedett, letörlöd az appot, és kész.

Ha valamelyik üzemeltető vérszemet kapna,miként prognosztizálod, biztos vagyok benne, hogy megjelenik más, aki kedvezőbb feltételeket fog kínálni.

nazoli válasz |       2014.04.30. 11:23:46  (71)
Bécsben például nem fizet az utas kiállási díjat, viszont a fuvarközvetítő díját ő fizeti, és az ottani Taxiquick ( nem az, de nem tudom mi a neve) díját is az utas fizeti, amit a taxis aztán a hónap végén befizet a megfelelő kasszába.


baupexim1 válasz |       2014.04.30. 09:41:57  (70)
és fogja is sokáig

cooltour válasz |       2014.04.30. 09:36:27  (69)
Nálam is gyakran kéri a net engedélyezését. Persze ezt csak jóval később veszem észre, mert a háttérben fut.
Ennek ellenére már vittem utast.
Az adatforgalmat most néztem, valóban elég jelentős. Egy hét alatt kb. 260 MB.

hiénakutya válasz |       2014.04.30. 09:19:46  (68)
Akkor joggal példálózhatna Taxiquick azzal, hogy tőlünk nyugatabbra mi van.
Most hiába teszi, mert itt a taxis állja a cechet.

hatvanhat

baupexim1 válasz |       2014.04.30. 09:07:42  (67)
"de mi lenne ha az utas fizetné a kiállást is!"

be szép is lenne...

focilabda válasz |       2014.04.30. 06:56:32  (66)
Nevezzük inkább úgy ha már mindenképp ezt erölteted, hogy ez talán kevésbé rossz.
Azt is várom már nagyon, hogy mikor pottyan ki valamelyik taxista hozzászólásában, hogy oké, kell fizetni az applikáció használatáért de mi lenne ha az utas fizetné a kiállást is!
Nincs csalás mert látja az utas, hogy honnan jön a kocsi.
Szerintem ilyen körülmények között lehet tényleg hasznos a taxisnak.
Persze tudom, tudom. Mndenki ingyen áll ki. Csak ne viszonyítsunk ahhoz mert az sem jó.

baupexim1 válasz |       2014.04.30. 00:39:41  (65)
köszi az infót, akkor radír:(

tele5ös válasz |       2014.04.29. 21:13:02  (64)
Az 1. nap.
Délelőtt semmi. Aztán jött 1. El is vittem.
Aztán délután volt még 1. Az túl messze volt nekem. Du. 5-ig aztán semmi.
Hacsak akkor nem volt, amikor azt mondta a program, hogy engedélyezzem a netet. És ezt megcsinálta többször is. Pedig a telón állandóan van net.
Ha ilyen lesz máskor is, akkor ez is felejtős lesz.
Az adatforgalom pedig szerintem elég sok. Tegnap este vagy egy órát ment, ma reggel fél 8-tól kb este fél 6-ig. Ez 31Mb forgalom.

taxiquick válasz |       2014.04.29. 20:55:20  (63)
Szervusztok! Elnézést, de outsiderként hadd szóljak én is hozzá a TaxiQuick oldaláról. Természetesen bármit tudunk most ígérni pl. azt, hogy 2050-ben is 200 Ft lesz egy fuvar. Anélkül, hogy ilyen felelőtlen lennék, hadd tegyek hozzá a témához én is pár észrevételt:
1. Sosem lesz tagdíj. Ez a modell nem erről szól. Egy szoftvert készítettünk, ebben az iparágban ez a fajta közmű jellegű üzleti modell egyre jobban elterjed, a fix havi díj nem illik bele, éppen az a lényege, hogy teljesen használat-arányos (másik fontos jelzője a "demokratikus": mindenki egyforma "erős". taxis a rendszerben).
2. A díjat sem szeretnénk emelni. Egy olyan üzleti modellben vagyunk érdekeltek, amely "önjáró", a meglévő informatikai háttér mellett önállóan elműködik.
3. Alapvetően informatikusok vagyunk, persze érdekel bennünket a taxis-szakmai háttér is. Nem szeretnénk belemenni a csatározásokba, egyszerűen ezt az egész mobilos taxirendelést egy nagyon modern és előremutató témának éreztük, ezért kezdtünk bele.
4. Tőlünk nyugatabbra ez egy nagyon jól bevált és népszerű utas rendelési módszer, ennek ellenére a teljes rendelés állománynak az 5% érkezik mobilon, szóval egyfajta kiegészítő csatorna, nem lesz, nem lehet valódi konkurenciája a társaságoknak.
Elnézést,ha túl hosszan okoskodtam ;)
Üdvözlettel: TaxiQuick

iron válasz |       2014.04.29. 18:49:08  (62)
Ez nem lesz a mi dolgunk, mert lehet, hogy majd lesz olyan app, hogy az utas fizet, ha rendel...
Szóval nem csak ez az egy lesz, de jelen pillanatban szimpatikusak (anyagi szempontból)
:)
( ezt meg tudom, én is kipróbáltam pár évig, de psszt! )
:)

hiénakutya válasz |       2014.04.29. 18:27:07  (61)
És amikor már a "mi dolgunk" lesz, akkor meg már késő lesz.

(Csak a ti dolgotok lesz, több mint egy éve nem taxizom, de psszt!)
:-)

hetvenhat

iron válasz |       2014.04.29. 18:16:15  (60)
Van olyan, ahol pl. 100... és egy telon fut nálam ez a kettő.
De ez legyen az ő dolguk, a lényeg, hogy a kufárok is látják a veszély, mert ahogy hallottam a főtakács már rúgott ki taxist, mert a "beszélgetőn" reklámozta az appokat és valamelyik seggnyaló féreg felnyomta.
Ez most nem a mi dolgunk..
:)

hiénakutya válasz |       2014.04.29. 18:05:37  (59)
Neeem...
Nem ő ad neked esélyt a kufárokkal szemben, mert maga is egy kufár.
Te adsz esélyt egy újabb kufárnak a régiekkel szemben!
Ezt fogd már föl, reménysugár!
:-D

hetvenöt

[1] ... [6] [7] [8] [9] 10 [11] [12] [13] [14]

(Új hozzászóláshoz lépj be)






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft