[1] ... [7] [8] [9] [10] 11 [12] [13] [14]
(Új hozzászóláshoz lépj be)
..most tarts egy hosszú hétvégét....
:) |
|
Igen, és azt tudjuk, hogy meddig marad 200 forint a leadó? |
|
Hát nem?
Nekünk csak alternatíva...ráadásul tényleg ez irányba mozdul el a dolog.
:) |
|
Tudtam én, hogy setét vagy és nem érted!
Nem csalódtam.
A TaxiQuick egy kurva jó dolog!
Ha másért nem, hát azért biztosan, mert tolt egy kis pénzt a Hallónak, így aztán van hol szarozzuk egymást napestig.
De ne nevezzük már reménységnek!
Vagy nevezzük, de akkor reménység mire?
Meg tudod mondani?
Miben a f@szban reménykedsz?
Hogy más zsebet kell majd tömnöd az eddigi helyett?
Ez a reménységed?
Figyelj, én tiszta szívemből kívánom neked, hogy váljék valóra!
:-D
hatvannégy
|
|
Nem személyeskedünk talán, de egy új dolgot érdemes kipróbálni, ha esély ad a kufárokkal szemben méltányos áron. |
|
Persze. Jelen törvények értelmében 50 millát kell fizetni, ha tagdíjat akarsz szedni. Szerintem ezek le fogják nyomni a meglévőket.
Legyen minél több, hidd el szerintem nem árt. |
|
Nem tűnt fel neked, hogy olyan folyamatok zajlanak amik alapjában változtatnak meg mindent? Biztos nem, még 5 évvel ez előtt vagy leragadva, már a Keletiben is csak egy-két sakál múlatja a napját. Nézz körül, hátha feltűnik valami. Ha rajtad múlna még csak a 90-es éveknél tartanánk. A méltányos szolgáltatásért meg éri fizetni. A taxi rendelésre mindig lesz igény nézz körül látni fogod. A jövő csak részben épülhet a mezitlábas taxizásra. természetesen a hiénák teljes kizárásával. Így a te fajtádnak itt lejárt az ideje. Csak gondold végig, hogy én mit teszek közöd nincs hozzá. |
|
még egy privát megjegyzés: legyen egy kezdeményezés jó vagy rossz, biztos, hogy dugába dől az elején, mert a személyeskedés és a seggek keresése már 20 éve teszi tönkre a taxisokat.
A legjobb pl., amikor a kufár "etikást" állít a többire, a többi közül. Első perctől kezdve nem értettem: két érdek taxis vagy kufár. az etikás meg az "átjáró ház"...
úgyhogy, itt ha kérhetem ne személyeskedjetek.
thx |
Hogy a jövőben mi lesz, azt nem tudjuk.
Azt tudjuk, hogy MOST nincsen tagdíj.
De, ha már jósolni kell: ők sem abból akarnak megélni, hogy te csak horgászgatsz kedvedre és közben meg nem fizetsz nekik egy ruppót sem.
huszonkettő
|
|
Két piac van, kevered.
Az egyik az utca, az integető a beülős, a droszt első. Ez a mi piacunk.
A másik a kufároké, a telefonszám tulajoké, főtakács,city, horvátcsaba (sic!) stb...
Jelen állás szerint, az apposok akarva akaratlanul őket szorongatják. Szerintem -ez egy idilli jövő- sokkal jobb lesz a taxisoknak, ha pl. 3 napig horgászik, akkor nincs tagdíj.... |
|
Számodra ez nagyon magas, meg se kíséreld felérni!
Te továbbra is tekints megváltóként egy vállalkozásra, amelyik a piacod minél nagyobb részét szeretné a segítségeddel megszerezni!
És ne csak bízz benne, ne csak éltesd, ne csak imádd, de fizess is neki!
Ez való neked.
kilencvennyolc |
|
Neki semmi nem jó, csak ha a Keletiből dolgozunk, vagy az sem. |
|
Mindegyik cég igen méltányos feltételekkel indult.
Nézd, mindig az diktál, aki ellenőrzi az adott piacot! Ez a világ rendje, és ez most sem lesz másként.
Ez egy profitorientált vállalkozás, nem karitatív szervezet. Ennek megfelelően kell működnie, nincs ezzel semmi baj.
De, hogy ezt reménységnek nevezni, felkiáltójellel a végén...
Ideológiát gyártani rá, hogy majd ez segít megszüntetni a fuvarszervezőktől való függőséget, miközben ez sem más...
Szánalom.
Hordjátok-vigyétek a náluk jelentkező utasokat, hozzátok őket helyzetbe, segítsetek nekik, hogy a piacotok minél nagyobb szelete fölött vegyék át az ellenőrzést!
kilencvenkilenc |
|
Próbáltad már? Nem rossz egyik sem, ha beindul.
Csak akkor fizetsz, ha dolgozol általuk...
Ez a systém nem a kufároké |
|
Ugyanaz, mint a többivel. |
|
[1] ... [7] [8] [9] [10] 11 [12] [13] [14]
(Új hozzászóláshoz lépj be) |