|
|
FÓRUM - 11-88-112
|
[1] [2] 3 [4] [5] [6]
(Új hozzászóláshoz lépj be)
Ez is 104 volt, meg spanban 147. Egy üveg skót anyag volt az ára az egységvezető felé:)) Aztán még egy üveg, hogy viszaülhessünk külön-külön Ladára:), de hogy miért azt nem ecsetelem, mert most itt csak a szépre emlékezünk! |
Ami kívülről nem látszik: elektromos ablakemelők elöl, központi zár, napfénytető, fehér műszőrme üléshuzat, 5 sebességes váltó :)) igen, mindez fekete rendszámos céges járműben! |
|
Találtam pár érdekeset a szekrényben... Íme a 104-es kocsi 1991-ben. |
Drága Komám! (akkoriban mindenkit így hívtunk magunk közt, így ez nem sértés!)
Kezdetben vala, hogy kiköltöztünk a Ciprusba egy konténerbe és dolgozgattunk a 1188112-ről, meg a civil CB-s megrendelőktől. Aztán mivel ez sajnos nem indult be annyira, hogy elég legyen, visszaköltöztünk a Kerepesire a telefonközpontba, ahol kaptunk egy kezelőpultot, ahonnan kezdetben egy ember ült be közülünk és szedegette a bejövő címeket, aztán kaptunk 1 fő telefonkezelő kisasszonyt, hogy a bent diszpécserkedő sofőr csak a címkiadással legyen elfoglalva. Egyik esetben sem volt megoldható, hogy a 222222-es telefonon érkező hívások közül mi kaphassuk a zsírt. Aki pedig a különszámunkat hívta, nem azért tette, amiért manapság választanak az ügyfelek maguknak szolgáltatót, vagyishogy amiatt, mert olcsóbbak lettünk volna. Hiszen ugyanaz a Főkockás autó volt a mienk is. Hanem talán azért, mert köztünk nemigen volt laposelemmel összegumizott Sokol rádió a műszerfalon, nem evett egyikőnk sem kockás kendőből szalonnát a bal első ülésről, és nem ült a kedves üléshuzatmentes műbőr ülésre. Ha pedig ráadásul ezek miatt vállalta, hogy esetleg picit többet kell várnia a kocsira, az szerintem nem fuvarlopás. De ha te mégis úgy érzed hát lelked rajta. |
|
Jé, ez érdekes.
Ez a "meglepetések helyett" már ilyen régi szlogen?
Sikerült megtalálniuk az örökké aktuálist asszem.
(Egyúttal az is kiderül itt a nagy utánanézésben, hogy a drosztok meg egy Tivadarról vannak elnevezve.
Jó pap holtig tanul. :D)
|
|
A FŐTAXI-helyett is elvégzett reklám,és marketing munka,a CB-sek saját pénzéből,olyan minőségi megrendeléseket hozott,ami az URH-soknak is meglepetés volt!Azokat a normális cimeket mi szereztük! |
|
A CB-sek minőségi szolgáltatása,olyan rendelésállományt képezett,amiből/átadott rendelésekből/még az URH-sok is profitáltak! |
|
Nem vagyok és nem voltam a becsületesség szobra de akkor is lenyúlták a jó címeket.Én akkor sem és most sem sírok. Dolgoztam és dolgozok ahogy kell. |
|
Nézzél már a tükörbe, becsületesség szobra. Annyi cím volt mint a szemét, de drosztkutyák akkor is voltak és sírtak, hogy nem tudnak dolgozni. |
|
Arról is emlékezzetek meg, hogy minden normális címet elloptatok az URH tól. Szóval saját kollégáitokat loptátok meg. Tolvaj banda. |
A Pocakot utoljára a 11-es buszt láttam vezetni. |
|
Ilyen kártyát még én is találtam nemrég a sufniban:))
Erről jut eszembe pár jó kis állandónk: pl. Kerepesi 29. MH... ja azt lenyúltam magamnak kompletten - bocsika:)) - milyen gyönyörű időszak volt! |
|
Akit te említettél Eccáz-ként, egy nagy bajuszú ember volt. Ha egyre gondolunk...
Apropó nagy bajuszú: volt a Papa becenevű, akivel vasárnap éjjelente a lőrinci uszodába jártunk pancsikolni, szaunázni, és akit úgy jellemeztünk, hogy ha valaki nem ismeri nézze meg a papírötvenesen a képet: na pont úgy néz ki, mint Rákóczi. |
Az első 100-as kollegát Kálmánnak hívták. Pont ő volt a Ciprusban a konténerben diszpécser, amikor először betettem oda a lábam kis taknyos 19 éves fejemmel és mondtam, hogy bácsi kérem szeretnék CB-zni. Ő is és sajnos 3 másik kollega is úgy halt meg, hogy kimentek valahova Szlovákiába átvenni 4 új Renault 19 Chamade-ot. Az országúton eléjük kanyarodott egy kamion és levágta a kocsijuk tetejét a kamion teherrésze ahogy alászaladtak. Másik srácot Attilának hívták, a többekre nem emlékszem. De amiről még a Kálmán az előző témából eszembe jutott, hogy ő azt kiabálta a rádióba, hogy: KILO KILO KILO:))) |
egycáz !
aztán már nem mondhatta az egy-et, csak, hogy szááááz !
Suzuki, asszem bordó... |
|
[1] [2] 3 [4] [5] [6]
(Új hozzászóláshoz lépj be) |
|
|
|
|
|