FÓRUM - VIDÉKI KOLLÉGÁK FIGYELEM!!! Átalakítják a TAXI fuvarozói jogszabályokat. ( MEGSZIVATNAK ) ORSZÁGOS TAXIRENDELET!
Fórum » Droszt Híradó » VIDÉKI KOLLÉGÁK FIGYELEM!!! Átalakítják a TAXI fuvarozói jogszabályokat. ( MEGSZIVATNAK ) ORSZÁGOS TAXIRENDELET!Súgó


8941 hozzászólás 597 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] ... [592] [593] [594] [595] 596 [597]

(Új hozzászóláshoz lépj be)

MCCCXCII válasz |       2011.03.09. 15:49:44  (16)
Elméleti vizsgatárgyak és vizsgaidők:

- vállalkozással kapcsolatos gazdasági, pénzügyi, adózási ismeretek (25
perc),
- általános vállalkozói ismeretek (25 perc),
- vállalkozással kapcsolatos munkaügyi ismeretek (25 perc),
- a személyszállítást érintő jogszabály ismeretek, a személyszállítási
szerződések szabályai (25 perc).


Ezt hogy értik?
Ha a tisztelt házban valaki szellent egyet a büfében, s azt megérzik, vagy meghallják, akkor rögtön bead valaki valami módosítást, mert „hallott” valami okosat.
Már a könyvelőm is panaszkodik, hogy alig győzi követni a sok változtatást.
Pedig azért fizetem, hogy tisztára mossa a pénzem:))

hiénakutya válasz |       2011.03.09. 13:18:27  (15)
Felvilágosítalak.

Tegyük föl, hogy kétezer taxis kibukik a rendszerből egy éven belül, mert az autója öregebb tíz évesnél!
Ők most legjobb esetben, havi 65,000 forinttal számolva, 130 millió forintot hordanak be különböző zsebekbe.
Ha közülük 1500-ból sikerül droidot csinálni, akik mondjuk napi 10,000 forintos leadó mellett folytatják tevékenységüket, akkor az előző összeg hirtelen 450 millióra nő.
Legyünk hihetetlenül nagyvonalúak!
Számoljunk úgy, hogy a 130 millióból nincs költsége a cégeknek (nyilvánvalóan nem igaz), viszont a 450 millió fele elmegy erre-arra. Ebben az esetben 225 millió áll szemben 130 millióval.
Havonta.
A különbség éves szinten 1 milliárd 140 millió forint. De legyen "csak" 1 milliárd.

Érted már?
És nagyon nagyvonalúan számoltam.

Hasonló cipőben járunk. Az autóm gázos, veri az Euro 5-ös normát. 4 légzsák, ABS, menetstabilizátor van benne, tehát túl is teljesíti az elvárásokat. Klímás, és minden ülés fűthető.
Bárhol a világon megfelelne taxinak.
Csak itt nem.
14 éves.


nazoli válasz |       2011.03.09. 12:14:09  (14)
Én nem.

smokie09 válasz |       2011.03.09. 11:58:22  (13)
Nem leszel kevesebben, csak átalakulsz!
DROIDDÁ!

nazoli válasz |       2011.03.09. 11:03:43  (12)
:DD

Igen. A perspektíva!:D

nazoli válasz |       2011.03.09. 11:02:29  (11)
Nem az a probléma évek óta, hogy sokan vagyunk? Hát, most kevesebben leszünk. Bár ebben én nem hiszek.

jomeo! válasz |       2011.03.09. 11:00:05  (10)



Bao válasz |       2011.03.09. 10:57:37  (9)
Visszasírjuk taxisfelvonulast!
Ő mindent elintézett volna!
:)

Apuka válasz |       2011.03.09. 10:48:31  (8)
látom, kezditek kapisgálni.
Talán mindenki rájön végre, vagy kiáll magáért vagy mehet a levesbe..

Éveken keresztül semmilyen összefogás nem volt a taxisok részéről!
Talán, mondom talán, most megmozdultok végre.
Azt kell megérteni, hogy most itt a lehetőség, hogy egy szervezet, egy élő szervezet mögé felsorakozzatok!

Vagy várhatjátok hogy felettetek átnyúlva a nevetekben hozzanak meg ilyen döntéseket a hatóságok!

jomeo! válasz |       2011.03.09. 10:33:02  (7)
A BKV-buszok kb 20, a metrókocsik 30 évesek. Gratulálok a Forradalmi Kormányunknak!

gipszjakab válasz |       2011.03.09. 09:52:28  (6)
Valaki amúgy felvilágosíthatna, hogy Magyarországon miért akarnak 10 évnél fiatalabb kocsikat taxinak, mit szaroznak a cégek is ezzel a korhatármegkötéssel?
Ha egy mondjuk 15 éves autó műszakilag megfelelt a vizsgán esztétikailag rendben van akkor mi a kifogásuk ellene (főleg, hogy a legtöbb 15 éves már rengeteg extrával is fel van szerelve)?
Ne kényszerítsen már senki, hogy megvegyem 3-4szer drágábban a szarabb (szervízigényesebb) új autót. Engem speciel az se zavarna ha egy 124-es, 123-as, vagy akár állólámpás Mergával,Ford Mondeóval, Toyota Carinával, stb.bármilyen öreg, szép állapotú kocsival vinnének haza. Lényeg, hogy tiszta legyen, műszakilag megbízható és az se hátrány ha kényelmes. Hogy milyen idős? Hát azt pont leszarom!
Károsanyag kibocsátás? Vicces! A gázos 10+ éves kocsim kevésbé szennyezi a környezetet mint az új csoda pdtdi, stb. motorokkal szerelt kocsicsodák. Az Ikarusokról és egyébb gépállatokról meg ne is beszéljünk.
A héten láttam a + taxinál kereklámpás mercit 150FT/Km-ért "B" kategóriával!
Nagyon el van baszva ez az ország!

Mat válasz |       2011.03.09. 02:47:00  (5)
Ez kemény !
5 évente újra kell vizsgázni + 10 évesnél nem lehet idősebb az autó.
Létszám és tarifa megoldatlan !

Emberek ha ez az előterjesztés ebben a formában életbe lép a többség számára lehetetlenné válik a taxizás, ha most nem teszünk valamit, akkor soha !

tomtom6 válasz |       2011.03.09. 02:10:07  (4)
Akinek annyi tőkéje van , hogy a rendeletben leírtakat , netalántán még a kocsicserét is fedezni tudja annak nem kell az utcán robotolni.

tomtom6 válasz |       2011.03.09. 01:59:07  (3)
Kérdezném nagy tisztelettel az okos beadványozóktól érdekképviselőktől és a többi sz@rkeverőtől , hogy ez a változat jó lett? Fennt megunták a sok nyűglődést és jól kib@sztak velünk. Köszönjük az illetékeseknek. Létszámkérdés megoldva.

Bbetyár válasz |       2011.03.09. 00:40:14  (2)
Fő levelezők, beadványozók, érdekvédők!

Cidesz, Mateszopsz, Telabasz és hasonló gittegyleti támogatók, tagok és elnökök!

Még írjatok sok sok levelet, sok sok okossággal.

[1] ... [592] [593] [594] [595] 596 [597]

(Új hozzászóláshoz lépj be)






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft