[1] ... [686] [687] [688] [689] 690 [691] [692] [693] [694] [695] ... [697]
(Új hozzászóláshoz lépj be)
Csak az utolsó mondatodra reagálnék. "A saját megélhetésüket tartják szem előtt és nem a taxisét(pláne nem az utasokét)" A mondatod első felével egyetértek,a másodikkal nem. Valamilyen szinten kénytelenek pátyolgatni a "kedvest", mert közvetve ebből van pénzük. (Jó nem viszik tulzásba.) Ha nincs utas,a taxisok vándorolnak, egy egy rohamnál nem tudnak autót küldeni, az ügyfél elmegy. Kevesebb megrendelő, kevesebb taxis, kevesebb tagdijbevétel. A fent leirtak pedig sajnos pontról pontra igazak. Egyetértek. |
|
Esetleg ez! :))))) |
|
Szavaidból immár egyértelműnek látszik,hogy nem taxizol,inkább telszám tulaj vagy üzlettárs vagy.
Nincs is ezzel semmi gond,hisz amúgy is ritka a másik oldal megnyílvánulása.
Mondanivalóm egy részét attus már leírta.
Nincs hasonlóság az általad leírt Tescós és egyéb példákkal és a jelenlegi taxis helyzet között.
Adhatja a multi 5Ft-ért a zsemlét(adja is),de mivel senki nem fog csak a zsemléért kimenni egy városszéli áruházba,túl nagy kockázatot nem vállal az akciójával,mert úgy is vesz az ember a zsemlén kívül mást is.(Ha már 1X ott van.)
De nekünk nincs más szolgáltatásunk,csak az,ami.És ebből adtok ti,a fejünk felett kedvezményeket.
Ez a szöveg meg,hogy :túl jól kerestünk anno.....
Ne haragudj,de inkább nem kommentálom!
De picit mennyünk vissza az időben
Jó pár éve még "rend" volt a piacon.Az üza ár ha változott,kis kivárás,majd a Főtaxi ha emelt akkor a többiek egy picit utána,oszt jónapot.Ment minden tovább a maga útján.Volt 8-10 cég,7-8000 taxis és X számú utas.
És itt jön a lényeg.
Magyarázd el nekem,hogy ebben a helyzetben mi szükség volt betörni a piacra taxisgyilkos tarifákkal? (150ft/km -350ft/liter!!!)
Taxis szakmai szemmel semmi nem indokolta egy új cég megszületését,hisz nem volt hiány taxisokból!
Akkor meg?
Mutass nekem 1 taxist,aki azért rimánkodott,hogy bár csak lenne egy olyan cég a piacon,amelyik gombokért fuvarozna mert már ég a pofája,hogy olyan sokat keres!
Nem hallottam arról sem,hogy az utasok tüntettek volna a magas taxiárak ellen és követelték volna az ócco taxitársaságok létrehozását.
Értsünk szót!
A saját önös érdekeik vezetik azokat az embereket,akik szotyi cégeket vezetnek.A saját megélhetésüket tartják szem előtt és nem a taxisét(pláne nem az utasokét)
|
|
Van olyan szmájli, hogy a kurva annnyyyyukat? |
|
Nem a vicc kedvéért,de már készül a következő cég.
Hisz lejár az 1 év adó mentesség és tb járulék kedvezmény,ami minden "munkahely teremtő" céget (amelyek regisztrált álláskeresőknek ad munkát) megillet.
És majd kezdődik minden elölről. |
|
Árboc csúcs taxi! Jól hangzik!
De hát tellllik a sok jóképességű taxisból!
Nem csinálunk egy ilyet? Már csak a vicc kedvéért is? Biztos lenne rá madár! |
|
Persze,a haverom csinálja,nagyon jó lessz,az egész hátsó szélvédő matricázva,havas hegycsúcs,csúcs ár,stb,de még vár őszig(addig hagy nőjön a létszám a szotyiknál) mert gondjai vannak az adrián a hajóval,nem kap normális karbon árbócot,meg hetete hazajönni az macerás,de szerintem csak sír.Na mindegy azért alakulnak a dolgok. |
|
És fogadjunk, hogy oda is fognak menni "taxisok"!
Bazz! Beledőlők az antennámba!! |
|
Lehet hogy MEGA,vagy Super lessz a neve. |
A nvére nem biztos hogy jól emlékszem,de hogy lessz,az biztos. |
|
Én is ezt akartam kérdezni,de letettem róla,mondván biztos vmi vicc. |
|
Neizééjmá!! Ilyen is van? Csúcs taxi??
Vagy csak hülyéskedsz? |
|
Kezdtek egy kicsit sokan lenni,3-4 hónap, és mivel a Volán már drága(147ft),mehettek a CSÚCS taxihoz(129ft/km),de viszont minden cím ídővel,és a tagdíj is csak 29000ft(2 hónapig)ha mégse jön be akkor Tescó árufeltöltői tanfolyam ingyenesen három hónap próbaidővel. |
Egész egyszerűen elképesztő, hogy nem vesznek tudomásul alap összefüggéseket, és számokat a taxisok!
Egy átlagosan dolgozó taxis, megy kb. 4.000-5.000 km-t havonta. A kihasználtsága nem több, mint 40-60%. A 60% azonban, csak a legjobbaknak tud összejönni. Ez 2000-2500 utas km.
Az egy kilométerre jutó költsége, attól függően, hogy hány kilométert megy, milyen üzemanyag, és javítási költségei vannak (az állandó költségeket most nem írom, mert az mindenkinél azonos) 100-120 Ft +- 10%.
A szotyik nagy része, majdnem mind, éjszakai cégek. Hasznos kilométerenként a bevétele 200-210 Ft. Ez nem kitalált adat, hanem korrekt zárásból számított! 50% esetén mi marad? Pontosan 0 ft!
Ha a nagytudású, kollégánk meg tudja mondani, hogy hol hibádzik a számításom, és le tudja vezetni, hogy hol van az költség, és bevételi hely, ahol ennél több tud maradni, akkor fejet hajtok, és önként vonulok szotyi céghez dogozni, és minden ismerősömet erre fogom agitálni! |
|
És van aki úgy is maradt! :-)) |
|
[1] ... [686] [687] [688] [689] 690 [691] [692] [693] [694] [695] ... [697]
(Új hozzászóláshoz lépj be) |