FÓRUM - Plus Taxi
Fórum » Droszt Híradó » Plus TaxiSúgó


10448 hozzászólás 697 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] ... [685] [686] [687] [688] 689 [690] [691] [692] [693] [694]  ... [697]

(Új hozzászóláshoz lépj be)

madhukari válasz |       2010.05.22. 06:39:21  (129)
Kedves Nazoli!
A leveledből egyetlen egy dologra szeretnék csak reflektálni.
Mégpedig arra,hogy nekem a taxi plus kft vezetőségéhez az égvilágon semmi közöm sincsen. Egyszerű alvállakozója vagyok a cégnek.Saját egyéni véleményemet osztottam meg azon tapasztalatok alapján,melyekre az elmult 32 év alatt szert tettem.
Ez minden. A többi -mint ahogy semmi sem- nem itt ezen a habiszti fórumon fog eldőlni.
Köszönöm. Kiregisztráltam.Sziasztok.

bujkáló888 válasz |       2010.05.21. 23:25:34  (128)
csáó
szerintem amig nem csinálunk megint sztrájkot benzin tarifák stb addig nem lesz itt változás!!
de hát ehhez össze kéne fogni mindenkinek ?!!!!!
és nem csak kis időre mint régen!!

TESZ válasz |       2010.05.21. 19:48:33  (127)
Olyanok vagytok kedves plusz taxisok, mint a nátha fertőzéssel szaporodik a számotok és egyszer csak elmúltok. Remélem minden valamire való csapat stoppot hírdet és nem fogtok szivárogni. A taxis ellensége vagy de azt nem látod, hogy a családodé is.

Nekem ne gyertek segíteni, majd megoldom!

Kellemes nyarat kívánok Nektek!
hétfő, kedd, szerda, csütörtök........

nazoli válasz |       2010.05.21. 18:00:45  (126)
Na ja. Nem ez volt a mondanivalóm lényege. Ez csak egy szemléltetése volt annak, hogy ez a jóember, Mahdukari, megint hülyére akar venni több száz taxist! Ha nem válik be egy alkalmazotti modell, akkor csinéljuk meg vállalkozókkal az olcsó taxit! És amilyen hülyék vagyunk mi, taxisok (tisztelet a kevés kivételnek), meg is esszük ezt a dumát!

Nagyon örülnék, ha az írás, és számolás tudó kollégáim, kicsit több elánnal vennék föl a harcot ezekkel szemben!

Évek óta pofázom, hogy a társaságoknál meg kellene szervezni egy alapszintű oktatást, ahol az ilyen fogalmakra, mint guruló, rezsikilométer, óra/bevétel, állandó költségek, adó, Tb, fizetési kötelezettségek, kihasználtság, NETTÓ JÖVEDELEM etc. etc. meg KELLENE TANÍTANI A TAXISOKAT! A saját, a cégek, az utasok, a társadalom, az állami költségvetés, és mindenkinek az érdekében!

Tett erre kísérletet a Lengyel Sanyi, még a 6x6-nál. Igaz, hogy elég gyengét, és rövidet, de legalább volt valami!

Hát azt kellene folytatni, csak egy erősebb kivitelben!

És akkor, talán, ez a mai helyzet sem fordulhatott volna elő. Ilyen méretekben biztos nem!

dorong válasz |       2010.05.21. 17:25:08  (125)
Egy apró gondolat...

"Szerinted miért csődölt be az Est?"

Jól írtad, az alkalmazotti rendszer nem vált be a budapesti taxispiacon.Ehhez nagyban hozzájárult az a szemlélet, vagy általános nézet, miszerint az aki taxis akar lenni, nagyjából vagy a vezetés szeretete, vagy az a lehetőség vonzza, hogy "tiszta" pénznek tűnik amit egy adott nap keres.Nem kell várni hóvégéig amíg utalnak.Ezt próbálta "hivatalos" keretek közé szorítani az Est Taxi alkalmazotti rendszere.Aminek az lett az eredménye, hogy a taxisok ahol lehetett manipuláltak mindennel amivel csak lehetett,hogy még véletlenül se annyinak tűnjön a bevétele ami a valós.A nem saját tulajdonú autót meg lehetett "gyepálni" a végtelenségig (elviekben).

Döntő többségben ez vezetett ahhoz,hogy az alaklmazotti rendszer megbukott mind az Est Taxinál, mind a Taxi4-nél.A különbség annyi hogy az Est Taxi eltűnt a süllyesztőben,míg a Taxi4 túlélt egy Wallis befektető csoportot.

Lehet elmélkedni, hogy és miért.

nazoli válasz |       2010.05.21. 16:55:24  (124)
Megnyugtatlak, nem volt felesleges. Megtudhattuk, hogyan gondolkodik egy felelős szotyi-cég vezető.

nazoli válasz |       2010.05.21. 16:38:54  (123)
„Kedves Dodi és Attus!
köszönöm a válaszreakciókat. Értem amit leírtatok,de ez csak egyfajta szemléleti mód. A Zsebetek irányából.”

Nem tisztem megvédeni egyik megszólított kollégámat sem, de nem tudom megállni, hogy erre ne reagáljak.

Pesze, hogy a zsebük irányából közelítik meg a kérdést, mert onnan is kell. A piacról élnek, és egyre rosszabbul! És ők ezt őszintén teszik. Nem hátulról jönnek. És a szemléletükkel sincs emmi baj. Ha ilyen szemlélettel élne ez az ország, akkor nem itt tartanánk.

De nézzük inkább a teiedet.

Nem akarom minősíteni a színvonalat. Nem a stílusét, mert az rendben van . De a gondolkodással problémáim vannak!

Hogyan lehet összehasonlítani a Száva utcai kutat, a sztotytaxival? A Szávában nem szotyi ár van, hanem 10 Ft-al olcsóbb, mint mondjuk az Ceglédi sarkon! Akkor lenne szotyi ár, ha az átlagos 350 helyett, 200-ért adná! De, ugye, ezt nem tudja megtenni, mert alatta lenne a beszerzési árnak! És nem hülye! Ha a taxi tarifa csak 10Ft-al térne el a másiktól, nem lenne szotyi! De Taxi Plus sem lenne!

Ebben a kihasználtsági ráta ügyben még lehetne valami igazad (honnan veszed ezeket a szavakat? releváns, ráta, tagdíj-szimbiózis, meg volt még valami, ami nagyon tetszett), mert tényleg lehetne a kihasználtság növelésével növelni a hatékonyságot, és ezzel a gazdaságosságot (ugye, hogy lehet érthetően is fogalmazni?), és lehetne a 150 Ft-os km. díjból még 160-170 Ft-os gurulót is összehozni. De ehhez sokkal kevesebb taxi KELLENE, HOGY LEGYEN, ÉS A TAXISOKNAK EGY KICSIT ÉRTENI KELLENE A SZAKMÁHOZ! Hát ezek itten a bökkenők!

A PLusnál is meg lehetett eleinte csinálni a 150-es gurulót. De most, hogy "fejlesztették" a létszámot a cég, és a dolgozóinak biztonságát megteremtendő, azóta a taxis már nem tudja megcsinálni, még a 100 Ft-os gurulóját sem! Még a legjobbak sem!

Idézlek "Ez egy zseniális ötlet volt,s ügyes volt aki meg tudta alapozni ilyen gazdasági helyzetben a cégének és az ott dolgozóknak a biztonságát. Ezeket az embereket gazdasági pozíciókba emelném,talán jót tenne Magyarországnak. Aki a veszteségekből profitot tud termelni,az valamit kell,hogy tudjon. Szerintem."

Hát ennél felháborítóbb, és cinikusabb megfogalmazást én még az életben nem láttam!

A cége biztonsága, a saját biztonsága! Az ott dolgozók biztonsága, az nem a taxisok biztonsága! És ezért olcsó tarifával megy! Nem ő megy olcsón, hanem a taxisok! Nem ő jár önköltségi ár alatt, hanem a taxisok! És nem a taxisok vannak biztonságban, hanem ő!

És mielőtt tévedésbe esnél, elárulom, hogy tele van ilyenekkel az egész ország legfelsőbb vezetése! A legnagyobb sajnálatomra, és az ország legnagyobb kárára! Tipikus! Te írtad! „Aki a veszteségekből profitot tud termelni,az valamit kell,hogy tudjon. Szerintem."

Igen! Megvan az aranycsinálás receptje, a zseniális közgazdász receptje! A más veszteségeiből profitot termelni! Ezt csinálják a multik, ezt csinálják újabban a zseniális vezetőkkel, és tulajdonosokkal bíró szotyicégek!

A multi diktál, MEGHATÁROZZA AZ ÁRAKAT (nem kiszámít, gazdaságossági szempontok alapján), és a termelő meg menjen tönkre!
A szotyik, a taxis veszteségeiből termelnek profitot! Nem a saját autóit viszi a vásárra, hanem a taxisét! Bravó! Szerinted miért csődölt be az Est? Miért tért át a vállalkozókra a T4? Miért nem alakít saját flottát egyik cég sem? Mert NEM TUDJA A SAJÁT AUTÓIT GAZDASÁGOSAN ÜZEMELTETNI! Minél több vállalkozót vesz föl, annál nagyobb a nyeresége!

Emiatt a gondolkodásmód miatt, nem lesz ebben az országban normális élet, a következő 40 évben sem! Ez az államilag engedélyezett szabadrablás országa! Nem Úniós, hanem egy banánköztársaság! Csak itt mi, magyar emberek vagyunk a rabszolgák!

Ugye, ennél lényegesen tisztességesebb szemléleti mód a Dodié, meg az Attusé? És a tiéd?


Ezt ennyire nem látod, vagy ennyire hülyének nézél itt pár embert? Azért írok pár embert, mert sajnos a taxisokat, akik ennél a Plus-nál dolgoznak, tényleg annak lehet!

Azt mondod, hogy 9 hónapja vezeted a statisztikáidat. Én 10 éve vezetem! 2003-ban például, 160-as kilométerdíjjal, 200-as alapdíjjal 140 körüli gurulót csináltam. A mai – sajnos már a 6x6-nál is összevissza – tarifákkal. Meg 170-et! Pedig a zárások alapján számított kihasználtságom 60%! És ezzel a legjobbak között vagyok, amit nem szégyellek hangoztatni! De akik azt tudják, amit én, nagyon kevesen vannak! A szakma maximum 15%-a! Kb 900 taxis Budapesten! Van még 2000, aki úgy átlagosan elvan, a többi meg, nem ér semmit! És az a kb. 3000, aki tud valamit, elég is lenne!

Azt írod, hogy nem szidalmazni kell őket. Igazad van. Nem őket kell szidalmazni, hanem azokat, akik megengedik, megengedték, hogy ez a szakma, ez az ország idáig süllyedjen! Még a taxisokat sem tudom szidalmazni, akik oda mennek hozzájuk, abban reménykedve, hogy ott majd jobb lesz! Tudod, miért? Mert egyszerűen ennyire buták! A saját genetikai adottságaiért pedig nem szabad szidalmazni bárkit is! Azt viszont aljas dolognak tartom, hogy ráadásul be is csapják őket!

„A helyzete egy mai taxis vállalkozónak ezen okoból kifolyólag szinte az ellehetetlenülés határán mozog.
Viszont ezen az sem segítene,ha az olcsó cégek beadnák a kulcsot. Ugyanis mostanra kifejlődött ez a tendencia és a gazdasági romokon,kihasználva a pénzetelenség előnyeit újabb és újabb válallkozások indítanának be hasonló cégeket. Ha már van ez a helyzet,akkor már jobb ha ezet fogadjuk el és ezt kezeljük,mivel megváltoztatni nem áll módunkban,egyszerű taxisoknak.”

Hazabeszélsz! Attól félsz, hogy még több szotyi alakul, és majd a te céged sem lesz már olyan biztonságos! Igazad is van! Még több fog alakulni, és tönkre fogsz menni! Csak az a baj, hogy magatokkal rántotok normális taxisokat is! És ez az aljasság a dologban, amit az előbb írtam! Te nem egyszerű taxis vagy, hanem egy rafinált, (lehet, hogy nem is taxis) akinek valami érdeke fűződik ahhoz, hogy hülyére vegyen párszáz taxist!

„A másik nagyon fontos kérdés ebben a tárgykörben,hogy a nagy cégek ugyan miért nem lépnek vissza árban? Talán mert a költségvetésük nem teheti meg? Pedig ezzel az egy radikális lépéssel vissza lehetne rendezni a piacot. Mi az oka,hogy ez nem történik meg?”

Megmondom neked. Több oka van, volt. Néhány, és nem feltétlenül fontossági sorrendben.

1. Nem feltétlenül emberbaráti szempontokból. Féltették a megszerzett pozícióikat (nem részletezem, de értsd mindenre: címek, tagdí, stb).

2. El sem tudták képzelni, hogy ekkora utas, és taxis elszívó ereje lesz a szotyiknak!

3. Mert ezen cégek menedzsmentje sem áll a helyzet magaslatán! Olyan taxisokból áll, aki az átlagnál kicsit jobb beszélőkével vannak megáldva, de egyébként semmi több nincs a fejükben! Sem üzleti, sem közgazdasági, sem szakmai érzékük sincs! Az erkölcsiről nem is beszélve. De még józan belátásuk sem!

De most majd meg fogod kapni ezt. Biztos vagyok benne, hogy le fognak menni. De ez már lényegesen több áldozattal fog járni, mint ha ezt tavaly márciusban megtették volna! És nagyon remélem, hogy ennek a te céged is áldozatul fog esni!

madhukari válasz |       2010.05.21. 09:34:07  (122)
SZEVASZTOK!
BOCS HOGY ITT VOLTAM. FELESLEGESEN.
SZIASZTOK!

TESZ válasz |       2010.05.21. 08:57:17  (121)
A HÚRT IS CSAK ADDIG, AMIG EL NEM SZAKAD ! Ha a mikéntek hogyanját kell majd magyarázni ki áll majd melletted??? Az adósság spirálban élök 99 % 25évvel elöbb temetkezik. Statisztikai adat akarsz lenni? Otthon tudják? A taxi reális ára a mai napon 7km es utakkal számolva 2400+jatt . Van valaki, aki meggyőz ennek az ellenkezőjéről? MATEK ZSENIK ! Egy Á4 es papír és megdől a Rátok eröltetett duma!

TESZ válasz |       2010.05.21. 08:46:48  (120)
A HÚRT IS CSAK ADDIG, AMIG EL NEM SZAKAD ! Ha a mikéntek hogyanját kell majd magyarázni ki áll majd melletted??? Az adósság spirálban élök 99 % 25évvel elöbb temetkezik. Statisztikai adat akarsz lenni? Otthon tudják? A taxi reális ára a mai napon 7km es utakkal számolva 2400+jatt . Van valaki, aki meggyőz ennek az ellenkezőjéről? MATEK ZSENIK ! Egy Á4 es papír és megdől a Rátok eröltetett duma!

attus válasz |       2010.05.21. 08:04:34  (119)
Egyben egyetértünk: Nem teszek különbséget a régi, és az új szotyik között, sőt akkor már tényleg inkább az új. Ha valaki 14 év után is csak frissítő árakkal tud magának piacot szerezni, azt nem tartom egy nagy szakmai sikernek!
Egy új céget felépíteni okosan valóban elismerésre méltóbb szakmai tett, de ettől még sajnos a módszer (dömpingár) számomra még mindig nem emészthetőbb!

Az Európai Unió tagállamaként 2010-ben pedig szerintem jogos elvárás lenne európai színvonalú szolgáltatást kialakítani, új autókkal, korszerű címkiadási technikával, magas szakmai színvonalon. Ez 150-160 Ft-os Km díjjal nem fog menni!
Akinek pedig nincs pénze ezt megfizetni az menjen Bkv-val, a taxi nem szociális szolgáltatás!

Én legalábbis így gondolom, de ha a piac rákényszerít, és nem tudok csak szotyi tarifával járni, majd keresek egy spant, veszünk egy 400e ft-os közép kategóriás dízel autót, és ketten hajtjuk éjjel-nappal amíg bírja szuflával!:-)

hannsp válasz |       2010.05.21. 07:47:36  (118)
Most hízik az Attila mája!
Ezt a propaganda szöveget ő íratta veled?
Te csak nem a Pacek vagy a Lacek vagy???a csövön is mindig keverlek benneteket.
Remélem szóról szóra el is hiszed mindazt amit ide írtál!

TESZ válasz |       2010.05.21. 07:45:50  (117)
Valaki megsúgja nekem, hogy a 200.000/ hó taxióra bevételből miként tudja kifizetni a 300.000 ft. fölötti havi kiadását? Az a ló már megint fordítva van alattatok! Nem lefele kell menni a tarifával! Figyelj csak! Bábu vagy, valaki irányít. Szebb jövőt!

TESZ válasz |       2010.05.21. 07:38:06  (116)
HELLÓ ! Meggyőződésem, hogy tönkre fogják tenni az embereket, de ez van. MATEKBÓL ZSENI MINDENKI ugye?! Vajon a 99 forintos km dij is lenyomható a torkokon? Tul. képpen, ha jó a guruló miért ne! 200x99 plusz X ! Minden nap 20.000 fölött fogsz végezni, garantálom! A rádió is csak Nálad fog szólni. Miért hívná, bárki is az 50% al drágább szotyit? A többit már régen nem hívják. 99 ez a tuti ? 89 ?

madhukari válasz |       2010.05.21. 05:33:07  (115)
Kedves Dodi és Attus!
köszönöm a válaszreakciókat. Értem amit leírtatok,de ez csak egyfajta szemléleti mód. A Zsebetek irányából. Viszont ez fontos dolog,hiszen ettől müködnek egyénileg a többi mozgató rugók. A tescós példa cáfolatát elfogadom,de igazándiból az én példám volt rossz,sántított egy kicsit,csupán arra szerettem volna rávilágítani,hogy a Gizi néni sarki fűszerüzlete mellett a Tesco,metro Auchan,stb egy "szotyi cég." Gizike is szotyizhatna és behozná más árucikken,mégsem tudja megtenni.Miért? mert a beszerzési forrásai rosszabbak. Valójában ez a kulcs szó az UN "szotyi" cégeknél. A beszerzéseik jobbak,s ezért tudnak olcsóbban eladni. legyen ez árucikk, vagy szolgáltatás. Lásd száva utcai "taxis" kút. Szotyi? Szotyi! űrtötő áraival haragszanak rá a shell és többi kutasok. Mi is oda járunk. De kanyarodjunk vissza. Az olcsó cég a reklámozott tarifájával egyfajta előnyre tesz szert a szolgáltatást igénylők piacán. Ezzel üzleti előnyhöz jut. pontosabban szólva kihasználtásgi rátát növel, azaz a rendelkezésére álló gépjárműparkot rentábilisabban tudja mozgatni adot helyen térben és időben. Ez magyarul azt jelenti,hogy a kihasználtsága javul, kevesebb a haszontalanul megtett üres km.Nő a hatékonyság,ergo csökkennek a költségek. Egy egy ilyen cégnél az átlag gurulo km 100-110ft/km Ez a mai világban nem tűnik rossznak. Nyílván van aki elgurulja magát,nem vitatom,de például én vezetek napi-heti havi statisztikát, 9 hónapra visszamenőleg,s nem nagy ingadozások vannak hónapról hónapra.Persze ez egy egyedi adat,nem releváns a tömeg megítélésében,viszont akikkel beszélgetek,náluk sem igazán tér el a matek.
Igazándiból,ha megnézzük a fajlagos fuvardíjat ami az alapdij,útdíj és percdij hányadosa akkor azt látjuk,hogy a szotyi cégeknél is egy km. korántsem 150ft-ba kerül, inkább közelít napszaktól függően a 180-190ft/km számadathoz.
A másik nagyon fontos kérdés ebben a tárgykörben,hogy a nagy cégek ugyan miért nem lépnek vissza árban? Talán mert a költségvetésük nem teheti meg? Pedig ezzel az egy radikális lépéssel vissza lehetne rendezni a piacot. Mi az oka,hogy ez nem történik meg? ....Valójában mindenki fújol a plus taxira és a mobilra. Ott van még a taxi2000 (164ft/km).Ha ezt a 3 céget sikerülne is eltörölni a föld színéről,mi lesz a taxi4 elsőnek meglépett "ártörő" stratégiájával? Emlékezzünk csak,hogy még a szotyik megjelenése előtt a T 4 volt az aki a TFTSZ jóváhagyása nélkül radikálisan árat csökkentett és ragadta magához a vezető utasrendelésszám statisztikát? Ezek után jutott csak egyeseknek eszébe az,hogy hoppá!
Tehát inkább szerintem ne a köpködésé legyen a főszerep,hanem inkább gondolkozzunk el ezen cégek piaci létjogosultságán. Az én véleményem az,hogy amikor a Taxi4 elindult lefelé és megszegte az addig "íratlan" szabályokat és piaci helyzetét módosítva jelentős előnyhöz jutott a megrendelések és ezúttal a taxifuvarozók beléptetése terén,akkor borult elsőnek a piac. A megrendelők kezdtek rájönni,hogy lehet másképpen,más árért is utazni. Rákaptak ataxi 4-re és a többiek elől inkább gyorsan mint lassan,de elfogytak a címek. A taxisok vándorlásnak indultak. Telítödött a taxi4, sokan hoppon maradtak. Ekkor lépett a jelenlegi mobil és húzott egyett ezen az árstratégián. A plus taxi csak ezen az úton,de más koncepcióval tetőzte be a piaci újrafelosztást. Most a torta habos oldalán nem a nagyok ülnek. Más lett az árpolitika is,s a fogyasztók ezt kajálják,hiszen ezek a cégek virágzanak és fejlődnek. Viszont mindez nem menne igy ha kellő céges odafigyelés nem lenne ezen árképzés mögött. A plus taxinál a cégvezetés oldaláról senkinek nem változott meg az életstílusa.nem vettek yachtot,luxus terepjárót,vagy ilyesmiket.Egyetlen dolog fontos:reklám,reklám,és a fejlődés ahogy én látom. melyik cégnél hallottál még egyszer ennyi reklámok folyni médiákból-net-en és bárhol amerre jársz? Mit gondolsz ennek milyen a költségvetése havonta?Én kb megsaccolom 7 számjegyű.
Miért emelkedett a tagdij? megsaccolom. A plus nem "csak" éjszakai cég. Aki hallgatja a rádiót az jelentős nappali fuvarszámról tehet tanűbizonyságot.
Sok a céges megrendelői kör.Nem a visszapergetős,hanem a rendesebbje. A plusnál nincs kaució nincs százezres extra befizetési költség vagy ilyesmi. A céges csekkek beváltását a cég előfinanszírozza,mivel általában a céges bevett gyakorlat a 30 napos fizetési terminus,magyarul 45 nap mulva van számlán a pénz. Ezt bírni kell anyagilag. Csak saccolom a saját csekkbeváltásaim alapján ami havonta veri a jelenlegi tagdij összegét,hogy ez is 7 számjegyű összeg lehet. A pénztár azonnal fizet a taxisnak. A cégnek 45 napjába kerül míg visszakapja ezt a pénzt. No ezt kell áthidalni. Ráadául a 37500ft-os tagdíj a szolgáltatott címmennyiség arányában nézve egyáltalán nem irreális,tekintve a többi cég 50 ezernél kezdődő (BP taxi és 100 fölé is menő (zóna) tagdíjaihoz képest. Ezért az összegért munkalehetőséget vásárolsz egy olyan cégnél ahol LEHET dolgozni.Meg lehet termelni a vállalkozás költségeit. Lehet bérautón ülni és nem kell belenyomorodnod 16 órára.
Azt kell(ene) látni,hogy a taxisok jelenlegi (irreálisan magas) költségeiért az egykori volt vagy jelenlegi cégek vezetőinek hibás döntései és a válallkozó rövidtávú látásmódja a felelős. Ezért írtam előzőleg,hogy ezt visszahúzni,csak jelentős erőfeszítések árán lehet személyenként.
A helyzete egy mai taxis vállalkozónak ezen okoból kifolyólag szinte az ellehetetlenülés határán mozog.
Viszont ezen az sem segítene,ha az olcsó cégek beadnák a kulcsot. Ugyanis mostanra kifejlődött ez a tendencia és a gazdasági romokon,kihasználva a pénzetelenség előnyeit újabb és újabb válallkozások indítanának be hasonló cégeket. Ha már van ez a helyzet,akkor már jobb ha ezet fogadjuk el és ezt kezeljük,mivel megváltoztatni nem áll módunkban,egyszerű taxisoknak.
Szidalmazni is kár őket,ugyanis szerintem ez egy zseniális ötlet volt,s ügyes volt aki meg tudta alapozni ilyen gazdasági helyzetben a cégének és az ott dolgozóknak a biztonságát. Ezeket az embereket gazdasági pozíciókba emelném,talán jót tenne Magyarországnak. Aki a veszteségekből profitot tud termelni,az valamit kell,hogy tudjon. Szerintem.
Én, vagy Te ezt miért nem tettük, vagy tesszük meg?
Tudod egyáltalán,hogy egy ilyen cég létrehozása,berendezése,fenntartása mekkora költésgvetéssel jár? Csak saccolom: 8 számjegynél indul.
Mindemellett lássuk be azért több száz embernek ad megélhetést egy egy ilyen cég,tehát munkahelyteremtő ereje és szerepe sem mellékes. Tudom,hogy ezzel sok "új" kerül be a szakmába,vagy von el máshonnan régieket,átrendezve az addigi rendet,de már felépült,kialakult,létezik.mi értelme van szidni,köpni rájuk.Mi lesz attól jobb. Azt kellene nézni,hogy ebben a kialakult helyzetbe a mi (mikro) helyzetünk és életünk hogyan illeszthető bele úgy,hogy ebből a legjobban lehessen kijönni a válság végéig...
Még mindig csak visszafele nézünk, vagy csak az orrunkig látunk.Okolunk embereket,helyzeteket saját szerencsétlen sorsunk miatt.Miért? Mi nem voltunk ott a döntéseknél?
próbáljunk egy kicsit előre tekinteni,keresni a kiutat az alagút végét.Nézni a jövőbe,bármilyen fekete is az most.
Most is azt mondom,tisztességes mindennapi 8-10 órai taxizással (nem kávézással,meg gépezéssel) stabilan autóban töltött 8-10 órával lehet annyi pénzt termelni,amiből egy mikro válallkozás megél.Talpon tud tartani egy autót és a reális napi életvitelhez kapcsolt csekkeket be tudja fizetni.
Nyilván ebben nincs semmi luxus, semmi extra,csak a robot van, pici pihenés és alvás,de megtermelhető.
Ráadásul ez a szakma főleg rátermettségi alapon működik. Droszton olvasgatva, sápitozva egy kávé mellett,biztosan mondom senki nem jut előre.
Dolgozni mindenhol kell.Ráadásul most már irdatlanul keményem,mindent beleadva. Mitől lenne ez másképpen itt?
Köszönöm, sziasztok.

[1] ... [685] [686] [687] [688] 689 [690] [691] [692] [693] [694]  ... [697]

(Új hozzászóláshoz lépj be)






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft