FÓRUM - A Barát-Taxi javaslata!
Fórum » Droszt Híradó » A Barát-Taxi javaslata!Súgó


1465 hozzászólás 98 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] ... [91] [92] [93] [94] 95 [96] [97] [98]

(Új hozzászóláshoz lépj be)

Bántelki Lajos válasz |       2009.05.29. 23:45:45  (55)
Nem tudom befejezni, mert némileg hiibás az érvelés. Ha leviszed, tisztában kell lenned azzal, hogy több fuvart kell elvinned. Így, ezt meg kell ismertetned az emberekkel. Lásd T4. Na, ha ezután, mondjuk 2 hónappal még mindig nem keresel többet, akkor gáz van. De!

Belegondoltatok abba, hogy az alacson tarifával utast is lehet csinálni? Van aki azt mondja, hogy a 240 Ft-ra nem ül rá, de a 170 re igen. De itt nem ez a lényeg!

Én tudatlan vagyok ehhez, kélek, valaki segítsen már kiszámolni a taxis minimum kiadását! Aztán innen lehetne tovább menni.

cooltaxi válasz |       2009.05.29. 23:36:50  (54)
Tudod mit?Azoknak akik esetleg nem látják át a lényeget,szűkítsük le ezt a sok szereplős játékot kettőnkre!
Állunk egymás mellett egy frekventált helyen.Mindketten 240 ft -al melózunk. Egyforma a fuvarszámunk és nagyjából a bevételünk is.
De én nem érem be ennyivel.Kirakom,hogy mostantól 180-al járok.Neked egyre kevesebb a fuvarod,nekem egyre több.Bár ennek ellenére még sincs több pénzem,mert olcsóbb lett a viteldíjam és kocsifutás is megnőtt .És most idézlek: "Szamodra az a fontos, hogy a családod megéljen. Hát, nekem is. És ha ehhez az kell, hogy levigyem a tarifát, hát... megteszem."
Leviszed hát 160-ra. A tendencia megfordul.Az állam lassan felkopik,a kerekek gyökeret eresztenek annyit állok,míg Te pörögsz.Bár egyre gyakrabb időközökbe kell tankolnod de úgy érzed megéri.Annál is inkább mert a konkurencia ( én ) meg csak áll.
Tehát,lépnem kell!
Lemegyek,149-ft ra
És hadd álljak meg itt és kérjelek meg Téged!
Próbáld meg befejezni helyettem a sztorit!
Mi lesz a vége?

Bántelki Lajos válasz |       2009.05.29. 23:22:47  (53)
Te igen! De nem biztos, hogy én is! De Téged ez érdekel? Nem ! Engem se érdekelne! Most lehet lehurroni, de ha őszintén belegondoltok, hogy a Te vagy a másik szamara, akkor inkább a Tied egyen! Nem?

Bántelki Lajos válasz |       2009.05.29. 23:21:16  (52)
hogy mi kell az utasnak. Olcsó, kiszámítható szolgálatatás! Ezt, tapasztalatból tudom! A rádió most ezt nyújtja és igen! Ha nem lesz legalább még 2 cég akik meglépik ezt és olcsóbban, akkor ..... ! Gáz lesz! Tapasztalatból tudom! Mi is úgy kezdtünk, hogy bárhonnan - bárhova 2500 ! Annyi melónk volt, mint állat! Na, ez van!

cooltaxi válasz |       2009.05.29. 23:20:31  (51)
Mert még kapok levegőt.Ha majd elfogy..

Bántelki Lajos válasz |       2009.05.29. 23:19:07  (50)
Sajnos, ma nem Te , mi határozzuk meg, hogy kit viszünk el, hanem megköszönjük és kinyal.... az utas segg... azért hogy ne veled, hanem velm utazzon. Ha neked is ugyanúgy van 1 7 személyes egyterűd mint nekem, hát nem biztos, hogy engem választ. Ha téged fog, akkor én éhen halok. Téged ez érdekel? Mondod azt az utasnak, hogy már 3. alakalommal utazott valam és tudom, hogy xy-al még nem ment, kérem menjen vele is. Dehogy. Pont nem érdekel, hogy éhen halok vagy sem! Szamodra az a fontos, hogy a családod megéljen. Hát, nekem is. És ha ehhez az kell, hogy levigyem a tarifát, hát... megteszem. De!

Manapság fogy az utas! Azt akit elviszel naponta 3 x békásról káposztásra 2777 Ft / fuvar, nem biztos, hogy ráülne a 4900 Ft / fuvarra. Tehát! Nem biztos, hogy veszítesz, lehet, hogy nyersz! De mondok 1 jobbat! Ezt le lehet mérni! Ha ilyen fuvar lesz, akkor kérdezd, kérdezzétek meg Tőle. Akkor is utazna, ha a fuvardíja 4999 lenne. Hidd el a 80 %-a azt mondaná, hogy nem. És ez a törvényszerű!
Öszinte leszek!

A rádió megakarja tartani utasait a 2777 -el. Tudod, hogy budapest 2 legtávolabbi pontja között hány km van?

De jobb! Abba is gongdoljatok bele,

Bántelki Lajos válasz |       2009.05.29. 23:11:23  (49)
Akkor, csak 1 kérdés! Miért nem hagyod abba a taxit, Te, a másik és a harmadik? Tegyétek meg kb 500 an és jobb lesz nekünk! Ezt elhíheted!

Namost:

cooltaxi válasz |       2009.05.29. 23:04:14  (48)
A baj az,hogy Te is abban gondolkodol,hogyan legyen az utasnak!!!! még jobb.Hisz az egyre csökkenő tarifák fix árak,rajtuk kívűl senkinek sem jó.Csak nekik!Talán ezt nem vitatod Te sem!.Persze értem,ha én 240-el járok és a konkurencia 160-at igér,akkor miről beszélünk?Ha nekem taxi kellene én is őket hívnám.De miért jár 160-al?Miért nem jár ő is 240-el? Hisz ha az ár ugyanannyi akkor ez már nem szempont az utasnak! Valami más miatt kevesebb mégis a megrendelése.Nehezebb azon a máson változtatni? Meglehet.Egyszerűbb beadni a taxisnak,hogy igaz,hogy mostantól kevesebbért viheted az utast,de ennek fejében több lesz a meló és így megmarad mégis a megszokott pénzed.
Ez semmiben nem különbözik attól,mintha azt mondanák a bányásznak: mostantól nem 8 hanem 12 órát kell robotolnod,de a fizud ugyanannyi marad!Az hogy most 3300 vagy ép 2777 ft, bárhonnan-bárhová az már mindegy.A gazdaságosság a működtetés határait feszegető ár mindegyik.Tudom,nem a 4-5 ezres fuvarok jellemzik a piacot,de ha egyszer Keresztúron,Árpádföldön,Békáson stb.is laknak emberek.Akik elmennek Budafokra a Wigvamba,a nagyszülőkhöz Téténybe, a barátnőjéhez Hidegkútra, stb. És akkor bukok 2-3 ezert a fuvaron a fix ár miatt.És csak EGY ilyen minden nap! És hó végére 40-50 ezerrel kevesebb a pénzem, az emelkedő kamatok,benzinár,tagdíj és gyorsabban elhasználódott autóm mellett.
Jelen pillanatban egyértelmü tendencia mutatható ki a piacon.Egymás torkának estek a cégek és arra várnak,hogy ki fullad meg előbb.Megsúgom: Legelőbb mi leszünk azok,mi a taxisok.És ezen nem segít sem szakszervezet sem új cég!
Két szereplős a piac. Taxis-Utas.És az utast mi nem érdekeljük.Őket csak a pénztárcájuk érdeklik.Látod:A 3300-as fix árral már a Barát is drága.
Mit fogsz lépni erre?Hisz a Te torkodat is szorongatják.Álljuk a zászlód alá amikor az árverseny lassan a 10 évvel ezelőtti szintre kezd süllyedni, 2009-es életszinvonal mellett?
Ezen nem segít sem új tömörülés sem szakszervezet.
Nincs eszközünk a dolgok befolyásolására.Illetve lenne: A tagdíjbefizetés tömeges megtagadása.De ha csak 20-30 ember teszi meg ,azt meg sem érzik,átlépnek rajtuk hisz várólistán van kétszer annyi új balek.
Érts meg:Nem egyeznek az érdekeink!Nekem gazdaságtalan ez az egyre alacsonyabb tarifa és fix rendszer.A cégtulajok ezt tudják de nem érdekli őket,Téged.

Bántelki Lajos válasz |       2009.05.29. 22:50:05  (47)
Gondolom, 6 hónap alatt felmenne a rendelési számunk annyira, hogy utána vehetnék még 10,20 autót. De pont az ellenkezőjét mondom, teszem, vallom! Ezt Ti is látjátok, csak ott a fa, meg az erdő szindróma :)

Bántelki Lajos válasz |       2009.05.29. 22:43:34  (46)
Hmmm! Nincs kedved összefutni velem 1 kávé erejéig? 1 picit félreértettétek! Én alkalmazottakat foglalkoztatok! Ez nem ugyanaz, hogy beszedek valakitől xy Ft / hó tagdíjat. De nem mondtam soha és ha visszaolvasod előrebocsájtottam, nem ingyéééé teszem. Nem az a célom, hogy terjeszkedjek! Ha akartam volna, már behírdethettem volna a 155 Ft / km-t és a teljes tagdíjmentességet 6 hónapra. De ezt hiába ragoznám, Te is csak a hásó szándékot keresed! Nem találsz, ezér vádaskodsz. Mondd el légyszíves, ha van 1 szakszervetet, mely minden ben dönt - atrifáról is - én hogyan tudok egyedül terjeszkedni!? Egyszerűen hihetetlenek vagytok! : )

tomajer válasz |       2009.05.29. 22:36:11  (45)
Kössz. De ezt bízd rám.

Befektetés.....a jövőbe:-)
Ha bejön, akkor majd itt hirdet a Lajos, és nem a googlin:-)))

coffos válasz |       2009.05.29. 22:19:06  (44)
Hú, lehet hogy újra elkezdek taxizni ?? :-))

bebe válasz |       2009.05.29. 22:19:06  (43)
Na látod,Te mint cégtulaj kimondtad mire megy ki a játék:a kisvállalkozókat tönkretenni,mivel túl rég óta taxizik nincs lehetősége másra,majd beleültetni saját autóba.Igazatok van ne a bank meg az apeh keressen,amikor ti is tudtok.Csak abban bízok,hogy a váltás gyors lesz és akollégáimnak csak az autója,vállalkozása megy rá nem az élete!Azzal ne is foglalkozzatok hány ember házassága megy rá a harácsolásotokra,mennyi becsületes ember lesz földönfutó...Tudod először Ők mennek tönkre,akik nem csalnak,fizetik a tbt-adót.

Neduddgi válasz |       2009.05.29. 22:09:08  (42)
Azért, az most már kiderült, hogy a nagy segítséged arról szól, hogy szeretnél a város felé terjeszkedni, és felemelkedni a középcégek közé.
Magyrul, már kevés az ötkiló, szertnél te is tízmilliót havonta.
Szép cél. Meg is értem.
De azért, ez egy új dolog, hogy erre valaki a hallotaxi hasábjait használja fel. Mit ne mondjak, fejlődik a világ.
De én azért azt javasolnám az illetékeseknek, hogy ezt itt szüntessük be. Dolgozz meg érte, mint a régi szép időkben a többi cégvezér. Direktmarketing, droszthiradó, kisszék a központ előtt. Gazsulálás a meggyőzendőknek:-)
Ez itt így túl könnyű.

Bántelki Lajos válasz |       2009.05.29. 22:05:53  (41)
De őszinte leszek. Ha az én és családom megélhetése azon múlna, hogy 3000 Ft / reptér, vagy 2500 Ft / reptér, simán levinném a 2500 ra. Számomra még az is nyereség, ha autónként - mondjuk naponta, - csak 5 Ft van. Az havi 120.
10,20 30 autónál mi baja lehet 1 vállalkozónak?
Azért, egyszer szívesen olvasnám a véleményedet, hogy miért kell 240 Ft - al dolgozni és miért nem gazdaságos - mondjuk - a 160, 170 Ft? Persze, ha naponta csak 2 fuvarod van, és keresel 2500 Ft-ot akkor igaz. De ha ezzel a tarifával megkeresed a 25 Ft-ot...?

[1] ... [91] [92] [93] [94] 95 [96] [97] [98]

(Új hozzászóláshoz lépj be)






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft