FÓRUM - A Barát-Taxi javaslata!
Fórum » Droszt Híradó » A Barát-Taxi javaslata!Súgó


1465 hozzászólás 98 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] ... [90] [91] [92] [93] 94 [95] [96] [97] [98]

(Új hozzászóláshoz lépj be)

coffos válasz |       2009.05.30. 00:41:47  (70)
detto..:-)

coffos válasz |       2009.05.30. 00:41:09  (69)
Ámen...

Bántelki Lajos válasz |       2009.05.30. 00:40:17  (68)
Szerintem, jót dumáltunk. Most megyek, elteszem magam, reggel meló. Sziasztok!

tomajer válasz |       2009.05.30. 00:39:42  (67)
Mi lenne? Semmi. Éhendöglünk.
Mert bebizyonyosodik hogy nincs ettől egy darabbal se több fuvar, csak vándorol ugyanaz mindig az olcsóbb felé.
Ezt vezette le Coffos neked,....de nem adtál neki igazat.
Be fogunk állni egy alacsonyabb tarifára mindannyian, és pont annyi fuvart fogunk elvinni, mint tavaly, csak sokkal olcsóbban.

És ezen nem segítene a te céged, akkor sem, ha az a legtaxisbarátabb cég a világon.
Ezen az segít, ha vagy a cégvezetőkből, vagy a Fővárosból kipréselünk egy fix tarifát, és kiküszöböljük az árversenyt.
És tudom, hogy nem irreális elvárás. A világ értelmesebbik felén rég rájöttek, hogy a taxiban nem normálisan szabályoz a piac.
Egyszer itt is megértik.
Lehet hogy ehhez ez kell ami felé most haladunk. talán felrázza a politikus urakat, ha tragédiába torkollik ez a folyamat.
Meglátjuk.
Sajnálom azokat akik kihullanak, hogy a "te" családodnak mindene meglegyen.

És ezt ne vedd személyes támadásnak. Mindenkire vonatkozik a szakmából, akit nem érdekel semmi, csak az "Ő" családja.
Majd megemlítjük őket az öngyilkos kollégák temetésein.

Bántelki Lajos válasz |       2009.05.30. 00:39:12  (66)
Nem! Neked nem hülye az agyad. Csak nem figyelsz! Nem nekem!!! És ez itt a lényeg! Hanem maguknak! Igen. Meg kell finanszírozni 1 vállalkozást! Azt a vállalkozást véger Ők, Mi vezetjük, hozunk benne döntéseket, van szavunk és ami fontos, mi határozzuk meg a tarifát.

Tarifa!
Ma, lehetsz olyan szép amilyen még nincs a földön, akkor se hozzád mennék vásárolni, hanem az olcsóbbhoz. Ennyi!

Dolgozz olcsóbban és élj! Vagy dülöngélj, csinálj magadból nevetséges figurát és hagyjál lepörögni magadról 2 x! Aztán?!

Igez, lepörögtem, de ha mégis bejön nektek, akkor én is benne leszek a mézben!

A pénz!

A pénzét - amennyiben nincs megállapodás - mindenki visszakapja. Persze, az ügyvédi költség levonásával. Mindenki egyenlő részt vállal a kiadásból és ha nem ért egyet az iránnyal, akkor kiveszi a lét. Mit ér ezzel?

A legrosszabb esetben lesz 290 pénze. Megpróbálta, nem látta biztosítottnak a befektetését, ennyi.

coffos válasz |       2009.05.30. 00:32:21  (65)
Mondom, én már ( szerencsére ) nem taxizom, és egy kibicnek ugye semmi nem drága....de én azt látom itt, hogy azt kéred az emberektől, fizessenek Neked évi 2-300ezer ft-ot, hogy még alacsonyabb tarifával dolgozhassanak, kapnak mindezért egy reklámot ( ami vagy bejön vagy nem ), mindezt úgy hogy egy évig fellendíted nekik a boltot, de ezalatt az idő alatt vagy a kocsiját viszi a bank, vagy az Apeh-nál úszik el, esetleg mindkettő....egyszerűen nem látom a hülye agyammal mi ebben az üzlet a taxisnak ? Lehet bennem van a hiba....
Más. Végre azt látom, hogy talán, hangsúlyozom talán, megmozdul pár ember egy irányba, elkezdenek egy kis lépést tenni saját érdekükben, erre idejössz, és közlöd velük hogy hülyeség az egész, felesleges időtöltés, holott Ők lehet hogy sokkal jobban tisztában vannak a SAJÁT érdekeikkel mint Te....

Bántelki Lajos válasz |       2009.05.30. 00:25:21  (64)
Ahogy Te vagy én, esetleg más, a cégvezető sem fogja hurokba tenni a nyakát! És ez itt a baj! Senki még a taxis sem hoz annyi áldozatot, hogy gyűjtsön! Az én ötletem kivitelezhető lenne, ha volna annyi taxis, aki megtudná és megtenné a finanszírozását! De valljuk be! Skótok vagyunk, és onnan szeretünk csemegézni, ahol nekünk nincs veszteni valónk! Csináld meg és ha bejön, akkor társulok! Na, ennek kellene véget vetni! Méghozzá azzal, hogy szakszervezet! Ha megcsinálnánk ezt, s Te nem tudsz dolgozni, mert a mi 160 Ft-k miatt nincs munkád, akkor előbb - utóbb belépnél!

Ja!

A pásztor G bereklámozott 60 millát 184 -el! Hogy fog örülni, hogy t2000 most aláment 20 ft-al a reklámjának. Ez a meleg! Most, hogy mi lesz?!

Bántelki Lajos válasz |       2009.05.30. 00:17:04  (63)
Most az a lényeg, hogy csináljuk valamit! Velem, vagy nélkülem, ez mindegy. Tudom és értem az alap koncepciót. Ne nyomj, hogy ne tudja eladni a címet. Ezáltal mi lesz? Úgy beilyed, hogy fogad Téged és megkérdezi mit szeretnél. Te elmondod, tarifa emelés, stb! Ő erre azt monddja : Ok! Csináljuk és legyen ezáltal még kevesebb munkánk. Tudod, mitt tennék én?

Megkérdezném: Alacsony a tarifa? Mennyit szeretnétek? 200 Ft / km. Rendben. Mindenki fáradjon be a pénztárba, fizessen be mondjuk 1 kilót és megteszem. Megemelem a tarifát és Ti garantáljátok, hogy 12 hónapig fizetitek nekem a tagdíjat. Aki kilép, bukta a lét. Szerinted, ki válalná ezt be?
Befizeted és nem tudsz dolgozni.

Bántelki Lajos válasz |       2009.05.30. 00:11:25  (62)
Hmmm :) Igen. Ez a mienk.

Bántelki Lajos válasz |       2009.05.30. 00:10:34  (61)
Na, látod! Ezért kellene az a fránya számítás. Hogy tudtuk, megérte -é :)
Megérheti, ha nem 1 óra alatt csinálsz 1 fuvart, hanem óránként megvan a 3,4 Ft. De itt most más a lényeg! Neked is be kell állnod a sorba! Vagy éhen halsz. A T4 184, A 2000 164, meg mit tudom én. Szerinted, az a sok taxis aki a t4-hez ment és dolgoziuk, mind hülye? Mind a saját ellensége? Nem tud számolni? Direkt veszteséges akar lenni?


coffos válasz |       2009.05.30. 00:08:16  (60)
http://www.expressz.hu/allas/kozlekedes/gepkocsivezeto/hirdetes-14620247/

coffos válasz |       2009.05.30. 00:06:46  (59)
Ott hírdetsz az Expressben , 200 ezer fizetést ígérsz...gondolom a járulékait is kitermeli a 160-as tarifa...

cooltaxi válasz |       2009.05.30. 00:02:13  (58)
Hibás lenne az érvelés? Mégis hol? Leegyszerűsítettem a folyamatot ami nagyban megy!
Csak kivontam a képletből a felesleges tényezőket. Tulajdonos telefonközpont urh stb.
Nyilván ha az alapfeltételek ugyanazok mindkét szereplőnél, ( tarifa,kocsitípus stb) akkor az un. "taxis minimum kiadás" is ugyanannyi.
Vagyis a non profitból épp átbillenő, profitot termelő határ is ugyanott van mindkettőnknél.
És hogy ez a határ 150 vagy 120 vagy X ft- az e pillanatban indifferens.
Ha nem akarunk veszteségesen üzemelni akkor azon a bizonyos határon mindenképpen meg kell állni mindkettőnknek.
A vége? A vége az,hogy egymás mellett állunk újra azon a frekventált helyen, immáron újra azonos tarifával ami viszont már nem 240ft. Az utasok külön kérése vagy igénye nélkül,önszántunkból leküzdöttük majd a felére.
Megérte?

Bántelki Lajos válasz |       2009.05.29. 23:53:41  (57)
Ha érdekel elmondom az én kiadásaim.
Fizetés az embernek Ja. Nem tudom. Reklám lenne. A lényeg, hogy a jelenlegi üzletmenet mellett marad bőséggel / autó. Idén, 1,9 adót fizettem be.

tomajer válasz |       2009.05.29. 23:50:05  (56)
Rég ki van számolva a hallotaxin. Keress rá, a keresővel.
Nekem innen a kocsiból sokáig tartana.

[1] ... [90] [91] [92] [93] 94 [95] [96] [97] [98]

(Új hozzászóláshoz lépj be)






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft