[1] [2] [3] 4 [5] [6]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása
Leginkább azt, hogy idegen és lusta vagyok megnézni!
:)
Magyarul ha kérhetném!
:) |
|
Jelentsen bármit is a szó.
:-D |
|
Most lett vége a ma reggeli (plusz) bemutatónak, tartunk egyet este 5-kor is, ha ma valaki ráér.
Aki itt volt, majd elmondja a véleményét, szerintem expeditívek voltunk. |
Örülök az aktivitásnak. Hallom szépen gyűlik a törzsgárda:-) |
Ha tudunk ebben segíteni valamilyen formában (pl olyan felülettel, ahol közvetlenül az adott sofőrt, akivel utazott az utas fel lehet venni a kedvencekhez, még ha nem is az appból rendelt) szóljatok. |
|
Már azt is nagyon várom, hogy mikor fog a taxis azon dolgozni ilyen intezíven, hogy le tudjon szakadni a fuvarszervezők függéséről.
Tudom, hogy bizonyos körülmények között szükséges egyfajta fuvarszervezés de azért látni kéne, hogy nem jó az irány. |
klasszikust idézve: hanyan vagytok? minmeghaltok...
:)) |
Én szívesen csinálnám ezeket a fuvarokat, ha lenne. De idáig ez a 2-3 progi sem elég. Így meg csak a netet fogyasztom.
De addig amíg az eddigi tapasztalatok alapján ezek az appok által megszerzett fuvar jóformán nulla, addig mi legyen?
Hébe hóba 1 1 rendelés. Ez igazán karcsú. |
Majd, ha már mindenki használja.
:-) |
|
Van ilyen is:
Az Uber a világ legértékesebb startupja
500 millió dolláros tőkeinjekciót kap a magát a taxizás jövőjeként aposztrofáló San Francisco-i startup cég, az Uber. A befektető ezért a pénzért cserébe a cég 4 százalékos tulajdonrészét kapja meg, ami az Uber teljes értékét 12 milliárd dollárra teszi. Ezzel a cég a Wall Street Journal startup-toplistájának, a milliárd dolláros klubnak az éllovasa lesz. Jelenleg még három startup cég ér a világon 10 milliárd dollárt: a kínai telefongyártó Xiaomi, az online tárhelyszolgáltató Dropbox, és az internetes lakáskiadásban és bérlésben utazó Airbnb.
500 millió dolláros tőkeinjekciót kap a magát a taxizás jövőjeként aposztrofáló San Francisco-i startup cég, az Uber. A befektető ezért a pénzért cserébe a cég 4 százalékos tulajdonrészét kapja meg, ami az Uber teljes értékét 12 milliárd dollárra teszi. Ezzel a cég a Wall Street Journal startup-toplistájának, a milliárd dolláros klubnak az éllovasa lesz. Jelenleg még három startup cég ér a világon 10 milliárd dollárt: a kínai telefongyártó Xiaomi, az online tárhelyszolgáltató Dropbox, és az internetes lakáskiadásban és bérlésben utazó Airbnb.
Az Uber alapötlete egyszerű: egy okostelefonos alkalmazással egy gombnyomással hívhatunk magunknak Uber-taxit, térképen látjuk, éppen hol jár, majd ha elvitt a célpontunkhoz, az alkalmazás a GPS által mért adatok alapján kártyás utalással elintézi a fizetést is (borravaló adására nincs lehetőség). A 2010-es indulás óta már 36 országban, összesen 100 városban működik, Magyarországhoz legközelebb Münchenben és Milánóban próbálhatjuk ki.
A cég a menetdíjakból 20 százalék jutalékot vesz le, a befektetők becslése szerint 2015-ben már évi 1,5 milliárd dolláros forgalma lehet. A legnagyobb befektetője egyébként a Google, aminek az önvezető autói egyébként is jól passzolhatnak a cég hosszú távú terveibe.
Érdekesség, hogy a mostani 12 milliárdos értékeléssel az Uber értéke abba a nagyságrendbe emelkedett, ahol a legnagyobb autókölcsönző cégek vannak: a Hertz (12,8 milliárd) és az Avis (5,8 milliárd).
|
|
Jelen jogi helyzet ezt nem engedi meg, de gondolkozunk rajta,hogy ez hogy oldható meg. Az biztosan nem járható út,mint a Hailo-nál. (Hogy 20%-ot lecsippentünk a fuvardíjból)
Egyrészt rablás, másrészt senki sem használná. |
|
Ez a "tőlünk nyugatabbra" olyan értelemben is példa lesz, hogy az utas fogja fizetni a szolgáltatás díját?
|
|
Az ÁSZF-ünk tartalmazza, hogy nem szolgáltatunk adatokat senkinek, csak ha törvényi kötelességünk.
Az első gondolatoddal pedig teljesen egyetértek. A mostani helyzet is csak a taxizás "evolúciójának" egy állomása. |
|
Egyébként nekünk ez az óriási probléma, hogy míg mi 7. hónapja fejlesztjük az alkalmazásunkat, teszteltettük taxisokkal, meghallgattunk jópár véleményt, átdolgoztuk, mert nem volt felhasználóbarát, hogy jól nézzen ki mégegyszer átdolgoztuk - mert az utasnak ez a legfontosabb - felírtunk vagy 10-15 olyan funkciót, ami fontos, de első körben nem tehettük bele, mert akkor még 3-4-5-6 hónap mire elindulunk, körbejártuk, hogy a folyamatban (ami külsőre annyi, hogy valaki kér egy utat, én meg odalököm a legközelebbinek, ő elfogadja, az utas meg vár, majd beszáll) ne legyenek rések, hogy saját ügyfélkört építhessetek azzal, hogy kedvencnek felvegyenek az utasok..... kár folytatni, addig kijött pár összecsapott app, és negatív légkört teremtett egy olyan szolgáltatás iránt, ami tőlünk nyugatra (bár sokkal nagyobb marzzsal) tök jól működik.
Tudjuk, hogy nehéz lesz innen kiugrani, de a jobb terméknek el kell adnia magát. Az elején döcögni fog, kevés utas lesz, de szeretnénk úgy elindulni, hogy nem az alkalmazáson múljon a siker, hanem azon, hogy elegen kipróbálják-e, és látják, hogy ez jó! |
Mivel a jelenlegi kufárok árkartellbe tömörülve (érdekes ,hogy ezt soha nem vizsgálták) határozták meg az amúgy irreálisan magas alvállalkozói díjat ,amit akár betegség,autócsere,stb. esetén is követeltek. Ezért a pénzért soha nem volt garantálva egy meghatározott és biztosított fuvarmennyiség. Még a mai napig is a te zsebedre "akcióznak" És lassan már azt is meghatározzák ,hogy mikor,mennyit és milyet szarhatsz.
Ott van létjogosultsága egy ilyen rendszernek.
Ne ne felejtsük el ,hogy ők miből indultak! A mobilkommunikáció idején egy ügyes "HIÉNÁNAK" még több hatalma lehet,mint a mostaniaknak.!
A másik kérdés ,hogy a feltörekvő generáció kiknek szolgáltat majd adatokat!? |
[1] [2] [3] 4 [5] [6]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása |