[1] [2] 3 [4] [5] [6]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása
Üdv!
Fordított sorrendben válaszolok.
Nem kell feltűntetni, hiszen egyéni vállalkozók vagytok, ez a saját üzletetek, nincs köze a társasághoz. Mi csak azt nézük meg, hogy tényleg van-e engedélyetek.
A BKK szerint nem minősülhetünk fuvarszervezőnek, ezt nem fejtem ki miért. Persze hozhatnak olyan törvényeket, ami azzá minősítene, de szerintem komolyabb probléma lesz, hogy az UBER próbálkozását (akik a magánszemélyeknek is engednék az taxizást) megfojtsák.
Az "alvállalkozói szerződésekkel" tisztában vagyunk, megvannak a módszereink az ellenőrzéseik kiszűrésére.
Már lehet regisztrálni bárhonnan, a Google Play Storeban BestTaxi-ra keresve megtalálod az appot, jövő héten kijön egy frissítés is rá, amiben a korábban említett funkciók is benne lesznek.
Azért lett volna érdemes bejönni, hogy a teljes folyamatot, és az inaktívan nem elérető funkciókat is lássátok, illetve hogy egy személyes kapcsolatot is ki tudjunk alakítani azokkal, akiket komolyan érdekel ez a módszer (a korai csatlakozókkal szorosabb kapcsolatot kívánunk kialakítani, és előnyöket biztosítani nekik a későbbiekben is), és megismerhessétek az elveinket, és hogy mi tényleg komolyan gondoljuk, hogy ha a fuvarszervezés jól működik, és nem nyúl bele harmadik fél a szolgáltatásotokba (a fuvarszervező), akkor a kereslet-kínálatnak megfelelően fog alakulni (reméljük javulni) a piac. |
|
Továbbra is csak személyesen lehet regisztrálni? Milyen időpontokban? Lévén éjszakás, nappal nem szívesen kolbászolok a városban, mert azzal kiesik egy munkanapom (vagy az előző, hogy rápihenjek, vagy az, amelyen felébredtem korán, esetleg nem feküdtem le időben.) Márpedig a másik három hasonló alkalmazás eddigi teljesítménye alapján (valójában a Taxilike legkorábbi időszakát leszámítva egyik okostelefonos alkalmazás sem hozott még nekem fuvart) annak ellenére szkeptikus vagyok, hogy biztos vagyok benne, a fuvararányos elszámolású, a lehetséges mértékig automatizált utasközvetítésé a jövő. Az okostelefon-penetráció már meglenne az ilyesmi sikeres kiépítéséhez, de reklám-, pr- és marketingköltségek nélkül nem lehet elterjeszteni egy ilyen rendszert, hiszen mind a begyepesedett utas-, mind az impotens taxisoldali hozzáállást csiszolni kell még. Amúgy az előbbi magától is alakul majd, az utóbbi a reménytelenebb. Ezért nem szívesen pazarlom addig az értékes időmet, bár meggyőzhető vagyok, sőt, szeretném, ha meggyőznétek arról, hogy érdemes kialvatlanul is találkoznom veletek.
ja, még egy kérdés (kettő lesz belőle, maradhat?): azzal ugye tisztában vagytok, hogy a legtöbb hagyományos címnepper az alvállalkozói szerződésekben kiköti (persze ezek egyáltalán nem alvállalkozói kontraktusok, de ebbe ne menjünk bele), hogy a szerződött taxisai más utasüzérekkel nem kooperálhatnak, és ezt ellenőrzik is. Márpedig ti szerintük fuvarközvetítőknek minősültök, gondolom a BKK szerint is (tényleg: 50 milla megvan?), és bevallom, szerintem is. A regisztrációnál azt is fel kell tüntetni, hogy melyik társasághoz tartozik a jelölt? Ha igen, miért? Mind minősített, budapesti taxisok vagyunk, fix tarifával. |
|
Egyikőtök kérése volt, hogy előre jelezhesse az utas, ha bankkártyával fizetne.
Ezt is megvalósítjuk indulásig:
Alapesetben készpénzesként adható fel a rendelés, de ha bankkártyával fizetne, jelezheti (egy radio-gombpár került fel Kp és Bankkártya opciókkal) az utas.
A ti oldalatokon regisztrációkor meg lehet majd adni, hogy van-e POS terminálotok.
Aki már beregisztrált, az a profiloldalán tudja majd beállítani, ha van terminálja.
Ha elkezditek a munkát, mindig felteszünk egy kérdést, hogy működik-e a terminál (mert elromolhat, szervízben lehet...).
Ezt is módosítani lehet a profiloldalon ,ha napközben megjavulna/elromlana.
Akinek van működő terminálja, az megkapja a bankkártyás címeket is.
Ezen kívül egy jelzőrendszert tettünk be, hogy ha odaértek a címre, egy üzenetet küldhessetek az utasnak, hogy megérkeztetek. Ez egy push üzenet lesz, így akkor is megérkezik az utasnak, ha a zsebében van a telefon, és nem figyeli az alkalmazást.
Akkor is kap push-üzenetet az utas, ha automata kiválasztású rendelést adott fel (a leggyorsabbat kérte), és elfogadják az útját. Így érzi majd, hogy igen, jönnek értem, megnézem ki lesz az... |
Az a baj, hogy ha mi kiélesítjük a rendszert úgy, hogy a fizetési rendszerben nem egy éles kulcs van (hosszú technikai maszlagot kihagyom), és csak egyvalaki kattint arrafele, akkor egyrészt jogilag is támadhatóak vagyunk, másrészt a bank is megszűnteti velünk a szerződést, és megnbüntet minket. |
|
ez a 8-13 perces kiállás viszont nem igényel akkora gépparkot mint amivel a Főtaxi, City, és a Holding rendelkezik.
72 |
|
A fizetési rendszer élesítésével igazán ráérsz, mivel az időben jelentkezők kaptak 25 db grátisz címet. Neked az az érdeked, hogy ez a 25 cím minél hamarabb elfogyjon. Ha gyorsan elfogy, örömmel fizetem be a következő 20-25fuvrra a kreditet. Teljesen egyet értek a "tanár úr"-ral, hogy a minőségre kell törekednetek. Az átlag utas a 8-13 perces kiállást igényli. Ha siet ezt, külön közli, és hajlandó áldozni is rá. |
|
A héten el szertnénk indulni, de még várunk egy marketingtervet és a bankra, hogy élesítse a fizetési rendszert.
Utóbbi kevésbé fontos, mert max addig adjuk az ingyen krediteket.
Egyelőre túl kevesen csatlakoztatok, ezért felajánlok egy olyan opciót, hogy aki péntekig beregisztrál, azoknak jóváírjuk a plusz 20 útra elegendő ingyen krediteket. |
Lehet, hogy veszítek rajta 254,- Ft-ot, de az állandóm, azt mondta ebben van a jövő.
Mindegyiknek van legkevesebb okostelefonja. |
|
Egyébként meg bele kell húzni, mert most már A QuikTaxi naponta tol rám címet. Ami ötből négyszer új próbálkozás, amivel természetesen meg vannak elégedve, mert az ígért időre, a megnevezett típusú autó ment az utasért. Őket hiába oltom, hogy lesz jobb is, Őket már meg fog kelleni győzni. |
|
Igen! Felmerült egy javaslat: Követeljük meg, belépéskor az erkölcsi bizonyítványt, illetve egy három? hónapos inaktivitás után újból be kelljen mutatni. Ez a Besttaxinak minőségi követelménye lehetne, mivel itt nem a létszám, hanem a minőség számítana. A Besttaxi bevétele a teljesített rendelések számától függ, nem a taglétszámtól. Ez lehetne a TAXI. Amit nyújt: jelen állás szerint a megrendelő megtudja jelölni a kedvenc taxisait, meg le is tud tiltani taxisokat. Ugyanígy te is le tudod magad tiltatni bizonyos címekről. Van egy állandód, eddig felhívott: tudsz-e menni érte, ha nem küldtél magad helyet valakit. Most előveszi a besttaxi-it, amely elsőnek tőled kérdezi meg ? perc, és ha sok automatice küldi a legközelebbit. Nem sérül a te érdeked se, és az utas is hamarabb kap taxit. Folytathatnám tovább de megártott a sör. |
|
Szaisztok!
A Google Play Storeban már elérhető az alkalmazásunk, de még nem kezdjük el reklámozni, megvárjuk, hogy az iOS-es alkalmazásunk is átmenjen a szokásos Apple-procedurám, és kikerüljön az iTunesra is.
Be tudtok regisztrálni, egyelőre a státuszotokat nem hagyjuk jóvá, de érdemes feltölteni a 3 képet, amit kérünk, hogy induláskor már ne kelljen azzal foglalkoznotok,
Még egy kis fejlesztést is csinálunk ezalatt a pár nap alatt, a személyes beszélgetésekből összeszedett plusz funkciókból valósítunk meg párat.
Addig is nyugodtan kérdezzetek, ha valami nem egyértelmű.
Aki látni szeretné, hogy a rendelések hogy fognak működni, kedden 10.00-kor még tartunk egy bemutatót, ahol ezt is láthatja. Természetesen akik eljönnek, szintén megkapják a plusz krediteket, amiket a korábbiak is kapnak.
Előtte jelezzetek e-mailben vagy telefonon, hogy tudjuk mennyien jöttök.
Köszönöm! |
Érdemes.
Hiszen így lehet minél tökéletesebb majd az alkalmazás ha minél többen elmondjuk a véleményünket, ötleteinket... |
|
Kérdezném az urakat érdemes rászánni az időt??
|
Gyorsak és hatékonyak.
Magyarul hamar végeztünk, és mindannyian megtudtuk, amire kiváncsiak voltunk. |
[1] [2] 3 [4] [5] [6]
(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása |