FÓRUM - Pásztor Gábor: A Taxi rendelet Szakmai véleményezése
Fórum » Hírek fórumai » Pásztor Gábor: A Taxi rendelet Szakmai véleményezéseSúgó


116 hozzászólás 8 lapon hozzászólások sorrendje:

[1] [2] [3] 4 [5] [6] [7] [8]

(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása

mano10 válasz |       2012.06.18. 18:21:10  (71)
Félreérted. Ő nem azért ír, hogy bármi változzon, hanem hogy ÍRJON.

Itt valósítja meg önmagát, a nép meg tapsol.

Olvasgass itt-ott egy kicsit.

megmondó válasz |       2012.06.18. 18:14:56  (70)
10 éves korhatár egy nagy f..ság!!!
Német.o,akár ausztria ott mehet 20 éves auto!!!
Inkább normális müszaki vizsga kellene nem a vizsga bázison és a csokos ismerős zsebét kellene tömni kifogástalan állapotu autoval vizsgára menni!!!
Ellenőrizzék a müszaki esztétikai állapotot szigoruan!!!
Egységes miért??
Állandoan nyugattal példáloznak elenyészően kevés országban van egységes megjelenés szinben!!!
Abba belegondolt vki ha 10 éves korában leszeded majd a foliát lesz 4 fényes ajtod és csillogo tető!!!!
Kinek adod el???
Ép elmével nem lehet támogatni!!
Badarság kis autokra ugyanugy szükség van mint nagy kényelmes limuzinra!!!
A 8-9 fős buszokat kellene megszüntetni aki avval jár menjen személyszállitonak ne taxizzon!!
Normális tarifával emberséges szabályozás korrekt ellenőrzés MINDENHOL nem hajto vadászat!!
Az összes taxis céget világitsák át nézzék meg miből mennyi legális bevételből gazdálkodnak és ne ámitsuk már egymást szüntessék meg azt hogy a mi pénzünkön vesznek szar szerződést és velünk vitetik el!!!
Ugyan már ne gondolja semki,hogy a cégvezetők mindenek felett állnak!!!
Tudom utopia mert most sincs egység de kérdem én ha semki nem fizetne tagdijat nem venne fel cimet de megállna a megrendelők épúlete előtt 1-2 napon belül lesétálnának a kocsikba feldughatnák a cégvezetők a cégüket és a szerződéseiket!!!!
ÉBRESZTŐ fel kellene ébredni végre!!!!!

Kovács Zoltán válasz |       2012.06.18. 17:58:36  (69)
Biztosan igazad van?
Biztosan bele fogtok dögleni?
Biztosan nem kellene bármit megpróbálni ellene?
Biztosan jó irányba haladtok ha elutasítotok mindent?
Biztosan?

hiénakutya válasz |       2012.06.18. 17:35:10  (68)
Itt nem arról van szó, hogy jelen formájában ne vezessék be, hanem arról, hogy EZT felejtsék el.
Pásztor barátunk viszont konkrét javaslatokat tesz, hogy hogyan vezessék be - EZT.

Teszi mindezt a szakma nevében a taxisok várható lépéseivel fenyegetőzve.
Na most, én erre biztosan nem adok neki felhatalmazást azzal, hogy összeölelkezek, vagy kapaszkodok, vagy mit csinálok vele, mert azzal szentesítem a javaslatait is.

A Főváros és a fuvarszervezők közt alapjaiban nincs túl nagy nézeteltérés. Fura is volna, ha lenne, mert a rendeletben szereplő faszságok túlnyomó részét ők maguk javasolták a városvezetés felé.

Menjünk végig!

10 éves korhatár
A fuvarszervezők kérték, most is kérik, ráadásul azonnal. A tervezettől való eltérés nincs.
A taxisnak nem jó, mert jelentősen megnöveli az állandó költségeit, ezáltal további bevételkényszert generál, ami növeli a kiszolgáltatottságát. A kényszerfogyasztás útján átláthatóvá tehetők a bevételek, a radírozás korszaka nagyjából véget ért, csak éppen a tarifába továbbra sem fog beleférni minden.

Egységes megjelenés
A fuvarszervezők kértek egységes tarifatáblát és egységes azonosítókat; ez lett belőle. Nem nagyon prüszkölnek, csupán a színt vitatják. A tervezettől való eltérés minimális.
A taxisnak nem jó, hiszen neki kell állnia a költségeket.

Méret megkötések
A fuvarszervezők kérték, megkapták. A rendelettől való eltérés minimális, a rendelkezésemre álló dokumentumban 410 Litert irányoznak elő a 430-hoz képest.
A taxisnak nem jó, hiszen az igazán olcsó, kis autók üzemeltetésére a továbbiakban nem lesz lehetősége.

Teljesítmény megkötés
Ezt nem tudjuk, ki szülte meg, jelenleg 5 KW-on megy az alkudozás - megint csak a hivatkozott dokumentum szerint. A Főváros 60 KW-ot akar, a "szakma" 55-öt.
A taxisnak ez se nem jó, se nem rossz, egyszerűen értelmetlen az egész. Teljesítmény megkötés jelenleg is van, az untig elég.

Kötelező klímaberendezés
A fuvarszervezők kérték.
Mindenki nagyon egyetért, a tervezet és a "szakma" álláspontja közt nincs eltérés.

Teljes dohányzási tilalom a taxikban
Fingom nincs, kinek az agyszüleménye.
Mindenki nagyon egyetért, a tervezet és a "szakma" álláspontja közt nincs eltérés.
Szerintem érdemes lenne erről megkérdezni egy dohányzó taxist is, valamint tiltsák meg a fuvarszervező irodájában is a dohányzást!
Ha a Pásztor (bármelyik) dohányzik, ne tehesse a saját irodájában!

Egységes szabadjelző
A Főváros szüleménye.
A "szakma" azt mondja, hogy a mezítlábasoknak legyen, de a cégeseknek ne.
Itt már a taxisok feje fölött vitatkozik a fuvarszervező és a Főváros, majd ők eldöntik, hogy mi mit rakjunk a kocsikra. A tiltakozás itt határozott és kategorikus a részükről, idézem:
"A Taxicégek Szabadalmi és Védjegy Hivatal által lejstromozott márkanév használata nem korlátozható."
A "lejstrom" az nem tudom mi.

Reklám felület korlátozás taxikon
Fővárosi ötlet, a "szakma" természetesen ellenzi. A tiltakozás itt is határozott és kategorikus, ismét idézem:
"Eu gyakorlatnak megfelelően a taxi a buszokkal villamosokkal együttesen kezelendő és nem lehet tiltott relámfelület"
Hogy a taxis mennyi és milyen reklámot akar viselni a saját tulajdonú kocsiján és mennyiért, arról nincs szó.

EU 4, majd 2008-tól EU 5-ös motor
A "szakma" kérte, nem is tiltakoznak ellene.
A taxis meg majd fizeti.

Kötelező bankkártya-terminál
Fővárosi követelés, a "szakma" támogatja.
A taxis meg fizeti az összes költségét.

Ütemezés
A Főváros szándékai szerint 2013. január 1., a "szakma" 3 évet kér.
A taxis meg majd görcsöl, hogy teljesíteni tudjon mindent, 6 hónap, vagy 3 év 6 hónap alatt, egy gazdaságtalan tarifával, alacsony kihasználtsággal és egy gazdasági válság kellős közepén, szemben mondjuk a kifutásos rendszerrel.

Tarifa
A Főváros nem tudja, hogy maximált, vagy fix, a "szakma" meg csak véleményt fogalmaz meg, idézem:
"hatósági ár a kiszámíthatóbb a fogyaszóknak"
Ennyi, nem vágtam le belőle.
A taxisnak elemi érdeke lenne a fix, ha az megfelelő mértékű, de a mértékről egyáltalán szó sem esik a hivatkozott anyagban.

Fuvarszervező irodák tőkéje
Nem tudom, ez hogy került bele. Szerintem ezt is a fuvarszervezők kérték, hogy újabb, konkurens cégek alapítását megakadályozzák, ami már eleve nem jó a taxisnak, hiszen nem lesz verseny a fuvarszervezők között, ahogy most sincs. Mind ugyanazt a szart kínálja, hellyel-közzel ugyanannyiért.
Egy picit alkudoznak, a "szakma" kisebb összeget javasol.

Térinformatikai zárt fuvarkiadó rendszer hangrögzítéssel
Nem tudom, hogy került be, szerintem a "nagyok" ötlete volt, hogy fingassák a kisebb cégeket, mert elég nagy beruházást igényel.
Mivel a kisebbek többen vannak, ezért a "szakma" nem támogatja.
A taxisok egy részének jó lenne, ha lenne, mások ellenzik, én meg nem tudom, melyik tábor a nagyobb, és leszarom az egészet.

Fuvarszervező cégek köztartozás mentessége
Ez megint nyilván a nagyok áskálódása, de nem tudok biztosat.
A "szakma" támogatja.

Lényegében most bemásoltam ide egy olyan dokumentumot, amely Pásztor Gábor nyílt levelének mellékleteként utazott az éterben, csak itt nem jelent meg valamiért.

Még egyszer kérdezem: hol vannak itt azok a taxis érdekek, amelyekért össze kellene fogni a mit tudom én kivel, hívják akár Pásztor Gábornak, vagy bármi másnak?



krapek70 válasz |       2012.06.18. 16:22:36  (67)
A fuvarszervezőkkel egyáltalán nem érdemes összefogni hidd el! Megint a vége, szarból fosba!!! Ők csak etetnek bennünket, az ő érdekeik nem azonosak a miénkkel. Ha belemennénk az együttműködésbe megint csak a szivatás lenne minden taxis számára és úgy kéne táncolni ahogy ők fütyülnek akár csak eddig. Nem szabad velük közös lovon ülni mert minket dob le a ló. Továbbá az anyagiak terén is mi vagyunk rosszabb helyzetbe, nekünk nincs a kocsinkon kívűl szinte semmink amit pénzzé tudnánk tenni. A nagyok azért nem küzdenek filléres problémákkal mint mi teljesen más az ő veszteségük egy rossz rendelet miatt.

Kovács Zoltán válasz |       2012.06.18. 16:00:10  (66)
Sajnos az ultimátum zárójeles részében lévő dolog nem működik! Ezt már többször bebizonyították a "kollégák"! (Az eddigi felvonulásokon résztvevők összlétszáma nem éri el az 1000 főt összesen!) Tehát marad a szövetség valakivel. Neked igazad van. Maximálisan a saját érdekéből szemléli a dolgot. És te? Te is! Nincs ezzel semmi baj! Egy közös pont van a történetben: mindenki nagy szarban lesz a tervezet szerint. Jelen formájában ez a tervezet a piacon lévő két oldalnak egyaránt rossz! Tehát nem szabad engedni a bevezetését! Saját, önös érdeke érdekében biztosan együtt lehetne működni vele, velük. Ez a közös érdek. Elvesztek a részletekben. Nem azt kellene már végre nézegetni hogy, a másik zsebében mi van. Hanem erősen összekapaszkodni, és ha sikerül elérni eredményt, utána nem elengedni a nemi szervét.

hiénakutya válasz |       2012.06.18. 15:06:53  (65)
Akkor jöjjenek a tények:

Az autókra vonatkozó szigorítások közül egyetlen egyet kifogásol, az pedig a fekete-sárga színösszeállítás, a többire 2-5 év türelmi időt javasol, a 10 éves korhatárra pedig azonnali bevezetést.
Még egyszer leírom: a 10 éves korhatárra azonnali bevezetést javasol.

Ezek közül melyik a taxis érdeke?

A taxis érdeke az lenne, amit Tomajer egy ultimátumban megfogalmazott, ezt a hozzászólásom végén meg is tekintheted.

De a Pásztor levele nem erről szól.

Pásztor alapvetően elfogadja ennek a rendelet-tervezetnek a taxisokat érintő részeit, picit alkudozik ugyan, de összességében odadob minket a rendeletalkotónak, mert a fő alkudozás nála nem a műszaki paraméterekben van, hanem a fuvarszervezőket érintő előírásoknál.
Ha így nézed, akkor észre fogod venni, hogy azokban a pontokban nem nagyon enged a saját érdekeiből, viszont cserébe a taxisokat sújtó rendelkezések tekintetében sokkal rugalmasabb hozzáállást mutat.

Ebben az üzletben velünk akarja kifizetni és kifizettetni a saját árdekei érvényesítését.

Nem akarja visszavonatni ezt az egészet és előről kezdeni az egyeztetést, hanem barkácsol; megpróbál ebből a szarból várat építeni, amelyben továbbra is Ő lehet a várúr.

Ez nem érdeke a taxisnak.

A taxis érdeke jelenleg ez lenne:



Kovács Zoltán válasz |       2012.06.18. 14:21:24  (64)
El. Ő, egy aljas, alattomos, kétszínű sunyi valaki. Viszont a másik oldalon állók közül a legokosabb. Ez lehet hogy nem tetszik, ennek ellenére sajnos igaz. (Ha más írta volna ezt a cikket, el sem olvasom.)
Ott, amikor az autók jelentős része ilyen-olyan ok miatt kiesik a rendszerből. Az nem csak az utcáról fog hiányozni, hanem az ő pénztárcájából is. (Ez végül is nem lenne baj.) Na, itt van az egybeesés! Ennyi! Ő ezt veletek ellentétben látja! Ti pedig, nem. Neki ezért van biztosítva a holnapi bablevese, nektek pedig, nincs!

megmondó válasz |       2012.06.18. 13:49:39  (63)
Kedves P.Gábor!
1000000Ft tartalékkal ülj be egy taxiba legyen 5 éves fuvarozzál 150Ft-ért amennyit reklámozol!!!!
Heti 6 napot és kb 10 órát!!!
Fizess minden járulékot csekket,stb!!
Egy év mulva üljünk le beszélgetni a 10 éves korhatárrol!!!
Csak kérdezném ha olyan okosak rendszeretők vagytok taxi társaságvezetők akkor hogy a viharban lehet megváltani pénzért a letiltást,hogy lehet a rendszerető taxi cégvezetők nem csináltak még fekete listát???
Gábor te magad vettél vissza többször "népszerü" közismert kaszagépeket!!!!!!!
Ezt hivod rendnek??

hiénakutya válasz |       2012.06.18. 12:48:22  (62)
Te olyan okos vagy, mint egy taxis.
Elmeséled nekem, hogy Pásztor Gábor érdeke hol esik egybe a miénkkel?

vapi válasz |       2012.06.18. 12:30:00  (61)
A dugódíj mellé már tervezik a hídpénzt is.Holnaptól lesz járda,zebra,kapunyitási stb. díj!!!!

vapi válasz |       2012.06.18. 12:15:34  (60)
Alaptörvény!!!A volt alkotmány.

nofear69 válasz |       2012.06.18. 11:40:11  (59)
szia Vapi
mi van itt leirva ???????????
32 cikk (3) és XII cikkbe koszi

megmondó válasz |       2012.06.18. 11:20:34  (58)
Az ész megáll!!
P.G. semmit nem szégelsz?!
Ráadásul a memoriáddal is baj van!!!
Kollégák em a mi ill. a ti érdeketek a fontos hanem az ,hogy nem szeretnék letenni az 50 millás kaukciot a cégek vezetői!!!
Becsületesen létrehozott cégem ezt a dumát kész vok!!
Elfelejtetted Gábor mikor a Marriott alsó droszton sirtál a 123-as mercidben intézzék el,hogy vissza vegyenek a budába!
Akkor épp ott a droszton mit is csináltál??????
Segitek hiénáztál pontosan azok közé tartoztál akikre az ellenőrőket most ráküldenéd-becsület bajnoka!!
A Gyuri hátán másztál fel az utcát turó kollégáidat eltapostad az igéreteidet minden erkölcsi gátlások nélkül megszegted mondván a te mozidba te vetitesz!!!
De Gábor ki vette neked azt a mozit??
A most éppen aktuális úri huncuttságod a rally sport ezt is a sok szerencsétlen tartja fent neked,az általad vezetett apró pénzért kötött szerződéseket taxisaiddal teljesitteted!!!
Mikor kötöttél ill. kötött utoljára tisztességes áron üzletet a R.Zoli???
Bajban lennétek ha ezt meg kellene mutatnod!!
A nagy álmod a Buda H.service is romokba dőlt pusztán a konokságod,kivagyiságod miatt!!!
Miért nem azt kérted a leveledben,hogy ne kelljen 16 orát dolgozni ne kelljen megvenned pénzért a filléres üzleteket mert azok az emberek akikből élsz tegyük hozzá nem rosszul azok kizsigerelésében nem szeretnél részt venni?!!!!!
Miért nem kéred azt,hogy ne kelljen a halálba kergetni a taxisokat az 1-2-3 perces cimkiadásokkal mert ezt is el tudtátok baszni az évek alatt!!!
A sok sirogép kisirta ahelyett,hogy következetesen ellenőrizve rendent tettetek volna!!
Gondolom utaztál eleget ahhoz a világban hogy tudd csak magyarországon kérhetnek 1 percel taxit mert más országokban ezt nem engedik!!
Ülj vissza egy napra taxizni rakass magadra 1 mobil ÉKG mérőt este olvastasd ki meglepődsz mert az orvos pontosan meg tudja mondani mikor vettél fel cimet!!
Kedves Gábor ezzel és ilyen problémákkal küzdjél meg majd akkor irhatod a leveledet királyi többes számban mi és irhatod mögé a szakma!!
Kár volt megirnod a leveled mert ugy látom elfeledkeztél egy fontos momentumrol Gábor mégpedig arrol,hogy honan indultál!
Nem csak te az összes társaság vezető!!!
Csak halkan megjegyzem mikor ti vezetők kéretlenül érdekképviselővé avanzsáljátok magatokat nem jut eszetekbe az,hogy soha de soha nem közös az érdeketek az utcán dolgozo taxiséval??!!
Tényleg komolyan gondoljátok azért mert mi nem vagyunk cégvezetők az azt jelenti hülyék is vagyunk??

megmondó válasz |       2012.06.18. 11:19:32  (57)
Az ész megáll!!
P.G. semmit nem szégelsz?!
Ráadásul a memoriáddal is baj van!!!
Kollégák em a mi ill. a ti érdeketek a fontos hanem az ,hogy nem szeretnék letenni az 50 millás kaukciot a cégek vezetői!!!
Becsületesen létrehozott cégem ezt a dumát kész vok!!
Elfelejtetted Gábor mikor a Marriott alsó droszton sirtál a 123-as mercidben intézzék el,hogy vissza vegyenek a budába!
Akkor épp ott a droszton mit is csináltál??????
Segitek hiénáztál pontosan azok közé tartoztál akikre az ellenőrőket most ráküldenéd-becsület bajnoka!!
A Gyuri hátán másztál fel az utcát turó kollégáidat eltapostad az igéreteidet minden erkölcsi gátlások nélkül megszegted mondván a te mozidba te vetitesz!!!
De Gábor ki vette neked azt a mozit??
A most éppen aktuális úri huncuttságod a rally sport ezt is a sok szerencsétlen tartja fent neked,az általad vezetett apró pénzért kötött szerződéseket taxisaiddal teljesitteted!!!
Mikor kötöttél ill. kötött utoljára tisztességes áron üzletet a R.Zoli???
Bajban lennétek ha ezt meg kellene mutatnod!!
A nagy álmod a Buda H.service is romokba dőlt pusztán a konokságod,kivagyiságod miatt!!!
Miért nem azt kérted a leveledben,hogy ne kelljen 16 orát dolgozni ne kelljen megvenned pénzért a filléres üzleteket mert azok az emberek akikből élsz tegyük hozzá nem rosszul azok kizsigerelésében nem szeretnél részt venni?!!!!!
Miért nem kéred azt,hogy ne kelljen a halálba kergetni a taxisokat az 1-2-3 perces cimkiadásokkal mert ezt is el tudtátok baszni az évek alatt!!!
A sok sirogép kisirta ahelyett,hogy következetesen ellenőrizve rendent tettetek volna!!
Gondolom utaztál eleget ahhoz a világban hogy tudd csak magyarországon kérhetnek 1 percel taxit mert más országokban ezt nem engedik!!
Ülj vissza egy napra taxizni rakass magadra 1 mobil ÉKG mérőt este olvastasd ki meglepődsz mert az orvos pontosan meg tudja mondani mikor vettél fel cimet!!
Kedves Gábor ezzel és ilyen problémákkal küzdjél meg majd akkor irhatod a leveledet királyi többes számban mi és irhatod mögé a szakma!!
Kár volt megirnod a leveled mert ugy látom elfeledkeztél egy fontos momentumrol Gábor mégpedig arrol,hogy honan indultál!
Nem csak te az összes társaság vezető!!!
Csak halkan megjegyzem mikor ti vezetők kéretlenül érdekképviselővé avanzsáljátok magatokat nem jut eszetekbe az,hogy soha de soha nem közös az érdeketek az utcán dolgozo taxiséval??!!
Tényleg komolyan gondoljátok azért mert mi nem vagyunk cégvezetők az azt jelenti hülyék is vagyunk??

[1] [2] [3] 4 [5] [6] [7] [8]

(Új hozzászóláshoz lépj be) | A cikk elolvasása






     Keresés

  




     Olvasd mobilon
 

     Képgaléria

     Érdekességek


 


     DUGÓFIGYELŐ


     Hirdetés

Penta taxi


     Linkek


Ferihegy érkezés
Ferihegy indulás flightradar24
Máv információ
Útinform 

Üzemanyagár APEH 
Jegybanki alapkamat  
Fővárosi Önkormányzat
 
BKIK 
Fórumunk az Indexen 
Útvonaltervező
TÉRKÉP 24.hu
Autójogász



     Etarget
 

 Designed by: NeoSoft