Hát, a kapcsolataik és a tőkéjük miatt tartunk ott, ahol, de ez más tészta.
Vagy nem.
Hogy mindezt a saját javunkra tudnánk fordítani, ha melléjük állunk?
Nem.
Maximum meg tudjuk támogatni erkölcsileg, tömegbázissal ezeket az amúgy is hatékony eszközöket.
Erre mi szükségünk?
Te is tudod a választ.
Na, eddig az elvi rész, most jön a gyakorlati.
Pásztor Gábor levelét megírta.
Aztán szétküldte, a címzettlistát most (még) nem hoznám nyilvánosságra.
Szerepeltél rajta?
Én szerepeltem rajta?
6000 másik taxis szerepelt rajta?
Megkérdezett minket?
Egyeztetett velünk?
Kért felhatalmazást?
Támogatást?
Na, látod!
Nincs ezzel a levéllel dolgunk.
A címzettek vagy aláírták, vagy nem, vagy beadták, vagy nem.
A dolgok tőlünk függetlenül történnek, alakítani azokat nem tudjuk.
Akkor már legalább ne is támogassuk!
A tőkéjüket elfogadom.
Fizethetnék mondjuk a fóliáztatás költségeit, esetleg a valamilyen hosszúságú átállási időszakban csökkenthetnék a tagdíjat (takdijjat), hogy minél inkább tehermentesítsék a taxist, elősegítve a követelmények teljesítését.
Szó van itt ilyesmiről?
Ha igen, hol?
Esetleg majd abba is beszállhatnak némi pénzzel, mikor jogászt fogadunk, hogy ezt az egész szarságot bíróságon támadhassuk meg.
Ha már olyan fontos az összefogás.
:-)
Nagyobbat bukni pedig az tud, aki magasabban van.
Erről esetleg Horváth Pali bácsi tudna hosszasan mesélni neked, hogy egy példát is mondjak. |